/Norgetråden/

fiskeutgave

forrige:

Attached: aure.jpg (1836x1124, 473K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=LnnyQcRbwEI
aftenposten.no/100Sport/motorsport/Vil-kaste-lettkledde-kvinner-ut-av-idretten--En-fullstendig-utdatert-ordning-252764b.html
p3.no/paaskenott-andregenerasjonen/
yournewswire.com/south-africa-print-money-rich/
nrk.no/ytring/paskefjellet-er-ikke-typisk-norsk-1.13952920
aftenposten.no/verden/i/rLGaLl/Bestemor-er-kvinnesaksforkjemper_-tanten-er-svart-og-moren-har-fostret-ham-opp-pa-liberale-verdier-Hvordan-ble-Kamden-21-nynazist
twitter.com/NSFWRedditGif

fin fisk

>drakk for mye kaffe

Attached: 1487828503465.jpg (1252x1252, 111K)

Knasker i meg litt baconsnacks til frokost

Attached: 1503823446660.jpg (720x714, 32K)

>lider i senga

Attached: 1515161436002.png (758x907, 156K)

>min kaffe er kald
*drikker*

Attached: fggf.png (850x651, 548K)

glede ikke grue ok

ein torsk

Jeg tar meg en pizza og en energidrikk jeg

Attached: i flaska.gif (386x499, 77K)

har kutta ut kaffi eg då, drikk berre vatn eg.

Attached: 1519097183877.jpg (369x387, 35K)

youtube.com/watch?v=LnnyQcRbwEI

Attached: 1522007769756.gif (840x488, 511K)

Familien kommer på besok

Attached: 1443662288964.png (489x423, 10K)

Gridgirls er ikke halal lenger:
aftenposten.no/100Sport/motorsport/Vil-kaste-lettkledde-kvinner-ut-av-idretten--En-fullstendig-utdatert-ordning-252764b.html

*stjeler nesa di*

se torsken
se torsken
se torsken

Det er så jævla idiotisk. Hun er jo en totalitærisk drittunge

>– Arrangoren av speedway-VM forsvarer en fullstendig utdatert ordning. Kvinner og jenter har en plass i speedway – som ledere, styremedlemmer, sportssjefer og ikke minst som forere.
Ikke en bombe at "ledere" står forst der. Skjonner hun ikke at de gjor en viktig jobb? Og skjonner hun ikke at de settes pris på?

>– Dette er å vise null respekt for damer
Skal man alltid vise respekt for damer? Er ikke det forskjellsbehandling?

Efter en höst och vinter när #metoo-rörelsen svept över världen kunde man tro att de flesta fått upp ögonen. Jämställdheten inom idrotten behöver ta kliv framåt, på samma sätt som inom hela samhället,

@87515442
Svenskar var ett misstag

>över världen

Allting blir automatiskt sant om man skriver om det på internet. Det är ju så journalism fungerar t.ex.

LOVE YOU

Attached: image:798.jpg (512x512, 129K)

Dere tenker på rodfargen? Det gjor ikke noe, det går bort når jeg tar på ketchup.

Attached: 1515727636333.jpg (1720x2288, 1.05M)

Beurk

>vær sprenger
>kommer inn etter budrunden og snapper obosleiligheten fra deg med mine 65 års ansiennitet
Ta det ikke personlig, unge mann!

p3.no/paaskenott-andregenerasjonen/
Motte han utenlandske programlederen fra Newton på butikken i går og kan bekrefte at han er utlending og oppforer seg som det.

Sprengere må do

Attached: 9F86781C-DECB-47F4-85D6-E1B793D9927F.jpg (750x1080, 703K)

>Per Sandberg (Frp), som er fungerende justis-, beredskaps- og innvandringsminister, sier til Ringerikes Blad at beste for alle parter er om familien reiser hjem frivillig.

