Sverigetråden - Somaliaupplagan

Attached: Swedes.jpg (900x599, 113K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ajroHroBy1Q
youtube.com/watch?v=8BK0GfWbrgM
reddit.com/r/sweden/comments/86a2yz/jag_grät_och_skrattade_på_ica_idag/
youtu.be/sQ0DhS07d6I
twitter.com/NSFWRedditGif

först för bögar

kvalitén är dålig men jag gillar det ändå, fast bara ironiskt.

Attached: 1520221401826.png (475x375, 42K)

börk

bork

URSVENSK BARBARI

Jag till höger.

Attached: 1510446289568.png (892x634, 300K)

Så vad gör tråden idag då?
Sitter och fyller i lönerapporter...

först för fällor

Attached: 1521319174828.jpg (308x326, 37K)

FOY

kys

Precis ätit lunch. Jobbade med att heema uppsalanaon och reitransan som jag kidnappat innan lunchen. Ska nog gå ner och leka med dem med min borrmaskin och tändvätska snart.

Ja men visst? Den träffar någon sorts sweet spot. Väldigt oklart, men den får mig att flina som en idiot så fort jag drar på ett avsnitt.

din storasyster gör porr, vad gör du?

Forsov meg fra en forelesning og i stedet for å lese på hva vi hadde om idag sitter jeg og skitposter på firechan.

Attached: 1517443889021.jpg (519x648, 50K)

Drar upp bilar ur diken.

Attached: 20180322 487.jpg (1700x1132, 897K)

>dkn man aldrig kommer att vara ett övernaturligt monster som jagar och dödar boskap med sin kraftfulla kropp tills den närliggande grekiska polisen skickar en hjälte för att döda en, men man knullar honom undergiven och impregnerar honom med ens yngel

Attached: 1520593225666.jpg (1200x757, 428K)

Är fällor bögar?

gulligt
önskar jag fortfarande vore ung och söt

Attached: Untitled.png (1920x800, 2.08M)

>No one here actually dislikes danes at all. Det är skitsnack.
*sedder in en lillepeng paa bangekontet*

*Kyss*

>But can you blame me, for blaming you for your politicians?
Of course not, especially with all this "SWEDEN YES" crap in the recent years that's telling everyone that the media and politicians represent the people. It's hard to get opinions and discussions with the people if you don't live here.

But things are changing, that's for sure.

>Btw, is Swedish media acknowledging the country's deteriorating stage? I imagine, if true, the population must be mad?
Most people know the media lied and keeps on, but they're slightly changing so they won't look bad despite their past. They also try to discredit alternative news sources by saying a lot of things, but I doubt anyone who doesn't live on Södermalm and votes for F! believes it.

I've seen a lot of people on different channels and real life discussions who realized they've been lied to, big time, and they're pretty pissed off about it.

>dkn man inte har varit söt på över 10 år

heemar henne

Runkar till det.

Man är ju galen om man inte vill vara en tolvåring för evigt favä. Men det är ju ingen som har sån tur.

Jag till vänster!!

GP är typ den enda större tidningen som faktiskt har lite ryggrad.

Sweddit meetup på lördag 18:00 på pub Kloster i Stockholm

Ja

Fy fan tänk att umgås med redditbögar ivl. Hade nog skjutit skallen av mig inom 10 minutr.

Kommer dit med yxan.

Attached: 1518783863447.gif (441x484, 599K)

Du ser lite sur ut. Flytta på dig.

Attached: 1502314351793.png (850x736, 133K)

kloanon figg ligg på en sån träff

Är det ditt jobb?

De lyckas även ha riktiga debattörer från båda sidor och inte proppa en hel "ledarsida" med sv ho och deras politiska propaganda.

Det är det. Bärgning och assistans. 4 bilar i diken idag, en lastbil med trasig växellåda.
Ganska normalt.

Med en fet skäggig 35-åring?

Hörru jag är inte sur, tänker inte flytta!

Attached: 1520892908145.jpg (1280x2000, 214K)

if we were made into one country
Would the Swedes and Norwegians accept our sovereign as the senior?
Really, the only real issue is the monarch one

Pol mobbar Sverige igen

>Så vad gör tråden idag då?
Ska ut och jaga räv med farsan senare, måste dra och köpa lite nytt hagel och sånt innan bara.

Ny på kanalen eller?

Bara nackskägg som sitter hos sin mamma som genuint gillar och tror på Sup Forums ändå, ger ingenting att försöka berätta sanningen för dem.

Vad tycker japanerna om att deras mat är älskad av bögar, hipsters och sojpojkar?

