Join the French communist revolution

How can we Make France Great Again?
How can we destroy capitalism?
How can we put our leader, Jean-Luc Mélanchon, the new emperor of France?

Please discuss useful ways to MFGA!

Other urls found in this thread:

jeuxvideo.com/forums/0-51-0-1-0-1-0-blabla-18-25-ans.htm)
youtube.com/watch?v=RBGvaji-iZA
twitter.com/NSFWRedditVideo

We are already a team of motivated people! Please join us!

>mfw

Holy shit. I wish you Frenchmen had the 2nd amendment, at least you'd have some physical leverage. Instead you just have to put faith in the proper candidate. Please turn your shit around and save, not only France, but Europe as well.

ddafq

>implying the 2nd amendment will protect you from this
Give up white boy

He is our leader! A very brillant indian guy! With his help, we are going to import more PhDs from overseas!

Lol thats cute.

Thanks to our movement, we are going to mix our genes with foreign genes in order to create the perfect human.
Our first experience (please see picture attached) has been mixed with African genes, making him smarter and stronger!

COMMUNISM WILL WIN!!!!!

I'd love to join.

I don't have a flag though, think my bedsheet would work?

What's their collective IQ? Is it even double digits?

wtf I love communism now

Of course you can! We understand that we are all poor due to the rich and banks!!!
You only have to worship our leader Jean-Luc Mélanchon!! And together we are going to make communism great again!!

They are coming from French 18-25 (jeuxvideo.com/forums/0-51-0-1-0-1-0-blabla-18-25-ans.htm) which represents the French elites warriors!!
So they are even 160+ IQ

THESE ARE MY BROS RIGHT HERE

Now, you have to drop redpolls for the movement, comerade! We need to educate people!

WELCOME MY DEAR COMRADE!

Look at how powerful we are! Look at all this multiculturalism: you can see arabs, chinese, russian and french all together in order to fuck CAPITALISM!!

How many times will you faggots be fooled by that cunt ? He does a bernie sanders every election "let's destroy the establishment/alright vote for thebestablishment k bye" and every time, you faggots fall for it.

Oh that's right, you don't care because you don't have an ideology, only fantasy larping about beong in the red army and a deep unconditional love for brown cock. That's your whole platform right there. Meanwhile, I'm converting blacks and arabs to never vote left again, and I'm not even french, just an immigrant.

Oh boy, more dank meme material.

Ok bankerl shill!
Such traitors like you are going to be hanged during the great revolution promised by Mélanchon!!!!

They all look like 1990's Amerifags, the one guy is even wearing JNCO's and has three wallet chains.

Wail I didnt click the OP picture haha

Make your own memes faggot.

Do you have a problem capitalist burger?

Va chier espece de communiste de merde. Va te faire voir

Je t'emmerde! Avec Mélanchon, les salaires vont être bloqués à 360000e/an et on abattra les traîtres comme toi qui oseront gagner plus!!!!

On donnera tout à Mélanchon qui nous dira comment redistribuer l'argent aux pauvres!!

J'en suis sûr que tu aimerais avoir un pays où le président se balade de manière indécente comme ça:
youtube.com/watch?v=RBGvaji-iZA

Je sais que tu est un troll, mais criss que test con. Le communisme fonctionne pas, cest une affaire de monde parfait.
Le plus gros probleme cest que le communisme cest pour les gens cons et inutile, par ce quils sont pas capables de poinger une job, donc ils depende sur le gouvernement. En plus, la majorite des communistes, sont pas bien eduquer, et sont tous parresseux. Avec le capitalisme au moins, les gens travaillant peuvent gagner une place dans la societe.

Un autre affaire, cest que si tu est communiste, non seulement est ce que tu devrais te suicider, mais tu crois que la pauvrete est la solution, lorsquune diversite economique est une meilleur idee, car ca amene des bon produits pour pas cher. Mais si tout le monde est egalement pauvre, et si personne pwut creer des business, le gouvernement a trop de monopole sur le marcher.

Donc, va te suicider

Bon, vu qu'on peut écrire en français et que les autres ne comprennent pas. Ta première phrase est juste! Mais jouons le jeu! J'aurais besoin de gars pour continuer!!!!! Je vous laisse continuer faut que je bosse!

SALOPARD DE CAPITALISTE!

Voila un autre probleme du communisme que jai oublie de mentionner, les communistes disent tous que tout le monde est egal, mais so cest vrai, qui est ce qui dirige? Donc, a cause de ca il y a deja des classes sociale meme si vous dites quil ny en a pas. Vous pensez meme pas a ce que vous dites.
Puis, on dirait que cest toujours des connards qui dirige les affaires communistes, ils savent pas que les gens prefere quelquun qui les respectent, represente, et leur dit pas quii faire dun ton brusque.

>toi tu crie que tu doit etre bossy, mais ta pas besoin so tu est un bon leader

Creve connard

Moi et mes deux potes on aimerais rejoindre. Euh sinon y a quelqu'un pour nous faire un p'tit virement, on est à court de 8.6 là....
No PASARAN !