Sverigetråden - MnM-upplagan

Attached: mnm.jpg (2928x2728, 1.73M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=IJiHDmyhE1A
svtplay.se/video/17366522/idag-om-ett-ar-min-historia/idag-om-ett-ar-min-historia-fran-johan-till-saga
twitter.com/NSFWRedditGif

Attached: FM..jpg (1425x1068, 386K)

Först för häng dig din äckliga jävla bittra fitta. Du låtsas inte ligga bakom breven i pastebin men jag kan se dig.

Attached: 1498122578897.jpg (1080x1920, 346K)

Kuk eller fitta?

why are swedish girls so beautiful? i want to make them pregnant :)

Racial purity

Attached: Swedes.jpg (900x599, 113K)

EN GUL

Dags att kontra stormbögarnas propaganda i tråden med lite härlig musik

Breva musik som visar mänsklighetens goda sida

youtube.com/watch?v=IJiHDmyhE1A

Med tanke på hur få självkörande bilar som finns ute på gatorna är det givetvis katastrof att två personer redan dödats av dem och ytterligare någon skadats.

Grejen med teknik är att den fungerar utmärkt och gör livet lättare tills den inte gör det längre. Och då kan det gå katastrofalt illa. Frågan är vad som är farligast i längden, självkörande bilar där tekniken är otillräcklig eller felar och där datorn inte klarar av att snabbt värdera och åtgärda sitautionen, eller människor som gör fel men kan lösa det.

Collin på Aftonbladet gjorde en bra liknelse med flyget, som kan starta, flyga och landa helt på egen hand men det krävs ändå två piloter för att hålla koll på datorerna. Trots dessa hängslen och livremmar så kraschar plan med jämna mellanrum. En bil utsätts för betydligt många fler faror och situationer att hantera varje dag. Så varför i hela fridens namn skulle vi låta bilarna köra utan översyn av en förare?

För mig är självkörande bilar en bekvämlig funktion att kunna slå på vid exempelvis långresor, samtidigt som man har alternativet att köra själv och alltid kan ingripa när man märker att något händer och bilen inte reagerar som den ska. Helt självkörande bilar känns olustigt, plus att folk ju tycker det är kul att köra bil för det mesta.

Kvinnor med kukar WuW

How will you make them pregnant with your 1cm penis?

D1a.

>m-min kuk mafacka

svennar är patetiska

iktf but with korean women

>dkn många av dessa nationerna förde raskrig

nej, det är negrer som skrytet om sina kukar.
vi svenskar skryter om vår civilisation och om hur öppna och toleranta vi är

Korea-user?

Attached: Viikon_kuva_eteläkorelaiset_nettiin.jpg (640x330, 63K)

nej

Ja du. Inte lätt att förklara för dig som också tycks ha övertro. Jag har ingen lust att förklara detta fler gånger, men om du kunde se det så här: Du inser att människor är begränsade. Sedan ska dessa människor skapa ett system - då är det så min vän, att människorna måste förstå lite mer. Måste ha lite mer fantasi för att föreställa sig konstiga saker. Förutseende.
Det finns autopilot på flygplan, men vid svårare situationer kopplar piloterna ur det. Alltså svårare situationer är sådana som hjärnan i systemet inte klarar av.

För att ta ett par exempel från trafiken: Man ser en hund utan någon husse eller matte i närheten. Man saktar in förstås. Eller det är natt och man ser inte vad som kan dyka upp - då kör man närmare mitten på vägen, för att ha lite mer utrymme. På natten ser man mötande trafik på mycket längre håll än på dagen, för det skiner upp i luften eller träden innan man ser själva fordonet. Eller man ser en lastbil med en logga på, och man vet att den hör till en visst företag, - bara genom att se denna logga, kan man räkna ut med viss sannolikhet vart lastbilen är på väg. Tiden på dygnet, riktning hastighet, det finns en myriad av små informationsbitar som man erfarenhetsmässigt pusslar ihop till en bild.
Som någon skrev här det skulle inte förvåna om en eller båda inblandade i denna olycka hade sin telefon igång med något som stal uppmärksamheten från trafiken. Om man ser en yngre person i trafiken idag, kan man ge sig på att öronen är igenproppade. Man saktar ner när man ser någon som man misstänker inte har full uppmärksamhet.
Problemet är människor - Även människor med övertro på teknik. Dom är farliga för dom lever med mentala skygglappar.

>sweddit akademiker på kanalen

Attached: 1507998373126.jpg (600x418, 27K)

jag vill knulla en william(hahne)

Attached: 2GpufFd2_400x400.jpg (400x400, 23K)

runkade. vill inte ha en gul längre, vill inte ens ha en fv, vill inte ens leva.

varför har man sån här kraftig reaktion över en runk? Hur svag är du som människa? icke-runk gör mer skada än det gör bra.

Hi agen

Attached: transdans.webm (630x348, 1.96M)

Vi behöver inte dig i det kommande raskriget så varsågod och ta livet av dig.
Hell seger!

för att medans man runkar så börjar man tro att ens liv är någon slags viktig central händelse. efter man lägger satsen så glider meningslösheten in.

kan ställa upp som självmordsbombare.

Det försvinner med åldern

Attached: 1506286364388.jpg (1080x1080, 88K)

är 25

Jag med!

Gör det aldrig mer än en gång per dag

Personligen så händer inte detta för mig längre. Vet inte om det har med åldern eller inte att göra.

