Portugal thread parte dois

Portugal thread parte dois.

Other urls found in this thread:

discord.gg/NfgqKcu
twitter.com/SFWRedditImages

LINK DO DISCORD

discord.gg/NfgqKcu

No need. We only need a thread, but thanks.

O pior é que os estragos não foram só em áfrica.

Are you really a portuguese or one of muh heritage american faggots?

There is a big diaspora in Canada.

pensava que isso era de emigrante françês

Diasporafag. I have citizenship but you can call me a muh heritage faggot if you want, I don't care.

No, I have no connection to France.

ate o facto de sermos um pais peqeno com muita representação no /pol e' intrigante. fernando pessoa tinha razão

RIP uma das melhores threads pp de sempre

...

mais virão. the fire rises.

AGUENTEM IRMÃOS!!

Atencao anonimos. Sou estudante universitario em portugal, vivo numa residencia de estudantes com umas 300 pessoas.

Isto da-me uma boa amostra da juventude portuguesa.

Tenho a dizer o seguinte: as jovens portuguesas estao todas bluepilladas. Aproximadamente 5% tem fortes conviccoes comunistas, mas a grande maioria sao extremamente susceptiveis à redpill.

Basicmaente nao procurem redpilled girls em portugal porque nao as ha. Mas ha muitas que estao a um ou dois factos de distancia de se converterem. Muitas têm literal nojo e medo de pretos, principalmente as que lidam mais com eles (lisboetas).

Entra no discord, anão. Fala-se por lá-

Tugas, eu serei bem vindo de volta quando isso aqui afundar?

Se fores branco e aceitares a nossa cultura como principal.

a maioria das mulheres seguem seja qual for o mainstream politico/ ideológico, e' contra a sua genética ter comportamentos q as marginalizem do grupo.

...

...

Vem ser o primeiro brasileiro no discord :)

Quem daqui é Intj master race?

...

ISTJ masterrace

INPT-A here

INTP -A

We're 23 on discord already, created a few minutes ago.

Have we started the fire?

discord name ?

What is it? Just a chatroom?

First post. It's a chatroom.

Que disse o FP sobre isso?

>discord.gg/NfgqKcu
discord.gg/NfgqKcu
discord.gg/NfgqKcu

The world is turning insane.

I am proud of my people again, except for the fucking Media on their death throes most people I talk ( and dont necessarily like Trump) are sick to death of the virtue signalling of the fucking rails.
FIFTH EMPIRE NOW fellow Anglos.

n sei, evaporou

Henlo tugas I'm Alberto Barbosa but I've not lived in Portugal in a long time, since I've grown up mostly in England. Could you guys tell me about Portuguese politics, political parties and the youth? I can never connect to people my age. Describe the youth culture, slang, typical activities people like, etc.

...

WE WUZ TEMPLARS AND SHIET