Attached: IMG_20180317_091349.jpg (1600x1200, 465K)
Sverigetråden - nattupplagan
Owen Lopez
Blake Cox
Jag är skyldig user som rekommenderade Twin Peaks en stor kopp kaffe.
Brody Clark
Knulla detta
Knulla allt
Ingen bryr sig ens
Åh som jag önskar att dom skulle bry sig
Jag hoppas jag dör
Så vissa folk kanske
Lyssna på låtarna jag skriver eller skrev
Jason Moore
Bästa serien någonsin.
Logan Cook
om jag hade rasblandat hade jag aldrig kunnat se barnet som mitt egna. hudfärgen hade fått mig att kasta avfallet i soptunnan.
Ayden Nguyen
Lynch är riktig karl.
Gabriel Kelly
Det är han verkligen.
Jonathan Lopez
vi sitter här i venten och spelar lite dota
Ryan Rogers
Är skiten på Netflix?
Kevin Hughes
Vette fan. Jag laddade ner säsongerna.
Jackson Gonzalez
is this golden ones father?
Camden Davis
Vill suga på ett ollon, sticka tungan under förhuden, slicka och avguda kuk.
Zachary Ortiz
kul att veta
John Baker
its basshunter
he became a chad
Brayden Scott
nån som kan ge en snabb nerspringning av varför Hanif lämnade moderaterna?
Joseph Campbell
Vem?
Austin Miller
WHAT THE FUCK
he went from 20 year old face to 50 year old face in 10 years
Landon Lewis
Annars känd som Hanrej BARA
Adam Butler
Han lämnade väl bara partistyrelsen, inte partiet?
Jordan Nelson
ryssland
William Wilson
Jo men vad var hela grejen med nån sorts rysk inbladning?
Vet inte vad man ska tro, vill gärna höra foliehattars input på detta favä
Nathan Ross
>Welcome to SVT Språkplay!
Download the app SVT Språkplay for free and learn Swedish by watching TV
SVT Språkplay is a free app for you who would like to learn more Swedish and watch TV at the same time.
>Find Your language
SVT Språkplay offers language support to English, Russian, Spanish, Arabic, Turkish, Albanian, Bosnian, Croatian, Persian, Finnish, Greek, Kurdish, Serbian, Somali, Azeri, Amharic, Tigrinya and Pashto.
The fuck is a Tigrinya
Landon King
Bra att du börjat titta, den är verkligen en upplyst serie. Hur långt in är du?
Noah Ramirez
Ethiopian and Eritrean language
Angel Walker
varsågod user
Oliver Jackson
hur gör man för att orka gympass?
Liam Bell
Bara någon röra som kokats ihop för att diskreditera honom på löpsedlarna. Kopplingen är totalt uppåt väggarna men det handlar mer om att manövrera bort populära namn som inte slaviskt följer partiprogrammet inför valrörelsen.
Elijah King
>Jag gillar Twins Peaks
Robert Williams
>dkn tittade på en film med ljudet avstängt och med dövtext på istället
f1 coolt
Caleb White
Joel...
Eli Gomez
Vad tyckte du om återkomsten? Såg om den nyligen, helt sjukt så kino den är.
>87200027
Skratta åt hjärnkultingen.
Aaron Wright
>Såg om den nyligen, helt sjukt så kino den är.
Gabriel Roberts
ypperligt brev
Ian Allen
om man tog alla tvserier och extraherade kino från dem så skulle merdelen komma från twin peaks och återkomsten
återkomsten är bokstavligen 51% av all tv-kino
obs avslöjare musikvideo: youtube.com
Hudson Flores
youtube.com
detta e vf svennarna i stockholm vet att akta sig för oss
Nicholas James
oss? fulla töntar?
Tyler Miller
Precis klar med avsnitt 1 av säsong 2. Det blir skummare och skummare!
Aiden James
Najs. Ett tips för när du ska se s2 är att pga. att den blev längre än Lynch/Frost Ville göra den så dippar kvalitén en del framåt mitten på s2. Blir inte DÅLIGT men är inte lika bra, så s2 kan bli lite av en drag. Men om du bara hänger kvar och kommer över mitten av säsongen så blir det bättre igen, och när du är klar får du titta på det konstverk som är The Return.
