Sverigetråden - Depprimerade upplagan

Attached: 1503483195374.jpg (512x368, 34K)

Other urls found in this thread:

yourcountdown.to/the-100
exhentai.org/g/1198344/442c08cd38/
youtube.com/watch?v=q-HdorsEP3A
twitter.com/SFWRedditVideos

helvete stavade fel

Daglig påminnelse att det inte finns någon anledning att jobba året 2018

Attached: NEET.jpg (1280x809, 84K)

j-jag vill!

J-jag vill knulla en tjej

Facken måste utrotas.

*crashar ditt välfärdsystem*
wops vad ska du göra nu då

shh, säg inget

Kukar är det mest erotiska objektet som finns

Attached: 1518713840759.png (680x497, 43K)

Allt är piss och skit

Bli kriminell.

Påminnelse
Inkluderar halvbögar

Attached: 1494857416581.png (269x402, 17K)

Mja, mjo, men du måste erkänna att det var rätt hett när hon dök upp helt plötsligt under konklaven och sa att hon skulle vinna enkelt och slakta alla.

Fy fan för Octavia som kastar ut Ekot, du har helt rätt i att kalla henne för en jävla förrädare. Synd att hon tagit så stor plats i serien, men jag hoppas att det betyder att hon heemas snart. Och hoppas Korpen kan dyka upp från ingenstans nu och rädda Ekot eller så, är rätt säker på att något liknande det kommer hända.

Vet dock inte om jag ska se avsnitt 12 ikväll eller om jag ska se Area X: Annihilation istället. Vill skjuta upp på säsongsfinalen då det fortfarande är över en månad innan nästa säsong börjar, och jag hatar att vänta...

yourcountdown.to/the-100

Attached: Säsong 5.jpg (950x460, 61K)

Om kukar är det mest erotiska som finns, varför är då kvinnor mest erotiska?

Shackmatt bögar

men det kräver ju arbete

>self-improvement

LOL

Attached: 13018701.jpg (801x534, 32K)

Ska lira New Vegas

Attached: Fallout NV.jpg (1340x1000, 698K)

Vilken jävla self-improvement? Du sitter framför en skärm och pillar på dig själv hela dagen...

Men inte 8 timmar slaveri per dag

enda sättet att hjälpa detta är att börja jobba, få en attack och inse att det inte var så farligt

Bästa FPS-Fallout, lätt.

Blowjobs är mer populära än cunnilingus
Stora kukar är mer populära än sökningar på fittor
Porr är ingenting utan penetrering

Till och med raka killar älskar kuk i porr, det är ett faktum att kuk är bäst.

>få en attack och inse att det inte var så farligt
Åkte in på sjukan efter min attack när jag testa jobba på Samhall, så det är bara glömma.

Jo f1h1 favä. Fattar egentligen hur den här serien lyckas skapa Mary Sues som man ändå gillar. Typ Lexa, helt orealistiskt egentligen att hon var så bra på slåss eller att folk respekterade henne, men man gillade det ändå. Kan inte bara vara att de är sötpajer.

>Och hoppas Korpen kan dyka upp från ingenstans nu och rädda Ekot eller så, är rätt säker på att något liknande det kommer hända.
Vad är Korpen nu där du är?

>Vill skjuta upp på säsongsfinalen då det fortfarande är över en månad innan nästa säsong börjar
Sista avsnittet var utan tvekan det bästa i serien såhär långt. Tycker du bör se det, så får du ju tid att tagga upp till nästa säsong. Jag hoppas vi får mysiga Sup Forums-trådar nu också.

NÄSTA RIKSDAGSPARTI GRABBAR
>NÄSTA RIKSDAGSPARTI GRABBAR
NÄSTA RIKSDAGSPARTI GRABBAR
>NÄSTA RIKSDAGSPARTI GRABBAR
NÄSTA RIKSDAGSPARTI GRABBAR
>NÄSTA RIKSDAGSPARTI GRABBAR

Attached: hanrejkassler.png (600x779, 593K)

tråkigt mannen

Kollar bara tjej/solo eller tjej/tjej porr.
Finns inget värre än killar i porr som förstör.

>bögar är porrbesatta

hmm

Mer änn vad löneslavar uppnår iallafall

najs

Attached: 1506247488462.jpg (480x480, 32K)

Du får jobba gratis. Då slipper ditt handikapp skapa prestationsångest och samtidigt får du erfarenhet och träning. Du kan inte ligga hemma och inte bli bättre på annat än just det.
Kanske du får vara boskap åt någon arbetsterapeut på psykiatrin som kan sitta bredvid och ge dig det stöd som behövs.
Ut och jobba för hälsans skull nu! Gratis, det kostar dig inget!

