/Dutch/ General Thread

Discussion of interests relating to the international and national Dutch community.

Bespreking van belangen met betrekking tot de internationale en nationale Nederlandse gemeenschap.

Bespreking van belange met betrekking tot die internasionale en nasionale Nederlandse gemeenskap.

Other urls found in this thread:

google.nl/maps/place/Netherlands/@52.1917386,3.0371151,7z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47c609c3db87e4bb:0xb3a175ceffbd0a9f!8m2!3d52.132633!4d5.291266?hl=en
youtube.com/watch?v=lRzFqW4Xh2k
youtube.com/watch?v=0iKR3zCuEmI
twitter.com/NSFWRedditImage

Hoe redden we Amsterdam?

Stem PVV

Wat vinden jullie nou echt van Trump?

De dammen doorbreken. Oh nee wacht dan komen al die flikkers hier naartoe.

Ten minste sal Amerika nog nie gecuck word nie, maar ek twyfel hy sal iets direk vir die Afrikaners doen.

Hij is wel gebaseerd, al was het alleen omdat hij zo lekker tegen de status quo trapt.

Eerlijk?

Geniale zakenman die Amerika gaat helpen vrij en onafhankelijk te zijn.
Ik weet niet wat zijn alternatief voor Obamacare is, als hij besluit regelrecht terug te gaan naar hoe het voorheen ging is het al beter.
Zijn belastingsplan voor lage inkomens is geniaal, en de banen die hij terug aan het brengen is zitten in die schaal.

Al met al, de komende vier jaar worden spannend en lachen tegelijk. MAGA.

De Stelling van Amsterdam heropbouwen, de muur heropbouwen rondom Schiphol en de stad, poorten dicht en onafhankelijk maken.
Amsterdam gaat dan linea recta naar de kanker, en als Amsterdammer keur ik dat helemaal goed. Geen achnebbisj zooi.

Antifa, hahaha. Goeie miem man.

>sterke correlatie bestaat tussen etnische afkomst en voorkeur voor bijvoorbeeld collectivisme/individualisme?
Wil ik best aannemen.
>Met andere woorden, ras heeft invloed op cultuur.
Een maar etniciteit is per definite niet hetzelfde als ras.. Etniciteit gaat ook uit van een zekere culturele verwantheid. Een Duitser of Belg is geen etnische Nederlander of andersom, terwijl het raciaal/biologisch gezien waarschijnlijk precies geen moer uitmaakt.. Toch zijn we anders.

Veel Arabieren hebben dan ook een verschrikkelijke eer/schaamte cultuur. Er weinig erger dan culturen die zich druk maken om achterlijkheden als 'gezicht verliezen'.. Behalve misschien culturen die kwaadaardige pedofielen vereren als heiligen. Dus wat dat betreft scoren de meeste dubbel.. Negers zijn vrij divers. Ik vind eigenlijk alleen Amerikaanse ghetto-bewoners eng, wat dat betreft..

Platgooien

Hoekom kan julle nie self opstaan?

Beste keuze in de verkiezing, ik wist dat hij zou winnen. Ik denk dat met zijn policies hij Amerika uit het water kan vissen. zou mooi zijn. ik hoop dat hun minderheden probleem word aangepakt, die gangs en africa achtige huismoorden zijn niet normaal.

hoekom dat jij in jodenland zit?

Vraag vir die Nederlanders.

Wat dink julle is die beste vir die Afrikaners? Moet ons by julle kom woon (al 2.7 miljoen van ons uitsluitend die 1.8 miljoen anglos) of moet ons a republiek in Afrika weer stig?

Neem in ag ons is nie lief vir die stad nie.

Wauw. Ik heb nog nooit een Nederlandse jood gezien.

Die engelse is lief vir die stad

De slimme afrikaantjes mogen hier komen, mits ze wit zijn. Kom naar huis!

Baie van ons wapens is afgevat en die regering het ons kommandos verban.

Die laaste keer wat ons 'n land van ons eie wou hê, het die moffies in Amerika en Europa ons probeer kelder.

Dit sal veel makliker wees as daar regse leiers in die weste is.

