/Norgetråden/

nattbålutgave

forrige:

Attached: bål.jpg (1278x1462, 375K)

Other urls found in this thread:

norgespartiet.no/norges-gjeld-bare-oker-og-oker/
twitter.com/SFWRedditGifs

fǿrst og ps jeg hater dere

Er det denne tråden som har bestilt melk ?

Attached: tutut.jpg (1024x768, 117K)

nå legger jeg meg.
håper det skjer i mårra.

Attached: 1493331327163.jpg (500x640, 39K)

Slurke og knaskestatus gutta?

kaffe, kaffebonner og is-kaffe

Vann og ingenting.

Attached: 1518713906001.png (1024x768, 1.36M)

slurker slurk
knasker knask

Attached: 13320260_1217361541631389_876295921_n(1).jpg (1080x1349, 132K)

Me velt til sengs

Attached: 1519038330192.png (800x800, 20K)

nå skal nattskifteren banke kjottet

Attached: 11380155_1079854802043009_474405843_n.jpg (640x640, 65K)

kanke tro at nattshowanon er fokkings akustisk

hehe sitter her å horer på kygo og tar meg en dram captain morgan og en prell :)) hehe, dama dro akkurat til sengs så nå blir det litt gaming på playstation! angrer på at jeg ikke dro ut da, gutta la akkurat ut en syk snapchat story av festen dem er på! god stemning as :)

>norgespartiet.no/norges-gjeld-bare-oker-og-oker/
Norgespartiet bare viser frem at de kan null om finans. Typisk? De er vel mot at selskaper kan ta utbytte i "milliardklassen" mens [lite problem] fortsatt finnes også.

Blood Diamond på TV2 gutta. Fy faen for en trist film ;_;

Hei, det er meg. Jeg foler at jeg ikke orker mer, at jeg bare venter på at det skal skje noe som dytter meg over kanten, som gjor at alt virkelig bare revner i tusen biter.
Det behover ikke være noe stort heller, bare en siste dråpet som får det til å renne over. Men men.

Hvor bor du?

Mitt eget helvete.

Nei, uironisk. Jeg vet akkurat hva du trenger (ikke noe tull)

Skal du drepe meg?

Kanskje jeg kan være vennen din.

>jeg bare venter på at det skal skje noe som dytter meg over kanten, som gjor at alt virkelig bare revner i tusen biter.
Det kommer mann, det gjor det alltid. Men du vil overleve det også, også vil du ha det enda verre, og så sitter du der da, og håper at noe enda fælere skal skje, sånn at du endelig kan gjore det slutt. Sånn gjentar det seg.

Selv venter jeg bare på nyheten om at min mor og soster skal omkomme i en bilulykke, sånn at jeg slipper å skuffe dem enda mer når det uunngåelige kommer.

Det er jo ikke bra å tenke sånn, det skjonner jeg også, men hva får man gjort?

Attached: 1479507004956.jpg (1920x1080, 416K)

>Det er min plikt å gjore mine sosken og foreldre stolt! Jeg fikk jo trossalt gaven av liv i utgangspunktet selv om jeg aldri ba om det men whatever liksom xDDD

Helt sinnsyk normaldritt holdning. Lev ditt liv som du vil, på egne vegne.

Ingen kan være vennen min.

Det beste hadde egentlig bare vært om alle glemte hvem jeg var. Da kunne jeg dodd uten å såre noen.

Joda, du er tidvis frekk og ikke akkurat kjekk, litt for smart for ditt eget beste (eller, det tror du i hvert fall), men vi kan ha det fett og lættis sammen likevel. Jeg kan vise og lære deg tingene du aldri hadde turt eller innbilt deg å gjore på egenhånd, så skal du få se at livet er morsommere enn grava. I hvert fall sånn på gjennomsnittsbasis

Attached: 1514040499737.jpg (593x539, 81K)

Handler vel mer om at jeg ikke vil såre familien min enda mer. De må betale for begravelsen, gravsteinen, alt det der. Mora mi har allerede mistet mannen sin, vil ikke at hun skal måtte lide enda mer.

Hores ut som at du lider mer en hva mordi gjor.

Vet nå ikke det, hun har ikke hatt et så jævlig fett liv hun heller. Hun får det uansett verre enn meg hvis jeg tar livet mitt.

Nei, folk som mister barn blir aldri de samme igjen.

kor du bor hen din jævla padde

Attached: 1519928116860.png (388x602, 267K)

Nei takk.

>han vil heller stampe i samme gjorma enn å komme seg videre og nyte livet
V-vel, hv-hvis du vil, kaptein! Jeg stikker og har det goy. Snap meg hvis du kjeder deg.

>snap
e du 17?

Attached: 1519752754001.png (362x266, 3K)

Bor på Ostlandet en plass. Vil ikke motes, et liv med problemer kan ikke loses av å ta en ol med gutta. Sorry.

nesten så kallt at jeg ikke får såve

Vennligst hold kjeft.

>ol med gutta
Finnes dessverre ikke i mitt repertoar.
Eh, hadde jeg bare valgt å ha venner som var like patrician som meg selv hadde jeg gått på veggen. Dessuten får jeg nakenbilder.
"Nei."

>17. mars 2018
>minus 20,2 (tyve komma to) grader ute.

Nei, greit det, jeg vil ikke ha vår og varme jeg...

Kordan ska du vær deprimert og pessimistisk med sol og sommer?

Attached: 1517756209001.png (742x721, 121K)

Jeg er like deprimert når det er varmt.

Har nå funnet en unnskyldning de siste 15 årene, skal nok gå "bra" i år også.