>sverige
>svenska """"män""""

svtplay.se/video/17366522/idag-om-ett-ar-min-historia/idag-om-ett-ar-min-historia-fran-johan-till-saga

Attached: SAGA.jpg (1287x861, 432K)

Attached: 1502857693867.jpg (400x322, 35K)

Fattar fortfarande inte varför bögar tycker om kuk så mycket, är det nåt fel i hjärnan?

NMR vill bevara detta. fy fan.

Tycker synd om Lennarts mamma.

>dkn heter johan

Attached: SÅ JÄVLA TRÖTTSAMT.jpg (800x450, 42K)

Vi svenskar förtjänar att utplånas från denna jord, jag är övertygad efter att ha sett denna bild.

Hur sorterar ni porren?

Köpa en HDMI-kabel som stödjer 4k i 60Hz för dattaspel på tvn? De är rätt dyra i rätt längd

Attached: 1508155118671.png (657x527, 264K)

Förmodligen blivit antastade eller något. Kanske våldtagna av Afghaner?

Attached: VIJgLPF.jpg (640x960, 52K)

Saga...

Min teori om att de aldrig fick fitta under tonåren och kopplar därför allt sexuellt med sin egen kuk

>WAAAAH VARFÖR VILL INTE INVANDRARNA INTEGRERAS OCH BLI SOM OSS SVENNAR?

Heter jag med

Varför du breva gammal hora
Breva NY hora, tack

Vi vill att ni ska åka hem eller dö

Det kvittar vilket

Måste vi säga vad vi heter nu? Jag vill vara anonym

hdmi stödjer inte 4k, eller? man behöver ju displayport till det.

Sverige är inte ditt lille pojken.

>ha ett hanrejnamn

Attached: 1495472136515.jpg (499x499, 49K)

å nej å nej nej neeej

Attached: 1521552875857.webm (406x720, 991K)

Hur ska jag investera mina pengar för att få dem att växa med 800% under tre år

är 25 också, händer mig inte ofta längre. Ibland kan det väl komma men sällan, och speciellt inte lika kraftig känsla.

När man var 19-20 hände det typ efter varenda runk nästan.

den här är äkta

Attached: gu-ling.jpg (702x1082, 376K)

varför får de inte psykisk hjälp istället för påhejade att stympa sig själva och sluta med självmord?

Bara köpa, värt pengarna
>har datorn kopplat till 65 tummaren hemma
Jo då, finns massor 4K HDMI sladdar nu. Så länge båda källorna stöder 4K så funkar det.
Både min projektor och tv är inkopplade med 4K HDMI.

Hi ageen

Attached: Lennart dans.webm (360x470, 1.86M)

i en fantasifond

något sånt skulle aldrig hända i sverige :v)

från 15-20 älskade jag varje runk
nu vid 25 kommer självhatet efter

Idag om ett år

Attached: 1521554713814.jpg (1199x799, 191K)

Händer dagligen

Största delen av sex med svensk flicka och invandrad man är konsensuellt

$BABA, $JD och $BIDU
välkommen till det kinesiska århundradet

Repets dag när?

Tvärtom för mig, självhatet försvann efter 15års åldern.

Fan va king han är.

bevis?

Attached: Adolf-Hitler-291-e1467310249119.jpg (800x632, 72K)

Spelar det ingen roll vad du runkar till? Vissa verkar ju få den känslan för dom runkar till nått dom inte är bekväm med när det är över.

Som sagt, så kände jag mycket förut men nu är jag rätt så bekväm med allt jag gillar, och inget som försvinner när kåtheten är borta.

Han kommer bli Rikskassler när solen börjar gå upp i väst eller om hans mamma är den ända som får rösta.

Dröm vidare AfS neger

Bara besöka närmaste asylboende, jobbar mest svenska kvinnor där

Ingen bryr sig om batikhäxor dock

Var inte han vältränad innan soja-dieten?

Om Donald Trump hade en normal frisyr skulle han se mer förtroendeingivande ut.

Attached: cas8tkpoqexz.jpg (1005x664, 59K)

Inte bara batikhäxor, finns många tonårsflickor som ofta besöker där för att "stärka relationerna och välKOMna de in i samhället.

>pannan
åh nej nej nej

Attached: 1485730834681.jpg (620x349, 20K)

>dkn ses som en loser av andra men bryr mig inte

känns bra mann1

Attached: 1421564351634.png (217x225, 22K)

nice
Det är första steget mot ett bättre liv

Det är rätt. Att sluta bry sig om vad folk tycker om en är sanna vägen till lycka och upplysning.

ns2d...

Nu vet du hur stormbögar känner sig

Attached: IMG_1079.png (1536x2048, 190K)

Är hon "SLAAAAY QUEEEEEN" då eller?

Hon vet i alla fall att hon bör skämmas över det

Attached: IMG_1080.png (1536x2048, 198K)

Olga kommer in i ditt hem, hon säger "kuk nu annars åker du på stryk"

Attached: 1519902819183.jpg (1072x1600, 779K)

Håller med.

Kommer bokstavligen dö ensam om jag vill ha oskuld fru

de måste vara lösaktiga i 15 år för att få det ur systemet :)

Attached: IMG_1081.png (1536x2048, 188K)

det absoluta stadiet

Attached: IMG_1082.png (1536x2048, 192K)

hehe okej gumman

Drömmer om att hitta en sötpaj och göra anspråk på henne innan hon går ner i sv ho träsket

Är det så viktigt, verkligen?

Dessutom kommer hon antagligen vara otrogen pga nyfikenhet

Skulle du kunna vara med en tjej hela livet?

Går nog inte att "bota" en sån sak, att bota är att byta kön, verkar ju vara det som hjälper.

>75+
Och han stoppar sin kuk i det?

Attached: 1517519625252.jpg (225x224, 5K)