NEDERDRAAD

NEDERDRAAD

>genotsmiddelen
editie

Welkom: pure jongetjes en meisjes, hen die zich goed inzetten voor de maatschappij, ambitieuzen, actieve mensen
Niet welkom: drank, druks, spuitjes, onkuisheden, homofiele relaties, gebroken families

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=TzTUA_RiKrc
youtube.com/watch?v=rbdV8jRYbRQ
nos.nl/artikel/2221317-nederlandse-super-stunt-met-exclusief-cultbier-monniken-boos.html
dagelijksestandaard.nl/2018/03/tunahan-kuzu-denk-moet-kotsen-van-moslims-die-christenen-worden/
twitter.com/SFWRedditImages

ik wil een animoejongen zijn en seks hebben met andere animoejongens

>actieve mensen
Is dat een hint ofzo?

beh

Schattig

ben jij mij?

>Met wie?

Je moeder

Zeg sorry

Ok, sorry.
Het was mijn lieve vd die leuker is dan je moeder.

wdn draait hij dat ding veels te vroeg om
youtube.com/watch?v=TzTUA_RiKrc

Cool, ik belde vroeger ook met mijn ex-vd.

Domme koning, oetz.

Waarom hebben we eigenlijk nog een koning?

Lmkee wat een neptatta

ik wil wiet roken en bier drinken terwijl ik seks heb met mijn vriendje in het huis van mijn gescheiden moeder.

verwijder deze beschrijving van mij

bedrijfsidee: een nederdraad zonder een paal van homoseksuele aard elke 10 seconden

Geniaal en hoe gaan we dit uitvoeren aangezien er twee lelijke autisten zijn die hier 24/7 zitten?

ik wil gewoon een schattig 4kin vriendje

er is maar 1 optie, liquidatie

Met je ex?
Je moet het doen als het nog je vd is.

Met me huidige ex* toenmalige vd.

Echt leuk, hele hoge telefoonkosten

hoezo is dat leuk

piemels! :3

Het is leuk als je van je vd houdt..

Gelukkig is wifi onbeperkt.
Op 4G moet ik het niet proberen, dan zit ik op de 500MB per dag

onironisch dit is gewoon homodraad ik heb liever al die animoespam van 2016 oetz

>Niet welkom: drank, druks, spuitjes, onkuisheden, homofiele relaties, gebroken families
dus dit doe je allemaal?

de draad is altijd homo geweest user :3

pesky aub

Niet op een manier waarop letterlijk 4 van de 5 palen over homoseksualiteit gaan nieuwvriend :-)

Het is letterlijk een flikker die aan het zelfdeflikkeren is

jawel hoor, ik was zelf homopaler in 2014-15

Nederdraad nederlandstalige erotische manga editie volgende keer?

Neuken?

Het zijn er volgens mij twee oetz, je kan niet letterlijk 24/7 palen, daarnaast heeft eentje een vriendje (gehad)? En de andere klaagt steeds dat hij strontlelijk is

Oké, geef me een week vol met draden waarbij bijna alle palen over homoseksualiteit gaan zonder anime :)

De jong belegen geitenkaas van Bioweide is een heerlijke milde en licht verteerbare geitenkaas. Geitenkaas is daarnaast geschikt voor mensen met een koemelkintolerantie.

Heb je het lettertype aangepast?

>hij kan niet eens een pannenkoek bakken
ai ai ai ai

>dvw geen pesky

Er was toen nog nauwelijks internet op je mobiel. Geen WiFi of 4G. Wel hele nacht bellen.

>vluchtelingen zijn het probleem niet

ze is absoluut niet onze meid

geen zin, zoveel boeit het me ook weer niet homo.

Ik kan alleen 's ochtends vroeg of net na werk bereiken.
Alleen in het weekend zijn we meer dan een uur wakker en niet aan het werk.

IK HOUD VAN GROTE NEGERPIEMELS

Ik wil zo graag een vriendje

beh

Ben jij mij?

Nog niet. Misschien ga ik wel over op Architects Daughter. Best een mooie letter.
Comic Sans heeft wel als voordeel dat het lettertype hetzelfde blijft als iemand anders mee wil helpen. Niet dat er genoeg blauwbordbestendig materiaal is om te vertalen... De meeste manga die ik vind beginnen meteen met naakt of zijn juist onherkenbaar als erotisch tot het naakt in beeld komt.

klepel ik mis je :(

Ik ben hier schat

>wanneer een blankie je vertelt dat hij tegen immigratie is maar "jij bent prima hoor als ze allemaal waren zoala jij zou ik het niet erg vinden"

Bedankt dat je me gelijk geeft

zoala

Comic Sans is gewoon lelijk.