Usikker på hvorfor du en gang spǿr.
NEI, aldri mer 1 nasjon overordnet de to andre. LIKT styre og LIK representasjon, så snakker vi.

Ne, man hade inte sett videon tidigare

>dkn fick brev från rekryteringsmyndigheten för några dagar sen
hoppas jag blir antagen så att det kommer vara jag på bilden favhu

Vilket dåligt bete. Sverige är en betydligt starkare ekonomi än både Norge och Danmark och har mycket mer hållbara naturresurser än Norge. Det stora problemet skulle vara hur man balanserar en nordisk union så att svenska folkets vilja inte bara kör över norrmännen och danskarnas.

Monarkerna hade ändå inte varit ett problem. Ett enat Norden skulle vara en förbundsstat, inte ett enat kungadöme; monarkerna hade kunnat sitta kvar på sina platser.

Blir knullad av pvn favä

Jag går och lagar mat så du kan sluta knuffas nu!

Attached: 1496976211849.jpg (778x813, 90K)

Sv Ho som går på reddit? Vilket kap.

>tre år gammal video
>Sup Forums tror att det är nytt och riktigt

Japaner är ofta väldigt glada och taggade på folk som genuint uppskattar deras kultur. (Läs: inte animetittande nackskägg)

Tänk er när vi helt övergett oljan och Norge går under pga det

>se på hanrejskit
>bry sig om sv ho

Bli upplyst user

Okej då! Tänker knuffa järnet ur dig när du kommer tillbaka dock.

Lite det jag menar. Olja är bra att ha, men inte hållbart i längden. Många glömmer att Sverige har hela röven fylld med malm av olika sort.

Scener i svenska filmer är oftast väldigt riktiga, sex är riktigt, det har jag sett skådespelare diskutera i eftersnack och sånt.

Inte konstigt? Japansk mat är ganska bögig. Soja och små bitar fisk och skit

Ge mig kött och potatis

Alla monarkerna måste bort favä

Attached: 576cb32f05aae_louisette.jpg (868x600, 71K)

youtube.com/watch?v=ajroHroBy1Q

f1h1

Alla de gamla, menar du?

Attached: 210px-Napoleon_crop[1].jpg (210x210, 8K)

Hvad gor vi så? Det ville være synd, at gå af med monarkkerne. Der kan vel ikke være tre lige monarkker? Medmindre vi bliver til en forbundsstat/foderation, måske?
Sweden is the superior country, resource-wise, and it's the heart of Scandinavia. All I meant is, our monarchy is oldest, and afair, both the Swedish monarchy and Norwegian stems from the Glücksburgs and Oldenburgs too?
Desuden, tror ikke danskerne ville have svært ved at underlægge sig Sverige, den eneste politiske forskel er jo bare at vi er meget mere konservative.
Ad. Gå din vej, Mohamad.

tfw have a manly strong finnish boyfriend

En avsugning från den vinkel är ju hur lätt som helst att fejka, om nu inte sv ho ville av någon anledning. Byxan såg inte ens ut att vara nere.

Japp om vi inte kan ha ätten vasa på tronen så kan vi lika gärna vara en republik

Yanks are so gay. Literally invented liquid cheese, and gay sex.

End your life faggot

DET ÄR PÅ RIKTIGT user

Vi trenger ikke å bli kvitt våre monarker for å forme en union. En forbundsstat eller en fǿderasjon kan funke, ja.

Hur kan man som svensk år 2018 leva med stolthet? Känns som enda sättet att återfå sin heder är att gå full Breivik/Anton. Hjälten Anton Lundin Pettersson kunde dö i frid, medveten om att han hade sin heder intakt. Vi som lever vidare här lever i konstant skam och förnedring.

Owo

Are u a girl? Where is he from? Tell us mire about him

Nä, och nu tycker jag faktiskt så.

Är ancap och identifierar mig inte som svensk så det är inga problem

>both the Swedish monarchy and Norwegian stems from the Glücksburgs and Oldenburgs too?
The swedish monarchy was originally french. This cheeky little man called Carl Otto Mörner decided that nah, he wouldn't ask some danish prince to become the new heir of the swedish throne, but a dashing french marshal.

Tror inte att det hade varit tal om att någon skulle lägga sig under någon annan. En nordisk union hade grundats på alla nordiska folks lika villkor.

vill ha en noctis katt

>oironiskt vara ank-klappare
Du är ideologiernas motsvarighet till jagjagsexualiteter.

Vill bara inte försörja främlingar

Okej så din lösning är mental undanflykt? Tror inte det fungerar på riktigt. Du kan intala dig allt det där men på insidan så känner du ändå förnedringen. Det är biologiskt programmerat i dig och inget du kan ignorera.

