/polder/ Dutch Renaissance Edition. Kebab must be removed

/POLDER/ GENERAL THREAD

>ELECTION DAY: MARCH 15TH 2017
THE DAY THE DUTCH DEFEAT GLOBALISM

EXPLANATION OF PARTIES: pastebin.com/rM2x5tqQ

DUTCH ELECTION FOR DUMMIES
en.wikipedia.org/wiki/Dutch_general_election,_2017
en.wikipedia.org/wiki/House_of_Representatives_(Netherlands)

LATEST POLL RESULTS
frontbencher.nl/peilingen/
peilingwijzer.tomlouwerse.nl/p/laatste-cijfers.html
allepeilingen.com/

THIERRY CONFRONTS GOVERNMENT IN REGARDS TO BOTH EURO AND EUROPEAN UNION:
youtube.com/watch?v=LvpdZLrXgfk

THIERRY INTERVIEWED AT RTL (Dutch, no subtitles):
rtlnieuws.nl/nederland/politiek/rtl-campagne-update-thierry-baudet-van-fvd

STEFAN MOLYNEUX DROPS REDPILLS ABOUT THE NETHERLANDS
youtube.com/watch?v=ypnC5-M7PhQ

FORUM VOOR DEMOCRATIE TWITTER ACTIE
thunderclap.it/projects/52731-stem-fvd-op-15-maart

Other urls found in this thread:

thunderclap.it/projects/52731-stem-fvd-op-15-maart
forumvoordemocratie.nl/crowdfunding/project/sos
forumvoordemocratie.nl/events
forumvoordemocratie.nl/verkiezingsprogramma
forumvoordemocratie.nl/campagne
youtube.com/channel/UC9H9K7oSpte0uWBofdW4UiA/vide
youtube.com/watch?v=qXbZd9bVTgg
frontbencher.nl/peilingen/
pastebin.com/rM2x5tqQ
noisey.vice.com/nl/article/wat-stemt-aafke-romeijn
youtu.be/w1oWrZiyFPM
twitter.com/AnonBabble

first for ending the partijkartel

>VERGEET NIET FVD OP TWITTER TE SUPPORTEN OM ZE TRENDING TE MAKEN OP 15 MAART

thunderclap.it/projects/52731-stem-fvd-op-15-maart

>WEES EEN DONEERBEER

forumvoordemocratie.nl/crowdfunding/project/sos

>GA NAAR EEN FVD EVENT

forumvoordemocratie.nl/events

>LEES HET VERKIEZINGSPROGAMMA

forumvoordemocratie.nl/verkiezingsprogramma

>VOER CAMPAGNE VOOR FVD BIJ JOU IN DE BUURT

forumvoordemocratie.nl/campagne

>BEKIJK FILMPJES VAN FVD

youtube.com/channel/UC9H9K7oSpte0uWBofdW4UiA/vide

...

Prachtig. Kwaliteit miem.

>PvdD
>Wil vleestaks van 14% opleggen, "want er zijn genoeg alternatieven"
>Die alternatieven worden gemaakt met voornamelijk palmolie, die wordt geïmporteerd uit landen die regenwouden platbranden om daar vervolgens maar één jaar op te verbouwen. Palmolie is de grootste bedrijging voor het regenwoud.
>Wil dierentuinen afschaffen. Die dieren zullen worden moeten afgeschoten omdat ze zich niet meer in de natuur kunnen redden, of ze worden aan landen verkocht waar ze slechter worden behandeld.
>wil bemesting en lanbouwgif verbieden waardoor oogsten maar 50% opbrengst geven waardoor er meer landbouwgrond vrij moet komen.
Wat een hypocrisie.

...

Nice, hahaha!

AWOOOOOOOOOOOE

>alleen maar FvD links
>geen PVV links
kanker op man

You can just post them instead of whining.

PVV 2017

typical PVV, all talk no action

I would have voted Wilders if not for him being a gigantic pussy and not turning up at the debates.

it should be in the OP, but fine

youtube.com/watch?v=qXbZd9bVTgg
(this isn't about politics but ok)

>kanker op man

Low energy.

Political leaders go to debates.
Wilders goes to Omroep MAX.

18th for Hiddema

...

