/POLDER/ GENERAAL LAVENDELBLOEI-editie --- DISCLAIMER Welcome to /polder/, home of the Dutch Resistance, fighting for truth, justice and liberty for the people of The Netherlands. Outsiders take note, we are a pride and stubborn people, and don't conform willingly. We stick to our culture, yet recognize and respect others'. We will probably not always converse in the universal language of the almighty mongolian goat herding forum (English), but we're probably willing to translate nearly anything (Dutch) for you. --- Since we are now past the TK2017 elections, focus will shift more towards a broader -albeit still Dutch- focus. As long as these threads keep filling up (or when new Dutch happenings arise) /polder/ will exist and flourish.
I vote SP and am generally pretty left wing but I have been secretly fed up with Islam since I was 14 fucking years old.
Now, last night on Lubach, they were too cucked to mention why there is so much terrorism and why teachers can't discuss the Holocaust in class anymore: fucking sandniggers.
Get these fucking degenerates out of my country for fuck's sake. If there was a party with sensible ideas for the economy that was also anti-sandnigger, I'd vote for that party (unlike fvd and pvv with their fuck the poor-economies).
Just came here to say that because there's nowhere else I can
Cooper Campbell
Why don't you become active in the SP in order to change their position on islam then?
Landon Nguyen
Top kek, you can't mention being anti-Islam in the SP, you would get noplatformed immediately.
Kevin Bell
PVV and FvD are completely different on economic policy.
Jace Cooper
Both have right wing economic policies that fuck over people who are already close to death, no thanks either way
Luke Gutierrez
Well. Use facts and figures then. Truth is generally the way to go if you want to turn people.
Matthew Wilson
Baudet haat begint absurde vormen aan te nemen. Hoelang nog voordat FvD stemmers als nazis en racisten worden weggezet?
James Kelly
Sure OK.
They have facts and figures that show that Islam is completely harmless and bretty kewl, if they showed you that, would you believe them? One person with a chart is not going to change the line of an entire party that's steeped in AW YISS ISLAM IS THE BEST.
Don't be retarded
Brayden Miller
goedemorgen broederlingen, hoop dat iedereen een fijne dag heeft vandaag
Ethan Walker
Misschien moet je even tot rust komen met een zakje lavendel uit de Provence
Nolan Cook
Dat gebeurt al
Ian Bailey
>Baudet haat /Baudetraket/ hier, kan je wat van deze haat linken ? Ik vind dat wel geinig
Matthew Watson
What excatly do you mean? PVV is generally in favour of more social security. I know they only say that because they want to appeal to people and I doubt they actually care much, but their party platform is pro social security nonetheless.
Ayden Rogers
Ik ben de SP-stemmer en vind FvD inderdaad wel full retard. Weet dat hier de wind anders waait dus met alle respect maar...
Baudet lol ik kan hem echt niet serieus nemen
Bentley Cook
No it's not, have you ever looked up what Wilders says about social security and people on social security? They're tougher than VVD.
Afgelopen zaterdag ruzie met een maatje gekregen die mij inderdaad eerst racistisch en vervolgens fascistisch begon te noemen. Daarna hem maar eens even verteld wat ik van zijn 'biseksualiteit' vond. Begon ie te janken.
Nu geen maatjes meer.
Logan Sullivan
Roemer is gewoon een aardige huisvader die per ongeluk politicus is geworden en er niet meer onder uit kan komen omdat de hypotheek betaald moet worden.
Je hebt hem wel nog even in zijn poepert genomen mag ik hopen?
Jaxson Moore
Dat is de linkse tactiek. Eerst maken ze iemand om wie hij is belachelijk, zodat niemand hem meer serieus neemt en vervolgens moet iedereen al lachen als de naam wordt genoemd en heeft niemand het meer over zijn inhoud. Kijk maar bik Wilders en Trump, daarmee begonnen ze over hun haar en filteren ze een paar uitspraken, dan gaan The Daily Show en Zondag met Lubach daar "dieper" op in, iedereen gaat hun domme grapjes overnemen. Over de inhoud beginnen ze nooit en vervolgens herhalen ze enkele uitspraken, iedereen neemt dat over en niemand heeft het nog over de inhoue of ontkent dat die inhoud er is. Dat gebeurt nu ook bij Baudet met zijn piano en lavandel en uitspraken over vrouwen/homeopathische verdunning.
Ethan Nguyen
Laatste week krijgt de FvD meer haat zelfs dan de PVV.
Is het PVV tijdperk nu echt over?
Carson Scott
Pretty ironic for a guy known for walking around in blackface to attack others for being 'racist'.
Cameron Bailey
What a kankerlul
Charles Brown
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you obliterate them with nuclear hellfire and win. t. Gandhi
Jeremiah Barnes
>Daarna hem maar eens even verteld wat ik van zijn 'biseksualiteit' vond.
