Vla/Sup Forums

Jamilla Baidou is een domme hoer editie

Other urls found in this thread:

knack.be/nieuws/belgie/lancering-sceptr-ook-een-tweedeklasser-kan-voor-een-stunt-zorgen/article-opinion-785575.html
sceptr.net/
riot.im/app/#/room/#belpol:matrix.org
standaard.be/cnt/dmf20161205_02609169
youtube.com/watch?v=ClLEXoku3t0
youtube.com/watch?v=U-EQJA8Ahac
en.wikipedia.org/wiki/Vladislav_Surkov
youtube.com/watch?v=jLsysXkSlbw
youtube.com/watch?v=2zhqXyUJI10
twitter.com/NSFWRedditImage

Nounou

goeiendag, hoe was je dag? ik heb gehoord dat PVV een ruime voorsprong aan het uitbouwen is in de peilingen? Geert will rule the world!

Zet je echt aan het denken

bump

Ik heb een fijne dag gehad, tenminste als je het met andere maandagen vergelijkt. Hoe was de jouwe?
Ik hoop dat de peilingen die je benoemt gelijk gebben, praise Kek en nog een hele fijne avond, buur.

Zijn partijen zoals VVD, CDA and D66 eigenlijk bereid om samen te werken met de PVV of worden ze al op voorhand uitgesloten door de traditionele partijen zoals hier het geval is? Ik weet dat ze eens deel zijn geweest van een "minderheidskabinet" of iets in die aard.

Deftig, heb wel wat te weinig geslapen. Bedankt, broeder.

Hallo waar zijn de krulbrood?

KANKER WALLONIË
DIETSLAND WANNEER

GEWOON

Schild en Vriend

Was dit de eerste succesvolle Vlaamse miem?

knack.be/nieuws/belgie/lancering-sceptr-ook-een-tweedeklasser-kan-voor-een-stunt-zorgen/article-opinion-785575.html

sceptr.net/

Voor zij die op een Nederlandse Breitbart of een Vlaamse Alex Jones zaten te wachten: het is zover. Een onbekende donor heeft 100.000 euro gedoneerd voor een Alt-Rechts nieuwskanaal.

bump

Ik weet niet wanneer hij opdook, maar hij kwam bij mij zeker aan.

kek

Zitten er een paar goeie tussen?

What did you mean by this / Wat bedoelde je hier mee?

Voor de Belgen/Vlamingen: riot.im/app/#/room/#belpol:matrix.org

Nothing / Niets

>Een onbekende donor heeft 100.000 euro gedoneerd voor een Alt-Rechts nieuwskanaal.
Gebaseerd.

Je bedoelt meer vals nieuws vanuit het Kremlin.

Denk je dat Rusland de onbekende donor is? Ik weet dat ze "extreem rechtse partijen" steunen in heel Europa dus ik snap uw redenering wel.

Ik ben het trouwens met u eens dat andere landen geen invloed mogen hebben op de Belgische politiek/(((journalistiek))).

Het Kremlin geen idee.

Ik bedoel het lijkt mogelijk dat ze dit zouden doen, maar langs de andere kant lijkt het zo raar. Ik denk wel dat de Russen heel beredeneerd te werk gaan en als dit van hun uit zou komen dit maar een van de beginstappen is.

standaard.be/cnt/dmf20161205_02609169

>Europees start 100.000 koppig Europees solidariteitskorps op om vluchtelingen te helpen

Wie schrijft zich in?

>Wie schrijft zich in?
Om (((vluchtelingen))) kapot te schieten? Sure I'm in.

Jammer dat die donor zichzelf niet gewoon bekend kan maken vanwege represailles.

>Jammer dat die donor zichzelf niet gewoon bekend kan maken vanwege represailles.

Hoe durft hij in te gaan tegen de wil van de mensenrechtenisten en de globalisten! Aan de galg! In de naam van het antiracisme zal iedere vrijdenkende opgepakt en berecht worden volgens de willekeurige normen van het cultureel-marxistisch gerecht!

Is het nu 'speculoos' of 'Speculaas'?

Hallo, zijn Drollanders welkom?

Hard gewerkt vandaag in het mooie Vlaamsche sossen-bloedrode Gent. Nu terug naar het heerlijke multiculti Brussel.

Zijn hier nog anons van de vorige draad die graag naar de opera wouden?

Zijn hier nog anons van UGent zoals gisteren?

>Rusland steunt extreemrechtse partijen
Is daar bewijs van of is het gewoon links gegil?

Aanwezig. Ik heb wel niet door het aanbod van Bozar gebladerd zoals ik had beloof dat ik zou doen.

