>> What's more effective is telling all SJW feminist cucks about their pedophilia past, let's see if they still support it after they know about that.
Luis Adams
>wait a conservative party with actual plans? >shit >what can we find to paint him a nazi?
Progressive tards are afraid and grasping at straws. A paragraph said by a fictional character and a quote taken completely out of context are the only points they have, or in fact, don't even have.
Easton Smith
finished
Cameron Cruz
Yeah they approached Thierry like wild digs after his speech about the homeopathic reducing of our people.
Julian Rogers
Yeah they approached Thierry like wild digs after his speech about the homeopathic reducing of our people.
Charles Edwards
Of course they are. They're giving him the Trump treatment, and so far it isn't working. This will escalate until their accusations can't be taken seriously anymore.
Dylan King
>not voting Jezus Leeft
Alexander Roberts
What do you think is the first thing people will say if you start putting subjective terms like YAY FVD WE THE GREATEST BOOOO LEFT. Nobody is going to fucking buy that this is an objective analysis you humongous twat.
Start understanding that we live in a post-truth society where your viewpoints are identified by the group you belong to and truth is then seen as deception rather than truth it self.
These sort of juvenile identity politics doesn't belong to the Right
>Mike uit Rotterdam Tja, dit soort mensen zitten er ook tussen.
Luke Ramirez
>Dit tot groot verdriet van Herman Meijer, toen actief in de cpn en later voorzitter van GroenLinks. In het communistische dagblad De Waarheid reageerde hij in september 1985 op een commentaar in Trouw dat als strekking had dat er uit de samenleving geen signalen waren gekomen om de leeftijdsgrens te verlagen van zestien naar twaalf. ‘Oehoe, Trouw, ziet u mij? Ik sta hier te zwaaien met een roze vlaggetje. Ik geef een signaal af, ik ben ervoor.’ Acht jaar later betoonde hij zich in een interview in de Gay Krant voorstander van het schrappen van ‘álle leeftijdsgrenzen uit de zedelijkheidswet’. De homo-emancipatie was volgens hem ten koste gegaan van de acceptatie van pedofilie. In Meijers ogen een treurige ontwikkeling. ‘Ik kan ook wel op een knaapje vallen. Men gaat ervan uit dat je met een kind geen erotische verhouding kunt hebben zonder het te benadelen. Onzin. Alleen misbruik en geweld moeten worden bestraft.’
Hunter Fisher
Dus, zijn we content met deze uitslag? Ik persoonlijk had nog wel iets meer zetels voor /onzejongens/ verwacht.
Jack Turner
meer is altijd beter, maar het had een heel stuk slechter kunnen gaan.
Brody Bailey
Je bent op het verkeerde been gezet door (((interne peilingen)))
Sebastian Foster
Ik stem zelf liever voor de Partij voor Mens en Spirit
Elijah Gutierrez
i am 2 is really good for the party compared to just one and overall a great feat
secretly hoping for a magical third they should grow nicely from here
Levi Clark
eh, zelfs (((de Hond))) had een marge van 1 tot 5. Uiteindelijk ziet het er naar uit dat Ruttes theaterspel met Erdogan toch nog aardig wat heeft uitgehaald helaas.
Jayden Wright
We should check if they aren't having an agenda, like the previous time Thierry was there.
Colton Young
A third one would've fucked Rutte bigly
David Lee
>doet voor het eerst mee >2 zetels >VNL weg >artikel 1 opgerot >ook de PVV zetelwinst geboekt
Dit kon veel slechter.
James Fisher
>Liberal students cheering for Jesse again End me
Nathan Miller
dick suckers
Daniel Foster
Kan iemand me roodpillen op Thierry, ik begrijp dat hij veel haat krijgt vanwege een controversiële romans en het homeopathisch verdunnen van de Nederlandse cultuur?
Asher Perry
Pretty content, this correlates with my realistic presumptions and wishes.
Christopher Phillips
hello muhammed
Isaac King
Mooie getallen
Beiden quotes zijn uit de context genomen
Evan Ramirez
What do you need to be redpilled about?
Brody Sanchez
Try to picture yourself a Sup Forumstard in the parliament, that's Thierry.
Aiden Rivera
cry more loser
Wyatt Scott
Was die roman van hem niet oprecht kanker slecht though?
Eli Russell
This isn't Europe.
Levi Carter
Dit. Gecontroleerd, lekkere cijfers.
Zachary Scott
Dubbelcheck
Robert Flores
>Id: ZW7Ts5/L Zwitsal
Wat bedoelde kek hiermee?
Lucas Nelson
>controversial novels Nabokov wrote Lolita which is about an old guy having a relationship with a 12 year old girl, it is highly regarded as one of the best novels of the 20th century and nobody is pointing fingers at Nabokov if he's pedophile. Just because you wrote a book that doesn't mean you're the protagonist of said book or are projecting all of your own views unto that character
>homeopatische verdunnen van de Nederlandse bevolking
Poor choice of words, and he reiterated it 2 days ago as well. He meant it in the context of our culture, that it is being thinned out by the influx of so many foreigners who bring their own, different, culture and thus diversity is merely leading to a bland brown color of nothingness.
