Nederdraad

Animoe editie
Welkom: schattige meisjes OwO
Niet Welkom: homo's

Attached: FB_IMG_1521205922092.jpg (750x430, 24K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/8Zrod5liIvg
youtube.com/watch?v=vnEGgFvSxCg
youtu.be/NoBeCQhWFfY
elsevierweekblad.nl/nederland/achtergrond/2018/03/pvv-campagnefilmpje-over-islam-wekt-afschuw-596623/
onderwijsincijfers.nl/kengetallen/sectoroverstijgend/nederlands-onderwijsstelsel/stromen-in-het-nederlandse-onderwijs
politiek.tpo.nl/2018/02/13/we-iq-verschillen-groepen-nuchter-bediscussieren-taboe-verklaren/
youtu.be/iKtgausyhco
youtube.com/watch?v=TCY84APh0XM
dumpert.nl/mediabase/7389541/bf79e41b
omroepgelderland.nl/nieuws/2309750/Schoppende-lijsttrekker-Ik-heb-het-vak-van-politiek-onderschat
twitter.com/SFWRedditImages

youtu.be/8Zrod5liIvg

Ik wil dat je waka met je lovely body

>jullie gaan toch allemaal met vrouwen om neem ik aan

Attached: 0b3.png (600x672, 450K)

Waar is Jerry zijn vriendin eigenlijk? Is die op dezelfde plek als Mark Rutte zijn vriendin?

Stiekem vinden Markie en Jerry elkaar leuk OwO

6e voor grote piemels

De absolute staat van t*ttas

Allemaal met achmed

Hoe ontsnap ik uit deze bekende duisternis als dit de enige plek is waar ik tot rust kan komen

Weerstand opzoeken = groei = resultaat = success = piemel in vageen

Pijn en adrenaline is vanaf nu je nieuwe comfortzone

11e voor kleine piemel onderdrukking

youtube.com/watch?v=vnEGgFvSxCg

ADRIAANTJEEEEE TERINGLIJER

Veel gemakkelijker om gewoon uit te gaan.

Drugs die je heel zelfzeker maken = schijnsuccess = piemel in vageen

korte termijn bevrediging loopt altijd slecht af

Ja dat is essentieel. Juist autisten moeten veel vrouwen aanspreken om op dat gebied te groeien.

youtu.be/NoBeCQhWFfY

Komt dit op tv?

Attached: be8.png (330x319, 178K)

ayo where da white women at

Jep, op Nederland 1 is de zendtijd voor politieke partijen volgens mij.

>mensen stemmen onironisch op de pvv

OH NEE NEE NEE NEE

Ik ben bang voor de islam nu... betekent dit nu dat ik een kruistocht moet houden in mijn stad?

>dvw terugval en kan niet stoppen met luisteren naar dat liedje waarvan zei zei dat het haar favoriet was
Wat doe?

elsevierweekblad.nl/nederland/achtergrond/2018/03/pvv-campagnefilmpje-over-islam-wekt-afschuw-596623/

Waarom kunnen Europarlementariers elkaar sancties geven?
In Nederland heb je in het parlement absolute vrijheid van meningsuiting (buiten het parlament niet overigens).

De PVV is regelmatig discriminatoir bezig. Maar een religie bekritiseren is geen discriminatie. Maar het maakt wel linkse mensen boos. Dus is het goed.

De EU is een sekte van politiek correcte cirkeljossers

Pvv zal opgaan in fvd.

Europa is geen democratie.

Dit.
Goede post.

Valt niet op.

kan een moslim dit bevestigen?

Attached: 1431160337181.jpg (251x242, 37K)

Doe het zelf

Wat is de spreek en schrijf niveau van de gemiddelde Nederlander? B2 zo'n beetje?

Zelfdeflikker

>de niveau

Attached: 1507036873047.png (645x729, 58K)

klopt
t. Henk

De gemiddelde Nederlander zit op de lijn tussen de HAVO en VMBO.

bidet ziet er slecht uit

Attached: bid.png (1208x804, 2.13M)

Volgens mij veel lager

ik HAAT mensen die klagen
ik HAAT mezelf

20% van Nederland doet VWO/Gymnasium.
20% doet HAVO
60% VMBO

We hebben 12% niet-westerse allochtonen, die doen allemaal VMBO.