Hebben jullie elkaar niet gevonden in de aula?

Het is Poetin verdorie, ze noemen hem niet voor niets Putler in de States.

Bozar doet alleen klassieke concerten en af en toe een opera maar zonder costuums of decor. Je moet op La Monnaie - De Munt kijken.

Pas op dat ze verbouwen en het nu in Tour en taxi's te doen is, niet in de Muntschouwburg

Ik vind hem wel een toffe pee. Heeft gewoon GMOs verbannen en houdt van bijen, hij heeft meermaals Obama gewaarschuwd voor het gevaar van pesticiden in het rond strooien. En als je iets of wat weet van voedsel groeien heb je die fucking insecten broodnodig voor het meeste dat we eten.

nee, maar ik heb ook geen poging ondernomen

ben jij de burgerlijk ingenieur student van gisteren die hen kende?

GET THE FUCK OF POL FUCKING FOREIGNERS!!!!!!!!!!!!

Lol
Volgens mij komt de ene helft van de fondsen van SCEPTR van Opus Dei, de andere helft is de erfenis van Adolf Hitler!

Naar wat luisteren jullie?

youtube.com/watch?v=ClLEXoku3t0

Nee, ik ben de crypto-waal van vorige draad / Brusselaar

Speculaas.

Je zegt toch ook niet "sinterkloos"?

Ik herinner u vaag, ben jij ook de operaman? Jij was wss ook degene die vertelde over wat Walen hun mening was over de N-VA, zeker?

Op sommige plekken in Vlaanderen klinkt het wel zo.

youtube.com/watch?v=U-EQJA8Ahac

Het Kremlin financiert en verspreidt veel, het merendeel in Rusland uiteraard. Maar ze zitten niet achter SCEPTR. Het is niet omdat linksen voor alles wat ze doen een paycheck krijgen van George Soros dat dat bij rechts ook het geval is.

Wat betreft die financiering durven de Russen zich aan alles wagen, zodat iedereen twijfelt of het al dan niet een illusie is. Het Kremlin is dus maw bereid om iedereen geld toe te stoppen: van commies tot nazi's. Zoals ik al zei gebeurt dit wel vnl. in het GOS (voormalige Sovjet Unie)

Lees je wat in over Vladislav Surkov als dit je interesseert

en.wikipedia.org/wiki/Vladislav_Surkov

Ik heb het idd over de Walen gehad en ons politiek landschap, en ik houd van opera, ben alleen geen man helaas.

Poetin is gewoon gek. We moeten hem tegenhouden anders zijn we op weg naar WW3!

>vrouwen op het internet
goed geprobeerd

Komen jullie allemaal van de Nederdraad af? Ik mis mijn favoriete Vlaampjes.

>niet het verschil kunnen horen tussen "oa" en "oê"

verwijder jezelf van het grondgebied

>Ik ben het trouwens met u eens dat andere landen geen invloed mogen hebben op de Belgische politiek/(((journalistiek)))

Ik geef je hierin volledig gelijk maar helaas zijn wij zoals zowat elk NATO-land buiten Turkije niks minder dan een vazalstaat van USA, maar dat wist je ws wel al ;^)

Catholicisme maakt onlosmakelijk deel uit van de Vlaamse geschiedenis, cultuur, en identiteit.

Klopt, maar hoe uncucken we Catholicisme?

Door de leer te volgen van voor Vaticanum II. De roaring sixties hebben ook huisgehouden in de Kerk, dus veel katholieke geestelijken zijn vandaag niks minder dan hippies.

SSPX en de Tridentijnse ritus zijn oplossingen

>en.wikipedia.org/wiki/Vladislav_Surkov
Textus receptus > textus vaticanus

Wat is je mening over Protestantisme and de Oost-Orthodoxe kerk? Plus en min tov Catholicisme?

Niet letten op wikipedia link. Verkeerde quote.

plus en minpunten*

>Tfw too intelligent to speak a non-country language

>Door de leer te volgen van voor Vaticanum II.
Dit.

Korte, traditierijke en dus betekenisvolle missen.

Niet die moderne zachtgekookte rotzooi.

En leer onze pastoorkes ook maar eens zingen zoals hier:
youtube.com/watch?v=jLsysXkSlbw

Er zou opeens wel weer volk afkomen.

Flemish is the modern descendant of the Frankish spoken by Clovis I, Charles Martel (mar-tull, not mar-tell), Charlemagne, and all the other Frankish historic superstars.

Educate yourself.

