/mämmi/

meitsin taisteluasema -painos

Attached: 1515328711961.jpg (1536x2048, 498K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=_Opu67vOKyM
yle.fi/aihe/artikkeli/2013/03/08/unnutus-rauhoittaa-lasta-mutta-saattaa-hammentaa-aikuista
satamittari.fi/Työpaikat_toimialoittain_1995-2012
youtube.com/watch?v=DWni8c1X2Ms
twitter.com/NSFWRedditImage

töpörödött törpördögök! :D

Attached: töpörödött_törpördögök.jpg (658x565, 38K)

anime

Attached: 1497741721604.jpg (500x661, 175K)

oispa loli

nii nii, myynyt sielusi razorille?

ⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄ
benis suomi
ⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄ

Attached: töpörödött törpördögök.jpg (1256x736, 102K)

liittyy varmaan noihin captchan bugeihin, hiropaska haluu rahaa niin se tekee näitä "bugeja" ja bannailee randomisti

haluun lapsia

Attached: 133268578571.png (500x500, 171K)

Good edition!

Attached: 15051407046290.jpg (3000x2742, 2.39M)

no pane naisia pilluun paljaalla

niin tai sitten hän on se nyymi ketä teki niitä homolautoja ja "levitti" pakotti* rakkautta

nettivinkkasin petoviilin

Vihaan tätä peliä. En sen takia että kyseessä olisi huono peli. Kokeilin sitä jonkin aikaa sen jälkeen kun se oli julkaistu, pelasin viikon tai pari ja jätin siihen. Oli ihan kohtalainen. Mutta sitten siitä tuli yhtäkkiä muutaman vuoden päästä erittäin suosittu, ja monista kappaleista joista tykkäsin (jotka eivät olleet niinkään suosittuja) tuli yhtäkkiä joitain saatanan meemikappaleita, jotka 99% ihmisistä tuntee ainoastaan jostain vitun osusta saatana.

>no älä ole hipsteri
Haista sinä vittu.

Attached: 1489647595340.png (1280x720, 828K)

Ei, kun estetty, koska homonyymi teki homopsykoosilankojansa.

Hanki parempi naismaku niin on edes teoreettinen mahdollisuus hankkia sellaisia.

good post.

Attached: peukkua.jpg (1230x1009, 144K)

ei oo hesas estetty

miten tämä onnistuu

millane on parempi naismaku

Pojut

no nyt on vammaset setit

rumat ja lihavat neekeri naiset

ei niitä lapsia noin synny

No ei ainakaan tollaset mielenvikaiset luurangot.

Hyvä.

olen paaras olen paras olen paa olen paaras olen paras

Attached: korvak uloke.jpg (354x286, 36K)

mites tällane sit?

Attached: 55454.jpg (1268x1624, 204K)

So many Finns come to 2ch, fuck off!!!

jos laitatte leivän päälle kinkkua ja juustoa niin laitatteko kinkun juuston päälle vai juuston kinkun päälle?

areas of Finland are under rangeban here, gotta go somewhere

juusto päälle, sotkee vähemmän, tai se on raskaampi ja painaa lihat alleen, emt

Miksi joku laittas juustoa JA kinkkua

Juuh, itsellä tosin pitäis ensin saada oma elämä raiteilleen ennen kuin alkaisin lisäämään vaunuja perään.

Attached: i3b528.jpg (960x960, 1.02M)

tupla maku tupla ilo

selväjärkisemmältä tuo vaikuttaa kuin se sokerinarkkari.

