/NEDERDRAAD/

STEMMEN! editie

Welkom: stemmers
Niet welkom: niet-stemmers

Attached: 126808591636.png (600x591, 271K)

Other urls found in this thread:

nl.wikipedia.org/wiki/Thierry_Baudet
twitter.com/SFWRedditImages

ERDOGAN DE LEEUW

godverdomme ik wou nieuw maken heb kanker hard gewerkt een deze miem

Attached: DELEEUWANANATOLIE.jpg (800x606, 244K)

Ze zijn nu open! Ik ga stemmen, tot zo.

Attached: V5VlvGd.jpg (606x607, 82K)

KUZU DE LEEUW VAN DEN HAAG

Dan maak jij de volgende. Deze vullen ze vast toch wel met politiek geflierefluit.

>impliceren dat je mag kiezen op wie je stemt

Attached: kampfzeit-06.jpg (1250x875, 329K)

>Ik vind veiligheid heel belangrijk!
Vrouwen waren een fout.

1919 was een fout

STEM VOOR EEN VRIJ INTERNET

Stemmen voor wat? Wat is er nu weer aan de hand een nieuwe dictatoriale wet?

gemeenteverkiezingen en sleepwet referendum.

>Gemeenteraadsverkiezingen
>Tig flyers met veels te oude mensen die niks te doen hebben en 1 "jonger" iemand erop
>Impliceren dat het iets gaat uitmaken

>Referendum
>Impliceren dat het wat uitmaakt omdat politiek niet in democratie gelooft en fuck de burger lol wij weten beter dan jullie
>WE KUNNEN TERRORISTEN BETER OPSPOREN PLS WAAROM BEN JE TEGEN HURRR
>Iedere aanslag ooit
>WE HADDEN ZE AL JAREN IN HET VIZIER
>Doen er al die jaren niks aan
>Aanslag gebeurd
Kanker, europese politici zijn incompetenter dan mijn zaad.

...

Denken ze dat terroristen met elkaar communiceren via whatsapp of zo koek

Onironisch ja.

Eigenlijk is het infiltreren van een terroristennetwerk de enige manier om voldoende informatie voor een rechtszaak te krijgen.

Maar ja, dat is ook weer zo'n gedoe he.

Partijen tegen de sleepwet: DvD, Piratenpartij, GroenLinks, DENK, PvdD

STEM VOOR EEN VRIJ INTERNET

Met DvD bedoel ik FvD.

>deze terrorist heeft me vermoord maar gelukkig hebben we een vrij internet :):):):

Heeft iemand hier wel is een meet gedaan met andere dutchfags

Ik ga niet op aas reageren. Jij zal mijn ochtend noet stuk maken, kankernormie.

Vrijheid is niet gratis.

Hallo nieuwflikker

K A N K E R
A
N
K
E
R

>wil tegen sleepwet stemmen
>net verhuisd
>Stempas nooit ontvangen
>dvw

>ik wil wat verbergen dus ik wil niet dat de overheid al mijn illegale dingen wilt zien :-)
letterlijk jij

Waarom niet Nederland op de 8ergrond?

Ik ben nogal kritisch op Erdogan. Mijn kritiek kan in het sleepwet gevangen worden. Zolang ze de vangst niet filteren mag het allemaal bewaard worden. Alle informatie die de AIVD verzamelt mag aan bevriende inlichtingendiensten gegeven worden. Door die ruilhandel kan mijn data bij de Turken terecht komen. Nu loop ik het risico opgepakt te worden als ik naar Turkije ga.

Omdat de vs een migrantenland is

Ik begrijp letterlijk niet hoe arrogant en debiel je moet zijn om tegen te stemmen. kijk gewoon naar de mensen die voor en tegen stemmen. Tegen zijn grapjespartijen die altijd maar boe langs de zijlijn roepen en IT-autisten van tweakers ofzo. en voor zijn gewoon de normale mensen en normale grote partijen die Nederland een van de rijkste en succesvolste landen ter wereld hebben gemaakt. echt hoe simpel kan het zijn

NORMAALTJES VERDWIJN

Attached: more pepe.jpg (900x900, 65K)

Dit. Kritiek hebben is SLECHT. Ja knikken is GOED.