Wat mij betreft kunnen Afrikaners gewoon thuis komen, zolang ze arbeidsperspectief hebben.
Het allerliefst wordt Zuid-Afrika weer een land van en voor de Afrikaners, zonder communistisch gezeik van de kaffers en de buitenlanders.

En dan nog gun ik jullie hereniging met het vaderland. Helemaal geen probleem.

>Veel Afrikanen hier

Is het niet 1 uur ofzo in jullie land?

Zonder Militaire ondersteuning gaat africa het niet redden. ((hun)) Zijn tegen de blanke Afrikaner. de kaffer zijn tegen de Afrikaner. ik zou voor zijn om jullie allemaal Nederland binnen te laten en alle vieze moddernegers eruit te trappen. maar ik weet dat Afrikaners niet gelukkig zullen zijn om alles op tegeven waar die boer voor heeft gevochten.

Waar woon ons dan? Ek wil nie in n woonstelblokkie bly nie.

>tijdzones gaan horizontaal
Kijk deze pik

Wanneer?

>Wat dink julle is die beste vir die Afrikaners? >Moet ons by julle kom woon (al 2.7 miljoen van ons uitsluitend die 1.8 miljoen anglos)
Instinctief zeg ik dit. Zo van "AFRIKAANSE BROEDER KOM THUIS".. Maar
>Neem in ag ons is nie lief vir die stad nie.
Neem in acht dat dit land min of meer VOL is. Vrijwel letterlijk. Al het land wordt al verbouwd of bewoond.. 2,7 miljoen mensen die niet van de stad houden passen hier niet bij. Al ons land is plat, of vol.

google.nl/maps/place/Netherlands/@52.1917386,3.0371151,7z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47c609c3db87e4bb:0xb3a175ceffbd0a9f!8m2!3d52.132633!4d5.291266?hl=en

Streetview 3 random places and tell me you don't hate it...

Slechte bait makker

>of moet ons a republiek in Afrika weer stig?

Alweer? Hoe zou dat deze keer aflopen?

SPOEDIG

Vanwege kankermocro's en ander antisemitisch kutvolk. Mijn marrokaans joodse vrouw wil niet tussen die kanker wonen.

Ben niet joods en de kids zijn blond met blauwe ogen.

Je mag een lening afsluiten bij een van onze banken als je een baan hebt. Net zoals ieder ander. Als je gratis cadeaus verwacht, heb je hier om te beginnen al geen plek. Niemand gaat je "wonen". Je mag daar helemaal zelf voor zorgen.

Eendag broeder...eendag

Ook wij hebben platteland. Er zijn nog veel dorpen in Groningen waar mensen uit vertrekken, maar het is wel een communistisch gat.

Als Afrikaners dat gat nou eens zouden vullen met passie en verstand zou dat een gigantische verbetering zijn voor het land.
Enige is wel het gas die de joden eruit aan het beven zijn. Goede huizenprijzen, maar het stort zo in.

Gadverdamme. Smeerlap.

Eindelijk een reden om de Markerwaard aan te leggen.

Kun je niet voor t vaderland gaan lobbyen ofzo

Groetjes vanuit Oranjestad.

>KKEek
>marrokaans joodse vrouw
>toch blond met blauwe ogen

Leuk aas zo, LARPen doen we in Den Helder.

Ben jij neukmachines user?

en nu zit je tussen de letterlijke haakneuzen en Palestijnen dat klinkt niet goed man. en.. uhh Marokkaanse vrouw...

In den helder kun je alleen maar beroofd worden en sterven van ellende. Goede grap.

ARUBA GESPOT

Ons moet net n plek kies sonder goed soos goud and diamante wat (((hulle))) lok.

Die Kaap klink goed.

Het zou ideaal zijn om weer een Republiek te hebben, internationaal kunnen jullie daar helaas geen brede steun voor verwachten vanwege de wijdverspreide witte schuld.
Mogelijk dat dit gaat veranderen in ons leven heren.

Als de situatie daar verslechterd zijn jullie uiteraard welkom hier, verre landgenoten.
Je zal wel wat minder ruimte hebben ben ik bang.

Er moet genoeg platteland zijn, Nederland is groot en heeft veel verschillende steden en dorpen (Limburg heeft prachtig boerenland)

Wie heeft er allemaal zin in carneval

SKAARS
K
A
A
R
S

Ik kon het niet laten

Hoeveel tavors moet ik sturen?