>– Norsk lov må gjelde for alle. Alle som blir sendt ut har fått en grundig vurdering av sin sak, sier Sandberg.

>Vedtaket om utsendelse er anket til lagmannsretten. Trolig kommer ikke saken opp for i juni neste år.

Fy faen..

>gridgirls

yournewswire.com/south-africa-print-money-rich/

alle blir rik!

Attached: basert økonomi.png (828x630, 561K)

*gulp*

>han leser falske nyheter
Noen liker mora, andre liker dattera.

Er den gjengse nordmann virkelig så dum? Foler at de jeg snakker med har Sub 60 IQ?

alle er smart

bare gå på en joderorvideo om et eller annet om norge som er internasjonal, så ser du bare masse "i am norwegian :D" "this is not coreect we do nott speak like tihiss!"

>Sub

nrk.no/ytring/paskefjellet-er-ikke-typisk-norsk-1.13952920
Den absolutte holdningstilstanden til sprengere

Ta dere sammen, alle mann!

Se sjefen inn i oya og si at du skal ha jobb!

Tenk å uironisk lage problemer for neste generasjon bare for å få mer penger i banken.

kanskje jeg skal se i meg litt Futurama

Nå ble jeg trist.
Kulturen vår forsvinner allerede.

>Sender meg en melding
>Jeg svarer
>Han logger av med en gang han ser meldingen
Hva faen er greia, egentlig

Å vente er det værste som er

Attached: Screenshot_287.png (381x213, 5K)

fortell meg om det

Attached: deadfire-playerexperience-2560x1440.jpg (2560x1440, 547K)

husk å legge inn 500 kroner så du får en level 60 av GM. har selv tenkt å donere 1200 kr for en 60 pala med ashkandi

>level
Heng deg sverigeanon

Det er trist. Å være på hytte er en kjempefin ferie. Synes folk må komme tilbake til rottene sine, fåvæ. Flytte på landet, være ute i skogen og ute i fjellet. Ikke bare sitte i *slo på tr*padvisor og se på ferie i Gdansk eller Maldivene.

>dfn for smart til markloft

t. markloftling

Attached: IQ.png (684x444, 15K)

>dfn for smart for å bli rik

t. normal kar

Attached: 1496243271873.png (825x797, 46K)

om tredve år vil det være fullstendig selvsagt at 16-åringer skal ha stemmerett, like selvsagt som det er i dag at 18-åringer skal ha det.

Attached: 1522102203336.jpg (950x534, 46K)

>fjerner jobben din

Attached: 800px-Annika_Strandh%C3%A4ll_2014-10-29_001.jpg (800x1201, 168K)

Attached: i-know-that-feel-wojak.jpg (600x553, 22K)

Veldig enig i dette. Det holder å dra ut på landet og ut i naturen som en tur, ikke nodvendigvis å bo der, tenker jeg. Personlig bor jeg i en mellomstor by så naturen er jo alltid der uansett, men å reise ut og se Norge er faktisk noe alle burde gjore en eller annen gang, helst flere ganger sånn de får sett mer. Man kan jo ikke se hele Norge på en livstid, men man kan se de flotteste og mest kjente stedene iallefall. Lurer på hvor mange nordmenn under 30 som har sett disse stedene i collagen. Lurer på hvor mange av oss som har sovet i telt ute i naturen og sett stjernene på en klar nattehimmel, og ikke bare i hagen til mamma og pappa eller på en klassetur til det nærmeste fjellet en gang i 5-klasse.

Attached: Norsk Landskap.jpg (3633x2530, 3.94M)

>dfn IQ på 140 og tar to ganger kroppsvekt for fem repetisjoner

Gå vekk Sjakkanon, du får meg til å fole meg dårlig

aftenposten.no/verden/i/rLGaLl/Bestemor-er-kvinnesaksforkjemper_-tanten-er-svart-og-moren-har-fostret-ham-opp-pa-liberale-verdier-Hvordan-ble-Kamden-21-nynazist

ungt barn elsker det glade fellesskap, ǿnsker å betale skatt og å dǿ for Obama og Clinton... to timer på internett og han vil drepe alle jǿder. mange slike tilfeller!

