/polder/ general Aesthetic Hiddemeister Edition

>/OurGuys/
FvD
PVV
>Coalition tier
SGP
>Rape victims tier
VNL
>Useful idiots
CU
50 Plus
>Partijkartel
CDA
PvdA
VVD
D66
GroenLinks
>Commie tier
SP
>Just fuck my country up SJW tier
PiratenPartij
>Meme tier
Nieuwe wegen
Ondernemerspartij
Art1kel
PvdD
>Traitor tier
Denk
>Niemand is perfect tier
VDP

/POLDER/ GENERAL THREAD

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=e6gg_-S1feo
soundcloud.com/amsterdamfm/de-vluchtweek-donderdag-17-september-2015
twitter.com/NSFWRedditImage

Theo confirmed aesthetic!

Kanker nrc editie

Second for /ourguy/

> "Ik wil graag dat Europa dominant blank en cultureel blijft zoals het is en dat is wat ik wil en ik wil dus niet dat heel veel mensen hier naartoe komen!"

youtube.com/watch?v=e6gg_-S1feo

ineens een FvD poster bovenop de andere en goed in beeld.

wat is hun eindspel?

NRC was al kanker, ken verder ook bijna niemand die het meer leest.

ze zijn bang

'Trusten allemaal, ik voel dat het gros al pleite is. Morgen weer een dag.

>Inb4 Dekker stapt op voor negeren van saneren NPO

>wat is hun eindspel?
Making FvD more known to the public, to demonize them later.

You can't demonize a group nobody has really heard of.

It's bound to happen anyways, they will get well known after them participating in debates. Also, blatant and obvious demonisation will only give FvD fuel to saneer meer.

Nice yeye. Do you also have that thethe one? Forgot to save.

can someone make a meme of Terry as Horus and Hiddemeister as Osiris? The new god ushering in a modern version of the old.

Stel, een spraakmakende activist draagt de democratische rechtsstaat een warm hart toe en wil extreemrechts geen handje helpen de macht te veroveren, maar hij zegt, schrijft en doet het volgende:

- Het Europese Hof voor de Rechten van de Mens (EHRM) een ernstige inbreuk op de democratie achten [update: artikel niet meer beschikbaar; zie ook hier in combinatie met hier] en propageren dat grondrechten alleen op nationaal niveau worden gehandhaafd, zodat ze afhankelijk kunnen worden gemaakt van de "nationale cultuur" (2010).

- Ten onrechte stellen, in het boek De aanval op de natiestaat (2012): "Strikt juridisch gezien bestaan er dus geen universele rechten. De Universele Verklaring van de Rechten van de Mens [UVRM] van de Verenigde Naties (1948) mist elke rechtskracht omdat het een verklaring is en geen verdrag".

- Het "openingsreferaat" houden op de bijeenkomst "Pro Europa, dus tegen deze EU" van de extreemrechtse partij Vlaams Belang (2012).

- Ageren tegen de meeste moderne kunst. Baudet ("er is een culturele elite die eigenlijk voortdurend focust op allerlei lelijke dingen") verkondigt dat de kunst sinds het modernisme vanaf het begin van de twintigste eeuw uit is op "vervreemding", "ontheemding", "provoceren" en "choqueren". Dit betoogt hij in het hoofdstuk "Modernisme en ontworteling" van zijn boek Oikofobie (2013)[1].

- Toetreden (circa 2013?) tot de "vrienden" van het International Center for Western Values (ICWV) van uitgever René van Praag (voorzitter), met de 'moeder der haat tegen moslims zaaiende complottheorieën' Bat Ye'or (pseudoniem voor Giselle Littman) als adviseur.

- Voorafgaand aan een tv-programma waarin hij zal optreden samen met Anousha Nzume, een zwarte Nederlander die gaat betogen dat Zwarte Piet racisme aankleeft, tegen een zwarte vriendin van die landgenoot zeggen: "Kom je pepernoten gooien?" - en grijnzend weglopen als zij aangeeft dit beledigend te vinden (2013).

- Extreemrechtse partijen als Front National, Vlaams Belang, de FPÖ en de PVV "de avant-garde" noemen en stellen: "het is ook essentieel dat ze daar in het Europees Parlement een vuist kunnen maken" (2014).

- Spreken op de extreemrechtse IJzerwake (2014); Baudet betoogde dat de Europese Unie de uitgekomen droom van nazi's en fascisten is. In de editie van 2015 werd een "zwaarddans" uitgevoerd door onder anderen Voorpost-voorzitter Bart Vanpachtenbeke en lokaal Vlaams Belang-voorzitter en Pegida-man in Sint-Niklaas, Hugo Pieters.

- Meewerken aan het salonfähig maken[2] van de voorstander van eugenetica en een spuitje voor ernstig gehandicapte kinderen, Wim Rietdijk (die immigranten "genetisch een eind bij ons achterlopen" vindt), door met hem welwillend in discussie te gaan in debatcentrum De Balie in Amsterdam (2014).

- Een goed woordje doen ("Julien Blanc heeft volkomen gelijk", 2014) voor een beruchte versiercoach (lees: aanrandingsgoeroe), die mannen suggereerde hun fysieke overwicht tegenover vrouwen te gebruiken, bijvoorbeeld door ze in een wurggreep te nemen; en die in Japan vrouwen met hun gezicht naar naar zijn kruis trok. (Na een golf van protesten krabbelde hij voor de bühne terug.) "Geen diersoort zo wreed als de jonge vrouw", stelt Baudet - een kwalijk staaltje van blaiming the victim bovendien.
In hoeverre is het dan 'fictie' dat Baudet de ik-figuur in zijn romannetje Voorwaardelijke liefde (2014) laat oreren dat vrouwen veel meer genieten van een verkrachting dan van "gefriemel aan de clito" in "de wereld van emancipatie en mensenrechten"? (Hee, weer die vermaledijde mensenrechten.) "Vraag het ook maar eens aan een verkrachter."

