/norgetråden/

Altså dette er for urutinert gutta-utgaven
Vi falt av brettet for faen

Forrige

Attached: 1432431896265.png (1587x1035, 840K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=cI2Zwr68B-k
youtube.com/watch?v=kkAYze6ae18
dagbladet.no/2016/01/27/kultur/debatt/meninger/kronikk/flyktninger/42899703/
youtube.com/watch?v=LbXGVNYqXgI
twitter.com/NSFWRedditImage

Synes det er bra jeg.

En ekte nordmann er sparsom og sloser ikke.

Hvorfor skal vi hele tiden lage nye tråder som ikke er kommet lengre en side 8?

kanskje hvis jeg brever bryst

Attached: 5a2c3fb282931.jpg (1090x1600, 425K)

Dette

Alle her som "mener" at man må være kjekk for å dra damer kan enten ingenting om verden eller bruker dette som unnskyldning for at de er tapere som ikke klarer det. Dette er fakta, ikke (du) meg.

kanskje jeg skal ta dansetimer

jeg vil sprute sæden min i anri okita

(du)

MAMMA

Attached: Listhaug.png (675x469, 480K)

Forventa ikke at jv skulle gjore meg glad.. men det gjor jo bare ting verre jo.. VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL... osv..

Attached: rock bottom.jpg (500x484, 89K)

forventa at venner og menneskelige relasjoner skulle gjore meg glad
men neida

Hvorfor?

j..j-jeg..

Attached: Trist i dusjen.jpg (1013x1072, 75K)

Hva er galt? Er hun ikke den jv-en du vil ha?

hate.. m-meg selv.. enda.. mer.. e-ennn... fooor...

Attached: Tripping Balls.gif (600x600, 1.96M)

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLL

Kanskje jeg bare skal DO!?

sjæl

Nei?

Noen som vil ha noe penger forvaltet? Jeg godtar mellom 10 og 100 blå.

Mist pengene mine for meg

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLL!!!!
ÅÅÅÆÅÅÆÆÆÆÆÆÆAÆAAÆAÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!
NEINEINEI !!!

e9

Hvor mye penger har dere spart opp, folkens?

Jeg er lei meg gutta. Hvem /flerefolelserenndestrengttattharplasstilidetstakkarshjertetsitt/ her?

Attached: 1486603948736.png (633x758, 585K)

Nei.

Hvorfor?

Gjesp.

Dod.

Kom an folkens, invester hos meg. Penger!

Jeg vet faktisk ikke... Er bare så nedfor for tida. Folelser gjennom 20 år som bare plutselig må ut. Har ikke oppnådd noe særlig hittil i livet, dårlig okonomi, ingen venner, ingen jv, osv osv osv

Hvis jeg investerer i deg og du blir en en suksess, vil jeg da få pengene mine tilbake i tillegg til et belöp ganget på störrelsen av min investering?

nok

Gjett om mikrofonen min har blitt dårlig etter jeg sölte vaniljesaus oppi den, da

brev en romantisk historie da gutta
youtube.com/watch?v=cI2Zwr68B-k

youtube.com/watch?v=kkAYze6ae18
jaja jeg kjorer på uten dere jeg

ensomheten trenger på

Jeg foler deg bror

Attached: wojak hug.jpg (600x553, 28K)

fru Listhaug er vår dronning, så kom ikke og true henne, da smeller det i trynet på disse svartingene snart!!!!

Fy faen, paralympics er jo dritkjedelig

Fyll ditt sinn med kjærlighet...

nei, alle er lik

Det hadde vært lettere å stötte Listhaug om hun ikke smilte nedlatende så ofte

dette fåvæ

*smiler nedlatende til trådautister*

Attached: sylvilisthaug_fotojohnolavnesvold_ntbscanpix.jpg (972x514, 29K)

sylvi listhaug er en jævla drittautist som tar flere meter negerkuk om dagen!

dagbladet.no/2016/01/27/kultur/debatt/meninger/kronikk/flyktninger/42899703/
VI MÅ OFRE OSS

er dette brevet ment sarkstisk?
nei vent jeg vet der er
snarere hvorfor da?

hvorfor hva?

kokohǿyre bthu!

