/polder/ kek verkiezingsplaatje in het kikkerland [english]

/POLDER/ GENERAL THREAD

>ELECTION DAY: MARCH 15TH 2017
THE DAY THE DUTCH DEFEAT GLOBALISM

EXPLANATION OF PARTIES: pastebin.com/rM2x5tqQ

DUTCH ELECTION FOR DUMMIES
en.wikipedia.org/wiki/Dutch_general_election,_2017
en.wikipedia.org/wiki/House_of_Representatives_(Netherlands)

LATEST POLL RESULTS
frontbencher.nl/peilingen/
peilingwijzer.tomlouwerse.nl/p/laatste-cijfers.html
allepeilingen.com/

THIERRY CONFRONTS GOVERNMENT IN REGARDS TO BOTH EURO AND EUROPEAN UNION:
youtube.com/watch?v=LvpdZLrXgfk

THIERRY INTERVIEWED AT RTL (Dutch, no subtitles):
rtlnieuws.nl/nederland/politiek/rtl-campagne-update-thierry-baudet-van-fvd

STEFAN MOLYNEUX DROPS REDPILLS ABOUT THE NETHERLANDS
youtube.com/watch?v=ypnC5-M7PhQ

FORUM VOOR DEMOCRATIE TWITTER ACTIE
thunderclap.it/projects/52731-stem-fvd-op-15-maart

Meme folder:
imgur.com/a/2ZOsa

Other urls found in this thread:

telegraaf.nl/binnenland/27770360/__PvdA_heeft_het_zwaar_op_straat__.html
youtube.com/watch?v=0OzJaMNeF_A
zerohedge.com/news/2017-03-06/ukraine-has-lost-billions-trade-agreement-eu-year-one
twitter.com/NSFWRedditImage

2e voor /onzejongen/

...

>dgw je dagelijks aan de balzak van Baudet wilt ruiken maar genoegen neemt met het saneren van jouw werkgever en dat is prima want iedereen denkt dat je een linkse pottenbakker bent

AWOOOOOOOOOOOEEEEE

Een man met één doel, één missie.

Om het kartel op te breken.

Desnoods van binnenuit.

Vriendelijke herinnering dat Baudet volledig gepild is

Dagelijkse herinnering dat partijen die Wilders uitsluiten dat alleen doen om zetels bij hem weg te halen of sowieso al nooit met hem zouden kunnen samenwerken door het te grote verschil in standpunten.

>De EU wil voor 2020 een Europees leger
Stop dit

>Denk filmpje over problemen die zij zelf propageren en creëren waar die eerder niet bestonden

Dradelijkse herinnering dat FvD nooit had bestaan zonder Geert.

Traag draadje, effe lekker

Ik zat te denken hè. Voor een land als Engeland is het goed om uit de EU te gaan op lange termijn, ook al is het belangrijkste de muntunie die verrot is, maar goed. Voor ons is het denk ik niet zo handig, omdat de EU immers bedacht is voor vooral Duitsland en een beetje Nederland. Het is echt niet normaal meer hoeveel voordelen Duitsland heeft. Maar die hebben het ook goed geregeld. Zoek maar op Mark Blyth, Eurozone. Leer je ook nog eens wat.

Dus in plaats van direct uit de EU te gaan is het niet makkelijker om te wachten tot het uit zichzelf klapt? Wij gaan er toch niet heel veel op voor- of achteruit bij een Nexit, vooral om het gedoe er om heen en hoe lang het duurt. Het gaat toch uiteindelijk wel klappen, omdat de muntunie simpelweg het aller grootste domme kanker idee ooit is. Wederom, goed voor Duitsland uiteraard. Griekenland, Spanje, Frankrijk, Portugal, Ierland en Italië gaan nooit uit de ellende komen omdat ze hun munt niet kunnen devalueren om zo de schulden weer wat weg te knallen met inflatie, de drukmachines hebben ze weggeven.

Dus hoe lang gaat het duren voordat de Euro finaal instort?

...

...