>han romantiserer hvor trist livet hans er og hvor deprimert han er
>vil ikke fikse det
Hva, du har sikkert lest om "four temperaments" og funnet ut at "melancholic" er sååå deg. Skikkelig einstoing, du! Hehe. Der har vi deg, tenker jeg.

Good good, va redd dåkker hadde blitt tynn i lidelsen.

Revolusjonerende brev dette her gutta. Ingen har noensinne sagt "opp med haka" til noen som ikke har det bra.

Forskjell på "opp med haka" og "skal jeg vise deg noe du ikke visste gjorde livet verdt å leve" for å være klinkende klar + ærlig

Lidelsen e som et lim mellom broderskapet vårres. Ska du sutter til mordi om sånt her?

Attached: 1478364656415.jpg (400x323, 51K)

Noen som vil være vennen min eller? Vi kan være venner og sånt :)

Attached: a.jpg (652x736, 79K)

>"skal jeg vise deg noe du ikke visste gjorde livet verdt å leve"
Det her altså. Veldig diffust og kryptisk.

Da så. Gi meg en sproyte med heroing og en pose fluesopp.

Dere to holder kjeft, eller så smeller det.

En sproyte med an heroing? Ja takk.

Hvorfor det :(

Attached: 1521246079405.jpg (1236x644, 257K)

heng deg sverigeanon

Dop vil odelegge livet ditt, siden det gir deg en veldig godfolelse uten noen form for innsats. En juksebelonning vil permanent odelegge arbeid/belonnings- og arbeid/mestringsforholdet som alle har banka inn i hodet fra oppveksten

Jeg bryr meg virkelig ikke om hva det er du skriver jeg liker bare (Du)er

Enig
t. latskap pro

Satans tripletter er enig med budskapet.
Eh, nei, veien vi skal ta inneholder ikke dop, nei. Tidvis noen kalde glasscola, kanskje. Eventuelt også fersk jus

Va involverer denne reisen?

how do you say "my wife chino is so cute" in norway?

Vet ikke hvorfor jeg kommer til denne tråden når alle mobber meg... :/

Attached: 1511337877355.png (1127x685, 251K)

...

Null mobbing her! Kom hera kompis!

Attached: 1507826900034.png (1936x968, 959K)

can you help me please?

Det roper jeg jo ikke nå. Da innbiller du deg en overdrevent stor arbeidsinnsats for i det hele tatt å kunne få det til, i tillegg til en overvurdering av hvor stor komfortsone du må ha for å uten ubehag kunne bli med. Folgelig ville du sagt kontant "nei, ellers takk".

Min frue chino er så stygg

Du har feil user as, e ikke den svært deprimerte anonen

Bare tenk på det som at du ofrer deg for tråden. Når vi alle mobber deg mobber vi hverandre litt mindre.

i love you

Hold kjeft.

Kan han sutrefitta som kommer hit å klager men ikke vil ha hjelp dra seg til helvete ut? Vil faen ikke ha sånne idioter i tråden

>hvortrorduatduer.jpg

Frekt :/

"Nei."

Jeg holder kjeft hvis du blir med.

Har du lyst til å do ved mine hender?

Du må utdype hva denne "reisen" går ut på hvis du vil at jeg skal være med på noe som helst.

t. Andre dag i tråden

dette fåvæ
kanskje vi kan vise ham veien til r9k og be ham direktestromme. Kjeks

Reisen hores gay ut

Min kone chino er så sot?

That means "my wife chino is so ugly" lol

Kanskje jeg er litt gay... Kanskje livet hadde vært verdt å leve hvis jeg var kirurgisk festet permanent til en annen manns penis...

Det går blant annet ut på strev som viser seg å være verdt det, noe nytt du ikke har gjort, en "vanlig" ting som foles utrolig og mestringsfolelse av typen "jeg er bokstavelig talt kongen av verden akkurat nå, lenge leve meg"

Attached: pondering amphibian.png (640x560, 79K)

Som ka? Kjenn æ e litt nyskjerrig nu as. Kunne trengt en liten oppkvikker disse dager!

Attached: 1519835914956.png (857x693, 41K)

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skrev det brevet der. Jeg mente det ikke, beklager.

Skal bli politiker gutta, om 10 år blir jeg Norges Blake Griffin. Hade for alltid

why are you so mean

Godnatt gutta, ska gå i dvale i en 16-20 tima så blir det et par tima med breving. Rinse and repeat.

Attached: gondola in bedf.jpg (1818x1671, 639K)

Legger meg nå jeg da, god natt gutta. Artig å se at det er så mye aktivitet i tråden midt på natta for en gangs skyld, fortsett sånn!

god morgen gutta

Mye refleksjon over livet som foregår i en kald vintermåned vettu. God natt.

Ha en god dag kompis.

Attached: apu hug.png (689x473, 97K)

får vell passe på så tråden ikke dor mens alle andre sover jeg da

salg meg infeksjonen
den er bare for de svake
ingen trenger sympati
bitterheten som er meg

Tipper jeg er tilbake i god form om en 8 timers tid. God natt gutta (unntat emoanon du kan do)

Dette er fin tråd

Attached: 4b2.jpg (319x310, 43K)

sheftenpåreidifitte

Jeg er ikke emo, jeg er deprimert-NAUTanon

heng deg sverigeanon

Attached: aaasasasasasasasasasaasa.png (1135x726, 1.16M)

Dette var ikke fint brev

Attached: 82f.jpg (372x362, 103K)

ikke bry deg om sverigeanon. Han er en skikkelig dust

jeg tar deg 1v1 på hvem dataspill som helst
din dust