- Een loftuiting retweeten van de notoire neofascistische propagandist E.J. Bron (2014 of 2015, eigen waarneming, geen screenshot van gemaakt, Bron zit momenteel niet meer op Twitter).

- In een radiogesprek (vanaf 50:36) met Sid Lukkassen[3] over diens boek Avondland en identiteit (2015)[4] de stelling over het voetlicht helpen brengen dat naast verderfelijk "feminisme" het "cultuurmarxisme"[5] in West-Europa als "dominante opvatting" "de elite doortrekt". In verband met "de oorlog tegen de islam" (vanaf 9:20), Lukkassen laten beamen dat het Avondland (i.e. Europa) "een wereld zonder islam" betekent; en dat het christelijke denken ons "weerloos heeft gemaakt tegen massa-immigratie".
Lukkassen zegt en passant over de ideeën van de Frankfurter Schule: "hun theorieën werden als pervers ontvangen en dat waren ze min of meer ook". En Lukkassen promootte eerder de misogyne creep Davis Aurini (een maatje van Roosh V, zie hieronder), die zo zijn klassieke ideeën koestert over joden.

- Voormalig jeugdleider van Front National Julien Rochedy, die homo's à la Poetin kort wil houden, een "heel interessante jonge Fransman" noemen (2015).

- Ruim voordat Wilders dit deed: pleiten voor het gevangen zetten ("interneren") van vluchtelingen die ondanks een wenselijke "vlootblokkade" ons land weten te bereiken (2015).

- Net niet letterlijk stellen, maar er des te meer op zinspelen, dat cultuur in hoge mate wordt bepaald door ras (2015). Update: de link loopt inmiddels dood, de radio-uitzending "De Overnachting" (met Filemon Wesselink, 20 september 2015) staat nu hier; luister vanaf 16:13. Zie ook deze Twitter-draad.

Leuk user die blog kopiëren. Ik had zelf al alle linkjes geluisterd en is ook de reden waarom hij mijn stem heeft gekregen

Are you done counting your gigantic ballots yet?

TELL ME

We are asleep now.

Very much asleep

Can confirm, I'm asleep.

flikker op. met veel mensen hier zou ik in discussie gaan, maar met jou niet. wat jij zegt is iets wat nooit gezegd is, niemand van FvD heeft ooit zoiets gezegd, of in de context hiervan. je wilt reacties waar je iets mee kan of reacties waarop jij je leugens kan bouwen. ga aub snel weg, want jij bent hier niet om te leren, jij bent hier om reacties te krijgen.

Ben je nou echt zo dom of zit je te trollen? Dit is een letterlijk citaat van Baudet:

soundcloud.com/amsterdamfm/de-vluchtweek-donderdag-17-september-2015

Precies op 1:10:38

Snap echt niet wat je nou bedoeld met je reactie

waarom denk je dat hij /onzejongen/ is?

ik vond je fragment erg plezant om naar te luisteren, en ja hij heeft het zeer zeker gezegd hoor. maar ben jij het hier nou mee eens of niet? want veel mensen zijn welkom, zolang ze goed integreren natuurlijk. maar als je gaat kijken naar landen met succesvolle integratie dan zie je, zowaar, dat zij hun eigen cultuur en etniciteit behouden. ondanks het feit dat er andere culturen aanwezig zijn.

when is the next election?

What kind of coalition is Rutte going to end up with this time anyway? BBC is jerking off to the idea of a VVD+CDA+D66+something else but nothing looks viable for that "something else".

...

>"Ik wil graag dat Europa dominant blank en cultureel blijft zoals het is en dat is wat ik wil en ik wil dus niet dat heel veel mensen hier naartoe komen!"

thierry is zeker onze jongen, maar hij moet het slimmer aanpakken dan ronduit uitspraken te maken. hij moet het zo spelen dat andere partijen geloven dat hij vertrouwbaar is, zoals dat wij geloven dat hij /onzejongen/ is. alleen op zo een manier kunnen wij zegevieren.

en als bevestiging hiervan moest ik bloemen invullen voor mijn captcha, waar de lavendel onder viel.

Ik ben het er ook grotendeels mee eens. Een compleet homogene blanke ethno-staat is iets wat niet realistisch of noodzakelijk is. Immigratie vanuit landen met soortgelijke culturen of die daarmee in lijn liggen zoals Europeanen of Amerikanen (dus geen tot zeer weinig immigratie uit islamitische landen e.d.). Verder moet er een gezonde balans bestaan tussen blanken en minderheden in Nederland waarbij zowel de Nederlandse de etnische meerderheid zijn alsmede de cultureel dominante groep.

Je wilt natuurlijk zoals Thierry zegt dat Nederland dominant blank is zowel etnisch als cultureel e.d.

Officially 4 years from now, but the kabinet will probably fall, so within a year.

damn thats a long time

i guess i was thinking there would be midterms

can PVV win mayor races or something?

wat ik eruit kan halen is dat wij voornamelijk op één lijn liggen, en ik ben redelijk dronken op dit moment. dus ik ga niet al teveel woorden hier aan vuil maken, want dan ga ik waarschijnlijk dingen zeggen die ik niet op zo een manier bedoel. maar zoals u het verwoord ben ik het er mee eens. en daar ga ik het op houden.

its quite long, but isnt it as long as your presidency?

and as i said the kabinet will probably fall withing a year because the most probable coalitions have to be formed from 4+ party's

and yea pvv could win allot more, but just because erdogan started shit with us.
otherwise FvD is a better choice for the alt-right in the Netherlands.