Populisme is het scheldwoord van politici die bang zijn voor het volk - Thierry Baudet

>Guldens, traditie, vaderlandsliefde en soevereiniteit
>Lang geleden leefden de Nederlanders in vrede samen
>Maar alles veranderde toen het partijkartel aanviel
>Alleen de filosoof-koning, meester van alle vier de elementen, kon ze stoppen
>Maar toen de wereld hem het meest nodig had, verdween hij
>15 jaar ging voorbij, maar Forum voor Democratie vond de nieuwe filosoof-koning
>Een rechtsfilosoof, genaamd Thierry
>Zijn kartelbreektechniek is geweldig, maar hij moet nog veel leren voordat hij het partijkartel kan breken
>Maar ik geloof dat Thierry de wereld kan redden

Als Le Pen wint en het voor elkaar krijgt een voorstel voor Frexit te laten behandelen zou het zomaar uit elkaar kunnen klappen. Dan zou Frankrijk namelijk ook weer op eigen tempo haar economie kunnen repareren. Ik zie ze het doen.

dat is het punt. Ze merken dat de publieke opinie over de EU kantelt. Daarom proberen ze zo snel mogelijk massa immigratie mogelijk te maken en een EU leger. 'Een kat in het nauw maakt rare sprongen'

VRIENDELIJKE HERINNERING OM GEEN TIKKEN NAAR RECHTS UIT TE DELEN. STEM FVD OF PVV HET MAAKT NIET UIT, WE HEBBEN ELKAAR NODIG IN DEZE STRIJD.

>VRIENDELIJKE HERINNERING OM GEEN TIKKEN NAAR RECHTS UIT TE DELEN. STEM FVD OF PVV HET MAAKT NIET UIT, WE HEBBEN ELKAAR NODIG IN DEZE STRIJD.

VRIENDELIJKE HERINNERING OM GEEN TIKKEN NAAR RECHTS UIT TE DELEN. STEM FVD OF PVV HET MAAKT NIET UIT, WE HEBBEN ELKAAR NODIG IN DEZE STRIJD.

>VRIENDELIJKE HERINNERING OM GEEN TIKKEN NAAR RECHTS UIT TE DELEN. STEM FVD OF PVV HET MAAKT NIET UIT, WE HEBBEN ELKAAR NODIG IN DEZE STRIJD.

Met Hiddema die de tekst inspreekt.

>Maar ik geloof dat Thierry het partijkartel kan verbreken
Dan is ie perfect.

...

Eens. Wat dit betreft kunnen we een voorbeeld nemen aan hoe links campagne voert.

Ze zouden zich moeten schamen dat ze geen populisten zijn. Hun functie heet 'volksvertegenwoordiger', dan mag populist toch geen scheldwoord zijn?

GRASS ROOTS MEME MAGICIANS HOLLAND DIVISION

Waren deze al eens gedeeld hier?

Ik heb het gemist. Was thierry bij pauw en jinek? Update please nederanons

...

je kan beter een sterke natiestaat hebben gebouwd voordat de eu uit elkaar klapt, anders gaat nederland het niet overleven

Gotverdomme, wat een kut item bij P&J. Zowat alle partijen krijgen een volledig item maar FvD wordt weer op een hoop gegooid met 2 kansloze partijen.

/polder/ in a nutshell

Dit. 'Populist' komt ook gewoon van het Latijnse woord 'populus' dat 'volk' betekent. Het Griekse woord hiervoor is 'demos', waar het woord 'democratie' vandaan komt.

Echter, 'populisme' wordt ook wel gebruikt om aan te duiden dat een politicus gewoon zegt wat goed klinkt om zoveel mogelijk macht te krijgen. Wat dat betreft past een Jesse Klaver daar veel beter in. Die bijeenkomsten zijn ook gewoon complete volksmennende aubades

top kek

>not wanting a European army so Europe can become a military superpower consisting of multiple different independent states

telegraaf.nl/binnenland/27770360/__PvdA_heeft_het_zwaar_op_straat__.html

JUST

Jan Roos is een goed voorbeeld daarvan. Domme dwaas.

Integendeel. Als de euro instort krijg je zeer waarschijnlijk (hyper)inflatie. Wie er het eerst uit is, heeft dus de beste uitkomst. Wie er het langst in blijft, krijgt de volle laag. Een soort omgekeerde tontine dus. En ik vrees dat Nederland als 'braafste jongetje van de klas' de dodenrit tot het eind gaat willen uitzitten als het partijkartel hun zin krijgt

>Wanting to lose control of our army by giving it to Brussels
Dacht het niet ventje

>Jesse probeert te voorspellen wie er gaat winnen
>lukt niet
>over 20 minuten die wandelende gracht die helemaal nat loopt voor het gezicht van Jesse

youtube.com/watch?v=0OzJaMNeF_A
Watch from 8:04, Van der Staaij is triggerd

...

