amper utgave
forrige:
amper utgave
forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
gyazo.com
twitter.com
Det har ingenting med raudpilling å gjere, det er reine og skjære sanninga.
Kanskje hvis vi skyter all ulv i Norge?
snakkes.
Leste gamle tråder i arkiven for moro skyld og det slo meg hvor "normal" Shakk/Rullestolanon var den tia. Enten har han hatt en stroke siden det, eller så har det skjedd noe i livet hans som gjort at han blitt et annet menneske. Men men. Perioden jeg tenker på er sommer 2016, bare sök på rullestol jv.
Du les altfor mykje ut av det eg skriv.
Sauebondesammensvergelse.
Hva er det du legger til grunn for denne påstanden?
dyret på bildet er faktisk en fjellrev.
Det er liksom bare trist å se, hvor han kan gå fra en kvalitetsbrever som faktisk gikk an å snakke til, til en person som skreecher "hengdeghengdeghengdeg" hver tråd, hver dag. Det er som gamle intervjuer med Donald Trump da han er rolig og flink til å snakke for seg, og nå oppförer han seg som en gammel mann med dementi på debatter og intervjuer. Det har bare gått nedover, liksom. Men men.
>en kvalitetsbrever som faktisk gikk an å snakke til
Er han ikke det forsatt?
dyret på trådstarterbildet, altså.
ikke dyret på bildet ditt.
>det er en "Sverigeanon tror at hvert eneste brev som ber ham om å henge seg er Sjakkanon" episode
Det er veldig vanskelig å få kontakt med han, siden han ikke prater om noe annet enn de få særintressene han har (sjakk og kvinner uten bruk av beina). Da tenker man liksom, at det er helt greit at han er her siden tråden faktisk förer samtaler om sjakk av og til. Men da ingen har nevnt intressene hans, sitter han bare her, og sier til folk at de skal avslutte livene sine. Han er som den fyren i klassen, som du aldri forsto deg på, da du prövde å få med han i gjengen liksom. Bare noe jeg tenkte på.
Altså, at ulven er så jævlig farlig er sterkt overdrevet. Den tar kanskje ei bikkje eller to om du er så dum å la dem fly lǿse, men at de er så grådige at de skamferer og lemlester sau og sånt selv om de er mette er fullstendig sprǿyt og vissvass fra ende til annen. Bǿndene får enorme summer i erstatning for hver sau som blir "tatt av ulven", så såklart de har insentiv til å få flest mulig sau "tatt av ulven". Bonden pisker opp stemninga litt og slipper Fido lǿs på flokken, og så står'n og griner når rovviltnemnda kommer og konstaterer at jo, det var et hundedyr som gnagde på jura til sǿyene. Masse spenn inn på kontoen, og så skriker'n om seg om hvor jævlig det er med all denne ulven.
Bare vent og se, straks de har utrydda hvert gråbein i landet kommer e til å flytte fokuset til noe annet. Gaupa, kanskje. Eller jerv, eller bjǿnn, og så videre til krampa tar oss og vi ikke har et jævla rovdyr igjen i landet.
Man kan være norsk nasjonalist uten å suge tyskerkukk vet dere.
>hele dette brevet
Enten er du fra Oschlo, eller så er du bare veldig, veldig dum.
tilbakeviste ikke Hamsun det argumentet?
Har du eksempler på at han har bedt noen andre enn deg om å henge seg?
Jeg tror heller at han bare misliker deg sterkt, i likhet med store deler av tråden. Dessuten kan det godt hende at Sjakkanon brever om andre ting incognito, og da legger du ikke merke til ham dersom du ikke kjenner brevstilen hans veldig godt.
listhaug BTHU
Jeg er fra bondelandet og har sett hvor jævla utfryst du blir om du våger å foreslå at bǿndene faktisk passer på saua sine når de er ute på beite. Hadde en bekjent som skaffa seg bikkjer som var trent opp til å bevokte og gjete sau uten annet tilsyn enn at han fylte matskåla en gang om dagen, og han ble faenmeg kjeppjaga fra bygda.
Hvis det handler om at det bare er meg han misliker, da hadde han gjort det helt fra starten av. Men det stemmer ikke, det er bare å lese de trådene jeg snakket om, da han fortsatt virket som et vanlig menneske, og var i stand til å breve noe annet enn "hengdeghenghdeghengdehgneghen"
Og jeg hadde ingenting imot han da heller, men nå syns jeg han er på plass 2 av de verste brevene, etter asasanon.
Nasjonalist != nasjonalsosialist
>det er en "Sverigeanon tror han bestemmer over tråden" episode
Heng deg
usikker på om dette er en riv ruskende sprǿ påstand eller om det mangler en /s.
Thought Norway was ok but there were A LOT of brown people in Toyen
Jeg bestemmer ikke over noen, jeg bare peiker ut, hvordan en mann har gått ned seg så brutalt, og lurte på om det har noe å gjöre med den personlige tilstanden til denne mann, eller noe som skjedd i livet hans, som har fått han til å endre personligheten hans helt. Men men.
youtube.com
Hvorfor er alle tyvene negre?