>Van elke 100 kinderen stromen er op gemiddeld 12-jarige leeftijd 95 door naar het regulier voortgezet onderwijs. Van deze 95 komen er 50 zonder onderbreking in het vmbo terecht en 44 in het havo/vwo.
onderwijsincijfers.nl/kengetallen/sectoroverstijgend/nederlands-onderwijsstelsel/stromen-in-het-nederlandse-onderwijs

"notaris mohamed" site:.be

0 goede resultaten. Hmmmm

Umm nee schatje
Er zijn relatief meer niet-westerse allochtonen in het hoger onderwijs dan autochtonen

zit waarschijnlijk de hele dag coke te snuiven net als zijn held - hitler, terwijl hij aan het praten is over de degeneratie van de westerse cultuur

OH NEE NEE NEE NEE *ADEMT IN*

Ik ben allochtoon en heb gymnasium gedaan.

Attached: b7d.png (1000x1000, 66K)

KK BLANKIES DE NEUK UITGEBLAZEN

De gemiddelde Marokkaan en Surinamer in Nederland hebben een IQ van 85. Dus dan zouden ze wel hele grote studiebollen moeten zijn.

zo waar

Attached: 449607A2-A526-4546-8F5C-85C70220A5BB.jpg (2048x1077, 342K)

>kanker vluchtelingen mogen ons land niet binnenkomen
>behalve blanke boeren in zuid-Afrika verschrikkelijk wat er met hun gebeurt :(
dit is waarom ik een hekel heb aan blankoids

#IkOok

Oetz ik was de enige met 3 anderen

>blankoids mogen niet drinken tijdens het avondeten

Attached: 1466451936398.png (720x720, 311K)

Het zijn voormalig Nederlanders. Ik zie het probleem niet.

Wat? Ik drink 2 liter bier voor het avondeten en wat wijn tijdens. Dan eet ik nog spek als dessert

>Hoe groot zijn de IQ-verschillen binnen Nederland? Autochtone Nederlanders hebben een gemiddeld IQ van 100. In mijn onderzoek kwam naar voren dat Roma (Zigeuners) een gemiddeld IQ van 74 hebben. Surinamers, Antillianen, Marokkanen, en Turken hebben een gemiddeld IQ van ongeveer 85. Chinese Nederlanders hebben een gemiddeld IQ van 105 en Joden hebben een gemiddeld IQ van 112.
politiek.tpo.nl/2018/02/13/we-iq-verschillen-groepen-nuchter-bediscussieren-taboe-verklaren/

OH NEE NEE NEE NEE

>Surinamers, Antillianen, Marokkanen en Turken op een hoop gooien

Absoluut achterlijk.

dit, koerden hebben een gemiddeld iq van 102

>Chinese Nederlanders hebben een gemiddeld IQ van 105 en Joden hebben een gemiddeld IQ van 112

Attached: 1521176811975.jpg (500x500, 97K)

Ik begrijp het niet zo goed - het argument van links is toch dat die blanken daar niet en daarom wegmoeten? dan lijkt het me logisch dat we de grenzen open zetten aangezien ze vooral hier vandaan komen

Dit interview met een hoogleraar van de VU was de bron
youtu.be/iKtgausyhco

Maar ik heb ook weleens soortgelijke onderzoeken gelezen. En Surinamers hadden een hoger IQ dan Marokkanen. Maar dat was uit de jaren 90. Aangezien IQ ook deels aangeleerd is kan het naar elkaar toegroeien naarmate ze langer in Nederland zijn.

youtube.com/watch?v=TCY84APh0XM

Ik haat mezelf, haat het bloed in me aders
Kk haat me schepers ik haat mijn moeders en vaders.
Ik haat mensen homosapiens zwarte gele maar vooral haat ik witte veraders, ariers.
Ik haat racisten en nazi's ik haat haters, haatzaaiers, maatnaaiers.
Maar het meest van allemaal haat ik flikkers ziektedragers kankerop man met je lul in andermans anus.

Ik geloof best dat Surinamers een hoger IQ hebben dan Marokkanen omdat een aanzienlijk deel van "Surinamers" gewoon Indiërs zijn.

Maar je kan me niet vertellen dat zwarte Surinamers en Antillianen een hoger IQ hebben dan Turken of Marokkanen. Dat kan niet.

>In mijn onderzoek

Waar kan ik de volledige wetenschappelijke publicatie, die natuurlijk door collega's in het vakgebied is beoordeeld, terugvinden?