Laat me raden: >je bent wijf >je bent homo die hij nooit wilde neuken
-Je kan het {opmerkelijk genoeg} niet winnen dus ga je maar over wagt anders janken.
Ayden Foster
Ik kan het echt niet hebben hoe snel linkse mensen een vergelijking met Hitler maken. De gruwelijkheden die Hitler heeft waargemaakt worden totaal gebagatelliseerd hierdoor.
Ryan Collins
Het verdedigingsmechanisme is dan dat het niet begon met gaskamers, maar met neerbuigende praat over kwetsbare groepen. Denk maar aan dat door zulke mensen complet verknalde gedicht dat begint met 'eerst kwamen ze voor de (...)'.
Jonathan Collins
>un domme grapjes overnemen. Over de inhoud beginnen ze nooit en vervolgens herhalen ze enkele uitspraken, iedereen neemt dat over en niemand heeft het nog over de inhoue of ontkent dat die inhou
Is dat niet hetzelfde als de "rechtse tactiek"? Moslims en linkse politici interviewen, daar in knippen, zodat iedereen dom lijkt?
Nolan Anderson
Dat is de Geenstijltactiek.
Brandon Stewart
Leuk geprobeerd, maar helaas. Het is gewoon een linkse aandachtszoeker met zn krokodillentranen. Veel drugsgebruik en een paar keer uit hebben kunnen huilen bij een of andere kerel, boos worden op mij dat ik dan vind dat je in de war bent. Maar dat zal ik wel zijn. Ik ben zo klaar met dit soort slappe zakken.
Jace Smith
Kankermooi weer buiten, zit ik hier een kankerscriptie te schrijven en krijg ik een kankermailtje van mijn vieze kankerhogeschool dat ik een fucking ONGEVRAAGD ADVIES moet schrijven dat strakke richtlijnen volgt die vanuit de regering opgelegd worden over hoe het bedrijf waar ik afstudeer zich beter met het milieu kan bezig houden.
Ja, dat zal zeker helpen bij mijn beoordeling als ingenieur. Kut EU met al dat klimaatgezeik. PLANTEN ADEMEN CO2 STELLETJE POEPMONGOLEN, hoe de fuck is CO2 vervuiling dan.
Caleb Anderson
Wattun homo
Benjamin Richardson
Look at all these Dutch flags. Would be ashamed if..
Cameron Baker
Aren't you supposed to be a native English speaker? How come your English is worse than ours?
Robert Brown
Australians are all alcoholic hicks.
In another note can I please be redpilled on The Netherlands? I have Dutch family living in flanders (I know its not netherlands but whatever) and I just got back from the Netherlands/Flanders and I really want to go back and live there. In 1 and a half years I'll have a degree in Computer Engineering
Can I please come
Josiah Garcia
I like these threads but the links really need some work! I voted fvd and all but look at how brit/pol/ does it you need actual topical news story links in the op like talkshows coming up/news like the vvd formateur resigning. Not just fvd ideologically aligned links....
Liam Wilson
Of course you can oh and by the way flanders IS rightful dutch clay and therefor just like the Netherlands dont let the frogs fool you
Jose Cook
Thank you friend I wont let you guys down :D
Isaac Jackson
Why the fuck would you want to move INTO a communist country? Australia is number 2 on the human development index. The Netherlands is now 28% not Dutch and these people breed. There's no future here other than death or civil war.
Landon Cruz
Haha I don't know ive always been drawn towards Europe for some reason. I have family in Europe as well. I can't stand the heat in Australia, if it wasn't for that I'd never want to leave.
Caleb Jones
Isn't Southern Australia much more tolerable in temperature? Otherwise I'd say go to America instead, you honestly don't want to be here. You'll pay as much taxes as you do in Australia but you'll only make 33% of the wage to pay them with. I'm an engineer with a degree, 90% of my income ends up going to the state and I have to scrape by.
Kevin Hughes
>Dutch family KOM NAAR HUIS BROEDER
Charles Morgan
No, Germany. You ruined Europe for everyone. There's no coming back, there's only people leaving because they don't want to get caught in the huge civil war that's about to come to pass.
Caleb Hill
Ben een nederlander ín duitsland, zie je dan niet dat ik nederlands typ ofzo?
Leo Thompson
>they were too cucked It would practically be suicide to be the first non rightwing to state something like that. Imagine the headlines on Monday. But he clearly did suggest it by showing primarily sandniggers in the holocaust-interview compilation. At least he doesn't ignore the subjects, he also addressed the Turkish happening and said they should integrate.
Julian Edwards
>huge civil war Why would one leave before the party?
Bentley Wilson
>muh 6 miljoen
Juan Gomez
>dgw wanneer annefleurtje haar twitter bio aanpast om minder extremistisch over te komen
Owen Taylor
Die achterlijke obsessie met 'muh milieu' is zo afschuwelijk irritant. Als ik jou was zou ik er gewoon een disclaimertje in vouwen waarin je uitlegt dat de staat je verplicht om die rotzooi te schrijven en dat het dus niet op persoonlijke titel is. Dat kan dat bedrijf vast wel waarderen
Jack Flores
You say that now but when you're used to 300 days of sun a year our weather will depress you.
