Sverigetråden

Dolkstötsupplagan

Attached: usa ww2.jpg (1000x823, 379K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=mMnRxheYJuo
youtube.com/watch?v=pLfO1MzfaRQ
youtube.com/watch?v=QtmeX7Vi2OU
youtube.com/watch?v=_-EEZxIDLmc
twitter.com/NSFWRedditImage

pv...

Attached: 1518091701102.jpg (512x508, 19K)

>falla av

Attached: 1511134256402.jpg (375x536, 233K)

In my estimation and firm belief,
Crying of weepers and rejoicing of singers,
Are equally useless
Voices of the announcer of death
And the harbinger of birth
Are similar, when compared
Has yonder dove,
perching on its swaying branch
Wept or cried
Behold, the earth is filled with our graves!
Where are the rest of the graves
Since the time of Ad
Tread softly, walk gently;
I believe the soil of this earth
Is nothing but the crumbled dust of these bodies
It is unbecoming of us, disgraceful,
To desecrate our fathers and forefathers,
Although separated from us by countless ages
Tread softly in the air, if able to;
Not self-conceitedly, on peoples mortal remains
The same grave, perhaps repeatedly used,
Scoffs at the crammed corpses off both men and women, interned therein
Lo, one body atop another,
Throughout eternity; since time immemorial
Inquire of the two luminaries, ask the North star
About diversified races they witnessed;
The nations, they sleeplessly gazed at
How oft they tirelessly watched the passage of days,
And illumined travelers paths in the dark
Life is nothing but wrestle and struggle,
Yet, I wonder why people harbor desires
For increasing their lot
The grief experienced at the hour of death,
Is far greater than the joy felt when a newborn announced
People have been created and destined for immortality,
Although some delusively think
they are doomed to extinction
They are merely transported
From a sphere of toil and endeavor,
Into a sphere of either misery, or enlightened guidance
The slumber of death is a repose,
Where the body rests
And the faculties awake

Syrianisk visdom

Attached: astral.png (300x277, 178K)

>kyckling och ris med tomatsås mixat med smällt mozzarella och ost

Attached: 1493165287708.jpg (580x563, 236K)

>mördade 31 miljoner vita
>de vitas räddare
Haha aa!

>energi
>inga kolhydrater

>Hitler hade fel om
Precis allting.

>om vi tar bort alla svartskallar så att Sverige är som det var 1985 så kommer bostadsmarknaden att fungera

Attached: b90.png (645x729, 91K)

>smällt mozzarella och ost

Attached: 1458654956126.jpg (657x527, 38K)

>Han spelar inte Fortnite

Haha man bara VET att du är en oskuld

>dkn polaren gnäller och klagar för han har vart singel i 3 månader nu

Jag är inne på mitt 26e år..

Attached: 1510541330140.jpg (380x250, 13K)

Avundsjuk?

Attached: 1499312434954.png (1228x1502, 61K)

nja. käkade precis 1,5dl ris, 250g tofu och lite broccoli.

youtube.com/watch?v=mMnRxheYJuo

Attached: Rummel_och_Rabalder_Mattpiska_Swisch_NOSTALGI_TRIP_Rummel_Underbart_En_hel_massa_stora_gula.jpg (277x410, 66K)

>tofu

Attached: 1520295973434.png (429x255, 192K)

>2014
Vad i helvete var det så länge sen? Känns som att jag kollade på den för mindre än 2 år sedan

Attached: 1510802335614.gif (388x218, 2.19M)

är vegan. ville ha en veganfv men har fan inte fått en på 6 år.

>vegan

Attached: 1511119129256.jpg (800x554, 42K)

>vega

Attached: kr.png (436x557, 315K)

>han straffar inte sig själv med konstiga grejer

Attached: 1510756256850.png (658x524, 27K)

Någon som tränar på detta sätt? Ska testa det nu ikväll och varje gång som jag jobbar, trött på att vara ett motbjudande fläskberg

Attached: 7F1E4C4E-DB82-4B66-AFE8-E065F7686C61.jpg (3773x4000, 3.14M)

Dagens lunch desu, gött.

Attached: DSCIM 20180318.jpg (1304x994, 820K)

>dkn ingen bra porrstjärna har en buske nuförtiden

men det där kan inte vara veganskt...

Det är det inte, köttfärs med peppar och lök i köttbullarna.

URSVENSKT! HELL SEGER!

>>mördade 31 miljoner vita
Slaver är inte vita

förklara?

Attached: 1497786856788.png (666x766, 926K)

Slaver är vita. De är undantaget som bekräftar regeln att vita människor är bättre än icke-vita människor.

>YH-poäng

>Slaver är vita.