>TPO
O wacht. Laat maar zitten.

kanker steen ik HOU van steen

>kankerrijke blankies in zuid-Afrika met kankerveel land
>ze worden onderdrukt laat ze maar binnenkomen
>kankerarme syriërs die vluchten voor een burgeroorlog, assad en is
>kankergelukzoekers moeten opdonderen
ik haat kankerrechtseblankies zo erg

De sociaal economische positie van Surinamers, zelfs zwarte Surinamers doen het gewoon beter dan Marokkanen en Turken. Nederlands is voor velen ook gewoon hun moedertaal. Dat verklaart het voor het grootste deel

Zwarte Surinamers doen het niet beter dan Turken, niet eens in de buurt. Gast, de statistieken van het CBS zijn gewoon openbaar. Turken doen het in elk opzicht beter dan zwarten.

dumpert.nl/mediabase/7389541/bf79e41b

LETTERLIJK autisme

Mijn ideale vd is een Suri/NL modderbloedje met een NL vader en Suri mama.
Zelf kan ze lekker koken, maar haar Suri mama, die blij is dat haar dochter een goede bf (wit) (en daarom ook veel van hem houd) gevonden heeft, kan nog lekkerder koken.

Attached: 1503746651165.gif (245x245, 1.8M)

Er zijn geen statistieken speciaal voor zwarte Surinamers geloof ik. Wel voor de Antillen die het inderdaad slecht doen. Alhoewel Marokkanen volgens mij aan de absolute top staan qua misdaad.

>dvw allochtoon
>mijn eigen volk heeft een gemiddeld IQ van 80 ofzo
>heb VWO gedaan en studeer nu
>haalde gemiddeld een 8 op een VWO

als ik blank, Aziatisch of joods zou zijn, was ik naar verhouding een letterlijke genie

>wanneer een nederdrader meedoet aan de gemeenteraadsverkiezingen

Attached: 1520872248312.gif (160x120, 438K)

Koek er zit een super schattig halfbloedje bij mij op school met idd een blanke vader. Ze heeft nu ook een relatie met een bl*Nkoïde.

Er was hier volgens mij wel een flikker die zei dat hij meedeed aan de gemeenteraadsverkiezingen dus de mogelijkheid bestaat

Alleen jammer dat het een kristusgekkie is.

dit is toch niet echt hoop ik?

ik haat ALLE vrouwen behalve mijn moeder

kankererg

Nee, Frans Bauer zit niet echt in de politiek.

hij zal dit moment zijn hele leven blijven herinneren en zijn vrienden/familie zullen dit hem blijven vertellen op feestdagen en verjaardagen
en als klap op de vuurpijl is het nog gefilmd en op dumpert gezet dus iedereen in Nederland heeft het kunnen zien

Attached: 1521136267547.jpg (750x728, 60K)

was bedoelt voor

Jawel

omroepgelderland.nl/nieuws/2309750/Schoppende-lijsttrekker-Ik-heb-het-vak-van-politiek-onderschat

KAN YERNAZ AUB WEGGAAN

>blij dat ik mijn eerste (Jou) van de afgelopen 3 maanden krijg
>niet voor mij bedoeld

o-oke..

als je echt van je moeder hield had je nu een succesvol leven huisje boompje beestje

>handgeschreven naambordje terwijl iedereen een geprinte heeft

>Verderop in het debat twijfelt hij hardop na een vraag uit de zaal: 'Is statushouders hetzelfde als asielzoekers? Zijn statushouders mensen die een verblijfsvergunning hebben, of...?'
>dat haar
letterlijk een nederdrader

Attached: Foto-Omroep-Gelderland.jpg (770x433, 94K)

iemand moet het GEWOON kapsel op hem fotowinkelen

Attached: 1521024683234.jpg (428x341, 24K)

hier is een (jij)

>911
iewl nee dankje

waarom kom ik nou nooit op dumpert? ik ben de raarste persoon van nederland....

gemiddelde blanke nederdrader*

wij allochtone nederdraders zijn de beste palers hier

geen wonder dat blanke vrouwen allemaal voor negers gaan.

Ik kom letterlijk nooit op dumpert.

Ik had gymnasium advies, maar ik bakte er niks van omdat ik geen Frans en Duits kon (ik leerde nooit).
Toen moest ik een IQ test doen van school om mijn niveau te bepalen. Toen was ik getest op 142. Dus toen werd ik op de HAVO geplaatst. En daar kreeg ik weer Frans en Duits dus dat schoot helemaal niet op lol.

Gelukkig heb ik na het HBO nog de Uni kunnen doen. Toen ik wat volwassener was betreft het leren. Maar ik heb wel de toeristische onderwijsroute genomen.

Sinds de grote influx van homopalen anno 2018, ben ik opgelucht als ik een allochtoonse paal tegenkom

#koerdistan

havo meisjes zijn echt 200% lekkerder oetz
mashallah user

Het gras is altijd groener aan de overkant. Mijn klasgenoten waren allemaal lelijk.