/polder/ General - Geen argument editie

/POLDER/ GENERAL THREAD

>ELECTION DAY: MARCH 15TH 2017
>16 DAYS LEFT

>MOLYNEUX NETHERLANDS VIDEO
>The Truth About Immigration and Crime in the Netherlands
youtube.com/watch?v=ypnC5-M7PhQ

>DUTCH ELECTION FOR DUMMIES
en.wikipedia.org/wiki/Dutch_general_election,_2017
en.wikipedia.org/wiki/House_of_Representatives_(Netherlands)

>POLL RESULTS
frontbencher.nl/peilingen/
peilingwijzer.tomlouwerse.nl/p/laatste-cijfers.html
allepeilingen.com/

PARTY POWER RANKINGS

>ORANJE BOVEN TIER
FVD
PVV

>COALITIE TIER
VNL
SGP

>USEFUL IDIOTS TIER
50PLUS
CU

>TREASON TIER
VVD
CDA
D66

>FILTHY COMMIES TIER
PvdA
SP
GroenLinks
DENK

>MEME TIER
GeenPeil
PvdD
PiratenPartij

fucking bump make dank memes and spread them on anti geert hashtags we can do it guys

lets win this meme battle come on guys we can do this spread the word think of brexit and trump we must band together and make a mighty meme team

bump

bump dump

YOU FUCKING FAGGOTS IF YOU WANT TO SAVE THE WEST FUCKING DO SOMETHING ABOUT

Stopping immigration and islam is not worth voting for Geert. The rest of his program is just to retarded.

VVD, CDA, and SGP and some other parties starting tot become more and more against muslims and immigration as well.

Geert is not the right person for now.

geert is the only one who will do it and it will send a anti eu message to the eu

FvD!

We can only win with enough OC. Dutch and English OC about the elections.

We have to boost Thierry Baudet.

FvD!!

only reason the other parties are now saying anti muslim things is because they want pvv voters to vote for them.

GVD!

who's thierry baudet and can you give me a summary of pic i am just here to bump and spread pro geert and freedom party memes on dutch twitter

Thierry Baudet and Forum for Democracy are as close to the alt-right as mainstream politics will get in the Netherlands. His party is PVV with an intellectual twist, kind of. Baudet plays off of this and cultivates his own image as "the most important intellectual in the Netherlands", which creates neverending leftist butthurt.

His party just introduced a new legislative proposal for the preservation of Dutch values. Check it out:

For all public institutions, be it schools, churches, etc.:
>Dutch law trumps any and all religious laws.
>Total religious freedom for everyone. This includes freedom to be an atheist or to denounce any religion.
>Total freedom to analyze, criticize, and ridicule any and all religion, no exceptions.
>Fundamental equality for all, regardless of sex, race, sexual orientation, etc.
>Free choice of partner. Complete ban on arranged marriages and child marriage, they are unacceptable.
Any first violation of these merits an official warning and a fine. Any violation after that and the government will SHUT IT DOWN and prosecute the offenders.

Also,
>Schools must educate widely on all religions and offer complete freedom of choice for students to be or not to be religious. Compulsory Holocaust classes on ALL schools. No exceptions! :^)
>Complete ban on foreign funding of public institutions like schools and religious institutions.
>Complete ban on niqabs, ski masks, and other garments that cover the face in public.

It's the front page of the Dutch state news (NOS)
I took it from nos.nl.

I updated it a bit with some Sam Hyde and the result of our Ukraine Referendum. Which has been ignored since April last year

Thierry is the meme candidate.

but geert is the only meme candidate at can win and thierry sounds abit to b tier
Fundamental equality for all, regardless of sex, race, sexual orientation, etc. wtf
thanks for reply

>Fundamental equality for all, regardless of sex, race, sexual orientation, etc. wtf
The entire point is that this will hit muslim institutions hard, since they're the once who have been given a pass for so long with money from Saudi-Arabia and throwing shitfits over Holocaust education in high schools, etc.

Nederland, wij Vlamingen kijken naar jullie.

De Nederlandstalige volkeren zijn eeuwenlang een dominante kracht in de wereld geweest.

We staan op een keerpunt in onze geschiedenis. We hebben de keuze om onze landen terug groot te maken of om te verdwijnen in de geschiedenis.

Laat rechts winnen. Mijn hart bloedt als ik ons zo zie, verliezend.

