Sverigetråden - 2dupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=r6cdig6xTJA
youtube.com/watch?v=g6wjHYdmVzw
liveleak.com/view?t=EBfA_1520583812
youtube.com/watch?v=1oFBQ2r9tcI
youtube.com/watch?v=DjxE1Ebe1L8
youtube.com/watch?v=LRLdhFVzqt4
youtube.com/watch?v=xA142IsjQiE
twitter.com/AnonBabble

>bokstavliga Connys i tråden

skrrrt skrrt

Finns bokstavligen ingen mening med livet. Vi är helt enkelt djur som har hittat på massa strunt om världen och oss själva.

Hur liten är han egentligen?

Where is Libanon?

busy with his studies

In Libanon

He is busy with specops on Israeli soil

youtube.com/watch?v=r6cdig6xTJA

Bra det. Bättre än 99% av tråden.

haha oj

>återvandring
Precis som SD då eller?

*mobbar din hund*

Jag vill att DövAnon blir min pv..

I need info on Jacob Rinne.
How much Finnish ancestry does he have? Rinne is definitely a Finnish last name and he looks very Finnish in some pictures

Tack?
Själv letar jag fv.

vad lyssnar ni på?
youtube.com/watch?v=g6wjHYdmVzw

VI ÄR INGA POLITIKER
VI ÄR FOLKET

>Stockholmare

ÅH NEJ NEJ NEJ

...

>stormbögar
*ASG*

liveleak.com/view?t=EBfA_1520583812

arabernas framtid. svarta är bokstavligen hedersarier.

...

170

Fan, han är rak....

folk från hanrejholm bör avrättas

Kek

sås?

>Själv har jag till exempel mycket mer gemensamt med anarkistiska, cannabis-rökande mörkhyade poeter som Basquiat än vad jag någonsin kommer att ha med många vita människor
> med tanke på dit svar så verkar vissa svenskar vara extremt trångsynta och ovilliga att se andra människor. Varför måste vi sätta grupp mot grupp? Alla som gör vårat samhälle bättre borde vara välkomna hit, alla som behöver hjälp borde också vara välkomna, oavsett dennes hudfärg eller kultur. Oavsett om personen är född i USA, Afghanistan, Kongo eller Danmark.
>jag är både född efter 1982 och från Stockholm haha

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAA

we bullied him out of here and now he's in a discord server and talks shit about us lmfao

>dkn 172cm

:^)

Soz, men har ingen sås till de flesta av mina paj-bilder, hittar dem helt enkelt i /s/ bland de bruna trådarna där.

Hur gör ni om ni vill äta potatis i ugn samtidigt som du vill tillaga kött i ugnen?

Jahapp, vem är denna DövAnon då?

youtube.com/watch?v=1oFBQ2r9tcI

Har far ni en punk-klassiker fran glada 90talet.
Mvh gandalf.

HAHAHAHA ÅH NEJ NEJ NEJ ÄR DET BÖGTRANSAN FRÅN LEFTYPOL? DET ÄR HAN VA HAHAHAHHA

>negrer

Libbe är en efterbliven horungsarab vars farsa gött honom pizza och läsk sen han var ett spädbarn för att när han blir vuxen kunna beställa olika dildos. Libbe kommer dö runt 35-40 pga sin diabetes.

lugna ner dig dampanon

Två steg från helvetet är så jävla krinsch, typ första resultatet när man googlar "epic musik".

Libbe kommer dö som en martyr i kriget mot dig.

Den här Polacken ser lite ut som Zara

Två separata "fat" eller vad det nu kallas, en för potatisen och den andra för köttet. Låt dem ligga olika lång tid i ugnen.

Gör köttet först, under tiden värmer du upp en gjutjärnsgryta med kokande vatten.
När köttet är klart häller du ut vattnet och lägger i köttet, täck med lock.
Håller värmen i minst 45-50 minuter. Gör potatisen.

Jag är jag.

>loggar in på svenska spel
>står "högvinst" och ett meddelande om att kontakta dem
>alla rätt på eurojackpot
>svimmar
>vaknar
>loggar in igen
>"ingen vinst denna gång"
fan, inte den här mardrömmen igen

Breva bild på dina fötter, DövAnon.

...

Utan Stockholm så skulle Sverige vara en kommunisthåla

>dkn ingen judepaj

kommer det inte ta betydligt längre tid om jag har t.ex köttet ovanför och en plåt med potatis under?

>När köttet är klart häller du ut vattnet och lägger i köttet, täck med lock.
bra tips favä dock har jag ingen gjutjärnsgryta, fungerar det med en vanlig 5 liters kastrull?

Begå självmord vidriga bögjävel.

vad göra

Gör det...

Tänk er att vara döv. Behöver aldrig prata med någon. Morsan kan inte ringa och klaga. Behöver inte prata i telefon.
Behöver inte lyssna på babbe barn som skriker inne i butikerna.