Brody Wood
har tråden fortfarande träff? har svårt att tänka mig att det är något mer än autister som sitter o dricker öl på nån parkbänk eller rutten söderbar
bild relaterad, /fa/ meetup
Carson Campbell
Jag har hört att mitten av säsong 2 ska vara av just "Mad sketchy" kvalitet. Men jag är en rutinerad serietittare, jag är således inte ovan vid svackor. Tack för tipsen!
Parker Gray
>4 mot 1
skit vilka tuffingar ;)
Jackson Peterson
Det var så lite så. Rekommenderar också att du kollar på Fire Walk With Me när du är klar med s02 (Directors cut på 2h), för det är en hel del i den som är relevant till saker som händer i The Return. Med det sagt, enjoy the ride!
Luis Cox
>ung slimmad-posören
smågravar
Logan Thompson
vad fan gör tjockisen där
Mason Roberts
Har hört att Fire Walk With Me har ett otroligt bergochdalbansartat rykte? Är det amerikanerna som inte klarar av att se tragiska mord utforskade på film utan tjocka TV-censursglasögon?
Grayson Taylor
Den var inte jättepoppis i USA när den kom ut men >Americlaps
Men jag gillar den, och om du vill ens ha en chans att pussla ihop allting hjälper den en hel del. Det är i princip bara mer underbart konstig David Lynch-magi.
Andrew Phillips
Med David Bowie dessutom!
Ayden Ortiz
Det med! Åh nu måste jag nästan se om den, det var jättelänge sedan jag såg den. Fantastisk film.
Gabriel Scott
tänker ständigt på självmord. ska sova nu och kommer säkert att drömma om det.
Xavier Morris
jag drömde förra natten om att mitt kross i gymnasiet var intresserad och flörtade med mig
vet inte helt vad jag ska tänka om det
Dylan Jackson
Gonatt på er sötnosar :3
Jose Brown
nån annan i tråd1 som har helt sjuka hyperrealistiska drömmar? har det nästan varje natt och ibland är dom helt galna men ibland märker man ett tydligt meddelande, som t.ex jag drömde att jag hamnat i ett av dantes 9 lager av helvete och jag konstant helt jävla fittful som straff för att jag dricker för mycket, och jag kunde inte hitta vägen ut för jag var så alkoliserad trots att den var rakt framför näsan
lustigt eftersom att precis innan drömmen hade jag hamnat i grova problem pga min spritkonsumtion
Colton Jackson
Sover alla?
Matthew Harris
kröp just ner i sängen
Nathan Jenkins
Sov sött
Ryan Collins
Och så ska man hem också :3
Charles Rogers
Dkn hör danskar talar
Spyr
William Hall
Blev antastad av en jävla sv ho när jag skulle handla hostmedicin på apoteket, bra jobbat hora du förlora nyss en kund
Bentley Fisher
utveckla
Landon Stewart
Ojsan, jobbade flickan natt?
Oliver Nguyen
Begå självmord bögjävel
Dominic Lee
Det är ingen flicka och sluta svara på bögbreven
Hudson Hughes
Oavsett om det är en han eller hon så är det en schysst och snäll user.
Jaxon Cox
God morgon!
Jonathan Diaz
Det är en äcklig jävla bög som förstört tråden med sitt vidriga bögspam om sin jävla transa i usa
Hunter Scott
Fick influensa igår. Vad ska man göra åt det?
Jayden Williams
Han fick ett utdrag ur en mejlväxling mellan en Rysslandsfientlig skribent från Hela Hälsingland som heter Oksanen och UD av Chang Frick som han brevade på twitter. Socialdemokraterna anklagade honom för att hota rikets säkerhet ungefär. Det fick Moderaterna att säga till honom då de använt honom för att snacka skit om extremvänstern och flykting"barnen" på twitter men inte prata om säkerhetsfrågor då Moderaterna inte vill bli förknippade med att riskera rikets säkerhet.
Blake Powell
köpa ett topprankat spel på ånga att fördriva tiden med när du är sjuk
David Thompson
Hur mycket hade han skickat nu igen?
Jackson Evans
Godmorgon, snart dags för jobb igen.
Vet inte om det är bra eller dåligt att veckan gått fort, skönt att det snart är helg men känns som livet bara försvinner.