>not wanting a European army so Europe can become a military superpower consisting of multiple different independent states
>independent states

There's your problem

Was als het goed is alleen een fragment.

>independent
>no own army

you should let burgers redpill you on gun ownership, the same works at the level of the nationstate

Die twee cucks hadden van die brug af gelazerd moeten worden

>Muh economie miem

>not wanting napoleonic coalitions

10 seconden in beeld en belachelijk gemaakt, niet in de studio maar in een campagnebusje

>Pechtold zou gelijk staan met Wilders in de peilingen
Peilingen zijn nep nep nep

...

>je eigen land not niet terughebben en al plannen maken om het weer weg te geven

>555
Redpill me op lavender uit de provence

Alleen een stukje in het Jair stukje. Daarnaast werdt hij nog een paar keer genoemd in een sneer en dat lavendal zakje.

dit was kankergeniaal

Dank. Mooi kut dus. Ik vermoed komende week meer moddergooien tegen FvD

Jesse Kadaver, hij is uit op jouw hersenen omdat hij ze zelf niet heeft.

What is the best FvD meme and why is it the kartelschaar?

Geuren hebben een invloed op een zeer diep gelegen deel van het brein. Zo komt het wel eens voor dat mensen lang vervlogen herinneringen weer terugkrijgen wanneer ze een daarmee geassocieerde geur weer ruiken. Thierry Baudet heeft zich meester gemaakt van dit proces en koppelt sleutelgeuren aan gemoedstoestanden, waardoor hij het Freudiaanse Ich, Es en Über-ich samen kan voegen tot een hyperefficiënte drie-eenheid en onvoorstelbare hoeveelheden informatie kan verzamelen in een korte tijd. Hiervoor gebruikt hij een techniek die 'het geheugenpaleis' heet. Hij verplaatst zich hiervoor geestelijk naar een plaats waar al zijn herinneringen zijn opgeslagen. De plaats die hij hiervoor heeft uitgekozen is dezelfde plaats als waar hij deze techniek heeft ontwikkeld, gedurende een jarenlange opleiding bij de monniken van de abdij van Sénanque.

Thierry looks a bit like reviewbrah

...

Het goede nieuws is dat de mensen die zich tot FvP aangetrokken voelen ze niet kennen van de mainstream media en dus ook niet ontmoedigd raken door de staatspropaganda zenders.

Het is een kwestie van onze jongens een zetel of twee te geven en vanaf daar zitten ze in het spel en kunnen ze zieltjes winnen met kameroptredens.

*FvD

Sorry jongens ik ben moe.

Kijk nu de herhaling. Mooi hoe ze FvD als splinter partij zien. Maar die pet wil ik.

user...... hoe w-weet jij dit?

Are you going to do something about it then? Go on de_thierry and organize decent and honest news coverage. Start tweeting correct news stories to journos and point out hypocrisy.

Ik heb al te veel gezegd

wat voor stats zijn dit?

Hoi Thierry, heb wat kartelchips.

Volgens mij wordt dat wel eens chaos magic genoemd. you can access you unseen potential that way

Ik hoor in zon interview gpost in de vorige thread Theirry zeggen dat het FvD buitenlands beleid op Frans model wil doen, maar ik kan dit nergens vinden op hun website, redpill me about it?

/Theo/cratie en BaudetRaket zitten op hetzelfde niveau.

Is dit hoe hij die boeken onthoud ?

Heeft hij altijd een beetje lavendel bij zich voor de zekerheid?

Kan ik ook worden getraind?

HUP HOLLAND HUP!

zerohedge.com/news/2017-03-06/ukraine-has-lost-billions-trade-agreement-eu-year-one

Het hele vrijhandelsakkoord blijkt gewoon een excuus te zijn voor Duitsland om de economie van dat land omver te werpen.

Veel mensen zijn zich denk ik, er niet van bewust dat de europese instanties vrijwel weinig invloed hebben en dat ook op middel-korte termijn ook nooit van zijn leven krijgen.