Voor de 20e eeuw hadden we niet eens politieke partijen.

Dutch boys are for ....

Attached: 239519092_7580.jpg (714x1000, 99K)

Ik heb VVD gestemt en tegen de sleepwet gestemt vma

en toen waren de meesten ook super arm. friezen woonden letterlijk in modderhutjes

De oudste Nederlandse partij is de SGP uit 1918. Dus stem op de SGP want die heeft Nederland groot gemaakt.
De andere partijen zijn allemaal pas na de tweede wereldoorlog opgericht.

Ik snap niet hoe je zo naïef kan zijn. Door de sleepwet worden de grote partijen machtiger waardoor de kleine partijen en de gewone burger nog minder te zeggen hebben. Bovendien heeft iedereen iets waarvan hij/zij niet wil dat de overheid dat weet want niemand is 100% legaal bezig in alle landen waarmee jouw gegevens uitgewisseld mogen worden.

130+ iq

Attached: 1479978995442.png (807x935, 208K)

Niet via deze kankerdraad, wel andere draden.

De allereerste partij was opgericht in 1879. De anti-revolutionaire partij.
Oorspronkelijk centrum rechts liberaal, maar later is het opgegaan in het CDA.

Altijd maar weer die communisten afslaan. "Joden doen letterlijk niks verkeerd" lmke

Ik ben pillies aan het poppen geweest man ik voel me net als een rockster

Geen probleem dat grote partijen meer macht krijgen ze doen het prima volgens mij...kleine partijen en de 'gewone burger' (geen idee wat dat betekent eigenlijk) zijn gewoon populistische miem-zinnetjes ik heb liever intelligente opgeleiden mensen zoals pechtold en rutte die beslissingen maken dan Ton en Anja van de vismarkt. en je 2e is gewoon angst aanpraten.

Pechtold deed 11 jaar over kunstgeschiedenis. Dat moet wel de slimste man van Nederland zijn.

Rutte, moet jij niet aan het werk?

Na het behalen van zijn gymnasiumdiploma ging hij in 2001 geschiedenis studeren aan de Universiteit van Amsterdam. In 2002 kwam daar de studie rechten bij. In 2006 behaalde hij zijn doctoraalexamen voor rechten en een academische bachelor voor geschiedenis. In 2007 trad Baudet in dienst van de Universiteit Leiden. Als docent en promovendus was hij verbonden aan de Faculteit der Rechtsgeleerdheid. Op 21 juni 2012 behaalde Baudet zijn doctoraat in de rechten. In de tijd dat hij werkzaam was in Leiden schreef Baudet voor het universiteitsblad Mare. Ook had hij in 2011 en 2012 een tweewekelijkse column in het NRC Handelsblad. Vanaf januari 2013 tot december 2013 was Baudet als postdoc verbonden aan de Universiteit van Tilburg.

nl.wikipedia.org/wiki/Thierry_Baudet

Als je als buitenlander gaat stemmen moet je echt je paspoort inleveren. Niet tijd verspillen aan stemmen, slechts meer kinderen maken, arkadaslar.

Baudet is het bewijs dat opleidingsniveau en intelligentie niets met elkaar te maken heeft

>intelligente opgeleiden mensen

Attached: 1508785834901.png (558x614, 24K)

Ik denk dat je het beste op Thierry Baudet kan stemmen dan maar. Dan stem je tenminste op een echte wetenschapper in plaats van een Pechtold achtig kunstmannetje die angst aanpraat.

>dvw geen stempas voor de gemeenteraad ontvangen
>enkel voor de sleepwet
Kanker postnl

komen in zelfde envelop mongool

ik heb die voor de sleepwet al bijna 3 weken liggen, was de enige die in de envelop zat
ik ging er vanuit dat ie later zou komen, maar blijkbaar niet

Fortuyn was ook een professor en onderzoeker voor de Sociaal Economische Raad.

Je hebt tenminste een stempas voor hetgeen dat daadwerkelijk telt, ook al wordt dat toch wel genegeerd door ruttekut en co.