>dkn 169

vad lyssnar ni icke-döva på?

youtube.com/watch?v=DjxE1Ebe1L8

...

vad är det som är så speciellt med fötter?

AHAHAHHAAH ÅH NEJ ÅH NEJ NEJ

underbart

kvää

Måste man verkligen konvertera till judendom för att få en? Annars verkar man bara kunna få vänsterjudar, och de är precis lika äckliga som vilken vänstermänniska som helst.

>kommer det in
Man kan väl ha båda på samma galler så att de befinner sig i samma höjd? Kommer kanske inte vara helt i mitten då, men tror inte att det ska vara något större problem.

>hemma hos polare
>hans morsa har massa bokstavsklossar som "love" "compassion" "peace" hemma och tavlor med citat om kärlek och inre ro
allt var typ svart och vitt också, typ som ikea katalog.

EXTREMT WT.

För referens förresten
youtube.com/watch?v=LRLdhFVzqt4
Mer basiskt kan det fan inte bli. Det är sån skit som bara fjortonåriga jontar tycker om.

>fungerar det med en vanlig 5 liters kastrull?
Borde funka ok, håller nog inte värmen lika länge som gjutjärn men förmodligen tillräckligt länge. I värsta fall kan du ställa kastrullen på spisen med lägsta värmen några sekunder ibland så den håller värmen.
Finns lite fördelar kek. Men skulle hellre ha hörsel..

>skickar in ansökan till FK för bidrag
>får avslag av en babbe
>överklagar
>svenska princessa ger mig bidrag
:D

Vad fan
Det är ju samma låt som "barbariet är inte det enda ursvenska"

youtube.com/watch?v=xA142IsjQiE

Hade haft detta favä

riktig tråd

Blir du nånsin frustrerad över tystnaden? Vad gör du då för att typ trösta eller lugna ner dig själv? Finns det nått som hjälper?

Hejsan snygging, är du tillbaka?

based

...

Någon Conny som vet vad som kan vara fel om det låter typ tjoff tjoff tjoff från hjulet när man kör? ett lågt men dovt ljud som tickar symmetriskt, något som skrapar. hjulbultarna är åtdragna.

Is this true?

Din mamma har fastnat under hjulet

Inte längre. När sista hörseln försvann när jag var runt 13 så hade jag några jobbiga perioder.
Men man vänjer sig.
Blir jag lite nere så läser jag.

baserad fjärtbrevare

...

Kan tänka mig det var jobbigt under tonåren, då är allt jobbigt. Visst hade du en syster som hjälpt dig också?

Hjullager eller broms som ligger och skrapar.
Vilket fall = lämna in.

ingen bryr sig om dina efterblivna öron som vägrar funka. ta av din jävla snubbelkod och breva som user som alla andra, vet att du är typ 25% cp men det ger dig inte tillåtelse att vara "unik" och förstöra tråden.

Den är standard för bebisens första episka film. Sök på typ "CoD m4d h34dsh0t montage" på youtube så lär du hitta den låten i hälften av dem.

Ibland lite

>när Conny brevar
Pin

...

t. psykfall

Jadå, syrran är alltid där.
Borde nästan börja betala henna lön för personlig hjälp hehe.

Oj där var en arg en.

Yes. You could probably find an invite link to it if you search through the archive. Or contact him at [email protected] if you have urgent business.

Kan man ta sig igenom besiktningen med det problemet? Ska besiktiga den nästa vecka, något de kan klaga på?
Det uppkomm efter att jag satte på nya fälgar, kan det vara klistervikter på fälgen som slår i bromsoket?

Hon är storsyster gissar jag? Hur många år äldre?

Yes. He's 'sherlock blobbs' in pic

Det roliga är ju att samtliga av dessa också är nybögar. Inre cirkeln 2.0 fast ännu mer patetiskt.

Hela deras jävla horliv är en sådan fas, de kommer aldrig uppnå något i sina liv förutom 700 kukar i analen innan de fyller 40 och efter det kommer inte en jävel vilja röra sv hororna. Fan vad jag hatar dem, sex med allt och alla, fy skam för att ens tänka på att skaffa familj eller hur?

>dkn libbe hattar oss

>Döv man svarade inte på tilltal - blev ihjälslagen
>Domstol anser omständigheterna förmildrande, får endast 2 veckors fängelse
>"Självfallet känner jag medlidande för den omkomnes familj och närstående, men jag känner även medlidande för den dömde, som under hela sitt liv fått stå ut med den vita mannens trakasserier. Det som hände förra veckan, som tragiskt nog ledde till att en till synes oskyldig man avled, är det ytterst samhället som är ansvarigt för." säger Sven Andersson som tidigare idag utdelade domen.

ÅHHH NEJ NEEJ NEJ NEJ..

INGA
BÖGAR
I
VÅ-RA
TRÅ-DAR

>Det roliga är ju att samtliga av dessa också är nybögar.
Vad får dig att tro det

The original Swedes were Finns.

hitta en som inte håller på så bara

Ja hon är 29.