Är det någon som har röstat för det här?
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtube.com
i.4cdn.org
i.4cdn.org
twitter.com
brun... paj :)
Först för statligt våldsmonopol
ÅH NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ
Inte konstigt att PostNord är så jävla långsamma med allt...
hatar araber
Köpte 3 gorbys till middag idag
AMA
jonte94....
>3 gorbys
Ok där är förrätten, vart är resten?
är du #heforshe
Libbe...
Fettot återvänder
Minns ni när Sverige nästan förklarade krig mot Finland för att Markoolio flyttade dit med motivationen "Sveriges folk tänker inte låta sig berövas sin nationella skatt eller begränsa dennas frihet utan står i beredskap att erövra vart land denna önskar bosätta sig i för att säkerställa landets nationella intressen".
Det var sannerligen en spännande tid att leva i, tur att Markoolio efter samtal med kungen valde att flytta hem igen.
Hur är det att jobba? Känner man sig mer levande eller framgångsrik i livet? Jag har hittills bara sommarjobbat och då kommer jag bara hem och sover resten av dagen efter jobbet men då är det själsdödande hemtjänst.
Inte ens fet, 80 kg på 188 cm, men gorbys är lite bröd och annat. Inte en chans att det räcker till middag.
lovar han där hänger i tråden
på gud
Det är jag favä
Heemade åtta stormbögar på vägen hem när polisen inte såg
en brunögd paj är inte samma sak som en brun paj
det enda jag vill ha är en brun paj med en fin rumpa som gillar att pussas och kramas.
i am whiter than anyone in this thread
Va fan hände 2008-2010?
t. kang
Inte ätit gorbys på typ 6 år, men jag är sjuk och orkade inte laga mat.
>Hur är det att jobba?
Är väl lite som att fråga hur det är att leva eller existera. Det varierar, själv trivs jag bra, trevliga arbetskamrater. Känns bra att vara sin egen, men visst vissa dagar är trista och jobbigare av diverse anledningar.
>dkn upptäckte precis att Markoolio gjorde en finsk version av "jag orkar inte mer"
Vafan...
No you are not, i am as pale as you could possibly get
Jonte..
>kan inte sätta saker i perspektiv
Sebbe...
>Hur är det att jobba?
Jobbigt.
>sova
>vakna trött och arg
>ångest inför jobb
>dricka kaffe och få ont i magen men måste för att vakna
>cykla till jobbet i regn eller åka buss och bli smittat av någon jävla sjukdom
>sitta på kontoret och vilja ta livet av sig
>ta lunch och hoppas ingen sätter sig bredvid
>någon sätter sig bredvid
>dagen tar slut, cyklar hem i motvind
>lagar makaroner och falukorv hemma, ingen matlust
>kollar någon serie, hatrunkar och lägger sig och sover igen
Upprepa tills du fyller 65. Om du inte dör av cancer eller nått innan.
Baserade Jodel, ner med rasisterna!
>SV HO är inte ett alternativ
Jamal al-Somal...
Detta..
jag tjänar bra men dör lite på insidan varje dag..
Riktigt kul eftersom jag har ett bra jobb. Bor på hotell nu och ska strax få min gratis restaurangmiddag specialgjord för mig.
sv ho förstör min arbetsplats
Gorbys är snacks inget annat, bra på jobbet när man inte orkar ta med matlåda men mättar ingenting.
Så du slösade bort dina tonår på att ha koll på Sveriges ekonomi? Eller är du seriöst 30?
Inte undra på att de anställer vänsterhoror som moderatorer, tar bort allt som inte är """inom deras värdegrund""" och bannlyser så fort man frågar
>Hur är det att jobba?
gäller att gilla det man gör.
>dkn bor själv
>ligger borta i genomsnitt 10 dagar i månaden
>får 600 kr per natt, mat och hotell betalt
jag klagar inte när jag ändå inte har någon fv
Jag käkar ett par bananer senare på kvällen när jag blir hungrig, det duger.
Du blir inte anställd som moderator, du får en fråga om det när du varit aktiv tillräckligt länge.
>är man tonåring så är man för dum för att märka den största recessionen sedan den stora depressionen
Saksamma, alltid det drägget som modererar.
Va blir det för någonting till middag gubbar? Blodpudding, lingonsylt och mjölk som måltidsdryck blir det här
>han har inte koll på vår värsta ekonomiska kris någonsin och som ännu påverkar oss mycket starkt idag
2008 är i princip anledningen till att Europa idag är i en sådan enorm kris.
Stormbögar blåsta åt helvete!
t. Inte mod
Jag läste nyheterna när jag var 15 år 2008, ja.
mjölk förstör de nyttiga ämnena som finns i blodpudding, drick vatten istället
>nmr klibbar hellre än lastbilar dessa babbar och dödar av deras islamistiska företrädare samtidigt som de brölar om revolution och hur de är en seriöst motståndsrörelse
>M-m-men fajbjo polisen kommer ta mij ;_;
jag har betat moderatorerna nog för att veta
Vad är det för NMR:are?