Heile Oslo er brun no. Du kan ikkje sleppe unna.
Hva faen gjorde du på Tǿyen?
Nei, 4.
Jeg liker fortellingen veldig godt.
It's still not as bad as London desu, not even close
Just slept mostly, as hotel in this area was cheaper. However it was a bit dodgy. - the police came and searched the room next to ours and started asking us questions about the people who had been staying there. Genuinely think they were international drug dealers or something like that. Felt like I was in the middle of a Scandi crime thriller
se på meg her er jeg
se på meg her går jeg
du ser vel at det er meg,
bare meg
ingen vet hvor jeg skal dra
ingen vet hvor jeg kommer fra
men du ser vel at jeg har det bra
Noen som har lest denne? Virker comfy fåvæ. Hovedpersonen er jo utvilsomt en sotpai.
dfn jeg ikke kan drikke noe alkoholis fordi jeg har lekser å gjore
Tar et glass 18 år gammel Talisker for deg, anonsen.
jaha? Er det derfor du klikker vinkel hver gang noen brever noe du ikke liker?
>Falch
sǿstera til Ulrikke? jeg bare lurer...
Oslo er det stedet hvor jodens innflytelse er mest tydelig, men det begynner å spre seg til andre deler av landet også.
Korleis er Bergen no for tida? Skal flytte der snart.
Hvorfor skriver dere egentlig Oschlo? Er det så mye bedre å uttale det som om du heter Preben Kristoffer og fikk en BMW i konfirmasjonsgave?
I Bergen ser vi helt klart at det er negere rundt om kring, men det er ikke i nærheten av det samme som i Oslo. Ikke sammenlignbart på noen måter. Bergen er ikke engang den nest mest utsatte byen, til tross for at den er nest storst.
Helt jævlig, flǿtt ut på bǿgda jo fǿr jo heller.
Nei altså det er vått grått og regnvær overalt.
deterpoenget.jp2
>onsdagskveld
>jobb i morgen
>foler sprit suget
helvete
Bygda og landet er for nordmenn. By'n er for utlendinger. Fakta.
Innafor å bo i Skedsmo?
Glimrande. Var redd for at eg hadde veld feil plass, men no gler eg meg.
Bur allerede på bygda. Er mokk lei. På tide med eksisterande kollektivtilbud, dognåpne butikker og internetthastigheiter over 2mbit.
Ingen forskjell frå her eg bur no altso.
gikk innom mækdonalds siden sverigeanon har brevet så mye om bigmacs.
>hei hva vil du bestille
>gi meg en big mac fåvæ
>fåvæ
kanskje man burde gi seg når norgetråden sjargongen flyter over til det virkelige liv..
Sett black mirror?
>kollektiv
skaff deg bil
>butikker
handle ofte er degenerert, kjop mat 1 gang i uka og planlegg bedre
>internett
degenerert og unodvendig. ekte nordmenn har bedre ting å gjore enn å sitte foran en skjerm hele dagen.
Jodene vil nok etterhvert komme på måter for å kvotere inn utlendinger i matproduksjonen.. det vil si bondeyrket fordi at de innser at det gir de innfodte for stor makt.
mutteren og fgattern har en gård. dereher som vil kan få bo her mot at dere hjelper meg å bygge mur + volgrav rundt hele tomta + skog + jorder. vi har fiber
Er vel heller ikke uten grunn at man ser folk utrykke at man bor legge ned norsk maproduksjon heller.
Fiber på landet.. nais.
Her er det 25/2.. savner fiberen i den niggerinfiserte drittbyen jeg bodde i.
jeg sitter mitt i tjukkeste negergryta oslo med 10/10
>eksisterande kollektivtilbud
Skaff deg nummeret til Ronny som kjǿrer pirattaxi i 240en.
>dognåpne butikker
Ronny kan kjǿre deg til den dǿgnåpne bensinstasjonen i nabokommunen.
>internetthastigheiter over 2mbit
Tooway leverer 50 megabit over satellitt.
Halvtime ut fra Oslo og 360/20
Bor en halvtime ut fra Oschlo og har 10/2.
> skaff deg bil
Eg har ein. Skal bli godt å bli kvitt den. Det er få ting som gjer meg sint utafor internett, men trafikk er ein av dei.
> handle ofte er degenerert, kjop mat 1 gang i uka og planlegg bedre
Det gjer eg faktisk allerede. Trippel-trumf på torsdager. Men er greitt å kunne berre stikke innom viss eg gloymde å kjope mjolk.
> degenerert og unodvendig. ekte nordmenn har bedre ting å gjore enn å sitte foran en skjerm hele dagen.
Som kva då?
Du får hǿyere hastighet med radiolink.
Veit ikke om jeg hadde overlevd på sånt, assa...
