/danmarktråden/

ravnen skal være danmarks nationaldyr

Attached: ravneflaget 1.png (2602x1914, 71K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=8slriqdWn_s
ug.dk/vaerktoej/uddannelseszoom/#!/?subeducations=udb2-dipeksportteknologi:0,udb2-dipeksport:1,¶meters=1
ug.dk/uddannelser/professionsbacheloruddannelser/tekniskeogteknologiskeudd/diplomingenioeruddannelser/diplomingenioer-eksport-og-teknologi
bt.dk/blogs/klar-laest-martin-henriksen-har-ondt-af-sverige-det-er-tragisk-at-vaere-vidne-til
youtube.com/watch?v=E_vk_DGFLFU
youtube.com/watch?v=X8LJm-Kroqo
youtube.com/watch?v=pgMCMpzs3wg
twitter.com/SFWRedditGifs

Ravnen bor være på vores våbenskjold.

Attached: 1497375628607.jpg (1024x576, 55K)

hort

hvor er alle henne i dag?

jeg lå i sengen indtil for en halv time siden

hvorfor?

fordi jeg ikke skal noget i dag

Har måske aspergers

Attached: 1491224411253.png (375x458, 308K)

men der er ingen ravne i danmark lol

En gang i mellem er der

tid til tarteletter

Samme her
Min psykiater sagde det til mig forleden efter en test jeg lavede tidligere

er der lover?

kek, det har jeg sgu da også.
Kender jeg flere der har, men jeg er den eneste jeg kender, som kun har den ene diagnose, og ikke en helvedes masse der også tynger en.

Attached: 1502997699844.png (768x576, 476K)

Fik mig til at grine, tak.

Attached: 1520998050640.png (302x257, 36K)

youtube.com/watch?v=8slriqdWn_s

Attached: conff.jpg (499x327, 37K)

jeg har liget siddet og lost en matematik opgave som jeg må har regnet om mindst 20 gange og siddet med i flere timer

Attached: smiling moe.jpg (673x604, 26K)

hvad omhandler den?

Godt gået, user.

Attached: thumbu.jpg (238x211, 12K)

Attached: sulten.gif (388x364, 250K)

jeg skulle bestemme determinanten for en 4x4 matrix
jeg vidste hvad svaret skulle være fra maple men jeg kunne ikke få det rigtigt fordi der var så mange tal man skulle indsætte de rigtige steder og så mange beregninger at lave

taaaak

skal have svinekoteletter i aften

Hej. Hvordan er den matematiske uddannelse og forskning i Danmark? Jeg taler om kandidatuddannelser og phd og måske post grad. Ville jeg have en god tid der? Tak

vores universiteter er meget gode

Lineær algebra?

Specifikt matematik ved jeg ikke hvilket universitet der er bedst, men sikker KU eller DTU.

ja, åbenbart, da jeg sogte på det i vores matematik bog kom det frem i kapitlet til opgaven

Ah, det synes jeg er meget sjovt.
Er I stodt på simplex algoritmen endnu?

nej men jeg tror ikke jeg kommer til at få om den i det her fag og jeg er ikke stodt på den i noget andet fag endnu

Det bedste universitet du kan vælge i fleste tilfælde er Kobenhavns Universitet.
Vores universiteter er meget velkendte for deres undervisning og deres hoje niveau.

Jeg tror det er sådan noget med at Doktorgrader og Phd'er fra Danmark er mere attraktive, og generelt mere værd end en doktorgrader og Phd'er fra andre lande. Jeg tror bestemt du ville have det godt der.

Attached: 1497373300947.jpg (998x998, 178K)

hvorfor er vores universiteter gratis for udlændinge?

Attached: poop noddles.jpg (469x1200, 105K)

Så vores stat kan undre sig over hvorfor vi mangler læger og andet på trods af, at vi har mange, der består deres universitetseksamen

Nå, okay.
Er det bare matematik A, eller hvad laver du?

nej det er diplomingenior

Hm.. OK.
Held og lykke med matten fremvoer

taak

du den bedste poster i denne tråd
du gor mig altid glad

er eksport ingenior meme ingenioruddannelsen for folk der var dovne og ikke naturvidenskabelige fag?

>for folk der var dovne og ikke naturvidenskabelige fag?
aner det ikke, men det ser da ikke helt galt ud

ug.dk/vaerktoej/uddannelseszoom/#!/?subeducations=udb2-dipeksportteknologi:0,udb2-dipeksport:1,¶meters=1

ug.dk/uddannelser/professionsbacheloruddannelser/tekniskeogteknologiskeudd/diplomingenioeruddannelser/diplomingenioer-eksport-og-teknologi
til gengæld kræver den kun mat B, så helt naturvidenskabelig er den nok ikke

jeg er HHX'er og har den på min prioritetesliste. Overvejer seriost at bumpe den op til nummer 1, over alle de der okonomiske fag, det virker mere comfy og interessent end at sidde med spreadsheets resten af mit liv og slikke rov for at klatre i karrierehierakiet.