Excellent meme

fuck sake people
when we're full of muslims you'll be sorry you didn't vote PVV

/r/de_thierry/
Even pluggen om te shillen op reddit.

Requesting the screenshot of the PvdA program about throwing "bullies" out of their houses.

VDD vs PVV

Geert Wilders is going to win hes playing the kike card

...

...

4:00
>Wilders claims to not be an indojew

Wew lad

Ha ha nice one

Welke partij's standpunten zijn dit?

de blik in haar ogen, je WEET gewoon dat ze geneukt hebben

het is algemeen bekend dat theo hiddema DE grootste lul van amsterdam heeft, mogelijk een van de grootste ter wereld. zijn penis is omschreven als “net zo groot als een fles Spa”, met een reusachtige dikte waaraan zelfs don en ad niet kunnen tippen. ik schat zijn grootte op minstens 22 cm lang gemeten vanaf de wortel, met MEER dan 18 cm dikte. hij zou ancilla’s vagina absoluut vernietigd hebben.

ze zouden uren en uren hebben moeten besteden aan voorspel, om haar nat genoeg te krijgen om het aan te kunnen. ik zie voor me hoe ze erom smeekt, terwijl theo hem amper voorbij de eikel erin krijgt, en ancilla die kreunt en kronkelt terwijl ze hem opdraagt dieper te gaan. ze zou klaarkomen binnen seconden na de gehele lengte te hebben ontvangen, gevuld en uitgerekt tot aan haar baarmoedermond.. het orgasme zou krachtig zijn, met haar vaginale spieren die theo’s kloppende monsterlid stevig vastklampen, haar hele lichaam sidderend van euforie..

ik durf te wedden dat ze nog steeds masturbeert bij de herinnering eraan

gokje: Artikel 1

PvdA

Het is het PvdA partijprogramma.

Any place where I can watch the election night in english?

...

...

Probably not. Our elections aren't big enough to be covered internationally and we do everything in Dutch.

Whos winning

...

Een aantal draden geleden heb ik beloofd een diversiteits flyer van de UvA mee te nemen, als er nog interesse is post ik het resultaat.

Polls can we found here:

frontbencher.nl/peilingen/

Explanations about the different parties:

pastebin.com/rM2x5tqQ

Geert is getting a substantial amount of international attention, though. Maybe it'll be a bit different this time.

Even the Austrian elections were drawing in more international interest in their elections than Austria had seen in years.

True, but I don't see BBC or ARD doing live coverage.

Mega-SJW Aafke Romeijn pisses her pants about Thierry in this VICE article,
noisey.vice.com/nl/article/wat-stemt-aafke-romeijn

>people have to endure this crap

>Deelnemers aan overheidsaanbestedingen die in hun personeelsbeleid aantoonbaar een weerspiegeling nastreven van de samenleving, positief te waarderen in het proces van gunnen van opdrachten.
onironisch de grootste kanker uit die lijst

GL-programma, neem ik aan?

PvdA, kennelijk.

...

youtu.be/w1oWrZiyFPM

Would you guys be particularly bothered if Geert won, even if you prefer Baudet?

Is it a "better than the alternatives" case or do you really think he can't be trusted?

I think he claims he's not Indonesian, since there's a difference between Indo and Indonesian. But you could be right.

...

Opkankeren met Thierry kanker homos

This is a meme. His grandparents were based colonialists who lived in Indonesia

The austrian presidential elections are just to elect the fucking president, the role of president is just cerimonial in most of countries in europe maybe except for france.

Dan staat er in het GL-programma iets heel vergelijkbaars, want het kwam me erg bekend voor. Maar goed, van hetzelfde laken een pak.

>westerse tradities en teksten te verrijken met andere academische perspectieven
WIJ WAREN KONINGEN

Daily reminder that shills are out to steal as much PVV votes as possible. The plan is that one of the cuck parties will get majority to form a cuck party cartel and then basically country is lost forever.

Daily reminder that voting PVV is the only way to uncuck NOW.

>sociale rechtvaardigheid

That wasn't his point, though.

...

PVV is part of the partycartel. They promise change, but will change nothing.
Wat voor een studies heb je allemaal aan de UvA?

