/norgetråden/

872-utgaven

Forrige:

Attached: 1052856208514.jpg (1600x1192, 512K)

Other urls found in this thread:

videnskab.dk/kultur-samfund/hvilke-vikinger-var-mest-barske-danske-eller-norske
youtube.com/watch?v=ASg8x9b2o0M
strawpoll.me/15296189
youtube.com/watch?v=giwt4_grTH8
youtube.com/watch?v=mSL_t7F15U0
twitter.com/SFWRedditGifs

penis

Fitte

>sverd i fjell
Kriiiiiiingle

germanske jenter

Attached: 28752175_630127097333757_3415000695449845760_n.jpg (1080x982, 227K)

>den jenta med det nederlandske flagget på kinnene
Nederlandsk er et jævlig merkelig språk. Jeg sitter hele tiden og NESTEN forstår alt de sier, og så harker de opp en diger klyse midt i et ord og så mister jeg tråden.

Hvorfor er det kringle?

For drǿmmen om den perfekte jv

Attached: PDF bilde 2.jpg (2562x1730, 767K)

nasjonalisme er for gamle gubber

Amerikanisert nasjonalromantisk vås.

"vi hater vårt eget land og dagen det ble samlet til ett rike"

Så kule dere er.

Well I'll be heading up that way tomorrow anyway to go to Vinterpark, looking forward to it

Det sa jeg ingenting om, men det "monumentet" er bare kjipt.

videnskab.dk/kultur-samfund/hvilke-vikinger-var-mest-barske-danske-eller-norske

Jeg synes det er fint iallefall.

Gi meg en big mac, fåvæ

fru Listhaug er vår dronning, så kom ikke og true henne, da smeller det i trynet på disse svartingene snart!!!!

Attached: 1521201316201.png (390x429, 62K)

Listhaug-tilhengere er ganske kringlete, fåvæ

*smeller i svartingtrynet ditt*

>videnskab.dk
>dk

Trenger ikke åpne linken for å vite resultatet

youtube.com/watch?v=ASg8x9b2o0M

Glutenfri havrekringle med redusert fettinnhold.

22. for firekanal pass

Fy faen...

>falle for japsejoden

>2018

Har en del kroner på sparekontoen min som jeg ikke bruker til noe spesielt. Burde jeg åpne en BSU konto?

Negre UT

Kjǿp heller bitmynt med pengene nå som bitmynt er på salg.

Invister i min fremtid user

Ja, det burde du.

>bitmynt
>noensinne
Nei du gutt

Men hvilken bank er anbefalt? Bruker DNB for tiden, men er ikke sikker om jeg burde fortsette med det.

>voksen mann
>har ikke bodd med resten av familien på over femogtjue år
>får fremdeles drommer om at sostra mi gjor smålige, irriterende ting bare for å jævles med meg
>våkner opp gretten og olm
Blir jeg aldri kvitt dette faenskapet?

Uten nasjonalisme og nasjonalromantikk ville ikke norge og norgetråden eksistert, dere er herved domt for landsforræderi og straffen blir fredloshet. Hva er deres siste ord for dere blir jaget tilbake til reddit?

Attached: ydgxlg4.jpg (700x990, 71K)

Huff, mente ikke å sitere.

Hores forjævlig ut
Min soster var en engel som hver dag hentet vann og ting til meg mens jeg satt på pcen

DNB er bra. Ikke tenk så mye på det.
Det viktige er at du sparer lurt. BSU er lurt. Det er nesten litt irrasjonell tankegang, men selv om du har spart det eksakt samme belopet på en sparekonto, som jeg har på BSU, så vil banken like min sparing i BSU bedre når jeg soker boliglån. Det er rart, men det er sånn det er. BSU sier at du har langsiktig spart mot bolig

Kan gi deg et rep fåvæ

Jeg bruker sparebank 1

Gi meg en McChicken fåvæ

Sostra mi var en pest og en plage og vi krangla så busta foyk hver eneste jævla dag i hele oppveksten. Jeg var så fordomt takknemlig da jeg endelig slapp det helvetet at jeg sporenstreks gjorde mitt beste for å lappe sammen forholdet vårt så vi ikke skulle gå som voksne og hate hverandre. Vi har god kontakt nå og jeg er den kule onkelen til dotrene hennes. Men fremdeles vil ikke underbevisstheten min gi slipp på hatet til den jævla hjemterroristen hun var under oppveksten.

Sostra mi har schizofreni. Vi hadde et godt forhold for hun fikk akutt psykose, etter det snakker vi så vidt. Nå går hun bare rundt som et spokelse uten å snakke, hun bare smiler eller ser ut i lufta og ler uten at noe skjer. Helsemyndighetene gir hun bare medisiner, og dritter i resten. Det er slitsomt, enkelte ganger når hun får sinneanfall tar det timevis for hun roer seg. Men er fortsatt glad i hun selvfolgelig, det er bare litt ork innimellom.

Maks BSU om du skatter for å få skattefordelen. Sett resten av pengene i dyphavsgruvedrift.

Jeg har en venn som har en soster med samme problemet, men hun er bipolar i tillegg og nekter å ta medisinene sine. Den stakkars familien sliter noe jævlig. Du har min medfolelse, anonsen.

KNASKER: taco med hjemmelaget krydder, lok, paprika, chili, romme(ikke mye), agurk og salat
slurker: PEPSI
venter på: Nattskiftet

>dyphavsgruvedrift
Hvorfor?

jeg legger meg fåvæ
skal dere ha noe?

en sugejobb takk

Attached: 0T89LKK.png (991x672, 206K)

Hva tror dere skjer gutta?

