/norgetråden/

Alt for Norge-utgaven

Forrige:

Attached: norgetråden_25.jpg (1599x768, 280K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/0CLHM7ZHE6A
youtube.com/watch?v=VR35mZPCpbI
nettavisen.no/na24/propaganda/medieprofil-tok-sitt-liv-etter-#metoo/3423427982.html
youtu.be/W6RCQzg_4TE
youtube.com/watch?v=0acFyeCu-po
youtube.com/watch?v=PvTYWhIEr_U
youtube.com/watch?v=NtagqjPlOqA
youtube.com/watch?v=Mj7Pr42rliI
twitter.com/NSFWRedditVideo

NU KJÖR VI

Attached: 31329b2ecf1a580b9b405f37d595a176ffacc5c587920413a17a1bf521a9cb5d.jpg (722x960, 61K)

Faen så dǿd norgetråden har vært i det siste

Daglig påminner at vi er voldtektsmenn

Attached: irisharenorwegian.png (1000x730, 258K)

Ingen vil breve her siden asas og shakke gjör hva de vil uten kritikk

dette fåvæ

Attached: asasasasasaaaasaa.png (887x889, 622K)

Takk, dette trengte vi.
Takk for informasjonen, virkelig. Hold oss oppdatert.

gammel

Attached: 1518642919648.gif (480x264, 1.54M)

>VRRRRRRRRRRRRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLLLLLL SLUTT Å BREVE TING JEG IKKE LIKER
buhu, gråt mer din drittautist

Attached: aaaasaaasasasasasa.png (1920x1080, 549K)

gammel nok :3

Attached: aasasasasasaaas.png (847x865, 587K)

Hva ville du sagt er forskjellen på en autist og en drittautist?

Du driter opp tråden. Vi har hatt flertallige stråpoller og det er ingen som vil se de ræva homse anime brevene dine.

Daglig påminnelse at nordmenn aldri har vært voldtekstmenn og at vi alltid har vært ærefulle. Stopp lognen!

In his chronicle, John of Wallingford described the Vikings as well-groomed heartbreakers.

“They had also conquered, or planned to conquer, all the country’s best cities and caused many hardships for the country’s original citizens, for they were – according to their country’s customs – in the habit of combing their hair every day, to bathe every Saturday, to change their clothes frequently and to draw attention to themselves by means of many such frivolous whims.

In this way, they sieged the married women’s virtue and persuaded the daughters of even noble men to become their mistresses,” Wallingford wrote.

Attached: vikingcombs.jpg (960x720, 159K)

Siden vikingene ikke skrev ned altfor mye av det de gjorde er de eneste skriftlige kildene i deres samtid f.eks. engelske munker.
De ville vel ikke hatt en altfor god mening om vikingene etter Lindisfarne. Uheldig, men slik er det.

>Vi har hatt flertallige stråpollerog det er ingen som vil se de ræva homse anime brevene dine.
Lyger i tråden igjen ser jeg. Kanskje på tide å roe seg ned litt

Attached: aasasasasasasasasasasasas.png (847x947, 773K)

>animebreving
>driter opp tråden
>svenske
>driter ikke opp tråden
Heng deg sverigeanon

Attached: nu kjor vi.jpg (396x400, 28K)

La folk poste hva faen de vil a, vi er på Sup Forums ikke reddit.

Ja?

Fuck off politibil!

youtu.be/0CLHM7ZHE6A

Attached: 1511286431317.png (354x286, 28K)

Riktig. Daglig påminnelse at alle hollywoodserier som viser vikinger med skitne brune klær er basert på logner. Alle vikingklær vi har funnet hadde fine farger, spesielt rodt, blått og gult ble brukt.

Attached: CEzfQIyWAAEf44W.jpg (640x640, 57K)

>har bare to skudd med vodka
>må uironisk psyke meg selv opp til å bli full på placebo

Hva er den/det? Forklar brevet ditt desu

Er det noen her i tråden som jobber/har jobbet i barnehage? Vil gjerne vite hvordan de föler på det stigma som assosieres med menn i deres yrke

A 10th century Arab traveler describes the Vikings. 922 A.D.

“I have seen the Vikings as they came on their merchant journeys and encamped by the Itil. I have never seen more perfect physical specimens, tall as date palms, blond and ruddy. Each man has an axe, a sword, and a knife, and keeps each by him at all times. Each woman wears on either breast a box of iron, silver, copper, or gold; the value of the box indicates the wealth of the husband. Each box has a ring from which depends a knife. The women wear neck-rings of gold and silver. Their most prized ornaments are green glass beads. They string them as necklaces for their women.”

Roman Historian Tacitus describing the ancient Germanics 1st century A.D.