Joseph Parker
Geloof het wel, ik lees geen boeken.
Jayden Peterson
Intro to the /lavenderprince/
Eli Ortiz
GeenPeil didn't get votes either. Their campaign sucked
Parker Hernandez
Hee Arnhem. Blij met /Theocratie. PVV 2e ook meh, maar had erger gekund.
VVD stemmers moeten ze geestelijk laten nakijken, wat een hoorndragers zijn dat zeg
Evan Morales
idk
Leo Fisher
>Campaign Stalking the D66 Tourbus.
gg lads
Owen Garcia
Wat is dat met die dubbels en triples in dit draadje?
Geen idee, maar ik ben wel blij dat de hype een beetje dood is. Kan ik ten minste weer op fatsoenlijke tijd naar bed.
Jordan Reed
wat?
Isaiah Nelson
This.
Noah Russell
Ik ben serious nog steeds wakker. Had even een dipje rond 12u vanmiddag, maar probeer mezelf nu wakker te houden anders is mijn ritme helemaal verkankerd.
Ik wil uitrekenenen hoelang ik al wakker ben, maar dat lukt niet meer...
Levi Mitchell
>116967099 Trudeau makes Klaber look like the fat child you pick on in the secondary school
Jonathan Morris
I heard on here Artikel 1 got FOUR times more votes.
Haha vent, kijk uit dat je niet dood gaat aan slaap tekort. Ook, als je herpes hebt, verwacht koortslippen.
Jordan Anderson
Wow. moet ik gaan opletten. De laatste keer ging ik na 80 uur echt dingen zien die er niet waren
Probeer P&J nog mee te pakken en dan morgen /uitslapen!
Owen Long
Begrijp ik goed dat Baudet een term voor penis is?
Adrian Stewart
Did GEeenPeil get more than 10 votes at all? At least Sylvana had some Bijlmer Meer Djongos voting for her.
Christian Nelson
Baudet means breeding jackass
Tyler Lewis
ga slapen lekker liggen, npo livestream alvast aan en oogjes dicht
Samuel Jenkins
>Sheeeeeeeit Geloof me, als ik niet moest werken had ik het voor gezien gehouden toen LANSINGERLAND kapte met tellen rond 4u.
Mede ook omdat het een zonnig dagje was ging het na 12u dus wel weer. En vette bek gehaald, want daar schreeuwt je lichaam (bij mij dan) om als ik nachtje doorhaal.
Lig wel apathisch op de bank nu btw...
Colton Peterson
>Probeer P&J nog mee te pakken en dan morgen /uitslapen! Maak jezelf comfortabel, broeder.
Deken, whiskey en een zachte lamp, na P&J fijn plat.
Ik ben gewend om lange ploegendiensten te draaien, maar dit is voor mijn doen zelfs extreem. Laatste keer was geloof ik 6 jaar terug.
Henry Davis
Ken dat voel. Ik heb het voornamelijk als ik 48 uur in één sitting aan papers werk. (Want waarom zou je op tijd beginnen aan dat soort meuk?) Daarna ben je bijna te moe om te gaan slapen.
Jaxon Barnes
doet pijn om te lezen zo cringy
Anthony Harris
Ik wilde al eerder gaan, maar werd gebeld en zat zo weer uurtje te lullen. En eerst dacht ik, fuckit kijk de stream morgen wel, maar ben eigenlijk best wel benieuwd naar de uitzending. En tot mijn verbazing denk ik dat ik die nog net kan meepakken.
Bentley Taylor
?
David Morris
„Memes zijn een laagdrempelige manier om mensen bij de beweging te betrekken, dat maakt het extreem succesvol”
David Butler
>The hacker known as Sup Forums is het weer zo ver?
Juan Morris
YES DELET DIT!
Evan Myers
Dit is hoe het voelde toen dertigplussers en kleine kinderen aan jumpstyle gingen doen.
Joshua Wright
Altijd
Ryan Campbell
>Daarna ben je bijna te moe om te gaan slapen. Dat is dus echt een ding hé
Was niet van plan om dit binnenkort nog eens te doen, heb al sinds het licht is een beetje zeurende koppijn waar geen paracetamol tegenopkan.
Adam Ward
>out of EU
fuck
Is there a party that is anti-immigration, and rework the EU to just be free travel, no tariffs, but nothing else.
Isaac Long
Kan me in sommige punten globaal wel vinden, maar hoe kinderachtig wil je een tekst schrijven.
Henry Peterson
Ik heb gehoord dat Sup Forums een russische haxz0r is
Adrian Ortiz
What are the odds of GroenLinks entering government?
Dominic Hill
No, because free travel within the EU automatically means uncontrollable migration of people.