Jullie zijn mijn broeders en rivalen.

Laten we nog een keer samen in de strijd gaan.
Zij aan zij.

dank Vlaanderbro

VOORWAARTS

You have those 3 sites with poll results, do you also have links to vote on those polls or similar ones

Dat lukt alleen als ieder van ons, als burger, de roep van zijn plicht beantwoordt met actie.

Het Partijkartel waar wij nu tegen strijden, de diepgewortelde machtsstructuren die zich van pedofilie en drugshandel bedienen alsof het niets is, verdedigt zich met een gigantisch propagandaapparaat.

Alleen als we deze propaganda tegengaan maken we een kans om de komende drie weken de Nederlandse bevolking te laten zien dat een keuze voor PvdA/VVD/CDA/D66/GL een keuze voor meer multiculturalisme en meer globalisering is.

Bevecht het Partijkartel dus door de NOS/NPO/Volkskrant etc. te bevechten met OC!

Wijs mensen op het Oekraïnereferendum van vorig jaar, het genegeerde referendum van 2005 over een Europese Grondwet, de Nederlandse ultrapartijdige verslaggeving vóór Hillary, waarmee ze de Amerikaanse verkiezingen zelfs probeerden te beïnvloeden, het debacle rondom MH17 waar men zelfs het lef had Rutte tot 'staatsman' te bestempelen, de Russofobe propaganda die dagelijks te vinden is, de leugens over Assad, Syrië en de 'Vluchtelingen'-stroom.

see but geert is still my man even if he is a jew thierry sounds like a long shot so why bother

That's not how legit polls work.

Dutch are almost as tall as we are.

So does Wilder have any chance of winning or it will be another leftist?

How do those legit polls work?
They ask on the street?

i thought niggers were tall

Wij gaan jullie kk tata's helemaal uit je land gooien.

Hahaha wij hebben jullie steden al. We prikken gewoon jullie dijken door
hahaha kk blanken op je racistische kk website.

Thierry has a better chance in the long run.
Geert is all one liners and his program is literally not possible to implement.
Shutting down mosques and banning the quran would mean you'd have to chance the freedom of religion law.
Not to mention people just can't stand Geert, he'll be barred from every coalition because he says so many stupid shit.

but i want a nexit

Pas maar op dat je medejoden je niet op de trein zetten om hun eigen hachje te redden. Ik hoorde dat de nakomelingen van de twee figuren in deze foto het leiderschap van de Partij van de Arbeid tegenwoordig bestieren.

Ik hoorde dat ze in de Tweede Wereldoorlog iets soortgelijks deden waar ze alle ongewenste Joden op de trein gezet hebben zodat ze met een zielig verhaal landjepik konden spelen in een Brits-VN-mandaatgebied.

Wat een grap.

I feel you, it's unfortunate to say but Wilders is not as good as Nige/Trump/Le Pen.
He might still be the biggest but I doubt the VVD/CDA would want to work with him.
Hope for a Le Pen win to make the EU crash

> denkt dat ik jood ben.

Nog nooit gehoord van ban evasions zeker?

Yeah, and telephone. You can't just go to a site to vote, otherwise the PVV would crush all the polls

Lot's of kids, not a lot of adults. This map is also 20 years old, I assume africa has improved a lot in that time.

How's it going out there?

Little surprised Nigel hasn't turned up to campaign for Geert yet.

M O D S
O
D
S

>ITT: racistische kneuzen

Mooiste is nog wel dat PVV weer op het moment dat er gestemd wordt in stort zoals bij de vorige twee verkiezingen.

FvD krijgt misschien 1 zetel, vervolgens zal het verdwijnen.

FvD gaat 2 zetels krijgen.
En Links zal niet regeren, lmao

Lol, er staat helemaal niks racistisch in deze draad behalve de JIDF die losgaat met "kk tata"

Veel succes met GL en PvdA aan een meerderheid helpen btw AHAHAHAHGAHAHHAHAGAGAGA

Gerapporteerd :^)

Lekker Meisje

>FvD gaat 2 zetels krijgen.
Hoe kom je daarbij? Nieuwste peilingen hebben FvD op 1 zetel staan.
Maat twee zetels maken ook niets uit. PvdD heeft ook zoiets en zijn ook irrelevant.

Jullie zijn voor de PVV, dat is al racistisch genoeg.

