/mämmi/

Salikissa-painos.

Attached: 1507748449834.png (600x771, 270K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ieJUP9O9RG8
twitter.com/AnonBabble

/balt/

Attached: 1521236386122.jpg (540x785, 90K)

Hyvää yötä ystävät.

Homottaa

>41 postausta myöhässä
Voi VITTU

Attached: 32334686.jpg (820x500, 88K)

Varo kenguruita.

PERKELE SATANA

Prut pröö hyh

Attached: hXnPabh.webm (640x404, 553K)

kyssätkää mut sisältä (en voi kyssätä)

*hönkii nyymin niskaan*

Attached: 1520896637210.jpg (1524x1283, 443K)

Voi vittu kun joutuu kuuntelemaan naisten päätöntä kälätystä.

JUMALAUTA

Attached: 1493368684790.png (295x271, 84K)

Miks böndeil on aina peppu kipee?

hörihörihöri höri hvöööööööÖÖÖÖÖÖÖRRRR!!1

Attached: 1516896509220.webm (178x320, 2.8M)

>12 postausta
>jo nyt paskin lanka ikinä

Attached: mamustaja.jpg (600x484, 36K)

miksi mun pitää nähdä tai keskustella neekereiden kanssa? en tahdo nähdä niitä tai varsinkaan keskustella niiden kanssa. en tahdo olla missään tekemisissä heidän kanssaan, eikä teidänkään pitäisi jos ette sitä tahdo

Mister """wonderful"""

kuinka vältän kaiken kanssakäymisen neekereiden kanssa?

Attached: 1359854335210.jpg (1920x1080, 72K)

Chototkaa mun mattea hetki

>QUUUEEFFFF

snifff

youtube.com/watch?v=ieJUP9O9RG8

Attached: 1428755591260.png (409x486, 11K)

Muuta pois homocitystä(helsinki) ja neekerikaupungista(myös helsinki)

muuta metsään höhlä

>"masentunut tyttö" bussissa
>...Joo ja sitten kävin vapaaehtoisena nuoriso-ohjaajana lebanonissa ja järkättiin ihania tanssikoreografioita ja lapset oli ihania ja ruoka oli ihanaa t.töts :D
>Mulla ei oo helsingissä muita kavereita kuin koulutoverit ja muutama vanha tuttu :(
>Oikeastahan mä voisin olla sairaslomalla mutta en oikeestaan halua koska haluan paperit ulos nopeesti
>Voi vitsi kun mun opinnot myöhästyy puoli vuotta mutta eihän siinä mikään kiire ole , pitää mennä omaa tahtia :)
>Suomalaisilla on hirveä halpis pottujauhelihakulttuuri jota ne yrittää tuoda mukanaan mm. intiaan :(
Jaahas juuh sellaista

En näe mun unissa kellään enää naamoja kun en katso oikeessakaan elämässä ihmisten kasvoja

VItuttaa tää yks peli ku sain checkpointin oikeelle suunnalle mut "backtrackasin" sen jälkeen tekee kaikki secretit, kerää ammukset jne. ja siel oli joku uus save ja nyt oon just vaikeessa kohassa ja aina kun kuolen joudun hyppii ja juoksii miljoona kilometrii ennen kun pääsen sinne minne pääsen joka kuoleman jälkeen.

jaa

>hyppii ja juoksii miljoona kilometrii ennen kun pääsen sinne minne pääsen joka kuoleman jälkeen.
siis joudun juosta ja hyppii pitkät matkat ennen kuin pääsen sinne oikeeseen suuntaan kuoleman jälkeen

vittu mä vihaan näitä jättiläisampiaisunia

räpyttele silmiä nopeasti unessas niin heräät

*KOVAÄÄNISTÄ SURINAA*

Laulaako ne ampparit sulle enochian kielellä?

Juuh, naiset tykkäävät pälättää ja valittaa ongelmistaan

en pysty kun joudun aina jonnekin pieneen tilaan sellasen kanssa niin menen johonkin nurkkaan ja suljen silmät kunnes se lähtee pois. pitäis kieltää lailla noi paskat.

oispa unia joissa tajuaisin sen olevan unta. kerran käynyt niin ilman että heräsin heti. teki mieli sipsiä niin käteen ilmesty sipsipussi. teki mieli panna niin räätälöin just sellasen tytyn josta tykkään ja ryhdyin panemaan. kiva uni

Ite rakastan unia, myös unihalvauksia.

Vihaan unia. Rakastan nukkumista koska se on ainoa aika elämässäni milloin en elä.

Oliko pöps ees söps?

Oon alkanu ottaa voimanokosia tähän aikaan. Nykyään nään uniaki ja ne tuntuu kestävän tunteja, vaikka nukunkin vaa 10-15 minaa. Kovaa vauhtia aivot prosessoi tavaraa

Miten suoritan voimanokoset

Ai saatana ne kaks kuppia päivän vanhaa kahvia tais vetää mahan ihan sekasin, juoksen kymmenen minuutin välein suihkuttamassa pönttöä

*muistelee vuoden 2004 joulupaskaa*

Attached: ei tänään.jpg (500x351, 122K)

Miks mun orgasmit muuttuu jatkuvasti paremmiks
Tuntuu aina vaan paremmalta ja nykyään tulee voihkittua ihan automaattisesti

Miten lopetan päämäärättömässä eskapismissa rypemisen ja alan tekemään järkeviä asioita ajallani?