Ja etsit vastauksia täältä..? hei eppi.. miten ois?? Vähä kihnu kihnu? Jeah boi. Siis kam aan.. kokeilisit ees? ;D

Miksä vihaat mua niin? :D oot niin quuma

hi Unkari

Attached: hali.png (950x1014, 991K)

Sokerinarkkari on rikas, käy töissä itse ja omaa uskomattomat avut. Ainoastaan 'sellaiset' ihmiset pitävät kyrpänarkkarista enemmän.

tiesittekö että juutalaisten ympärileikkaus rituaali liittyy siihen että sillä saa aiheutettua tietynlaisen trauman lapsen mielen kehitykseen, se tehdään juutalaisvauvoille aina tietyn ikäisenä kun he eivät ole vielä alkaneet kehittyä tietyillä mielen osa-alueilla että he jäisivät täysin ilman näitä ominaisuuksia jotka on tärkeitä ihmisille ja täten lapsi ei kehity ollenkaa tietyillä tavoilla tunteellisesti ja vauvasta kasvaa mm. julmempi, armottomampi, fanaattisempi ja muuta kivaa

hi!

Attached: frens.jpg (868x307, 61K)

isin rahoilla loisiva kaaho

>t:A.T.u ja Rammstein oli 15 vuotta sitten
oon vanha.
youtube.com/watch?v=_Opu67vOKyM

Vaginaan sattuu

Sun kroppa yrittää parantaa sun avohaavan

venyttele vähän ettei parannu umpeen

laita laastari

Lopeta Sup Forumsin sokea uskominen.

ei sinänsä liity siihen vauvaan vaan itsetyydytyksen vaikeuttamiseen.
siitä sitten aiheutuu pakottava tarve vähintään naisseuraan ja naisseura vaatii sen yhteisöön kuulumisen.

ajankohtaan liittyy toisaalta unnutus.
yle.fi/aihe/artikkeli/2013/03/08/unnutus-rauhoittaa-lasta-mutta-saattaa-hammentaa-aikuista

joko se eläkepommi räjähti missä on työpaikat?

en lue Sup Forums
se ei tarkoita sitä automaattisesti että ihmisestä välttämättä tulisi esim. julma ja paha mutta se tarkoittaa että helpompi ohjelmoida semmoiseksi

tarvettaan enemmän työllistävät pikkufirmat katosi eläkeläisten mukana ja vei työpaikat mennessään.

keskitetään niin ei tarvita keskiluokkaa ollenkaan ja köyhien työt tekee robotit

Tää teidän vammaisten lässytys ärsyttää kun teille mikään mikä ei ole totta on totta ja kaikki mikä on totta on tarua. t. eri

en tajua miksi tämä eppi huomiohuoraa täällä muttei halua edes yrittää korjata tilannettaan..

ihankuin minä nyt haluaisin samantien nähdä tuiki tuntemattoman kanssa kasvotusten.. ensin pitäisi jutella netissä

Enkä ole minkään seksin perään suatana t.vahva autismi

Ihan just, otetaan nyt ensin vielä pari miljoonaa mamua sitä varten.

*levittää rakkautta*

Attached: 60031.jpg (844x1200, 676K)

....niin eli se on varattu

noniin, puhutaas jostain mukavammasta ja iloisemmasta aiheesta. mitäs nyymeille kuuluu?

masentaa tää mun ympärileikattu kikkeli

en vois kuvitellakkaan miten tunnottomaks se oikeesti menee kun ei ole mitään suojaa päällä. kerran runkkasin joku 10 tuntia putkeen ja oli hieman tunnoton jonkun aikaa.

hups. nyt ei ois ku kaupan kassaa ja tarjoilijaa tarjolla. jos et ole virolainen raksamies.
satamittari.fi/Työpaikat_toimialoittain_1995-2012

Hyvää. En halunnut tappaa itteäni tänään kauhean kovasti

pystyn sormenpäillä nipistään terskaa ja ei tunnu yhtään kipua

joo parempi varmaan uskoa sitten kaikki mitä joku vammainen /mämmi/ssä suoltaa ilman lähteitä

Mulla on nälkä

osaako joku selittää mitä noille 43-45 vuotiaille kävi kun niitä on niin vähän?