>hij hecht waarde aan zinloze discussies
niemand schiet hier iets mee op

zoala

Hehe schade controle op 100% zie ik

goeie

ja jij wint, ik ben echt volledig de neuk uitgeblazen.

>neuk uitblazen
geil

Weet ik. Ik ben de beste in debatteren hier. :-)

deze onderbroeken zijn echt kankergeil

Waar is zijn piemel?

waarom ben je zo gemeen?

wanneer ga je de politiek in?

het is ook een blankie

Dat hoort in een pseudo macho- feministische wereld maatschappij

Weet het niet. Ik weet eigenlijk al dat ik 75 zetels kan halen door enkel mee te doen met mijn eigen partij, maar ik vind het zo zielig om te zien dat alle andere partijen zo kankerhard gaan verliezen dan

ik eis rechtvaardigheid voor jongens met een kleine piemel.

Ik ook jongens en mannen moeten zich gewoon veilig kunnen voelen ongeacht penislengte.

boxershorts zijn geil

Maar ze snijden zo in m'n bovenbenen!
#ThiccBoyzProblems

mijn piemel...
zo hard

kan me lul nergens vinde

Ik mis een vd hebben

>Thicc
gewoon een duur woord voor vetklep

wacht misschien zit ie in mn kont

hint: dikke/lelijke mensen gebruiken woorden die minder hard aankomen
zo gebruiken dikzakken het woord mollig bijvoorbeeld

ik wil mijn hoofd rusten op de dijen van een thicc jongen

Ik mis vrije tijd.

Val eens af.
Volgens BMI berekenigen heb ik obesitas en heb dat probleem niet eens.

Dat is geen hint

youtube.com/watch?v=rbdV8jRYbRQ
sani boeng g

vuile dief

wat doe je in korea?

nos.nl/artikel/2221317-nederlandse-super-stunt-met-exclusief-cultbier-monniken-boos.html

ahahaha belgen met kontpijn

sorry ik kon er niet van afblijven~

dagelijksestandaard.nl/2018/03/tunahan-kuzu-denk-moet-kotsen-van-moslims-die-christenen-worden/

gebaseerd

Dit is jouw account he

koek

>Dagelijkse Standaard

Niet eens geklikt oetz

Waar kan ik dat debat van gisteren terugkijken?

Wie is volgens jullie de mol?
A: Jan
B: Ruben
C: Olcay
D: Misschien is de echte mol wel de vrienden die we tijdens de reis hebben gemaakt

miems zoeken

Gisteren vond bij de NOS een debat met landelijke kopstukken plaats als voorbereiding op de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart. Een beetje vreemd? Ja, want geen van de aanwezige heren staat straks daadwerkelijk op de kieslijst.

Maar nog veel vreemder was het gedrag van Tunahan Kuzu. Nadat hij eerder al de lafhartige aanvallen op Kamervoorzitter Khadija Arib verdedigde (DENK verwijt Arib eigenlijk dat ze niet ‘Marokkaans genoeg’ is), ging de DENK-aanvoerder ook nog zwaar over de schreef toen zijn inbreng inmiddels was afgelopen en een debat plaatsvond tussen Mark Rutte (VVD), Jesse Klaver (GroenLinks) en Kees van der Staaij (SGP).

Want toen laatstgenoemde begon over hoe lastig het voor moslims is om zich tot het christendom te bekeren, brak er iets bij Kuzu. De DENK-aanvoerder (zelf een soennitische islamiet) kon het niet laten om vanuit het publiek kotsgeluiden te maken toen Van der Staaij aan de kaak stelde dat de vrijheid van godsdienst een lastig thema is bij de islam – en dan met name als het gaat om afvalligheid.

Moslims die graag willen breken met de islam krijgen dus geen enkele hulp of bijstand van DENK, de partij die nog altijd beweert in de basis seculier te zijn. Sterker nog: politiek leider kotst gewoon op deze mensen. Zoals Wierd Duk dus al stelde: “Walgelijk. Ze worden steeds brutaler en grover de mannen van Denk.” En daar is geen woord te weinig mee gezegd.

Dit is jouw account he

...

...

ik denk dagelijks aan het vastbinden, vernederen en mishandelen van schattige sletterige jongens
ik wil ze laten huilen

66