Oliver Campbell
SJU
Kayden Phillips
japp
nu strömmar jag dota
Josiah Johnson
Länk
James Harris
>gymnasiejontarna upptäcker twin peaks
nog med tråden för idag
Eli Stewart
Om du är för sjuk för att jobba så är du för sjuk för att spela TV spel!
Matthew Reed
God morgon :3
Daniel Hernandez
När ska du göra nytt OC?
Jeremiah Rodriguez
hej fin(n)user
Dominic Murphy
När jag ska hem jag är på utomlands just nu favä. Det är bara (flaggan) för jag är inte i på wifi/lokal mobilverket
Vad vill du att jag rita
Hur är din mirgon flicklampsanon
Angel Parker
>sojasvenskarna avstår flyget för att de tror det kommer skada miljön trots att effekten är så extremt marginell
Chase Rivera
>Vad vill du att jag rita
Rita när Gustav II Adolf heemar tyskarna
Charles Sullivan
måste spela ensamen i dota för alla försvann språlöst så fort jag kom hem från nattjobbet
Jonathan Davis
De tröttnade på hans djävla skägg.
Känner du till uttrycket "Caesars hustru"? Se: De tolererade honom så länge han var nyttig.
Jeremiah Rodriguez
Robert Kelly
Jag hatar dessa fega sojasvenskar, blandat med jante så får man en no fun allowed betahanne av bibliska mått.
>Den sortens människor som inte vill betala tv-licens men gör det ändå för att det är olagligt att skippa.
>Vågar inte beställa från Kina, så ingen annan ska få göra det heller. mer avgifter, mer förbud.
Sitter oftast och ångrar att de inte gjorde saker hela sitt patetiska liv. Men ändrar sig aldrig, läser msm och gör samma misstag om och om igen.
Jace Torres
Jag lärde mig lite nya ord på somaliska på bussen nyss :) vad har ni hunnit göra idag?
Jason Price
Camden Brooks
Cuckelius....
Noah Ross
Fast andra har fått noll problem för värre. Han var jobbig för S och kanske lite för populär för en del i M samtidigt som det ju ligger i tiden att trycka åt obekväma medier som Chang vilket man också vill göra när tillfälle ges. Signalspaning ter sig som det minst troliga alternativet och materialet var som sagt en offentlig handling både du och jag kan begära ut, Bali själv ville ju rikta udden mot journalisten och UD för att det var en imtervju de sålt in hos honom vilket inte sades i artikeln och man då pratade om, saken här var att det inte är någpt ovanligt eller konstigt förfarande varpå kommentaren togs bort och han bad om ursäkt. Men hela det här men hur dokumenten blev kända och att det ju säkert kan vara ryssar är soppa på en spik, om de sitter och sprider offentliga handlingar som ett led i sin le desinformationskampanj etc. är de fan dummare än vanligt.
Jace Peterson
>sojasvenskarna vill förbjuda diesel, trots att man kan göra det på kottar om så vore
>sojasvenskarna tror att det bara är diesel som släpper ut partiklar
JA MEN TA OCH SOPA GATORNA DÅ, VA? HUR MÅNGA MÅNADER HAR DET HÄR DJÄVLA GRUSET LEGAT UTE? DET ÄR BARA VISSA BUTIKER SOM SOPAR TROTTOAREN UTANFÖR! MEN DE KAN INTE TÄCKA UPP FÖR ALLA, JA?
Samuel Bailey
>dkn 30% kroppsfett
vem /fö fe fö et fu/ här?
Brody Roberts
>mammas syster taggar mig som 7-åring på bilder på AB
Är hon psykstörd?
Jaxson Bell
När har du flyttat från Lebanon?
Brayden Wright
så tjock är jag inte
Dominic Clark
Hehe mm
Ryan Garcia
om man stänger av ljudet går den att runka till
Lincoln Phillips
I alla fall jag tycker du har gjort så väldigt mycket och jobbat hård på din mål, jag är stolt över dig att du har tappat vikt, du har så stor will power Libbe, du oironisk en fin människa!
Wyatt Perez
>brevar om sin övervikt
>är helt plötsligt en tjock arab
hmm
Anthony Gonzalez
Nu är det faktiskt så att Kina exporterar skräp till Sverige och man vill göra produkterna de exporterar motbjudande för den normala svenska konsumenten. Det är protektionism som tyvärr är lite sen, men bättre sent än aldrig vill jag tro.