/polder/ Dutch politics - Piano edition

Speak English as usual please!

Analysis of Dutch political parties:
pastebin.com/rM2x5tqQ

De objectiviteit van Pauw & Jinek
youtube.com/watch?v=LfrNVhWhl7E
Share analysis NRC:
medium.com/@BryonAdams5/op-16-maart-2017-werd-volgende-artikel-van-het-nrc-door-de-auteurs-andreas-kouwenhoven-en-mark-e0784370ca6e#.l9nl17whg

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=vW2T-ZnH12s
geenstijl.nl/mt/archieven/2017/03/dat_je_kat_nou_op_kitler_lijkt.html
twitter.com/albacalypse/status/842318174578216962
youtube.com/watch?v=fD0sVsJjDdA&t=0s
twitter.com/i/web/status/842867310318829569
archive.is/MKctH
archive.is/B0Rip
jalta.nl/politiek/zakenkabinet-of-dictatuur/
youtube.com/watch?v=oxb2YX0SmhE
twitter.com/werthernieland/status/843101646913765378
volkskrant.nl/binnenland/thierry-baudet-ik-ben-erg-door-fortuyn-geinspireerd-maar-kan-niet-in-zijn-schaduw-staan~a4475906/?utm_content=paid&hash=aaa3ab80547352d73b54fdd3a46c6215527b08ac#&gid=1&pid=bc1de139-fdc4-4b91-94f9-9adf3f2d51a3
ad.nl/dossier-nieuws/geen-woord-meer-over-de-piano-van-thierry-baudet~a220b92d/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web
rizon.net/chat
twitter.com/annefleurdd/status/824240925622894592
twitter.com/NSFWRedditGif

First for Kuzu
youtube.com/watch?v=vW2T-ZnH12s

>progressive
>progressive
>progressive

I don't understand why people claim klaver is attractive.

I'll admit that trudeau is objectively good looking but why on earth is this weak jawed low test mixed mongrol considered handsome?

...

Is it true he's a Jew? I mean the nose sure fits the picture

Probably because people keep telling you that he is attractive. He's not ugly; so people will conclude this is what is supposed to be attractive.

This.

He looks like a pasty-faced teenager.

I was thinking this as well. GeenStijl wrote a funny article about it:

geenstijl.nl/mt/archieven/2017/03/dat_je_kat_nou_op_kitler_lijkt.html

I'll just leave this here.

...

Whenever I feel sad I just search for Thierry on Twitter and will eventually find something that will make me laugh.
twitter.com/albacalypse/status/842318174578216962

...

He's handsome by comparison because the average politician is old and slightly overweight. And like the election outcome shows, a lot of his appeal was exaggerated by media hype from the NPO.

Nu heb ik spijt dat ik Wilders heb gestemd.

...

You forgot D66 and CU. Btw all these parties should be banned for treason.

today there is an interview with Baudet in de Volkskrant, showing that they know where to find him the minute the election is over.

the journalist fears the saneerheer

...

And now in customized version.

Soon....

Journalist dont need to be objective.
Only those from the NOS

>NOS
>Objective

Pick one.

youtube.com/watch?v=fD0sVsJjDdA&t=0s

Check out this interview

I never said they were, but they are the only ones who should. (and ANP)

Door dit soort types is Trump nu dus president

Die anne fleur waar we het in de vorige draad over hadden geeft openlijk toe dat ze niet objectief is als voorzitter van een stembureau.

...

Maar een archive.is aan en stuur het op naar de Kiesraad.

He's a big guy

Dit. / This.

Ze heeft de tweet al gedelete en ik was niet de eerste die het zag. Het plaatje heb ik van deze gast:

twitter.com/i/web/status/842867310318829569

Ik zou haar ook graag een hak zetten, maar volgens mij is dit gewoon humor van haar.

Slechte humor, maar dat kun je vrouwen niet kwalijk nemen.

Thanks, had godverdomme bijna 3.60 neergelegd bij de sigarenboer voor een dode boom om dit te lezen.

It is realy sad but a lot of women voted for him because he looks like that attractive Canadian minister

archive.is/MKctH

Ze heeft meer over stembureaus getweet:

archive.is/B0Rip

Waar staat bepaald dat alleen de NOS objectief moet zijn? Ik dacht dat de code voor de journalistiek voor iedere journalist gold. Het houden aan deze code is fundamenteel voor goede journalistiek, ookal hoeven ze zich hier niet aan te houden toch?

>Karin Amatmoekrim is schrijver
For otherlanders that is.
>Karin Amatmoekrim is a writer.

Okay i sometimes write things down to, can i write a column now too.

They guy is so ugly. Probably his youthful looks, his hair and his leftist virtue-signaling politics are the reasons why they like him.

jalta.nl/politiek/zakenkabinet-of-dictatuur/
De lievestrobode bakt ze weer eens bruin.

> Probably his youthful looks, his hair and his leftist virtue-signaling politics are the reasons why they like him.

Those are the exact reasons why i can't stand him.

>have a tumblr
>HEY KIDS I AM WRITER??

Might as well consider the postman who kidly writes me a memo when my parcel is delivered at the neighbours a "writer"

Zou Thierry die PowNed reporter geneukt hebben?

Wtf lees ik. Dit is echt pure kanker.