Krijg je nu 5 gulden van Seys en een kwart?

Omdat je zelf zegt dat de PVV omlaag gaat, dan komen er stemmen bij FvD terecht.
Is nu alleen gebaseerd op mensen die ik zelf ken maar ik zie het zo gebeuren, een redelijk alternatief voor de PVV.
Verder niet zo achterlijk praten met racistisch dit en dat, doe je je eigen alleen maar kwaad mee, pannekoek

Mijn vriendin is turks, mijn beste vriend surinaams, en ik ben nederlands, alle 3 gaan wij op de PVV hoe zijn wij alle 3 racistisch?islamofacisten en lefty-cucks als jij zijn de reden dat rechts zal zegevieren

The rest of his program doesn't matter compared to fighting islamization of Europe.

De stemmen gaan naar de VVD. Dat is ook de partij waarop je zou moeten stemmen.

Klinkt heel geloofwaardig.

Ik ben helemaal niet voor de PVV, hou eens op met al die vooroordelen stommert !!!

>De stemmen gaan naar de VVD. Dat is ook de partij waarop je zou moeten stemmen
Zullen we wel zien dan, de haat voor Mark is simpelweg te groot voor een deel van de PVV stemmers.

>VVD
Oh, de VVD heeft online campagnevoeren op de chans ontdekt. Gewoon negeren die hoorndragers.

FVD staat nu op 2 bij Maurice de Hoax

Wat heeft de VVD fout gedaan in jouw ogen?

Ja een haat waarvan ik niet begrijp waarom, regeren met de PvdA is moelijk en hij heeft het geflikt

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
Eat your words, shill

Kankerhard liegen en zich geen zak aantrekken van het volk. Weg ermee.

Nogmaals PvdD staat op 4. HAHAHAAHAH

>joods complot achter het mocroprobleem bevestigd

Ik irriteer me mateloos aan het feit dat pvv geen programma behalve fuck islam heeft.

>muh 1000 euro
>Geen cent naar de Grieken i-ik meen het!
We hebben het niet over de PvdD kankerlul, je zegt dat FvD geen 2 zetels haalt terwijl ze vandaag letterlijk in de peiligen op 2 staan.
Ik ga nog wat zeggen, ze zullen er minimaal 3 halen in de verkiezingen.

Je beloftes niet kunnen nakomen, betekent niet meteen liegen. Sommige dingen zijn helaas niet gelukt en hij geeft toe dat hij een inschattingsfout heeft gemaakt

Ik bedoel dat de PvdD al irrelevant zijn en jouw Fvd dus al helemaal. Ik zei al dat ook al zijn het er 2 dat het niets boeit.

Voor jou niet nee(blijf gerust in ne echokamer zitten) maar zij komen beiden uit een gezin dat kapotgemaakt is door de islam en zijn beiden ex moslims en weten wat de gevaren zijn die de islam met zich mee brengt. Btw een groot gedeelte van de suris stemt op pvv

Je kan niet in de toekomst kijken dus praat niet alsof je weet wat er gaat gebeuren.
Nog een zo'n domme reactie en je gaat de filter in, shill.
Hier ook uit de peilingen van Maurice: Tegelijkertijd blijft de PVV kiezers kwijtraken, die vooral in de richting van Forum voor Democratie en VNL gaan, die nu respectievelijk op 2 en 1
zetels staan
Terwijl jij hier zegt dat de stemmen naar de VVD gaan.
God wat ben jij dom zeg. treurig!

Ik heb eigenlijk helemaal niet gekeken naar de 3de en 4de personen op de lijst. Moet ik me zorgen maken?

Nederland laakt normen en waarden, stem CDA

Nederland laakt normen en waarden, stem NVU

Jezus, Mark, je verdoet je tijf hier. Je hebt gewoon gelogen over het gedrag van de ministers van Justitie, over MH17, over het Oekraïnereferendum en ook over die €1000 (welke mongool is daar überhaupt ingetrapt?) en shillen op Vierkin gaat daar niets aan veranderen

Ideologisch gezien zit ik dichtbij cda maar ik kan ze niet vergeven voor het naaien van nederland met het eu grondwet referendum.

Jij zit in je laagopgeleide echokamer, waarin alleen maar op islam wordt gefocust. PVV heeft verder een pittig links programma. Een programma dat Nederland kapot zal maken.