Mijn inziens is de EU een vehikel voor Duitsland om zich economisch uit te breiden ten koste van al haar lidstaten sinds Frankrijk er niet meer aan toe doet.

Eens.

Wat denken jullie van de selfie campagne? Zijn we gedoemd? Is het overgrotedeel van de bevolking niet betrokken genoeg en dom gehouden?

Deze user is wakker.

Facebook populairiteit

In een livestream event heeft hij dit aangehaald. Je zou de juiste moeten vinden op facebook. Volgens mij was het zoiets van dat Frankrijk meerdere ambassades heeft in een land.

Het is wel vaker genoemd dat dit het vierde rijk is. Maar het zou ook kunnen zijn dat ze zo gewoon Rusland dwars wilde zitten en mogelijk oorlog uit wilden lokken.

Als zelfs de normies massaal over FvD weten kan ik niet geloven dat ze nog steeds op 1 zetel staan volgens NOS.

Eén ding kan ik wel vertellen: het is van kardinaal belang dat de zak lavendel van Thierry nooit mag worden gestolen, want het is de sleutel tot zijn enorme intellect. Het partijkartel probeert al jaren in zijn huis in te breken om de lavendelzak te verdonkeremanen, maar dit is ze tot op heden nooit gelukt. Het recente interview was ook slechts een dekmantel van het partijkartel om de zak te bemachtigen, maar Thierry had dit al lang door en heeft de zak snel vervangen door een zak met opgevouwen FvD-campagnefolders, waardoor hij de list omboog naar gratis publiciteit. Het partijkartel zit al zo lang achter deze zak aan omdat ze weten dat wanneer ze er in slagen om de zak te stelen, Thierry helemaal terug moet naar de Provence om nieuwe lavendel te plukken, en hiervoor eerst moet wachten tot het lavendeloogstseizoen weer is aangebroken; ruim te laat voor de verkiezingen dus...

Miem vers van de pers

GUYS GUYS GUYS
JONGENS JONGENS JONGENS

Is dit waarom hij een tijd geleden kort haar had?

Moest hij kaal worden om lid te worden van die gemeenschap?

is de lavendelzak zijn horcrux?

Ik heb niks gehoord over een Frans model?

Wat is de kracht van de Lavendelzak?

Dat is de vraag die we moeten liken

Top tier miem my friend.
You make this effort worthwhile, keep on going.

Someone should ask this, it's good for memes

towards the end of some debate posted in the previous thread.

Nee lijkt me niet, kaal is gewoon supercomfy.
Is ook geen gemeenschap, kan iedereen gewoon doen maar kost even tijd en moeite

>Wanneer ik denk dat ik in Provence ben

Het is te laat voor mij om kwaliteitmiems te maken

Can someone make this with Thierry and his Lavendelzakje.

"The lavendelbag that saved europe."

Witnessed, also if Wilders loses to this guy it would still be a win.

Hey wakkere user, heb jij toevallig ook zn lavendelzak? Doe mij een beetje van die lavendel.

Deze vraag moet gesteld worden. Als hij ons kan verlichten op dit gebeid kunnen wij precies diezelfde techniek gebruiken om Nederland weer groot te maken.

Ja, dit is de sleutel tot zijn kennis. Hij neemt de lavendel nooit mee naar buiten, omdat hij (terecht) vreest dat het partijkartel zigeunerzakkenrollers inschakelt om achter zijn geheimen te komen.

Theoretisch kun je wel worden getraind, maar de monniken van Sénanque nemen slechts contact met je op wanneer de abt je waardig acht om het partijkartel te breken. Echter, niemand heeft de abt ooit in levende lijve gezien. Sommigen zeggen dat het Theo Hiddema zelf is, maar dit zijn slechts geruchten

Zulke termen dekken amper de lading. Gewone stervelingen zullen nooit gebruik kunnen maken van de krachten ervan, omdat het slechts werkt wanneer de lavendel is gewijd door de monniken.

Experts vermoeden dat dit het teken is geweest van een stijging in de rangen van het broederschap, maar niemand kan dit met zekerheid bevestigen

Klopt, denk dat FvD wel meer zetels gaat halen, 4?

If i pull away that lavendelzak would you die?

>Mooi hoe ze FvD als splinter partij zien.
Wacht maar, als ze boven verwachting winnen krijgen we dat Russen gezeik hier ook nog.