Attached: 1503448855222.png (1131x1171, 274K)

>träna för att gå ner i vikt

Attached: f4pBAC9.gif (290x195, 1.97M)

Nej, för jag tycker om sexiga kvinnor.

Vad jobbar du med, vad har du sökt för andra jobb och hur länge har du jobbat på ditt nuvarande jobb? Använder du någon referens därifrån när du söker andra jobb?

Ställer samma frågor till dig. Nej, för jag tycker om sexiga kvinnor.

Vad jobbar du med, vad har du sökt för andra jobb och hur länge har du jobbat på ditt nuvarande jobb? Använder du någon referens därifrån när du söker andra jobb?

Ställer samma frågor till dig.

Attached: 1520778761083.jpg (720x887, 109K)

Smarrigt värre!

reddit.....

>energin som används för att lyfta vikterna tas ur tomma luften
mm

Personer är så lättlurade att de faktiskt köper dyra gymkort, dyra "löpar"skor, dyra tränings"kläder", osv.

När dom kan tappa hundratals kilon genom att ändra dieten och börja gå ute i timmar.

Man måste inte ens ändra mycket, ta bort kolan, ät nyttigt varannan dag.

Tjejen på din bild är oironiskt 12-13 år. Hur är det ens möjligt?

Attached: http-starity.hu-forum-topik-581804-danielle-bregoli-night-out-in-west-hollywood-june-2-2017-_4.jpg (1200x1800, 276K)

häng dig dakka

En av 300 miljoner(usas population) människor får stora tuttar tidigt för sin ålder.

Wow, det är nästan som att det aldrig kommer ske igen och att det aldrig skett tidigare....

Aldrig besökt reddit, user.

Genetiska missfoster.

Attached: 1508870213614.jpg (1080x1272, 144K)

Slaver är inte vita, de är bara ljushyade

Fuck you sotormniggers.

dags å ta en runk

Men varför är det så sexigt? Tabun? Vill tuttknulla en fjortis.

Attached: image.png (270x411, 239K)

>dkn köpte precis gymkort på SATS

Får dock friskvårdsbidrag och en liten rabatt hos dem via företaget, plus att man har ett träningscenter ett stenkast från lägenheten. Tycker inte att 270kr/mån är särskilt dyrt.

Attached: 1520183851067.jpg (1242x1505, 292K)

För att smala tjejer med stora tuttar och bra hud är sexiga? Inte konstigare än så.

Attached: 1472933444286.jpg (600x600, 44K)

agreed, känns som nån sjuk missupfattning man lär sig i skolan

Ja, men du förlorar inte vikt genom att gå till gymmet.

Det är vad du gör med din tid som räknas.

Du kan få en bättre träning med ett fritt golv än på ett gym om du har motivationen.

Men jaja, om du inte har problem med att byta bort pengar för att få tillåtelse av de högre gudarna att beträda ett gym så är det din uppgift.

Förstår faktiskt inte varför det finns tjocka tjejer. Hon ska vara riktigt jävla ful/dåliga gener för att inte attraktiv om hon är slank. Tjejer bedöms även till 90% för sitt utseende. Varför i helvete skulle man som tjej välja att vara fet? Det måste vara för att västerländska tjejer är bortskämda och kan få killar även fast de är feta vrak. Aldrig sett en fet slavpaj.

Är Veronica Maggio nazist?

Förhud på kukar :3

Attached: 1518193647784.jpg (473x455, 94K)

Mitt friskvårdsbidrag gäller bara på ett gym som ligger svinlångt bort från där jag bor så då är att träna genom att använda kroppen som redskap det enda alternativet för min del.

Målet är dock att gå upp i vikt, är fortfarande ett vandrande skelett trots att jag gått upp ca. 6kg det här året. Hade jag haft som mål att gå ner i vikt så hade jag aldrig vänt mig till gym, det klarar jag av hur enkelt som helst.

Vet ej. Vissa har väl ingen disciplin, andra håller på med självskadebeteende, somliga tröstäter och många är bara väldigt lata och bortskämda. Kanske.

Attached: 1520184086325.jpg (1136x1516, 857K)

Baserade fransmän

Attached: 1521382222626.webm (1280x720, 2.52M)

Enda 2D jag runkat till

Hur?

Ja, det var ju lite surt. Har hur många gym som helst som ligger inom gångavstånd från där jag bor, bland annat Nordic Wellness och SATS där vi även har 25% resp. 18% rabatt hos.

Sv Ho kan fan vara ganska söta. Jag undrar om Joel får pumpa henne? Kanske man skulle bli en nuhanne dutubar-bloggarbög för att få sötpajer? Kanske det är vad som fungerar?

youtube.com/watch?v=pLfO1MzfaRQ

Attached: image.png (494x441, 556K)

Vad är det mest degenererade porr klippet ni runkat till? Var ärliga.