Wiens brood men eet
Wiens woord men spreekt
Wie betaald Die bepaald
enz enz enz

hoe lang moet dit nog door gaan?

is watching you

>hops

PERMANENT.

Zolang er animo is in ieder geval. Vorig draadje heeft ook de 300+ palen gehaald.

Uiteraard, gewoon HOPS eroverheen!

WTF? Duidelijk dat het Soros geld op is.

Same here but mostly his politics.

...

Here's a new interview with Baudet about PVV en Geert Wilders.

Livestro is one salty motherfucker.

>We wilde alleen even een feestje zonder die verzuurde, gefrustreerde krant.

NRC BTFO'd

ok

Tot FvD de grootste partei is

youtube.com/watch?v=oxb2YX0SmhE

Sowieso.

wie hier voor VVDD66CDAPvdA coalitie?

twitter.com/werthernieland/status/843101646913765378

Interview met Thierry in de Volkskrant
volkskrant.nl/binnenland/thierry-baudet-ik-ben-erg-door-fortuyn-geinspireerd-maar-kan-niet-in-zijn-schaduw-staan~a4475906/?utm_content=paid&hash=aaa3ab80547352d73b54fdd3a46c6215527b08ac#&gid=1&pid=bc1de139-fdc4-4b91-94f9-9adf3f2d51a3

>PvdA
>D66

Ik hoop het niet.

Walk into your room. See this. What do?

I really wonder when Thierry gets young women to worship him.

well that would give us plenty to talk about the next 4 years

Waar. Maar dat is een corrupte gedachtegang die bij een beroep als journalist geen rol zou mogen spelen.

>hops!

dus liever groen links?
pvda heeft de laatste 4 jaar bijna niets gedaan en als ze nu mee doen gaan ze de komende jaren zeker nog minder doen.

OMG that glass of water....

Nieuw anti Baudet artikel van AD:

ad.nl/dossier-nieuws/geen-woord-meer-over-de-piano-van-thierry-baudet~a220b92d/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

>betaald/bepaald

ik bedoelde letterlijk wat ik schreef. ik vind eigenlijk all opties kut, simpel omdat de VVD erbij zit

Friendly reminder there is an IRC channel up.

#fvd on Rizon. You can also join through webchat: rizon.net/chat

Het is een column, maat. Geen artikel.

Lügenpresse.

PvdA heeft duidelijk geen regeringswens. Ik vermoed dat ze dus ook niet gaan meeregeren. Pechtold is een grap.

Het liefst zou ik zien dat Mark alsnog dat idiote "ik negeer de wens van het volk en regeer niet samen met de PVV" terugtrekt, maar aangezien hij naar het Oekraine-referendum ook niet luisterde is dat een geringe hoop.

Alle coalities zijn kak. Zakenkabinet graag.

Ja klopt, had ik idd moeten zeggen

>docent

top kanker

DAAR
MOET
EEN
PIEMEL IN!

>de correspondent

Ik had het kunnen weten.

ok nu weet ik wat je kut vind, wat voor coalitie denk je dan dat nu het best is wat ook mogelijk is?
PVV komt er niet in, dus dan hou je over cu, gl of pvda samen met vvd, cda en d66. cu kan bijna nier werken omdat ze dan in de eerste en tweede kamer maar 1 zetel meerderheid hebben. dus blijft over gl of pvda toch?

dat is onnederlands ook al geef ik je gelijk, het gaat niet gebeuren.

Die master kun je gelijk in de prullenbak gooien.
Checked.

Ik doe btw m'n best om nog meer van deze content te maken.

IDD als je het mij vraagt word het met CU. gaat een jaartje goed en meschien mogen we dan weer stemmen.

>twitter.com/annefleurdd/status/824240925622894592

zou kunnen maar ik denk niet dat ze durven te gokken op die ene zetel meerderheid. is de laatste jaren al vaakgenoeg iemand weggelopen uit een partij en als dat weer gebeurd is het gelijk klaar.

Godverdomme ik hield lang geleden van de Volkskrant

Goed bezig

Learn to archive, guys:

archive.is/MKctH

heeft iemand die foto van hiddema met tekst " het is geen rassenhaat anti zus anti zo het is gewoon landsbelang "

tx

dus dan blijft de vraag, gl of pvda. pvda is nu niet bereid mee te doen maar reken maar als de onderhandelingen met gl niet goed gaan willen ze heus opeens wel weer meedoen

Laatste aantal maanden hebben ze het ook met 75 man gedaan hoor, zonder moeite

nou niet zonder moeite, dat was een crisis kabinet en de andere partijen wilde wel helpen, ik denk niet dat het de komende periode zou werken

nu ik er over nadenk zou pvda beter zijn. niet voor hun natuurlijk, omdat als ze nu in de coalitie gaan zitten het waarschijnlijk wel voorbij is voor ze.

ook zijn ze minder erg dan gl denk ik, zeker nu ze verloren hebben houden ze zich wel meer in dan de winnaars gl

...

Nog een om het af te maken. Meer zullen volgen als ik tijd heb. Breng de framing van Baudet aan het licht!

ze hebben zware achterban problemen bij de PVDA. GL wil waarschijnlijk niet te veel water bij de wijn doen, IVM hun niet geringe succes. Het blijft lastig. Ik hoop dat FvD wat olie op het vuur kan gooien als het niewe kabinet in werking is. Anders word het weer vier jaar pappen en nat houden.