Attached: 342.jpg (235x215, 7K)

er fælder homoseksuelle?

Attached: gaythink2.png (586x560, 127K)

Selvfolgelig

dette

tanker om den weeb der begik selvmord tidligere i dag?

Attached: thoughtful yet smiling badly drawn pepe.jpg (250x250, 7K)

hvem?

En eller anden person fra /r9k/ streamede sit selvmord

Post webm allerede

det er jo fucking synd for hans mor, at hun skal komme ind og finde ham sådan der. Ingen medlidenhed, fucking selviske svin

Den giver adgang til Virksomhedssystemer som var i top 5 for dem med hojest lon.

Jeg globale forretningssystemer (GBE) på AAU (Vi læser sammen med eksportteknologi) og den eneste forskel på eksportteknologi og GBE er at vi ikke skal i praktik, da jeg ikke gider da jeg skal det på kandidaten.
Stil mig sporgsmål hvis du har nogen, går pt. på 4. semester.

Min psykiater sagde det samme. Jeg bliv vred, gik ud og jeg har ikke været der siden.

Attached: Pepe_34.jpg (900x900, 78K)

>Jeg bliv vred, gik ud og jeg har ikke været der siden.

Attached: photo.jpg (900x900, 114K)

hver dag takker jeg gud for at dansk ikke har kasuser

De snakker om at der er "applied engineering" som fag. Hvad betyder det? Er det noget med fysik/mekanik? For jeg fortryder virkeligt at jeg ikke havde naturvidenskabelige fag på gym, ville elske at have lidt om det.

Er kanditaten så civilingenior? Jeg kan ikke finde frem til hvad det skulle være på ug, er interesseret i at vide hvad jeg kan udvide med hvis jeg ender der

>Er kanditaten så civilingenior
Jeps. Der er adgang til flere forskellige, de to store er Operations and Supply Chain Management (Virksomhedssystemer) og Operations and Innovation Management.
Vi horer forst rigtigt om kandidaterne næste år, men så vidt jeg kan forstå er VS den der er lidt tungere naturvidenskabelig (statistik er der en del af), hvor den anden er lidt "blodere".

Ved ikke hvad "applied engineering" skulle betyde her.
Vi har ikke ret meget fysik/mekanik, hvis det er hvad du soger burde du kigge på Maskin/produktion, hvilket er dem jeg kalder for rigtige ingeniorer.
Vores er lidt en hybrid, som klæder os rigtigt godt på til konsulentarbejde.
Vi arbejder ekstremt meget med optimering af produktioner og processer.
Men som nævnte ligger VS rigtigt godt i lobet om bedst betalte færdigtuddannede.

Den anden hedder åbenbart "værdikæder og innovationsledelse", så kan du jo se på UG om "fremtidsmulighederne" hos de to uddannelser er noget for dig.

Jeg kan læse på ug at man enten skal have bacheloren i GBE eller eksportteknologi.

Jeg har sogt ind på den der hedder "eksport OG teknologi". Så vidt jeg læste mig til, var de det samme, samme lon etc. på uddannelszoom.

Tror du at jeg også kan tage VS med min? Forskellen er dog at man ikke skal bruge mat A til den jeg tog mens man skal til den på AAU.

>Tror du at jeg også kan tage VS med min?
Hmm.. Jeg vil da tro det, men vil selvfolgelig ikke love noget - du burde tage kontakt til DTU (hvis det er der du soger) eller AAU (hvis der er der du vil læse VS).

>Forskellen er dog at man ikke skal bruge mat A til den jeg tog mens man skal til den på AAU.
Er det blevet ændret? For var det sådan at eksportteknologi krævede mat B imens GBE krævede mat A af en eller anden dum grund. Så der er mange der bare sogte ind på eksportteknologi og så skiftede over. Vel fint nok at det blev ændret, så.

Havde mine Danske brodre en god dag?

Attached: 2423423.png (640x491, 187K)

Jeps!
Hvad med dig?

Attached: happiness.jpg (541x429, 86K)

Helt fin! Brugte det meste af dagen på at arbejde, men har også fået slappet lidt af med noget gaming.

Attached: 1520889955435.png (800x600, 296K)

Det må være blevet ændret, for jeg sogte ikke ind på AAU fordi den krævede mat A, mens VIA i Århus kun krævede mat B, og jeg med min research fandt frem til at de stort set var identiske.