Attached: 32503-bald-head-side-view-with-three-question-marks.png (400x400, 12K)

fan vilket vidrigt folkslag svenskarna är.

Femdom-porr där en muskelpaj negress lyfte runt och brottade ner en man. Hon tvingade honom att klämma på hennes muskler och sedan brottade hon ner honom, band honom, körde fast en gag i hans mun och knullade honom i röven med en strapon. Hon lyfte sedan upp honom och knullade honom i luften tills han kon.

Även runkat till lesbisk femdom när en enormt tjock tjej kissade en liten tjej i ansiktet.

DET

Attached: 1481596546693.jpg (548x548, 70K)

Utveckla, vad är "DET"?

t. inte göran på SÄPO

Attached: 1498011971833.png (767x624, 26K)

youtube.com/watch?v=QtmeX7Vi2OU

sv ho..

Hur mycket får ni i bidrag?

>gäller endast ett gym
Har Trälberg ingått kontrakt med dessa eller vadå? Vårt bidrag (2500 kr om året) gäller lite vad man vill, bara man gör något hälsosamt.

Synd att gymmen här kostar från 450 kr/mån och upp. Bidraget täcker alltså bara ett halvt gymkort

Attached: 1521011785901.jpg (960x720, 129K)

Hund som slicka fitta på en milf. Har noll intresse av djur, men kuken gick igång rejält på hur degenererad kvinnan var. Djup ångest efter jag kom.

Attached: dark.jpg (665x473, 115K)

Ser bara småbarn i ditt videoklipp.

Det ligger våld,blomdoft och förväntan i luften i Jönköping sommaren 1948. Hundratals människor samlas på kvällarna för att se, för att vara med. De som ska få spö är ”tattarna” – de resandefamiljer som bor i fattigkvarteren i stadsdelen Öster. Tidningarna hejar på. Smålands Folkblad publicerar en hyllningsdikt till rasistmobben och dess ledare, en chaufför och skrothandlare som anför ett gäng som pressen döper till ”de vita”:

De har mod uti barm, de har muskler av järn
De är tattarnas skräck, som sig bör
De har blivit vår östra stadsdels värn
Fast den främste blott är chaufför
De är kvinnornas skydd, de har must i sin arm
De betalar sin dagsbot direkt
De har vikingablod, de har mod i sin barm
Det är grabbar med fart och med fläkt
De placerar en näve i tattarens trut
Utan spisning och vidare prat
De bär ej uniform som en vanlig snut
Men på tattarbråk de gjort slut

Vad gör myndigheterna?Myndigheterna deltar i hetsen. ”Tattarplågan” är vid denna tid inte bara ett uttryck i medier och folkmun; det har under flera decennier använts öppet av de styrande.

I maj 1948 åtalas en hästhandlare från en resandefamilj för bedrägeri. Jönköpings polismästare uttalar sig äcklat inför rätten – inte bara om den åtalade, utan även om människor som kommer och lyssnar på rättegången:

”Vi behöver bara ta en titt i åhörarbåset, så sitter dessa dagdrivare där. Andra människor arbetar och försörjer sig, men dessa lever som parasiter.”

Enligt Smålands Folkblads rättegångsreferat får polismästaren medhåll från domaren som även är Jönköpings borgmästare: Oscar Dahlbäck. ”Jaså, rasfränder till svaranden”, säger han om åhörarna.

Rättegången mot hästhandlaren är en del i upprinnelsen till de raskravaller som sker sommaren 1948 – liksom flera gatuslagsmål som äger rum mellan resande och icke-resande under våren och försommaren.

Sv Ho når sin topp när de är typ 16 user. De super och horar så mycket att de snabbt förfaller.

Ostpizza?

>kommentarerna på dessa "videor"
Varje. Jävla. Gång.

Hur blev detta populärt? Känns som varannan tjej/knulpojke har en bloggkanal nu.

Under midsommarhelgensamlas hundratals Jönköpingsbor i vad som tidningarna kallar ”anti-tattardemonstrationer”. Skrothandlaren och hans gäng beväpnar sig med järnrör, blydaggar och stenfyllda slangar. På lastbilsflak ger de sig ut på jakt efter resande att misshandla. Två resandekvinnor hotas med blydagg, men misshandeln stoppas i sista stund.