De neuzen zijn geen meme. Ik kek regelmatig.

Marrokaanse joden zijn based. Altijd 100% gas arabs, racewar now

Nee, dat is Amsterdam-Noord. Ik kan het weten.

Ik denk dat Geert Wilders misschien bereid is en Blanke Afrikaanse Nederland binnen te laten en misschien handel te drijven met zo'n oranje vrijstaat.

Is die een blokkie bedoeld om oranje te wees?

Zes miljoen :^)

Sorry ben geen Brabovolk.

Je bedoelt triljard, vuile racist.

Hoe kan je niet walgen van dat volk, wtf doe je daar? Vallen joden je aan omdat je worst niet koscher is? en is je vrouw joods of is ze ((joods)) als in volgt religie + haakneus.

nee das de moderne vlag van de beste provincie. spijtig is onze vlag niet meer zo gebaseerd

Thread theme youtube.com/watch?v=lRzFqW4Xh2k

At least use the right image, Aquafresh.

Also, the Aquafresh peoples in South Africa should be evacuated to the United States, not back to Aquafreshland.

S-sorry waar kan ik mijn reparations storten?

We own them though. If you try to steal our intellectual property, prepare to die.

>skaars

Helemaal niet.

Mr 49% wants to fix his problem with dental hygiene. No burgerboy the afrikaner belong with us if they go anywhere.

Come talk to me when you're 60% white again.

Schadevergoeding wel eerst aangeven bij de belasting hé

Giro 661 :^)

Why would white, blonde genetically Dutch people have to be evacuated to a country where almost half the people are incoherent, uneducated, black, and almost as niggerish as the kaffers who ruined Johannesburg?

That's like asking them to abandon the pissy soup for a shit-sandwich.

hallo moslim broeders, hoe gaat het met jullie?

...

>Moslim
>Nederlands
kies een.

أنا اللعنة لكم جميعا الأم

Ik walg niet van israelische joden. Wel van diaspora joden.

Ik haal gewoon varkensvlees bij de slager.

Cultureel joods evenals ik een cultureel christen ben.

>die gangs en africa achtige huismoorden zijn niet normaal
racist

wojow ik voel me gekwetst G

Jesse is echt zo'n hoorndrager.

...

>Going from one nigger infested shithole to the
next
kek

Jesus bedankt voor mij te laten lachen, Hier is een (Jij)

ik sta hier achter

kk jood

rechtstreeks terug naar (Jou) vrind

Wie is die schattige meid?

Is Nederland dood?
youtube.com/watch?v=0iKR3zCuEmI

>Why would white, blonde genetically Dutch people have to be evacuated to a country....

Mainly because Aquafresh peoples will not be left a choice.

ann coulter toen ze nog jonger was

Kijk zo mag ik het horen :)

My familieboom.

Uitsig vanaf my huis - soos jy kan sien is daar is baie spasie hier.
Ek sal maar hier bly en veg as ek moet in plaas van soos 'n sardien bly wat omring is deur die linkse en moffies.

Als Jesus leefde stuurde hij ze met pek en veren allemaal de kerk uit.

Mijn hemel.

Wie is hier christelijk?

>mgw Ali B de jood benoemde in de laatste van ronnie flex

Specification of the white means little, we simply need to band together to kill the non-whites

Zo dan! Mooie uitzicht! Wou dat ik het zo mooi had. Ik kijk uit op de spoorweg.

Wat die fok bly jy?

Waar*

dat is een mooie boom man, familie om trost op te zijn.

Die VOC het boekgehou van alles insluitende huwelike, koop van land, lone ens. My voor-vader was 'n huursoldaat wat onder die VOC gewerk het en het van Düsseldorf oorspronklik gekom. Ons het nog die papierjie wat sy betaling toon wanneer hy in Kaapstad aangekom het in die vroeë 1700's met die datum and hoeveelheid geld.

Ik ben terug tot geloof aan het komen. Maar ik heb nog veel twijfels.

Nou, nou rustig aan jongen.

Prachtig uitzicht :)

Damn ali B is geroodpilt?

Lekker man.
Net wit mense kan so geestes versteurd wees om hul einde te vier en te verwelkom met 'n glimlag.

Noord Natal.