>Samhall
AHAHAHAHAAHAHA

haha posta animes grabbar

Inte samma bög men helt ärligt så lärde jag mig mycket mer som NEET än att spendera all energi på ett trist kontorsjobb. Kunskapen uppskattas också väldigt mycket av normalbögar - synd bara att jag kommer bli en av dem såsmåningom.

Det enda ekonomiska systemet som fungerar är kapitalism och fria marknader.

Attached: 1520581070013.jpg (1280x960, 138K)

hur kom det sig att du åkte in på sjukhuset?

>Denna projektion
Vrider av din spinkiga löneslavsnacke om du inte rannsakar dig själv genast

Har sökt jobb nu. Är väl beredd på sparken och eventuellt socialt självmord

>dkn man sitter i garaget och lirar lite fretless på 6 strängaren för att slappna av medan polaren byter olja på sin bil, lite mörk blues
>inte ens stärkaren på vidare högt
>grannen som har garage intill kommer in och säger åt mig att tysta ner
>den jäveln har alltid radion på högsta volym ute på sin tomt på sommaren

Ska man heema honom totalt?

Attached: 1516724638536.jpg (489x488, 34K)

Panikångest - blodtrycket rusade, hjärtat börja slå oregelbundet, kunde knappt andas, tappa synen tillfälligt.
Blev pumpad full med lugnande och fick ligga inne två nätter.

Attached: folke.jpg (547x410, 41K)

Mycket märkligt, mycket märkligt indeed. Men jag klagar inte! Skönt med lite ögongodis ibland. Tycker dock Lexa var en bra ledare, åtminstone tusen gånger bättre än Clarke. Hon lyckas bokstavligen inte med något.

Korpen har precis gett sig själv en elchock och väckt sig själv till liv, efter att ha fått tillbaka livsgnistan (hehe). Äntligen tillbaka, baby!

Ska se avsnitt 12 ikväll, men finalen väntar jag med till helgen. Behöver något gött att kolla på innan jag somnar på söndag så jag inte dör av depression inför ännu en jobbvecka. Har det varit bra Sup Forums-trådar för tidigare säsonger? Har aldrig varit inne där favä.

Attached: 1517757661539.jpg (1080x1350, 184K)

exhentai.org/g/1198344/442c08cd38/
>man

Attached: 1511737477033.jpg (299x262, 29K)

Fyfan vad gött sen när man blir farfar o ligger på en strand i Portugal med sin fru och en spliff i munnen, medan ens barnbarn barnbarn badar.

Då är Neetsen hemma i Svea på ett ålderdomshem helt jävla ensamma utan pengar, de blir även penetrerade i stjärten av sköterskor Agda 60 år och bisexuella Alex 71

Men lol, jävla fjant

Okej, tråkigt.
Har själv haft problem med ångest och panik senaste åren. Har läst mycket om att man endast blir kvitt det när man full inser att det inte är något farligt utan endast en mycket obekväm känsla, men du kanske har något extremare fall

yeah uh
yeah uh
yeah uh

yo jag har en fet kuk
få dej att stå på huk
känner en en brud kallad hanna
kallar henne för pyttihanna
över ett hundra kvinnor i mitt kök
här luktar det fucking lök

yeah uh
yeah uh
yeah uh

Attached: 1465485403523.jpg (665x1145, 87K)

>barnbarn barnbarn
dags att skaffa ungar direkt om det är din plan

haha aa bara håll ut 45 år till jonte, sen kan du börja leva

Man växer på jobbet. Man pushar sig själv till att lära sig nya saker, tar mer ansvar och känner att man faktiskt bidrar med något. Ni sitter hemma och klagar på på allt och alla och tål knappt solljus.

fucking panda

filthy whore. only rocks throwing would cure her rotten soul

>antyder att sitta och spela datorspel och porrsurfa hela dagarna är att leva

>Man växer på jobbet
Nej.. Har haft samma jävla skitjobb i 6 år nu. Känner mig som en jävla robot som stämplar papper och skriver mail hela dagarna..

I'd throw myself at her if you know what I mean, Ivan.

cringe

är frilansare, ledsen lönis

Yo Ivan, how long until Putin invades? They've been saying it for 50 years soon

Ja, eller hur? Fett cringe att kollapsa bara för att man måste röra sig utanför hemmet några timmar

>fretless
Grymt favä, blir rått ljud.
När börja du spela? Är 22 och funderar på att skaffa en elektrisk gitarr och börja öva. Älskar musik.
Har du några tips?

bra brev

Vad drar du i månaden, ärligt?