“For my own part, I agree with those who think that the tribes of Germania are free from all taint of intermarriages with foreign nations, and that they appear as a distinct, unmixed race, like none but themselves. Hence, too, the same physical peculiarities throughout so vast a population. All have fierce blue eyes, light hair, huge frames, fit only for a sudden exertion.”

God natt gutta. Stopp anti-norsk historiepropaganda.

Attached: 4Fqd66L.png (243x352, 33K)

Stortinget skulle ha ny garasje og den endte opp med å koste en milliard eller to for mye

Tenk å være så autistisk at lyger om folk som våger å breve noen man ikke liker selv, og så stikke av når ingen tar agnet, for så og ikke ha vett til å slutte de forste gangene det ikke virker. Men men. Bare noe jeg tenkte på

Attached: aassasasasasasa.png (1479x920, 1.13M)

Hva mente han med dette?

Attached: hva faen er det jeg leser.jpg (421x834, 39K)

...

Sverigeanon gjör ikke annet enn å trolle, er ikke noe poeng å ta han seriöst.

Noregstråden*

kva du ynskjar å finne her i hyssingen då?

jeg synes han i hvert fall kan legge inn litt innsats i de "episke" "trollene" sine

Attached: asasasaaaasaa.png (663x765, 843K)

>Stråpoller
Når? Hvor? Ikke sett noe til dem.
t. Trondern

Dette er fin tråd

Attached: 4b2.jpg (319x310, 43K)

>dfn ingen katt og pannekaker

Attached: 1441724379908.jpg (500x336, 49K)

er tað bara nazistar sum skriva á högnorskum?

Nei, det er ikke bare nazister som skriver på högnorsk. Det er derimot en utrolig utdatert og nisje-målform. De aller aller fleste (sikkert 99%+) bruker enten nynorsk eller bokmål.

Er det ikke for sent kan du fint bli full ved å ta det opp i ræven istedenfor å drikke det.

youtube.com/watch?v=VR35mZPCpbI

Attached: blini7.jpg (1024x688, 209K)

Attached: blini.jpg (800x800, 96K)

Hvorfor er vi så siviliserte i Norge? Hvorfor kan ikke vi protestere i Norge med saker som vi fleste er uenige i som andre land? Er vi så hanrei?

Attached: blini3.jpg (535x508, 90K)

Attached: blini9.jpg (1280x1280, 293K)

Om man ble utstott av stammen sin i steinalderen var sjansen for overlevelse her oppe i kalde nord lik null

cabeça de ovelha
uma delicia

Attached: smalahove.jpg (1160x655, 156K)

Kan noen breve det KOKER-pastaen?

Synst faktisk Vidar villa var best jeg
men men

Attached: 1370858366938.jpg (500x446, 93K)

germanske jenter

Attached: pia lamberg.jpg (1000x1500, 1.22M)

Foler ikke at vi har amerikanske tilstander her enda. Jobbet kort tid i en barnehage og alle var hyggelige og greie. Eneste problemet var at jeg sugde som faen og kunne ikke håndtere barna for fem flate ore.

Begikk en skitur da.

Attached: ATK_2043.jpg (1630x1080, 700K)

Hvorfor blir damer over en viss alder sykelig opptatt av å stappe mest mulig mat i folk? Mora mi hadde bursdag i dag, og nesten hver gang jeg så bort sneik 'a et nytt kakestykke til på tallerknen min. Det var jo godt da, men nå har jeg brukt opp kaloribudsjettet for et par dager framover.

Tror det må være noe med å oppfostre barn. Skulle egentlig ǿnske jeg hadde vært mer mottakelig siden jeg var et sultent skjelett helt til jeg ble 21, og det har sikkert påvirket både muskel- og hǿydevekst.

Jeg var på samme viset selv. Er forsåvidt fremdeles relativt tynn type(eller igjen, burde jeg vel si, da jeg hadde en periode da jeg var feit som faen), men har i det minste blitt litt mer solid bygd, bredere skuldre osv.

Etikken vår er bygd på at så lenge ingen virkelig stikker hodet opp, går alt bra.
Og siden AP styret var stabilt helt til langt ut på 80-tallet fra krigen, har solidifisert saken.

Statusmessig er Norge åkke som.
Det er ingen stigma. Damene har jævelig lyst på litt mannlige rollefigurer, og litt mindre hard damesladder over kaffebordet.

Det er også en morsom fysisk jobb som bygger karisma i stor grad.

Nå har jeg vært og trent, gutta. Gjett hvilket lǿft som gikk til helvete denne gangen.

a) Knebǿy
b) Press
c) Marklǿft

Attached: 14790801_1757462427838504_7508191690604150784_n.webm (640x640, 2.1M)

Gutar eg...

Attached: krist.png (217x61, 3K)

d) Dips
Du GJORDE vel dips?

