/polder/ thread: Pardijfrikandel :D

>/ourguys/
FvD
>Coalition tier
SGP
PVV
>Useful idiots
50 plus
CU
>Commie tier
SP
>Partycartel
Groenlinks
VVD
D66
CDA
PvdA
>Meme
Nieuwe Wegen
Ondernemers partij
Denk
Art1kel
>Rape victims
VNL
Piratenpartij

FvD meme folder
imgur.com/a/2ZOsa

FvD website: Fvd.nl

Other urls found in this thread:

strawpoll.me/12472551
archive.is/ewxkp
twitter.com/SFWRedditGifs

Oe Dribs :D

First for JAN

schaamteloze bump met oc meme

Nice digits user!

...

...

...

Later maten, ik ga nu ff tukken.
Hopelijk weet ik morgen of het FvD wordt of toch SGP

>het kartel wordt opengebroken

Trips voor pardijfrinkandel is een teken

Kan iemand bij de spurdo met dierry patat pardijfrikandel toevoegen?

Ex Kuzu stemmer hier. Kuzu is totaal de weg kwijt. Je moet zeker niet op hem stemmen voor een sociaal en veilig Nederland.

...

GA EENS NAAR BED MENSEN

Poor Geert is losing in the polls and even the Sup Forumsls.

Not going to liefde here, ex Rutte voter here. Its going to be great watching Rutte crash and burn. In all seriousnes though, we cant let this man have a third term.

hoi ahmed
(you)

Lie*

No!

We slapen al

slapen doe ik wel na 15 maart

Slaab is voor het swakken :D

Wat vinden jullie van oost-Europeanen in Nederland

Nooit last van gehad, hoog percentage aan het werk en laag percentage in de uitkering/bijstand. Lijken me prima mensen.

Alles met blauwe ogen en cup C+ mag blijven. De rest moet terug.

Harde werkers 0 misdaad

Oke jongens, het besluit is gevallen.
Een stem op Hiddema terwijl een vriend toch voor Wilders gaat.
Laten we hopen op die coalitie.

Based. God met ons user.

Goede keuze kerel

Werken doorgaans hard en doen meestal werk wat Nederlanders toch niet willen doen (e.g. vruchten plukken)
Ben er niet voor dat ze zo vaak onder 't minimum loon werken though, oneerlijke competitie.

We hebben grotere vissen te frituren in onze Dachau pan - in Engeland is er nu de situatie dat Polen bijvoorbeeld regelmatig fanatieker tegen Moslims optreden dan de daadwerkelijke Engelse bevolking. Ik vind het een prima volk alleen het past niet goed bij ons

Slaapze heren
Ik ben er overmorgen weer

Wat hebben ze te willen? Ze willen het niet omdat ze 1. de kans niet worden gegeven en omdat 2. ze het nut er niet van inzien, omdat de uitkeringen bijna net zo hoog zijn als een baantje in het magazijn.
Daarnaast wil men zich onbewust toch niet verlagen tot negerwerk. Terwijl DAT juist het probleem is, het IS geen negerwerk, het is NEDERLANDS werk, hoe laag het ook is, en het moet verricht worden. Het is alleen negerwerk omdat er negers voor geïmporteerd worden.

>VOTE FOR OURGUY IN THE NETHERLANDS
strawpoll.me/12472551
>VOTE FOR OURGUY IN THE NETHERLANDS
strawpoll.me/12472551
>VOTE FOR OURGUY IN THE NETHERLANDS
strawpoll.me/12472551
>VOTE FOR OURGUY IN THE NETHERLANDS
strawpoll.me/12472551
>VOTE FOR OURGUY IN THE NETHERLANDS
strawpoll.me/12472551
>VOTE FOR OURGUY IN THE NETHERLANDS
strawpoll.me/12472551
>VOTE FOR OURGUY IN THE NETHERLANDS
strawpoll.me/12472551
>VOTE FOR OURGUY IN THE NETHERLANDS
strawpoll.me/12472551
>VOTE FOR OURGUY IN THE NETHERLANDS
strawpoll.me/12472551
>VOTE FOR OURGUY IN THE NETHERLANDS
strawpoll.me/12472551

>dat Denk logo
>letterlijk handenwrijvend
je verzint het niet

WAAK ME WAKKER

Wilders is wel /ourguy/, maar hij krijgt zo weinig bijval van zijn eigen angstige volk dat hij het bij de Zionisten op moet gaan zoeken.

Met Markuszower op 4 op de lijst is hij meer /kosherguy/ dan /ourguy/ geworden. Verder niks mis mee maar een Nederlandse volksvertegenwoordiger wordt wel geacht... het Nederlandse volk te vertegenwoordigen.

En daar zie ik bij Wilders toch enkele belangenverstrengeling want hij is wel in extreme mate afhankelijk van zijn Joodse vriendjes.

Over het algemeen ben ik pro-Israel maar als ik "Zeg Ken Jij De Mossadman" Markuszower boven Bosma zie staan is dat toch even slikken.

lol. nu je het zegt.

Ok last post before this thread is archived. May kek bless those who deserve the blessings of the lord of chaos.

archive.is/ewxkp Do you ever wonder if we're the bad guys Sup Forums?

>Jalta

Proxyshill with low energy bait.

(((Joshua Livestropop))) die ons vertelt dat de EU een zegening is. Ga ergens anders trollen libero.