Protestantisme heeft het christelijke geloof volledig 'gezuiverd' van haar paulinistische en heidense (Grieks/Romeins/Keltisch/Germaans) overblijfsels dus staat in se dichter bij jodendom en en ipso facto véél minder Europees. Veel van onze katholieke en orthodoxe tradities hebben gewoon een heidense erfenis, dat is Europees, dat zijn wij

>dat zijn wij
maak met ons kennis

Wat is jullie favoriete paus van de 20/21ste eeuw (als jullie er genoeg over weten tenminste)?

Protestanten zijn gewoon cucks. Kijk gewoon naar die hollanders.

you know I can almost read it at this point

Sup Forums bringing cultures together

Ahja en + punt voor orthodoxe kerk is ongetwijfeld dat ze telkens in een nationaal kader gegoten is, itt dat universalisme binnen het katholicisme. Dat staat dus een veel meer nationalistische geloofsbeleving toe en je kan de Kerk dus beter controleren. Wij hebben nu helemaal geen vat op Rome en het is goed mogelijk dat de volgende paus een neger is

Minpunt van de Orthodoxe Kerk is dat hun hoofdstad, hun Rome, gewoon in handen is van de fucking Turken. Da's echt wel vernederend...

Wie is da. Is da die van 'allokes'?

Hij kolt helemaal niet uit de twintigqte eeuw,nmaar Urbanus II is de beste Paus die er ooit geweest is.

>cucks
hoorndragers

>too

Speak English you fuxkijger nihers

little bitch

I thought that was French?

Ik zen nie versloafd, khem et wel noedig

>Ahja en + punt voor orthodoxe kerk is ongetwijfeld dat ze telkens in een nationaal kader gegoten is, itt dat universalisme binnen het katholicisme. Dat staat dus een veel meer nationalistische geloofsbeleving toe en je kan de Kerk dus beter controleren. Wij hebben nu helemaal geen vat op Rome
ja, dat wist ik al. volgens mij is de gemiddelde orthodox-aanhanger veel meer red pill ivm vrouwen/feminisme dan katholieken

>het is goed mogelijk dat de volgende paus een neger is
naam?

Ik wilde dit plaatsen.

"Frankish" was a Germanic language, the "French" got cucked into adopting the name of a Germanic tribe for their nation and Latin language.

NIE SLOAN HE

youtube.com/watch?v=2zhqXyUJI10

DENK het dus niet vriend

Dag jongens! Wie heeft er vandaag allemaal vreemdelingen naar huis mogen sturen?

Waarom is vlaamse televisie 100% zooi?

>je komt deze man tegen op straat terwijl je naast je vriendin wandelt
>hij slaat opeens op de kont van je vriendin
wat doe je?

Als blanke "zwarte Pieten" enkel zwarte vegen mogen hebben om niet op een zwarte te lijken, moeten zwarte "zwarte Pieten" dan witte vegen hebben om niet meer op een zwarte te lijken?

Is dat die kerel van de Zweedse Democraten SD?

Omdat het langs alle kanten gesubsidieerd wordt.
Zelfde met Belgische films.

Geen mopje.

Ik ben blij dat we allemaal samen tot de conclusie zijn gekomen dat vla/pol/ een Christelijke draad is.

2 eurocent werd gestort op uw rekening.

Dank u om de weergave te corrigeren.

nee, dat is tom van grieken, voorzitter van Vlaams Belang

Ik ben daar ook tevreden mee, ik had het nochtans niet verwacht.

Deus Vult!

Dit zet je pas echt aan tot nadenken.

Neem dit schermschot en deel massaal op facebook.

Hier, ik doe jullie werk wel in jullie plaats.

>Deus Vult!

Dit is gewoon LARPen. Katholicisme in Europa is dood en begraven. Ik durf te wedden dat niet eens 10% van de aanwezigen zelfs in deze nichegroep wekelijks naar de mis gaat.

boks

Religie is brainwash
Ik hoop echt dat jullie nooit geld gedoneerd hebben aan de kerk

Op wat gaan jullie deze keer stemmen jongens ?

heb last met nva en vb maar alle (centrum) linkse partijen hier zen ook rotzooi

Als de mis wat interessanter en korter was, en een terug een meer sociale gelegenheid, dan zouden de bezoekersaantallen wel snel stijgen.

In de VS van A gaan veel mensen nog naar de kerk, en zijn de missen een van de beste plaatsen om meisjes te ontmoeten.
Geen mopje.

N-VA heeft in mijn rapen gescheten door volmondig mee te doen met Merkel haar vluchtelingenzever.

Dit keer is het VB, bij gebrek aan beter.

Stemmen haalt hier echt geen zak uit, maar de media en de establishment politici kunnen erg kwaad zijn om Vlaams Belang dus stem ik Vlaams Belang

Niet dat het iets gaat uithalen hoor