Wat loop je nou hypocriet uit je nek te lullen. Ik weet inderdaad niet wat de uitslag zal zijn, jij ook niet. Ik baseer mijn uitspraken op het verleden. Nee klopt, dat geeft 0 garantie, maar het is in ieder geval meer accuraat dan jouw onderbuik gevoelens.

Sybrand, jij ook al hier? Hebben die lijsttrekkers werkelijk niets beters te doen dan schijtpalen?

Gelogen over mh17? Waar en wanneer?

Overal en de hele tijd

De onderste steen zou boven komen, maar er is niet eens om radarbeelden gevraagd. Het verzoek is gewoon niet eens ingediend. Krijg dan de tering, dan boeit het je gewoon helemaal niets en laat je andere belangen prevaleren

>Ik baseer mijn uitspraken op het verleden.
Welke partij is vergelijkbaar met FvD dan?
Ohh ja, dat is de D66, en niet de PvdD

>laag opgeleide echokamer
>zit op vwo op een multiculturele school
Kies dr 1, maat

>vwo op een multiculturele school

Aii, mijn medeleven

FvD Hiddema of PVV Bosma, overtuig me

Bonus: VVD Zijlstra

Bedankt, het is idd best klote als je docenten marrokaans lullen met je klasgenoten

hollander in frankrijk
binnenkort terug naar batavia om te stemmen

onze geert is een joden pijper dus die mag de kk krijgen

We hebben pedo's in MinJus en andere overheidsinstanties, waarschijnlijk ook AIVD. Het koningshuis is er waarschijnlijk bij betrokken daarom de doofpotten (demmink, rolodex)
We hadden ooit onze eigen "bohemian grove", het Ronde Huis te Nunspeet. Er is geen reden om te geloven dat die praktijken zijn stopgezet.
Beatrix en haar pa zijn Bilderbergers van het eerste uur, en vergeet de (sex)schandalen van Bernhard niet. Beatrix deed afstand van de troon na precies 33 jaar, zal wel weer toeval zijn en niks met Vrijmetselarij te maken hebben

>zijlstra

als je nu nog in staat bent om je broek te laten zakken voor vvd genaai dan ben je echt niet meer te redden

Je moet 18+ zijn voor deze site.
>inb4: I-ik ben al 18!
Lol dan ben je waarschijnlijk blijven zitten.

>Ohh ja, dat is de D66, en niet de PvdD
HAHAHA wtf. Weet jij überhaupt IETS van de Nederlandse politiek. D66 en de FvD verschillen enorm qua standpunten.

In het verleden is gebleken dat veel potentiële PVV stemmers uiteindelijk toch voor de VVD hebben gestemd.
Ik had het niet over de FvD, die boeien toch niet. Net zoals de PvdD, VNL, Artikel 1 en Denk.

>tfw LP er niet bij staat :c

godverdomme kammeraad ik kom terug tijdens de verkiezingen
is nederland nog een beetje ok?
hier in parijs zijn de apen al los gelaten

>D66 en de FvD verschillen enorm qua standpunten
Allebei hebben (hadden) ze als grootste punt referendums
Weer zo'n domme reactie, in de filter you go, shill
Raad anderen het ook aan om dit te doen, heb deze lul vaker zien palen, hij gaat gerust tot 300 reacties om zijn VVD te shillen

>Hij viel voor de rechten miem

Op 4kanaal wordt flink geshilled, ben benieuwd met wat voor argumenten de VVDers aankomen.

HAHAHAAHAH. D66 is pro europa FvD is dat totaal niet. Ga je eens verdiepen idioot

Stem VVD of je bent racistisch

>Allebei hebben (hadden) ze als grootste punt referendums
Alsof referenda het enige is waar die partijen voor staan.

En betere zorg! :^)

...

met a total of one dutch person, seems like a good bloke.

is wilders going to win

...

ill return to my fatherland next week.
there is a big possibility since more people start to hate the Aristocrats around the hague.

if wilders becomes the new face of the netherlands.. i will protest and resist that guy

>33 jaar
>vrijmetselarij
Leg uit aub

Waar in het kieskompas had de LPF gestaan?

...

Marianne Thieme.

Omdat je haar zou doen.

33 is de hoogste graad van vrijmetselarij.
Als je er een beetje in verdiept zie je dat getal telkens opduiken