Må jo være her, nå som jeg for en gangs skyld har internett.

Dessuten tar du mye mer enn meg i ren vekt.

Kanskje jeg siktet for lavt da jeg bestemte meg for å bli barnehagepedagog? Burde jo ha blitt rakettforsker istedenfor ikke sant gutta?

Attached: IQ.png (1162x787, 46K)

Hvordan visste du at det var meg, egentlig?

Sikkert fordi du har snakket om IQen din for.

Det er jeg ganske sikker på at jeg ikke har gjort, men jeg har tatt feil tidligere.

*har fått nok*

nog*

du mangler sånn 20 iq-poeng for å bli rakettforsker

eg må snart dra te posten å hente no paket
det er streaming utstyret mitt som har kommet

Attached: 1470412650353.jpg (240x164, 10K)

Jeg var jo litt ironisk da, men kanskje jeg kunne blitt lege eller noe sånt hvis jeg hadde jobbet godt. Jeg var flink i realfag, særlig kjemi og biologi, men matte var akilleshælen min dessverre.

Da må du streame litt for oss

bare jobb hardt og bli noe som ikke krever matte, du har jo hoy IQ

nei jeg legger ikke lenke ut her, er du gal

Altså, bare for å ha sagt det, så har vi et problem med at folk ikke foler seg trengt her i landet. Mye psykiske lidelser og uforhet har rot i akkurat det. Det er en del av det familielose bylivet med "arbeidsgivers" marked, her er du helt erstattelig på hver eneste måte. Her er det kroner og prestasjoner som gjelder.

På gård vil du ha ting som krever ditt tilsyn og man kan se hvordan arbeidet man legger inn eller ikke legger inn har effekt. Her foler man seg trengt, og familien passer inn naturlig. Man lærer seg ting, slik at man foler at man kan noe. Man får lettere storre areal, både inne og ute, og lys og natur er tilgjengelig for alle. Skjonner ikke hvorfor folk har lyst til å bo i by, egentlig. Det er trangt, fullt av pakisser og dårlig luft, trafikk og stoy. Dessuten er det faen ikke noe sted man kan få være alene her. Jeg skal så jævlig ha gård.

brodskiver til middag

men dere rikinger kan vel ikke relatere til det

jaja

Har allerede bachelor i noe jeg liker veldig godt, orker ikke å begynne på skrætsj igjen. Men det går jo an å ta videreutdanning. Bare litt usikker på hva det skulle ha vært.

Håper virkelig ikke for kroppsvekten din sin skyld at jeg tar flere kilo enn deg i mark.
Siden du tror at du har 140 i IQ og du er opptatt av markloft?

Å ja, du er ikke Zydrunanon?

Vi kunne godt hatt flere bonder i landet, men alle kan jo ikke bli bonder heller. Men jeg synes du skal sikte mot å bli bonde hvis du onsker det, for det er jo kjempenyttig.

När jag besökte Jylland förra året förstod jag ingenting av vad danskjävlarnade sade. Har ni norrbaggar samma problem?

Jepp. Det værste er å veksle penger med disse folka

Man trenger ikke være bonde, man kan godt ha en annen jobb, men man bor ha en viss grad av selvforsyning. Ikke bare mat, men mobler, klær, ved osv. Selv har jeg funnet ut hvilken gård jeg vil ta over, nå gjenstår det bare en sporlos familieforsvinning og litt egenkapital.

Hva er mesterplanen din for å lose det problemet da?

Fy faen, dette. Alle forventer at du kan det jævla kreftbefengte tallsystemet deres og ser på deg som om du er tilbakestående når du ikke forstår en dritt av alle de forbanna femsene og halvfjersene deres.

Nei.