Jag har bara jobbat i knappt tre veckor nu på det här jobbet, men jag trivs rätt så bra. Helt okej kollegor, får öva på min finska, mer ansvar och frihet än tidigare, bättre lön osv. Det enda negativa är att det tar 1 timme dörr-till-dörr att ta sig till jobbet. Men jag hoppas kunna stanna kvar där i 2-3 år innan jag söker mig till bättre tjänster, så jag är väldigt nöjd just nu.
Känner också att jag får mer gjort under fritiden eftersom jag använder tiden mer effektivt för att göra det mesta av den, istället för att bara dega framför datorn som jag gjorde när jag var arbetslös.
Är mod själv, har jag missat något?
Hej, tråd1!
Lång tid ingen ses.
Köpte precis flädersaft och snus. Nu jävlar blir det fest!
Jag visste att det var lågkonjunktur den tiden, men så som jag har förstått det så har det främst påverkat euroländerna och att det var bra värre för Sverige under krisen på 90-talet.
Hemmagjord potatissallad, hamburgare, grönsaker och Sofiero 7.5.
Krisen på 90-talet var en svensk kris, skapad av svenska banker och politiker.
Krisen 2008 var en global kris som har fått förödande konsekvenser för hela världen, Sverige likaså. Vi löste inte den krisen utan satte ett plåster på såret som fortfarande blöder kraftigt, vi har en enorm kris att vänta i framtiden.
>läste nyheterna när jag var 15 år
Kek, snacka om att vi levde i olika världar.
Åt precis tärnad och stekt falukorv med spiralmakaroner blandade med skivade ägg, inlagd saltgurka och majonäs, blev inte besviken men utan mätt och glad.
Hej du, hur är det med dig? :3
>det finns folk som tycker att detta är bra
Hade du inte tv eller tidningar när du var liten Ahmed?
user 2008 var den största finansiella krisen sedan 1929. Förstår inte hur du kan ha missat det. Gjorts en miljard filmer och skrivits en miljard artiklar om det. Den här filmen var Kino.
youtube.com
Är du ekonomanon? Visste inte att det var du som var ökenfrökenbrevaren också, baserat.
user du förstår väl att han bara hade talibankanaler och durka durka jihadtidningar
Jodå, men fanns ingen kraft i världen som kunde få mig att läsa/kolla på nyheter.
Var ute med kompisar, spelade på datorn, fiskade, runkade, söp och annat istället.
Och varför skulle jag vara Ahmed för? Född och uppfostrad i djupaste Norrland.
Jo jag kom på det efteråt också faktiskt. Men fan dom två passar ju så bra ihop med varandra
lider av pajbrist
>Sverige likaså
Som vad? Känns som att det var ingenting jämfört med invandringen på 2010-talet.
Du kan inte ärligt tro att alla 15åringar sitter och kollar nyheter...
Lillebrorsan är 16, han har nog aldrig slagit upp en nyhetstidning eller webbsida i hela sitt liv.
Gjorde inte jag heller i den åldern.
>inget är roligt
>hatar allt
tror jag är deprimerad
Låter riktigt gott gubbar!
>Är du ekonomanon?
Japp, hej hej! På tal om ökenfröknar, har en ökenmilf i mitt team som jag tydligen kommer att jobba med rätt nära när jag väl lärt mig mina arbetsuppgifter. Eller, ja, inte jobba med direkt, men vi kommer ha många möten och så tillsammans. Jättetrevlig och söt är hon!
Riksbanken kör fortfarande QE, fortfarande noll/negativa räntor
Fast nu var det ju inte en liten sak som hände, det är ju lika välkänt som Estonia.
BRÖHDER....
Jag lider fortfarande av depression, och har ofta svårt att ta mig ur sängen. Komvux går dock bra, så det är något som håller mig sysselsatt.
Tackar som frågar, hur är det med dig?
Om du kommer över med lite äpplen kan jag göra en äppelpaj åt dig om du vill. Rikligt med kanel och och socker kommer den ha också.
Detta jag kollar fortfarande inte nyheter
ändå bara samma skit varje dag
Jag har inte missat det, klart som fan jag vet att Greklands ekonomi fullständigt raserades, men som sagt så har det inte verkat så illa för just Sverige.
Då hörde man väl det från föräldrarna eller kanske i skolan. Och brydde sig noll.
tänk att bli kliad på ryggen med dem där naglarna, för att sedan krypa upp och somna med huvudet på henne stora mjölkisar
breva bild på dig själv
>den där frisyren
>tatuering
>långa naglar
rumpor > bröst
ansikten>bröst>ben>rumpor
kuk > fitta > bröst > rumpa
amaliaanon är känd för att försöka lura folk till hans hus bara för att sen stycka och äta dem.
Detta 100%
du får allt förklara vad detta betyder
ansikte>lår>rumpa>bröst
groteskt
Detta, alla här har inte studerat ekonomi och/eller är börsmäklare