Attached: ok.png (526x354, 191K)

hvorfor brever du det?

får vell sove litt jeg da

Attached: 1504468347011.png (713x809, 81K)

vi må ofre litt. kokohoyre kan ikke holde på som de gjor

Jeg hegner meg nå ha det bra.

Skulle eksponert det for aksjer, og da snakker man om en sannsynlig dobling mellom fem og ti år. Det hores kanskje ikke mye ut, men hvis du ser for deg at du legger inn en hundrings om dagen i syv år, får du daglig utbetalt to hundringser om dagen like lenge som du sparte. Fortsetter du sparingen likt, kan du jo uten problemer spare 300 daglig (de vanlige 100 + 200), noe som gir deg 600 daglig etter syv år til. Sparer du fortsatt en hundrings, kan du få 1400 daglig etter det..

Tror du ser hvor dette går hen. Det blir faen meg penger.

Hvor mye koster det å få en illeluktende, ekkel neger til å voldta noen? Rent hypotetisk.

Jeg elsker Ramonene.

hva faen er det som har skjedd i oslo i natt?

>Birgit Skarstein (29) kom aldri til mål i 12 km. sittende i Paralympics. «Ingen grenser»-profilen veltet på kjelken - og måtte bryte.

Hahahahhhaa, trodde hun var god. Rullestolanon BTHU.

Attached: Fliretryne.jpg (705x605, 203K)

Jeg har en webm for deg

Attached: ed5f354309407f0b38aaf45bfda3ba311a385671dde72f1ec77da414809c68bb.webm (640x640, 808K)

God morgen alle sammen :-)

hej norge. har i sovet godt?

Ja, ganske.

egentlig ikke
har sovet nesten hele helgen vet ikke hvordan det er mulig

du er nok træt min ven. sov du bare lidt mere, det er innafor.

Dag seks nå og hu 14 årige jenta i Sverige e fortsatt borte. Eg tru faktisk hu e dau. Fy faen...

Attached: 1470412650352.jpg (240x240, 11K)

er sverigeanon pædofil?

Attached: 1491777149928.jpg (480x336, 25K)

Ja

Tack för att ni finns, jag kanske får nu en norsk pojkvän att kramas och pussas med.

Attached: 1508609790807.jpg (600x862, 105K)

håper du blir voldtatt og drept av en muslim

Hva i helvete sa du om meg, din skitne velferdsprofitor? Jeg sverger, jeg gikk ut som best i kullet på sosiologistudiet på Blindern, og jeg har vært involvert i utallige hemmelige aksjoner mot BI-studenter, og jeg har over 300 studiepoeng bare i tverrfaglige kjonnsstudier. Jeg er trent opp i å avskaffe kapitalismen og jeg er Bjornies fuktigste valgkampgeneral. Du er bare enda en hvit heterofil mann for meg. Jeg skal faenmeg gruse deg med presisjonsmegmeger som du aldri har sett maken til på denne jord, merk mine ord. Mens jeg skriver dette kontakter jeg mitt nettverk med revolusjonære kamerater og enslige mindreårige asylsokere over hele Norge og din skatteklasse blir loggfort akkurat nå, så forbered deg på stormen, din hoyrevridde lille orm. Stormen som utsletter den patetiske lille greia du kaller din formue. Du er dau, kapitalistsvin. Jeg kan stille opp i politiske debatter hvor som helst, når som helst, og kan skattlegge inntekten din på 700 forskjellige måter, og det bare med mine egne hender. Jeg er ikke bare topptrent i både væpnet og ubevæpnet revolusjon, men har også tilgang til hele arsenalet til Tjen Folket og jeg vil dra full nytte av det for å torke din miserable FrP-rompe bort fra Den Demokratiske Republikken Norge, din lille dritt. Hvis du hadde visst hvilken kommunistisk gjengjeldelse du og din “smarte” kommentar kom til å gi deg, du hadde du kanskje holdt kjeft. Men du klarte ikke det, og nå betaler du toppskatt, din idiot. Jeg kommer til å drite kommunisme-megmegs over hele deg, og du vil drukne i dem. Dere taper valget, drittunge.