Nuku 10 minuuttia. Ei muuta

olet muuttumassa naiseksi

>voihkittua
Ei saatana.. Jos et ole tytynyymi niin vedä ittes jojoon

En mä kymmenessä minuutissa unta saa

rupee tienaamaan sillä eskapismilla

mulla ei ole tullut erektioita kunnolla nyt pariin kuukauteen

raha yleensä auttaa vähän kaikkeen, yritä löytää keinoja ja pyri johonkin hommaan missä viihdyt ja mistä saa riittävästi rahaa

Kuinka paljon on teiltä kulunut mämmiä tänä vuonna tähän mennessä?
Itse avasin juuri ensimmäisen paketin.

Attached: 4.jpg (646x800, 202K)

Kaksi ropposta

en ole koskaan edes maistanut

viime vuonna taisi mennä 4g

Just ostin ropposen sokeritonta luomumämmiä, se varmaan riittää tälle vuodelle ellen nyt pahasti innostu

ketä on ropponen

Hurrit vittuun

en ole syönyt moneen vuoteen, viime vuonna maistoin mämmijädeä tosin

harmin loista
onko ssri vaiko spontaani

Miten olet elossa

iso poika

en tiedä mistä johtuu, liikun 2-3krt viikossa, vähentänyt alkoa, syömiset pitäisi olla ok

vaikeeta tuo liikkuminen kun väsyttää jatkuvasti, ei nouse/ei paneta, tulokset junnaa salilla, vituttaa masentaa, rasvaprosentti tuntuu nousseen, kivekset tuntuu pienemmiltä kuin ennen

varmaan matalat testot tai joku syöpä

juuh mut elä missään nimessä käy lääkärillä, se ois se suurin moka jonka voisit tehdä

Se onkin hankalaa arvioida oma nukahtamisaika ja sitten että pystyy sen jälkeen ottamaan vaan ne 10 minan unet. Onneksi mua väsyttää nykyään koko ajan niin voin heittää herätyskellon suoraan herättämään 20 minuutin päähän

niin ja viimeiset 1-2kk alkanut akne vaivaamaan oikein kunnolla, melkein yhtä paha kuin amiksessa aikoinaan ja ikää kuitenkin tällä hetkellä 27

pelkään lääkäreitä jtp ja aika nihkeästi suhtautuvat jos menee mussuttamaan jostain testoista miehenä

>pelkään lääkäreitä
juuh ei ne usko jos MIES valittaa testoista, naisten vaivahan tuo on yleensä

Ootte kyllä kehareita jos te epäironisesti uskotte noita meemejä siitä, että teidän ongelmat johtuvat "matalasta testosta" eikä siitä että olette saamattomia vässyköitä

Nimenomaan ovat saamattomia vässyköitä koska matalat testot. Taidat sinä se kehari olla

sää oot vissiin joku vakuutuslääkäri kun teet vedenpitävät diagnoosit etänä ja anonyymisti :D

>maapallo on litteä herätkää!
>ei kyllä se on ihan pyöreä senkin hullu
>JAA OOTKO SÄÄ MUKA JOKU ASTRONAUTTI LOLOLOL!!!

Ottakaa itteänne niskasta kiinni älkääkä ettikö mitään ulkosia vikoja, eunukit. Se on vaa päästä kiinne

ei liity asiaan mitenkään/paska vertauskuva/kys

perustele
ÄÄLIÖ

tätä paskaa kun lukee niin taidanpa mennä sinne lääkärille, tosin joudun odottamaan joku 5kk koska pitää päästä töihin sisään ilman ongelmia + odottaa että koeaika päättyy

Ei jaksa

juuuh ootko se sama hullu joka ei uskalla puhua millenkään viranomaiselle kun pelkää että tulee merkintä ja sitten ei pääse enään töihin

>enään

en mutta nyt kun mainitsit niin alkoi pelottamaan tuokin

>mikä on murre

>millenkään

>ole minä kesä vuosi sitten
>näe unta että ampiainen puree hyttysverkosta läpi ja tunkeutuu ikkunan avaimen reiästä läpi väkisin
>herää paniikissa ja huomaa ampiainen hyttysverkossa
Kuumotuksia

>kirjoittaa murteella
Moro Pertsa 52v

>epäironinen kielioppinatsi

ilmainen saunavuoro saatu

Attached: 1512941516194.png (720x644, 31K)

kun sanoo enään tekee mieli vetää nyymiä nenään

>Moro
se on Moi senkin lappalainen

Eipä ole moro murresana.

moro sano mora ku nyymiä tökkäs

Ai tampere on nykyään lapissa?

älä aliarvoi heseläisten typeryyttä

Attached: 585cc2a20d3348350e1e7fe9_5928e4425e4ab9c60ef9a920_320.jpg (320x427, 48K)

Ai myönnät että olet kehitys_vammainen?

Attached: 41a537f666820953f9a4d58ac0302b5e.jpg (1080x1080, 85K)

Taasko tää alkoi

Attached: paskaa.gif (296x286, 3M)

mä vasemmalla

> kaikki kusee
> väsyttää, vituttaa, masentaa
Oisko toi "jotain on pielessä ja se säteilee koko sun muuhun elämään". Enkä nyt puhu mistään syövistä tai testoista

*kertoo nyymille kukista ja mehiläisistä*

mä en minivideos

Ahaa

Juuh se on menoa nyt

Attached: shit.webm (640x360, 934K)

pääsispä pölyttämään mut kun kukat ei aukea mulle