Vi är anonyma så du har ingen anledning att ljuga såvida du inte känner att du måste ljuga för dig själv

hatar män

>dkn man är 23 utan körkort
fett skämmigt, men vågar inte gå till trafikskolan med alla kidsen

>Lönisarna menar att detta är hälsosamt

Attached: o41ldoYkSx1v0pigno.jpg (386x661, 69K)

Man har iallafall kul under tiden till skillnad från lönisar som lider hela veckan tills fredagar då de super ner sig för att glömma sitt sketna jobb

Emelie..

>Niklas Teslander, född 10 juli 1856 på Mårbacka i Östra Ämterviks församling i Värmland, död 7 januari 1943 på Mårbacka, är en av Sveriges mest betydelsefulla bidragsgivarna vad gäller tillkomsten av kommersiell elektricitet. Han är mest känd för sina många revolutionerande bidrag inom elektromagnetism under slutet av 1800-talet och början av 1900-talet.

Attached: 234235231.jpg (250x337, 22K)

>Sentio: 13 procent kan tänka sig rösta på Alternativ för Sverige
HELL AFS! HELL FUCKING AFS!!!!!!!!!!

Fyller 23 i år och har heller inget du behöver inte skämmas mannen

0.13 menar du

över 25k om jag vill jobba heltid

...

wow visste aldrig detta

Du har bara inte träffat mig än sötnos :)

>Bland Sverigedemokraternas väljare är stödet störst: hela 29,17 procent av partiets väljare kan tänka sig att rösta på Alternativ för Sverige, skriver partiet i ett pressmeddelande.

Attached: Pepe naughty.png (400x400, 67K)

alla killar är seriöst fuckboys

Okej, Emilie

absolut

t. 23 årig kysslös oskuld

Attached: 1516353572242.png (192x187, 86K)

Vad fan menar du med detta? Låter som att du vill ha en eunuck

AFS kommer oironiskt bli större än SD

>När börja du spela?
Började när jag var 17-18 ungefär. Men tog tills jag var i 22års åldern innan jag börja på riktigt så kör på du.
>Har du några tips?
Köp något lagom, kolla recensioner och ignorera utseendet på guran. En vettig förstärkare är fan så mycket viktigare enligt mig.
Håll intresset uppe, hitta någon du kan öva utifrån. Någon artist du vill kunna spela som.
Öva på en låt tills den sitter.

Jag drar på den här nu, kommit cirka 60% men har en bit kvar.
youtube.com/watch?v=q-HdorsEP3A
När man väl lärt sig en låt så kommer resten lättare, kan börja finjustera sin stil och ha kul.

varför inte spela systemet och leva din drömpension innan dina 50 år av löneslaveri?

Attached: 1490742624243.png (383x348, 239K)

låter mysigt fäva vad jobbar du med?

Brutto? Netto? Hur mycket tjänar du vanligtvis, då jag gissar på att du inte vill jobba heltid?

jag vill seriöst äta bajs

Attached: 1489559427966.png (256x256, 259K)

kolhydrater är gift
skatt är stöld

Kontorsavdelningen på Biltema..

Bajs de e gött de

Attached: 1518191562910.png (1210x1080, 648K)

Jag gillar att fucka boys om du förstår vad jag menar ;)

Jag vill suga shemale kuk

Attached: 1475004045576.jpg (645x773, 68K)

muslimer e bajs

Gör så! Avsnitt 12 är också väldigt bra i min mening. Blev också glad att hon inte dog utan kom tillbaka. Seriens absoluta toppaj. Jag började ju gilla Clarke nu när hon tog bra beslut och låste ut alla mark-blattar. Synd att hennes hormorsa förstörde allt.

>ar det varit bra Sup Forums-trådar för tidigare säsonger? Har aldrig varit inne där favä.
Nja jag vet inte. Var skitmycket under 2014 och 2015 men inte sett så mycket sedan dess. Dock har jag ju inte varit så uppmärksam då jag inte sett serien förrän nu. Tror nog det finns några som ser även fast många blev sura när Lexa dog lel

Attached: lisavittozzi.jpg (999x563, 78K)

okej..

>dkn garantilön så även om man inte har uppdrag en månad så får jag ändå full lön

haha hoppas det kommer en kris om 6 månader så man får leva NEET-livet en stund igen med full lön

blev glad när jag såg det, men sen såg jag att de bara tillfrågat 1000 självrekryterade personer.

Attached: 1509003357731.gif (500x200, 597K)

netto
brukar dra in 12-16

var är en fuckboy? låter h1

>EN SV HO I MIN FUCKING TRÅD
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
FÖRSVINN!!!!!! JÄVLA H*RA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Attached: 1516162808928.png (450x437, 301K)