Attached: Brynjar.jpg (1200x630, 122K)

>dfn ingen sot skiloperjv

Attached: Vilde.jpg (1200x675, 52K)

Hva i helvete sa du om meg, din dumme kommunist? Jeg sverger, jeg gikk ut som best i kullet på Business- og Administrasjonsstudiet på BI, og jeg har vært involvert i tusenvis av hemmelige overforinger til Sveits, og jeg har over 200 millioner bare i tampongaksjer. Jeg er fra fodselen avlet opp med formålet å anskaffe meg den formuen jeg fortjener med en flat skatt. Du er bare enda en kleptokratisk bonde for meg. Jeg skal faenmeg konkursbegjære deg med soksmål som du aldri har sett maken til på denne jord, merk mine ord. Mens jeg skriver dette kontakter jeg mitt nettverk med pappagutter og advokatfedre over hele Oslo og din formue blir loggfort akkurat nå, så forbered deg på stormen, din venstrevridde lille orm. Stormen som utsletter den patetiske lille greia du kaller ditt liv. Du er dau, marxistfaen. Jeg kan bli flydd hvor som helst, når som helst, og kan undra skatten min på 700 forskjellige måter, og det bare med Iphonen min. Jeg er ikke bare topptrent i både tennis og badminton, men har også tilgang til hele arsenalet til Hoyre og Akademikerne og jeg vil dra full nytte av det for å torke din miserable Rodt-rompe bort fra Den Frie Foderasjonen Norge, din lille dritt. Hvis du hadde visst hvilken kapitalistiske gjengjeldelse du og din “smarte” kommentar kom til å gi deg, da hadde du kanskje holdt kjeft. Men du klarte ikke det, og nå betaler du restitusjon, din idiot. Jeg kommer til å drite kapitalisme-megmegs over hele deg, og du vil drukne i dem. Dere taper valget, drittunge.

du store

Ka faen va'e du sa om mæ, di litje fettlærv? Du ska våttå at æ va bæst ti klassa mi i tronderbataljon sin jægerkommando, å hi virri me på utallige hæmmelie oppdrag mot moldænsera, å hi over 300 bekræfta sprengskalla. Æ e træna i gorillakrigforing å e bæste skarspskjottarn i heile Trondelag. Du e itj nå meir fer mæ einn ein pappsiluætt tå ein ælg på skjottarbanen vækka forri jakta. Æ ska blæs livskjitn uttu dæ me ei træffsekkeheit som itj e sjett på herre jorda for. Mærsk mine ferbainna ord. Du tru du kainn kåmmå dæ oinna me å sei sånn skjit åt mæ på internætt? Tru om igjæn, rasstapp. Mens vi prate te æ kontakt me eitt hæmmele nættværsk tå spiona over heile Trondelag å IP'n dinn bli spora akkurat no så vårrå forberedt fer no bles de opp te storm, spyflumarsk. Stormen som slokke de stakkarsle litje skjiten som du kaille liv. Du e faen mæ dau, gutvått. Æ kainn vårrå over ailt, ailti, å kan kværsk dæ på over sju hoinner måta, å de me bærre nævan. Itj bærre e æ overvættes træna ti ubevæpna nærkamp, men æ hi å tegång te heile arsenale te tronderbataljon sine væpna storska å vill bruk'e ailt i hop te å torsk dett stakkasle rasshol frå overfata tå kontineinte, din litje skjit. Om du bærre ha vessta koss djævelsk gjængjeldels derre æppelkjække kommentarn dinn skoill kåmmå te å skaff dæ, kainnskje du ha klappa igjæn flabben. Men du koinna itj de, du gjord itj de, å no betale du prisen, dinn ferbainna stuppul. Æ ska skjit vrede over dæ å du ska drokn i de. Du e steindau, pissil.