Jeg har sendt en mail til AAU med sporgsmålet, tak for dine svar, du har været mere hjælpsom end de studievejledere der får lon for at hjælpe mig

Attached: drinking beer from butts.webm (406x718, 2.88M)

Det var så lidt, user. Det er altid mog besværligt at finde den rigtige uddannelse, så håber at du finder din i forste hug.
Og ja, studievejledere er ofte super uduelige. Jeg var inde hos en der var overbevist om at HTX var en 2-årig uddannelse.

>Jeg var inde hos en der var overbevist om at HTX var en 2-årig uddannelse.

Attached: eu face.jpg (232x198, 13K)

Fy for helvede hvor er det ulækkert.

bt.dk/blogs/klar-laest-martin-henriksen-har-ondt-af-sverige-det-er-tragisk-at-vaere-vidne-til


Martin for satan, ikke mobbe Sverige
De har det hårdt nok i forvejen

Attached: 26735199_898719033635476_2019641396_o.jpg (2048x935, 236K)

Jeg har bare besluttet mig for at skyde efter denne her, og hvis det ikke er det rigtige, så droppe ud, og bruge året på at supplere med mat A, fys/kemi etc, og så finde noget der lyder mere spændende. Hvis der er nogle underageb& anons i tråden, så lad VÆRRE med at tage en HHX, dine muligheder er så lort medmindre du vil være en jakkesætpiksutter resten af dit liv

hvor på internettet bliver der lavet danske memes?
de er altid frygteligt dårlige

ligesom alt andet dansk kultur nu om dage, facebook.

Også en fin idé. Jeg studerede også forst datalogi indtil jeg fandt ud af at programmering ikke liiige var mig.
Hvis du har lyst til at odelægge din sommerferie er der også mulighed for at læse matematik A op i sommerferien og så komme ind på et mat A studie samme år.

jeg overvejede det, men jeg mig og min ven har aftalt at flytte sammen så snart vi får en lejlighed, og så tage på en 2 måneders rejse over sommeren inden vi begge starter til september, så må bare deale med det hvis det ikke er det rigtige. Heller ikke fordi jeg har travlt

>besogte red bubble for at se på nogle ting fra KYM
>nu forfolges jeg af reklamer for produkter med anime fælder på
hvorfor eksisterer red bubble overhovedet?
det ligner bare en hjemmeside hvor folk tjener penge på at tage screenshots af anime og memes og så klistre det på diverse produkter

Attached: 1518476032668.png (631x1436, 698K)

>red bubble
?
>KYM
?

>>red bubble
en hjemmeside hvor diverse uafhængige personer og producenter kan sælger deres t-shirts og sådan noget

>>KYM
knowyourmeme

dds

jeg tror at jeg er ved at have opbrugt et kuglepen (noget nyt for mig)

hvor er user som begyndte at læse til revisor sidste år efter en længere periode som neet?
går det godt ven

jeg gik og så DTU, men det havde ikke ren matematik, så måske KU, som hvilken jeg havde set om og det ser godt ud og virkelig fængslende. Tak for forslagene

Godt at vide. Jeg skal se mere om det. Tak

Jeg har ikke flere forårsruller

Attached: rice.png (640x422, 288K)

hvad skal man også bruge dem til kl. 12 om natten?

I det mindste gjorde han det af sig selv.
Folk der kaster sig ud foran toge er de storste kujoner der findes.

t. kantherre

Jeg er sulten

>dfn stirret på mit steam bibliotek hele dagen uden at spille noget som helst
AAAAAAAAAAAAAAAAA

Attached: 1_g4zsvHxslR-946bI_twV-w.jpg (400x388, 27K)

m*sik

youtube.com/watch?v=E_vk_DGFLFU

youtube.com/watch?v=X8LJm-Kroqo

>snart 10 år siden Bakemonogatari blev sendt på tv
bare knep mit lort op

youtube.com/watch?v=pgMCMpzs3wg

Attached: B7f2_OECEAAyijj.jpg (545x362, 27K)

>kantherre

Attached: esperanto lel.gif (641x664, 63K)

>J-popcon om lidt over en måned

Attached: 1513914225856.gif (840x488, 511K)

>>J-popcorn om lidt over en måned

Attached: 1426085898168.jpg (1800x1555, 813K)

fucking hjælp mand

Gjev detta mennesket hjelp nokon

er her stadigvæk

Tomat, ost, tacosauce, jalapenos, pepperoni, bacon, log, kodstrimler, cremefraiche dressing.

Attached: 1501250577064.png (221x212, 36K)

hvorhenne?
på en pizza?
i en sandwich?

hvad laver man med venner?