We are allowed one thread to discuss Sup Forums meta. This is one of those threads. If there is a mod or janitor browsing right now, please suggest the idea to Hiro.
1. They have been consistently sabotaging our reputation by recklessly shitposting since they unanimously hate the flag of Canada and what it represents. I can provide mainstream opinion polls to prove my point.
2. They speak a different language
3. Their province is the size of 10 average European nations put together
4. They have their own idiosyncrasies, their own posting habits
5. Politically highly autonomous and practically a different country
If you're not dropping the idea of flag then I don't see why you shouldn't differentiate what is essentially two widely different Geographical areas.
Nah, we're just very protective of our french identity and culture. Unless you live in montreal, if you come live in Quebec, we will force you to adopt our values and culture, or gtfo.
Colton Jackson
Yes, but most people don't want to admit it
Bentley Hall
Everyone is racist at some degree... But there's a line not to cross
Look at the pictures in the slideshow, it's pure GOLD
Michael Cooper
>In 2008, again on Radio-Canada, we heard a "comedian" make this "joke" about the election of Barack Obama as the first African American President of the USA: "We (Americans) are not racist, having a n***** in the White House will do us some good, Black on White is easier to shoot!" literally kekking
Hudson Carter
This is the 10th time you post this thread. Calm down little buddy.
Ethan Sullivan
done
Hudson Foster
Free quebec now!
Anthony Anderson
A
James Ortiz
Wow, Quebec is like one giant welfare queen. Sad!
Brody Walker
anglo propanganda
Ayden Jenkins
Rightful clay
Landon Bennett
Ciboire que je veux mon drapeau Québécois, James...mes les chiens Juifs de ce site continue a nous cocufier...
>Wow, Quebec is like one giant welfare queen. >Sad!
Non ca c'est les Écossais des Maritimes, Bubba...
Anthony Young
Country flags should be removed from Sup Forums.
Brody Wood
Je vous en Kek, espece de Torontoman
Thomas Hall
Fact is: We're cucking the rest of canada. Our budget is ordered in a fashion that it looks worse than it is, In that way we're taking more than HALF of the canadian equalization budget.
Our sovereighty program involves one option that's cucking trudeau to the limit: Sovereighty association, We get to be a country, BUT we still get the canadian Gibs and free trade.
Liam Evans
On est les grans génies du Canada, Kevin...on le mérite bien...
Récemment des SJWs on essayé de faire passer cette marde, Personne est venu à leur "Comité anti sexiste" TRISTE!
Xavier Cooper
Va chier avec ta eugénie de marde. Une conne qui déteste le Québec à 100% pis qui fait semblant d'avoir un accent anglophone parce que dans sa ptite tête elle a honte d'être d'ici. Pis sa maison remplit de rats et de coquerelle est à vendre dans Westmount, quartier de riches avec des maisons pourries et moisies.
Easton Rivera
Pendant ce temps là ils font des AG non-blanches à Paris 8.
Grayson Lewis
>Va chier avec ta eugénie de marde. Une conne qui déteste le Québec à 100% pis qui fait semblant d'avoir un accent anglophone parce que dans sa ptite tête elle a honte d'être d'ici. Pis sa maison remplit de rats et de coquerelle est à vendre dans Westmount, quartier de riches avec des maisons pourries et moisies.
Tu es frustré parce que tu ne la hittera jamais, Kevin?
Eugénie c'est une ontarienne dans sa tête, A le porte pas sur l'coeur le québec, Un peu comme Elvis Gratton.
David Hernandez
> A
Thomas Perez
Toi non plus tu ne la ''hittera'' jamais. Mais le pire là dedans c'est quoi toi t'en fais une obsession tellement que tu te déteste de ne pas être de son calibre. Juste le fait que tu es un folder de eugénie prouve comme ton obsession est devenue malsaine. Va consulter.
Blake Flores
Je viens de la ville de Québec...
Wyatt Hernandez
Ton français est trop propre, Ça sonne louche.
Benjamin Morris
Mais honnetement guys, On va vers qui prochaine élections? Lisée ou legault?
J'aime le programe en deux temps de Lisée mais j'ai peur qui fasse demi tour sur l'immigration.
Legault pourrait être notre 'Trump', Mais on va avoir de la misère à pogner les voteurs d'establishement Du PQ.
Jason Harris
> A
William Brown
>Legault >Notre Trump >En politique depuis 30 ans et a fondé son propre parti pour être au pouvoir
Il serait plutôt notre Clinton. Lisée a fait le mauvais choix de se rapprocher de Québec solidaire en se coupant d'une bonne partie de l'électorat de droite; il faut tout de même voter PQ et faire pression sur lui, c'est notre seul véhicule; la CAQ est, comme l'a dit Lisée, un autre parti Fédéraliste de Droite. Le PQ n'est supposé être ni à gauche ni à droite, et dans le cas du projet de pays, ce n'est pas important. Quite à faire le pays à gauche, de toute manière ça se changerait assez vite.
Kevin Morgan
L'idée d'une coalition servirait À briser les politiques divisives libérales. Même si le constat de Sup Forums est anti gauchiste, À mon avis il faut garder Amir, C'est le chien de garde du salon bleu. Celui qui s'exclame "Oui mais monsieur le Ministre, Vous nous avez promis Ça, ça et ÇA!", Le bulldog qui fait brasser les carrés rouge.
Thomas Brooks
Don't ya'll forget about us! We want our own flag too.