Stem her!
strawpoll.me/15296189

Attached: sylvi går av eller ikke.png (938x574, 59K)

En russisk eskorte takk

sugejobb for sugejobb?

jeg kommer fra en rik familie, hvor ingen har sykiske eller fysiske problemer. alle har god råd, ingen er slasker eller puler rundt eller driver med noe slags dritt. alle har det bra og vi har aldri slitt på den norske velferdsstaten.
jeg vet hva dere her inne tenker, er det mulig? finnes det slike folk som ikke er totalt ubrukelige? ja det finnes (ekstremt sjeldent)! spor meg hva som helst

Helle greia har blitt fomla til så jævlig av Erna at hun burde gå av uansett hva som skjer fåvæ. Hun har feiltaklet alt fra forste stund og hver gang hun har uttalt seg har hun gjort det verre. Jeg har null tillit til at hun egner seg som statsminister etter denne begredelige fadesen.

Samme her fåvæ.

Det er nå veldig nær et juridisk gjennombrudd utenfor Nye Irland, fǿrste generasjon maskiner står klare for å hente ut mineraler til lavere priser enn tilsvarende gruver på land. Det eneste som står i veien er et sǿksmål fra miljǿtullinger som mener det ikke er bærekraftig, men trolig vil det falle ettersom regjeringen ǿnsker driften velkommen på grunn at de potensielt enorme skatteinntektene. Det hǿres fint ut, men for all del ikke sett alle sparepengene dine i dette, eller i noen som helst annen enslig næring for den del. Maks BSU og sett resten i et globalt indeksfond.

Attached: Deep See Mining.jpg (655x352, 55K)

vi trenger ikke sånne rodt, sv og AP shills her på norgetråden. det er MER en nok av de på r/norge

det foles godt ikke sant? blir helt sjokkert hvergang jeg horer historier om familier og hva folk rundt om kring faktisk driver med. helt tragisk.

Is there any difference between written Danish and Norwegian?

Yes where danes use g we use k

Dansker har en potet i halsen når de snakker.

Ikke han, men samme her og. Har med årene innsett at jeg var veldig naiv under oppveksten, det er veldig mange som overhodet ikke har kontroll på livet sitt og det skremmer meg litt.

Vil du heller ha et ekkokammer hvor alle et enige med deg og ikke utfordrer deg på påstander? Vet du hva det hores ut som om du vil ha? Et sikkert rom. Ditt snoflak.

Foles helt normalt igrunn. Ser lite til dramaet som enkelte andre familier muligens har. Men blir sjokkert når jeg horer om folk i norgetråden som dor av heroin og så videre.

Men er skrivet dansk og bokmål ikke samme?

Nei, der er ikke det samme

det'

Men bokmål er literally dansk

Din mor er literally dansk

Nei.

Eh, nei.

Du faller for et dårlig meme på pol

ja, bank byttet fra DNB til Sbanken. sug meg jævla DNB shills.

Nordmenn forstår dansker og svensker bedre enn dansker og svensker forstår norsk. Og dansker og svensker forstår hverandre nesten ikke i det hele tatt.

Brev norsk tónlist

Men kompiss!

Hun spiller 5 dimensjonal Nifataflr!

>veldig naiv under oppveksten
er dette fortsatt foler jeg fåvæ, er bare noen ganger jeg får tankevekker når kompiser forteller meg om syke ting som skjer på bygda jeg kommer fra. det er veldig skremmende ja og se hvordan de fleste faktisk oppforer seg, jeg evner ikke å forstå hvordan folk kan drive på som de gjor.

dette er nok fordi du ikke vet så mye om de det da, man har jo lett for å tro at slik man har det hjemme sånn har alle det. Særlig når man er yngre. Merket selv at dette fulgte meg ganske lenge som tankegang helt til jeg fikk hore om ting som skjedde rundt omkring.

litterært hva

Han vil hore på norsk musikk.

*dor av heroin, og så videre*

Sa noen 2000-talls popmusikk?
youtube.com/watch?v=giwt4_grTH8

Er du dum nok til å bruke heroin håper jeg du tar overdose og dauer faens idiot

Attached: 22548996_1938713846386134_2456273372041467236_o.png (1006x489, 231K)

Vis litt respekt gutta.

MEN OPIATER ÅPNER SINNET DITT!!!!!

youtube.com/watch?v=mSL_t7F15U0

chill og spill med åpent sinn

Attached: john-carew-1.jpg (300x300, 16K)

Slutt.

Jodene er vår store ulykke.

Nordmenn er et fjell- og fjordfolk som intet har til felles med steppefolkene nede i Europa.

Ble utestengt derfra av en bruker ved navn arve for at jeg angivelig har "særinteresser" siden jeg opprettet en tråd om boligboblen og dens kobling til innvandringen.

Kan man sjule den logoen når man har pass?

Ja.

Jeg likte faktisk R/norge for u/Arve bannlyste meg for å være "særinteresse" da dette åpenbart ikke var tilfellet. Han fjerner absolutt alt som er imot innvandring.

æve

har vont i albun min!

Attached: 1512021029034.png (801x801, 51K)

Ja, man kan velge å skrive "since4pass" i alternativene, da vises den. Hvis man ikke gjor det vises brevet som et hvilket som helst annet.

DNB er solid og pådriveren for ny bankteknologi, eksempelvis vipps. Det er Norges mest brukte bank av en grunn, så du trenger ikke ligge sovnlos for dette.

kanskje denne burde ta turen innom r/norge

Attached: 22256400_1933229990267853_1368383799947848894_o.png (1021x620, 268K)

Jeg skal finne den uten å bruke paint bucket.

Er de som er fodt på 50-tallet og 60-tallet den verste generasjonen i Norge?

ja uten tvil