> satelitt
> radiolink
Eg vil heller ha kreft enn å ha internett via luft.
opprinnelig var uttalen med en rein s-lyd. vokalen fremst u ordet var for ǿvrig også en nasal, lang /ǫ/, som regelmessig faller sammen med lang /o/...
uansett.
overgangen /sl/ > /ʃl/ er helt regelmessig i ǿstnorsk ("slange", "slite", "slå"), men den forekommer ikke i dansk eller i svensk. Aasen nevner den ikke i grammatikken sin, og det gjǿr heller ikke Olav Beito med sin grammatikk i 1970/1986. Amund Larsen beskrev den i "Kristiania bymål" i 1907 (s. 74).
litt relatert: den forekommer også i hǿytysk (IKKE lavtysk!), her under flere omstendigheter. iblant er dette synlig i skrift (Schlafen, Schnee, schwören), iblant ikke (Stein).
>Skaff deg nummeret til Ronny som kjǿrer pirattaxi i 240en.
fyfaen dette er ikke å anbefale hvis du har livet kjært. satt på med en sånn jeg fant på en bensinstasjon etter en fest ca kl 04 på natta. ingen setebelter i bilen og han lå konsekvent i motsatt kjorefelt i minst 150 på skogsvei. De 25 minuttene trodde jeg faktisk at jeg skulle do
Dette er faktisk helt feil. Hastigheten på satellitt er hǿyere enn det du får over kommersiell radiolink i Norge. Eneste store fordelen med radiolink er mindre forsinkelse enn om signalene skal ut i verdensrommet.
Hva skal du egentlig med forsinkelse på under 300ms?
videjogeims.
Hvilke dataspill er ålreite nå til dags? Jeg er gammel og treg og har problemer med reaksjonene pga. nevrologiske skader, så forstepersons pangpangspill er ikke noe for meg. Liker actionrollespill som Morke Sjeler og Blodbårent, men det må ikke være av den typen nodvendigvis.
t. bygutt
faktisk helt forjævlig feil. bor på en gård.
Altså, jeg kjenner til det der og uttaler det på den måten selv, men hvorfor legger dere så vekt på å skrive det liksomfonetisk?
Jeg hörer mye bra om Divinity: Original Sin 2
det er ingen som er så jævlig toffe i trusa spysjuk kl 4 på natta mens livet ditt henger i fingrene til Roy-ronny som ikke bestod ungdomsskolen
>naboen driver på med et slagbor under dagsrevyen
drit i ulven, hvis dette ikke stopper snart skyter jeg han
>spysjuk
Hvorfor tror du egentlig Ronny har fjernet bakrutene i volvoen? Spy ut vinduet som et normalt menneske.
Vær glad du ikke har naboen min. Trommer klokka to om natta.
Min erfaring med internett via satelitt/radio er at det dett ut. Heile tida.
Euro Truck Simulator 2/American Truck Simulator er goy og behageleg.
>Min erfaring med internett via satelitt/radio er at det dett ut. Heile tida
Det gjǿr heldigvis radiolink også.
germanske jenter
har du enda ikke snakka med han? Gå bort, bank på dora og si:" Ey, gobben. Du bråker noe helt innforjævlig om natta og jeg får ikke sove, gidder du å roe ned reka etter klokken 8?"
Hvis han fremdeles bråker etter du har snakka med han, ring politiet.
Hvorfor står hun foran en vegg med bilder av chad thundercocks?
>chad thundercocks
hvor er john petter? nattskiftet hadde virkelig vært tingen nå!
>hater meg fordi jeg brever ting han ikke liker
bokstavelig talt autisme
brev sote anime jenter, liker ikke sånne skumle anime bilder som det der :3
åkei
STALKER Call of Chernobyl er det eneste jeg spiller når jeg gidder faktisk å spille noe
nå svarer du deg selv
Jeg har snakka med'n. Naboene har snakka med'n. Hele oppgangen har vært på dora hans med jevne mellomrom og bedt'n om å kutte ut. Han driter glatt i det. Vi har fått styret til å ta kontakt med han som eier leiligheta og HAN har visstnok snakka med'n. Samma faen hva man sier, han holder på. Problemet er at han holder ikke på lenge nok til at han kan bli tatt i gjerningsoyeblikket, så jeg veit da faen hva politiet kan få gjort.
Fy faen. Tror det må gjelde som gyldig grunn til preventivt selvforsvar. Du bǿr ringe på og dytte han ned trappa på 23 biter glass.
aiai anonsen her har du noe å lære. bank på dora hans og si at neste gang han begynner med den maskina så blir det det siste han noensinne kkommer til å greie og lofte resten av livet sitt.
vil du vedde?
gyazo.com
hvor bor du der man får sånne jævlige naboer? ps hva har du tenkte å gjore med trommemannen?
t.bor i blokk uten noe som helst bråk
Hvordan er det å leve med autisme?
hfbs er det jeg lurer på
>ring purken hvis naboen din bråker
Haha, tilstanden til Norge i dag. Individualismen over alt.
har ikke autisme, så du må nok sporre noen andre
8, 8! (du)er i ett brev! ny rekord