>de Nederlandse cultuur willen behouden is een onderbuik-issue
Waarom in godsnaam? Ze geeft ook geen enkel argument, het is maar weer een 'ik vind' dingetje zonder verdere uitleg. Het zal wel komen door de sociale druk om je toch vooral tegen alles wat Westers is af te zetten in de SJW-kringen enerzijds, en een gebrek aan eigenheid en authenticiteit van dit soort figuren anderzijds, ondanks het spektakel dat ze van hun leven proberen te maken.

Ik heb ooit college literatuurwetenschap gehad van Bram Ieven, de man van Aafke. Die begon keer op keer uit zichzelf en zonder aanleiding te vertellen dat hij geen tv keek en geen smartphone had. Wat een neppe zak hooi was dat. Hoorde hem een paar maanden geleden nog op de radio de VS verkiezingen duiden. Toen noemde hij zich opeens 'politicoloog'. Acteur.

>>sociale rechtvaardigheid

When "rechtvaardigheid" is not enough.

Ik zou het niet weten ik loop er godzijdank alleen stage

LOL HOLLAND A GREAT COUNTRY, BUT WE BE FUCKIN SMALL, WE BE PROUD PPL!!!

Ik dacht eerste dat het het Artikel 1 programma was. Die hebben er een heel "feministisch manifest" oid integraal in opgenomen. Staat helemaal vol met dit soort onzin.

define 'won
his party getting the most seats is not a guarantee of actually being in the coalition. especially with PVV.

PVV getting a lot of seats is not a problem for me i just hope FVD get a couple

WY

WIENE

KENINGEN!!!!

lmao

is that venlo nigger speak

Geert can "win" (get most seats in parliament).
I hope FvD will get a least 2 seats.

Dit is echt verschrikkelijk. Het lijkt eigenlijk vooral een Nederlandse vertaling van een Tumblr-post, waarvoor een-of-andere excuusneger opdracht heeft gekregen van de UvA want "kijk ons eens tolerant zijn"

Dit is toch wel 1 van de mooiste

Hoe zijn de mensen daar?

dat is Frysk neger

KANKER

ZET DIE KANKER ZOOI IS FF RECHT

...

Daar heb ik me niet eens aan gewaagd. Ik walg ontzettend van zo'n beetje alles dat met Sylvana te doen heeft

Wel lekker beroerd Fries overigens.

Kankerzooi is één woord.

excuseer

Ik loop op de science park, over het algemeen zijn het een stel thja linkse rakkers zal ik maar zeggen. Het gaat niet vaak over politiek, behalve als Trump zijn mond weer eens opendoet natuurlijk dan is het een soort virtue signal festijn. En het vervelende is dat er een soort arrogantie omheenhangt. Niet bij iedereen maar er is duidelijk een gevoel van wij zijn slimmer en beter geinformeerd, terwijl dat zelden het geval is.

Wilders heeft wederom weer goede punten.

Is there low chance of FvD getting seats? From the little I know about Baudet he basically comes across to me as a more refined, potentially less Jewish version of Geert.

>diversiteitsgevoelige taal

Literally subverting our language.
Reeeeee!

Ik vind het superioriteitsgevoel van linksen altijd zo ironisch

>Ik wil niet over politiek praten
>t. politicus één week voor de campagne
kankergoeie punten man.

...

>Kijk bijvoorbeeld naar de Brexit. Die keuze drijft op angst en dat baart me zorgen. Als je ziet hoe dat debat gevoerd is, dan is er zo weinig inhoudelijk beargumenteerd en zoveel op onderbuikgevoelens ingespeeld.
de ironie

According to the (((polls))) he will get two seats.

That's an apt characterisation; I don't see him getting more than 3 seats, though.

>aan nepdebatten meedoen
>mensen weten niet al waar gebaseerde Wilders voor staat
Scheer je weg, FvD-shill.

Partij voor dikke Debielen

Wow. Is dit oc of een vertaalde pasta?

Het is in ieder geval prachtig.

Waarom is Frits zo'n faggot?

Ik kijk nu dat interview van vanmiddag

why is this meme language still allowed?

...

i don't know this is a /pol bubble that's highly positive about him. I guess 2-3 seats

>Durrr nepdebatten
Ik snap zijn redenatie, en kan mij er ook in vinden, maar zo verliest hij gewoon zetels, en dat is niet slim.