Yes, karelia, he lives in sweden now tho cause his career pays more there

Byxan behöver inte vara nere, bara gylfen

Jag har ett dåligt betalt jobb, är skuldsatt och har barn som tydligen måste äta regelbundet. Så här dagarna innan lön är det alltid knapert men jag har snålat under min barnfria vecka (mycket gröt blir det men det är gott och nyttigt) så när ungarna kommer imorgon kommer det finnas mat så vi klarar oss över helgen tills lönen kommer på måndag.

Jag gick på ICA nyss för att handla för mina sista 200 kr. Basgrejor hade jag hemma så det skulle inte vara några problem. Ett par liter mjölk, Mamma Scans köttbullar, bröd på extrapris (så klart), lite frukt. Nämen titta, är man medlem på ICA får man ett paket glass gratis. D får barnen nått gott i helgen också. Perfekt!

När jag hade scannat in maten klart så låg allt på 152 kr, alltså 50 kr kvar i oförutsedda utgifter. Typ om vi skulle behöva en tomat eller nått. Men när jag drog kortet stod det på skärmen att jag hade inte en men två bonuscheckar på vardera 25 kr att använda. Det gick alltså på bara 102 kr och jag fick en hel hundralapp kvar!

Då kom tårarna. Och skrattet. Tårar för att jag är så jävla trött på att aldrig ha pengar. En självförvållad situation så jag kan bara vara arg på mig själv. Tyvärr. Hade (kanske?) underlättat om det var nån annans fel. Skrattet för att det hela är så absurt. Jag fick 50 kr mer över än vad jag räknat med och lättnaden som spred sig i kroppen var obeskrivlig. Det behövs inte mycket för att göra mig glad, det är ett som är säkert.

Men det här inte ett "tyck synd om mig"-inlägg. Det är inte synd om mig eftersom det är självförvållat. Dessutom finns det så otroligt många som har det sjutton gånger värre. Vi är i alla fall friska och har ett paket Mamma Scans köttbullar i kylen. Och ett paket gratis glass i frysen! :)

Jag är biologiskt programmerad att bry mig om en stam. Svenskar är ingen stam. Du är en total främling och jag skiter fullständigt i om du dör imorgon

Det enda jag bryr mig om är min familj och mina vänner

Inga danskar på den svenska tronen

händer det att någon sötpaj klantat sig och som tack ger en avsugning till er som hjälper till?

Too bad a federation never will happen x(

Nä, bara kontanter/faktura/kort.

>Mosim Khan: Nice
>Anthony Gonzales: True
>rohit sharma: really good videp
>Shaun Mann (en neger):oouu I want to go to Sweden

Attached: 14911978.png (808x805, 313K)

>Jag är biologiskt programmerad att bry mig om en stam.
>lajvar evolutionsbiolog

Din stam är svenskar, oavsett om du vill det eller ej. Du kan inte välja din stam utan det är den kultur du lever i. Dina mentala undanflykter kanske fungerar för dig temporärt om bara för att du är en hjärnkulting men sanningen finns där på insidan, konstant bubblande.

>staden av vänstern

Attached: Screenshot_20180322-145414.jpg (1080x3230, 940K)

Kultur och stam är inte synonymt din idiot. Det finns ingen gemenskap i Sverige, vem försöker du lura?

Attached: 8wp9zoiq889hyly4em8s_400x400.jpg (400x400, 17K)

Demokratibögar alltså... RÖSTA RÖSTA RÖSTA SÄTT EN LAPP I EN LÅDA DET KOMMER FÖRÄNDRA SAMHÄLLET

youtube.com/watch?v=8BK0GfWbrgM
>dkn ingen bondfv

>Mamma sa de va bra!!!!

>men hallå, i sverige har vi faktiskt gratis sjukvård!!!
>oj men hoppsan, har du problem med tänderna?
>bara att punga upp 3000 kr för ett tandläkarbesök
>inget personligt pysen

Vi får inte ut ett jävla skit av skatten längre, allt går till invandrarna. Ändå fortsätter svenskar försvara det. Jävla mentalt handikappade boskapsfolk.

reddit.com/r/sweden/comments/86a2yz/jag_grät_och_skrattade_på_ica_idag/
>alla redditörer stöttar snubben som om han inte själv har någon skuld genom att kläcka ungar han inte kan försörja när han har ett rövjobb och pissekonomi
tror de på allvar att snubben ger ut hela sanningen till varför han har det så dåligt ställt? jävla redditörer jag svär, sojasvenskar hela bunten.

>Denna jävla videon i relaterade
youtu.be/sQ0DhS07d6I