Wetenschappers zien de cijfers van wat anita op de hoek allang op haar klompen kom aanvoelen.
En beroepspolitici verketteren het dan als populisme.

Ik ga stemmen waar een FvD waarnemer aanwezig is.

Attached: download (4).jpg (276x183, 7K)

Weet je zeker dat er gemeenteraadsverkiezing is in jouw gemeente? Sommige gemeentes hebben op een ander moment verkiezingen.

Stembureau is open, de machine zal mijn pasje wel hebben opgegeten

My dutch bf

>Stembureau is open
Ja, voor de sleepwet

>kritisch op

Ik ben niet hem, maar volgens mij is die variant ook correct.

Waarom beheersen tatta's zo slecht het Nederlands?

Nee.
Het is 'kritisch over' of 'kritisch voor'.
'kritiek op' kan dan weer wel.

Waar staat de ' voor in tatta's?

Ik heb de keuze tussen boomers en christenen in mijn gemeente, wat te doen?

Attached: 1504273489161-g.jpg (960x534, 134K)

"kritisch op" geeft 256.000 resultaten op Google. Ook van veel nieuwsberichten.

Volgens mij is het dus gangbaar Nederlands.

N R P

R

P

Attached: logo_one.png (437x311, 8K)

Alleen IK heb gelijk.
Je kkmama.

Vlaming, bemoei je met je eigen taal.

Apostrof moet bij meervouden van woorden die eindigen op een lange klinker om de klank te behouden. "Lentes" heeft bijvoorbeeld een korte klinker, dus krijgt geen apostrof.

>dvw geen vlaamse vd

Attached: 1434450292359.jpg (500x598, 190K)

je kan ook een vrouw importeren

Attached: 4282I-300x250.jpg (300x250, 24K)

>mensen die beter zijn in taal dan ik
Erg hoekig, nerd.

>kanker
>tatta
>Belgische vlag

Attached: 1431160337181.jpg (251x242, 37K)

ja een gele of babushka maar ik wil vlaamse

FvD

>goede Aziatische meiden
>willen een beta blanke

Er zijn meer mannen daar dan vrouwen, ze hebben het voor het uitzoeken.

In alle hippe jonge milieus van Vlaanderen wordt er Hollands gebruikt.

Ik stem vandaag PvdA

in Thailand zijn meer vrouwen dan mannen

Je moet er zelf in wonen.

Nee, alleen de vriendeloze nerds die nergens anders sociaal contact vinden dan op het internet

>"vrouwen"

Ik heb geen vrienden op het internet. Als je wat meer buitenkwam, zou je weten dat in Gent en Antwerpen steeds vaker Hollandse termen worden gebruikt.

haha vriendeloze nerds. Waar vind je in hemelsnaam zulke mensen?

VERKAAST

Zwanst na ni he

Ik ben serious, drerie. Nederpop zit er waarschijnlijk voor iets tussen.

Iedereen ik heb dat jullie stemmen op Loppersum Vooruit, zij zijn de enige zonder hoofdkantoor in Den Haag en dus ook de enige die de gaswinning kunnen stoppen en er zijn voor de inwoners van Loppersum. Wat deden de andere partijen voor jullie de laatste jaren? Niets doen ze voor Loppersum want ze luisteren alleen naar Den Haag!

h-haha, i-inderdaad...

Loppersum, mooie plaats. Als je met 130km/u er vandaan rijdt.

Ik herhaal maar wat ik gisteren op een docu zag.
Dat irritant verkiezingsdeuntje van Loppersum Vooruit weerklinkt nog steeds in mezelf.

Zojuist de verwarming 2 graden hoger gezet.

Op Canvas?

Ik ga zo dadelijk een aanvraag tot lening voor 10.000 euro doen via de computer aan een tijdelijk promotarief van 0.85% zonder enige kosten.

Ik kan het geld goed gebruiken voor een project en 0.85% is zo belachelijk laag dat ik me bijna een boomer voel.

Veel plezier met je bitcoins.

Inderdaad.
Vaak is het gewoon geluk, maar Terzake is één van mijn lievelingsprogramma's.