Nei, det gjorde jeg faktisk ikke. Kjǿrer 5x5 med knebǿy, press og marklǿft på sterkmanndager og knebǿy, benkpress og rotak på idiotdager.

Men hva gjǿr du for triceps da?

jeg horer ikke til på denne planeten
ha det godt gutta

Press og benkpress får holde, tenker jeg.

Dips er faen meg kreft.

t. har skuldre som ikke tåler dips

nettavisen.no/na24/propaganda/medieprofil-tok-sitt-liv-etter-#metoo/3423427982.html

Håper feminazistene er fornoyde nå.

Innafor å dra til et land som Brasil og bli drept istedenfor å henge seg her

Er innafor å komme seg til psykolog.
Hjelp finnes.

Haha du kan virkelig spoke du, fy faen

humor leger alle sår :^)

HUSK å ta bakkopp av spillfilene deres gutta!!! Fikk meg nettopp en liten stokk da Damp så ut til å ha slettet hovedverdenen min i Terraria, som jeg har brukt flere år på, men jeg fikk den tilbake fordi jeg hadde spillfilen liggende!

Attached: 1457523655855.jpg (640x539, 87K)

Jeg har en skulder som har gått ut av ledd så mange ganger at den er helt slarkete, og etter som jeg har blitt eldre har jeg bare fått mer og mer trǿbbel med den, operert og måttet gå med armen i fatle i tre måneder osv., kan ikke gjǿre benkpress over 65 kg av frykt for at den vil kollapse fullstendig... og jeg kan av en eller annen grunn gjǿre dips uten problemer. Henger opp noen håndtak i slynga og kjǿrer i vei hengende fritt. Merkelige greier, i grunnen...

kanskje jeg burde henge meg i et tre så jeg kan bli kjempesmart i neste liv

Det har mer med spesifikk anatomisk oppbygning å gjære så vidt jeg har forstått. Ikke alle ledd er designet helt likt, og noen har ikke nok beveglighet i enkelte retninger til å være egnet for noen ǿvelser. TIl gjengjeld er de bedre til andre ting. Dips er vistnok en spesielt god illustrasjon av dette siden skulderen er så komplisert.

som en nigger :DD

Attached: maxresdefault.jpg (1256x749, 134K)

Han har odelagt skulderen ved å poppe den ut av ledd for mange ganger

jeg vil jo at hvite norske folk skal ha et eget land som de kan bestemme over, det er jo liksom det da

Venstre eller hǿyre?

Attached: Hagefest08.jpg (4928x3264, 1.11M)

>Er det engang glass i de brillene?
>Begge to har ekstremt påmalte ǿyenbryn.
Ingen av dem fåvæ, for unge for meg. Men de er sikkert ålreite unge damer.

Det er folk i denne tråden som ikke benytter seg av rentes rente-effekt..

>han har ikke innsett veien til okonomisk uavhengighet
rister på det lille hodet mitt..

Inegen av dom. I'm into brown sugar.

Mora mi dro meg med på et sånt feministarrangement i dag. Fy faen, alle stereotyper dere har om feminister stemmer gutta. Alle menn er potensielle voldtektsmenn osv osv.

Dette landet er fortapt.

Ting som ikke skjedde, kapittel hundreogsnǿrrogfǿrti.

Hva står i kapittel treogtredve?

holocaust

Du trenger ikke tro meg, men den eneste måten jeg kan bevise det på er å si hva slags arrangement det var, og da kommer en eller annen syk jævel til å doxxe mora mi, og det gidder jeg ikke.

Venstre, de der kunsthorene er gode i senga, spesielt om det er hatligg. Er også emosjonelt skadet, så ville ikke tatt det utover hun normale fåvæ

>han lar ikke pengene sine vokse eksponentielt

>han bor i et kapitalistisk samfunn uten å være kapitalist
rister på begge hodene mine..

Brev litt fin musikk da gutta
youtu.be/W6RCQzg_4TE

Det jeg betvilte var at mora di dro deg med til et sånt arrangement. Er du fjortis?

youtube.com/watch?v=0acFyeCu-po
jæi...

youtube.com/watch?v=PvTYWhIEr_U

youtube.com/watch?v=NtagqjPlOqA

Jeg er voksen, men bor hjemme en liten stund for jeg fortsetter studiene mine. Hun ville veldig gjerne at jeg skulle bli med ("det hadde betydd mye for meg Anonsen" osv), så jeg gjorde det. Er ikke vanskeligere enn det fåvæ.

Dere brever jo alle autistmusikk, bare i varierende grad. Bra jobba gutta

ja altså burde jo investert i bitconnect tidligere

youtube.com/watch?v=Mj7Pr42rliI

gjor så godt jeg kan