En folkmassa på flera hundra följer nyfiket i ”de vitas” spår, under flera kvällar. Polisen är passiv trots att våldsmobiliseringen sker öppet. Pressen skruvar upp tonläget. Smålands Folkblad skriver i en ledare att förföljelsen beror på en ”folkvrede” mot de resande som man ”mycket väl kan förstå”:

”Av någon anledning har Jönköping blivit centrum för detta svartmuskiga blandfolk. Hur man ska komma till rätta med dessa ofta asociala människor är inte lätt att säga. Deras ingrodda avsky för ordnat arbete tycks vara oövervinnerligt”.

Den 1 juli stormar beväpnade män åtföljda av hundratals människor in i flera resandefamiljers hem. Skräckslagna barn ser på när deras föräldrar misshandlas med järnrör.

>dkn inga svenska raskravaller
>dkn media kommer aldrig hylla NMR som hjältar
>polisen kommer aldrig uttala sig så här rödpillrat igen

nej

Sv Ho borde omyndigförklaras. Det är för att bokstavligen varenda tonårshora sitter och kollar på den här skiten, det är allt de gör. Även sojpojkar och bögar gör det. Medan jontar är på kanalen och spelar dataspel så kollar sv ho på dutuben.

Attached: image.png (866x431, 48K)

fin groda

Är ni hype för alla sommar parties?

Attached: 201706251551513332_sbig.jpg (1580x2420, 842K)

Nej jag känner bara killar.

Nä, men jag är hype för kall öl i parken och fiske.

Något MC/TF-klipp på dutuben
Brukar bara runka till fantasin, bilder eller dåjins

Attached: __flandre_scarlet_touhou_drawn_by_chiyu_kumataro0x0__709fb54a538b98237ce9ea880811ead8.png (800x800, 715K)

Det är ju bokstavligen bara andra tjejer som lever samma ointressanta nbögsliv på dessa kanaler, om någon så borde väl alla som kollar på det tycka att ännu tråkigare att glo på? Eller har jag missat något?

har inga vänner att gå på "parties" med

En gammal god vän till mig dog idag. Är helt sönder och har druckit sen i morse :///

Attached: 1516318824774.jpg (1035x800, 197K)

att vara introvert/blyg/känslomässigt och mentalt självständig är en förbannelse. vill bara vara en nbög som springer runt på fester, träffar folk, super, knarkar och knullar utan att ens tänka på det. att allt bara kommer naturligt utan att något säger emot.

Attached: 1402634949885.png (405x548, 19K)

>han känner fortfarande känslor
nbög...

Har en fetisch för pruttar/stinkande rövhål och fötter så runkar ofta till pruttporr och facesitting

Har på något sätt lyckats fixa fv som gör detta för mig till viss mån också

vad hände

Attached: milkies 3.jpg (1469x2104, 802K)

MC/TF klipp?

Är du en av dem som köper rövhålslukter från Japan?

hur vågade du berätta detta för fv:en? vad för reaktion hade hon?

Arbetsplats olycka
Ramlade, slog i skallen, åkte in på akuten för hjärtfel och huvudskada.
Han var bara 22 år gammal
>INTESÅHÄR.PNG

Detta är publiken som kollar på de 4 bögarna på "tubecon". Är Sverige över?

Attached: image.png (834x435, 758K)

beklagar sorgen. Vad hände?

>22 år
>"gammal god vän"

nejdu jonte

Just nu som provanställd får jag bara 1000kr, sen 2000kr när man får en tillsvidare-anställning. Jag får använda pengarna till det mesta som är hälsosamt förutom "lyxsporter" som de kallar det, ex. golf och segling.

Väljer jag de alternativ jag vill ha hos SATS så landar månadskostnaden på ~265kr just nu med endast 1000kr i bidrag, ~180kr när jag väl får 2000kr.

Attached: 1519081475773.jpg (600x800, 224K)

Kände honom i skolan och vet att han vart reko kille.
Vi hängde runt en hel del men sedan blev jag deprimerad och isolerade mig själv.
Har inte haft vänner alls sedan dess.
Reeee

Det var inte han som heemades i Oxelösund?

youtube.com/watch?v=_-EEZxIDLmc

Har en onahole någonstans som ligger och skräpar, men inget sånt

Var indirekt med det och tog min tid. Började med att be henne att inte duscha efter gymmet innan sex. Sen bad jag henne sätta sig på mitt ansikte och hon såg att jag reagerade positivt. Efter ett tag antar jag att hon visste att jag hade nån form av luktfetisch och frågade mig om det var något annat som jag gick igång på

>dkn ingen finsk fv

Attached: 1521389482269.jpg (1000x1444, 351K)

jag beklagar din förlust,

Attached: 1520105114654.jpg (750x742, 98K)

>dkn det här är vad det blev av din son

Attached: evangelineochhansmamma.png (538x376, 354K)

Beklagar din förlust, user...