Attached: 1432833847011.jpg (800x770, 612K)

det bare klikker for meg iblant

Jeg vil bare ha en jv som tisser i buksa (med vilje), er det for mye å be om?

Attached: wet herself 2.webm (640x480, 2.99M)

>#skuddavfyrt

hælgebrev

Attached: 1510105429827.gif (268x268, 1.87M)

kvalitetspasta

Hva i Guds navn sa du om meg, din hedenske ateist? Jeg sverger, jeg gikk ut som best i kullet på Teologistudiet i Arendal , og jeg har vært involvert i tusenvis av konvertinger, og jeg har over 300 anbefalinger til å ta over Oslo Bispedomme. Jeg er trent opp til å bruke guds kjærlighet som et våpen men ikke regn med att jeg skal venne det andre kinn. Du er bare enda en gudelos hykler for meg. Jeg skal faenmeg jeg skal faen med be til knærne mine er rode ulikt noen har sett maken til i Guds himmel eller på denne jord, merk mine ord. Mens jeg skriver dette kontakter jeg mitt nettverk med altergutteer over hele Sorlandet og ditt medlemskap i den Norske Kirke blir loggfort akkurat nå, så forbered deg på stormen, din satans lille orm. Stormen som utsletter den patetiske lille greia du kaller din verdslige eksistens. Du er dau, ateistfaen. Jeg kan bringe guds vrede hvor som helst, når som helst, og kan be på over 700 forskjellige måter, og det bare med hoyrehånden min. Jeg er ikke bare topptrent i både nattverd og syndsforlatelse, men har også tilgang til hele arsenalet til Krf og jeg vil dra full nytte av det for å torke din miserable Hoyre/venstre diktomiske-rompe bort fra Vårherres Norge, din lille dritt. Hvis du hadde visst hvilken himmelsk gjengjeldelse du og din “smarte” kommentar kom til å gi deg, du hadde du kanskje holdt kjeft. Men du klarte ikke det, og nå vil du brenne for alltid, din idiot. Jeg kommer til å drite kristen-megmegs over hele deg, og du vil drukne i dem.

det er frækkere hvis hun ikke kan styre det og bare tisser tilfældigt i buskerne når i er ude på fin restaurant eller i teateret. fåvæ.

bare noet jeg tænkte på

youtube.com/watch?v=LbXGVNYqXgI

Kommer han til å vinne MGP igjen?

Attached: rybakken.jpg (961x1148, 786K)

HJELP MEG GUTTA

Attached: tinder1.png (530x923, 90K)

"Er du eventyrlysten?" Med den emåjien med solbriller.

Noen av dere som klarer å finne statistikk for folketallsokning her i landet historiske tall for 70-tallet?

7uh

FAEN, vet ikke hvordan jeg sender emoji med bluestacks tinder, nå mistet jeg spaghettien over alt

Attached: tinder2.png (523x918, 63K)

Krise avverget

Attached: tinder3.png (530x913, 41K)

Hva skriver jeg til neste?

Attached: tinder4.png (525x919, 68K)

Gi henne tilbake, det er ikke for sent

"Jeg vil ikke være den karen men(sett inn ostete kompliment)". Vet ikke helt hvorfor men kvinner liker om du ikke vil være helt fuckboy, men de elsker også oppmerksomheten fra fuckboys.

Brev profil.

>(sett inn ostete kompliment)
Hvilket?

Attached: tinder5.png (523x654, 439K)

"Hvis vi var yngre skulle jeg tatt deg med på skoleballet" med samme emåji som forrige gang.

inb4 "vad fan är skoleballet"

Attached: tinder6.png (525x917, 21K)

siste

Attached: tinder7.png (519x915, 73K)

Mente ikke å sette det inn som ǿsete kompliment, men men det funker vel det også.

Der gikk pedoalarmen hennes, gitt.

Brev profil.