Attached: 1515071137700.png (754x552, 14K)

Oon jutellut yhen tytön kanssa tässä viime aikoina ja olen pelannut BattleCON nimistä peliä joka on huippu hauskaa. Ehkä tämä masennus lähtee parantumaan tästä.

Attached: 1510608233208.jpg (1082x695, 287K)

mä löysin

niiden vanhemmat meni Ruotsiin ja jatkuvassa työnhaussa on vaikea tehdä lapsia

Vittu kun näissä vanhoissa taloissa on huonot äänieristykset ja kuuluu kun joku pistää lorisemaan talon toisessa päässä.

youtube.com/watch?v=DWni8c1X2Ms

Attached: GokinjoMana.jpg (260x231, 9K)

oho sittenhän ne kuulee kun sä runkkaatkin

Oon muutaman kerran kokeillut hook grippiä ja se luistaa ihan yhtä paljon ku normaali ote. Ei se oikeastaan edes satu mutta ei siitä tunnu olevan mitään hyötyä

how do I get a finnish gf?

Tätä mä pelkäänkin. Tosin en kuule ikinä muiden ihmisten nussimisia mut muut äänet kyllä kuuluu. Esim. alakerrassa asuva muslimi joka sunnuntai huutaa tosi kovaan ääneen jonkun Allah huudon mikä lie.

Tein itelleni uuden satsin kuvia

Attached: ss.png (156x179, 12K)

joo lopetan ahdisteluni, ei olisi kivaa kenellekään tämmöinen. vaikkei se minulle miksikään ahdisteluksi luokitella.. pari kertaa yrittänyt tutustua

Anteeksi ^^'

putket kuljettaa ääntä paremmin ku seinät.
runkkaa patteria vasten että ¨naapurit voi nauttia mukana

näemmä syy oli öljykriisi.

samalla huomasin että vuonna 2010 syntyvyys oli suurimmillaan 40 vuoteen. hirveä haloo koko ajan syntyvyydestä kun just vähän aikaa sitten oli ennätysvuosi. on tämäkin kyllä jutkujen juoni

Suurenna vähän niin näyttää kivemmalta. En tosin tiedä riittääkö kuvan laatu

Ei kyl riitä valitettavasti

Attached: haah.png (201x217, 14K)

Joo mietin että pitäsköhän siirtää kone toiseen huoneeseen kun tossa on putkia nurkassa just mun vieressä. Vituttaisi kyllä siirtyä olohuoneesta ja kaiken kamppeiden kanssa vielä. Ei hemmetti kun tää talo on huonosti suunniteltu.

Tapa ittes vitun hintti. Ketään ei kiinnosta

oonko univajepsykoosissa vai onko mämmi muuttunut dramaattisesti parin päivän aikana

en pysty poistamaan kun reportattu liikaa

Attached: s.gif (400x468, 1.84M)

Moi, mitä sulle kuuluu, Eppi? :3

En oo Eppi

Mikä on nyymin paskapostaustaso?

Mandela effekti ja ajan rakenteen muutos

Attached: hmm.png (236x287, 14K)

Nyymi näyttää TOLTA?!

Yritän korottaa parhaillaan

Attached: jäde.png (252x261, 26K)

sopiiko jos tallennan sun kuvat???????????????

yy kaa koo nee
antakaa mulle tämmönee

Attached: IMG_4766.jpg (936x1200, 1014K)

AIka iso jtp kun eräs nyymi sai nyymimiitissä kuulla että se olin mä joka oli tehny kaikki NE paskapostit niin se veti mua ympäri naamaa.

Anna mennä

Attached: whoa.png (255x290, 29K)

be black

viis kuus seiten kasi
lähetys on jo ovellasi

Attached: pahoin_pidella_nyymin_ovisilma.jpg (740x627, 38K)

Hyvin säilynyt keho, noin viisisataavuotiaaksi

juon kaljaa

Attached: Rappiojäbä.jpg (919x720, 63K)

Attached: skewer.png (217x384, 50K)