Josiah Foster
Het enige verschil is echter dat de msm het li kse verhaal naar buiten brengt en er aan meehelpt om hrt rechtse verhaal belachelijk te maken.
Colton Howard
aandachtshoer >vertelt stoer verhaal op gele getekende meisjes plaatjes bord uithuilen bij een andere kerel >M...m...maar hij iss..ssse HEAUMEAU h-hoor en dan en dan... ook nog kutjes neukon WWWWWWHHHHHHAAAAAAAAAA > Ik ben zo klaar met dit soort slappe zakken Dan moet je beter je makeup fixen of joebtjoep raadplegen: youtube.com/watch?v=TbNmB8563y4
Isaiah Wilson
hier
Charles Bailey
...
Thomas Flores
Dat linkse tuig.
Wanneer links een haatcampagne jegense de FvD begint, weet je dat het goed is wat de FvD doet. Ga zo door. Baudet heeft een dikke huid. Zet koers naar een beter Nederland. Vaar rechts. Spaar de kokkelvisserij!
Andrew Miller
Dit. Al dat zout, dat kan alleen maar betekenen dat FvD enorm gaat groeien
Jaxon Perez
Hier, heb een (you).
Sebastian Collins
Ja precies dit. Ben op het moment een boek over Pim Fortuyn aan het herlezen, de paralellen die je kunt trekken zijn echt enorm. >biologische bakkers brigade Nog net iets minder erg dan de >biologische menstruatie bakkers brigade
Hudson Long
Joe Toe
Aiden Ramirez
Ik ben wel een beetje bang dat het weer een Pim Fortuyn wordt. Hij krijgt binnenkort wel beveiliging mag ik hopen.
Cameron Williams
Melkertbaantaarten
James Gutierrez
vinden jullie het ook een beetje raar dat linkse mensen in den grondslag veel meer fascistoïde neigingen hebben dan rechtse?
Oliver Bell
De kogel komt zoals altijd, van links. Zeker nu deze gek weer vrij op de straten loopt.
Thomas Harris
Zal me niks verbazen als hij het weer probeert.
Brandon Ward
Niet raar. Ik denk dat het menseigen is. Links of rechts. Iedereen heeft wel eens het gevoel/het idee van: Ik wil wel de baas zijn en iedereen de mond snoeren. Hetzelfde gevoel wat je krijgt als je op de rand van het perron staat. Je wilt geen zelfmoord plegen, maar het gevoel dat je in controle bent om wel te kunnen springen. Fascinerend dat het brein zo werkt.
Het enige gevaar zijn de extreme kanten van links en rechts, die het willen uiten. Daar waar extreem rechts minder geweld gebruikt in de naam van rechts (je ziet meer hooligans tegen elkaar om geweld te uiten, maar dat heeft een 'supporters sausje'. Links is in die zin veel gevaarlijker. Naast het bevrijden van nertsen, zijn het gevaarlijke oproerkraaiers die bij het minst of geringst het snelst moord, brand, hel en verdoemenis schreeuwen om hun lust voor geweld te rechtvaardigen.
Dylan Hill
Als ze godverdomme Thierry afmaken dan vertrek ik permanent uit dat kankerland.
Owen Nelson
Klopt. Ik denk dat hij wel door de AIVD wordt afgeluisterd, en ik mag hopen dat hij constant gevolgd wordt. Levensgevaarlijk mannetje.
Carter Jones
who /BLANKE GEBIED/ here?
Adam Butler
Same. Ik ook.
Easton Garcia
Goede gesprekken hier zoals altijd. Moet helaas even naar de winkel lopen. Het is overigens verdomme mooi weer. Eindelijk wanneer ik vrij ben. Mooi even een paar potten bier scoren ja.
Neem in de tussentijd meneer Aart aan.
Liam Hall
Nee, omdat je wel een marxist mag zijn maar geen 'facist' terwijl het eigenlijk beiden facisten zijn met verschillende visies hoe je je land moet besturen. Links zegt voor tolerantie te staan, maar is alleen tolerant naar hun in-group. Daar ligt de kern van het probleem uiteindelijk. Maar wees niet bang, op een gegeven moment zullen mensen door hebben hoe intolerant het linkskamp daadwerkelijk is op dit moment.
Mag ik ook wat toevoegen aan die lijst? Blankemannenfobie: de irrationele fobie dat blanke mannen de oorzaak zijn van al je neukende problemen zodat je nooit meer naar jezelf hoeft te kijken.
Ben toch maar blij dat ze geen zetel gekregen hebben.
Wyatt Campbell
Dit kan je toch niet serieus nemen.
John Ward
Doet gelukkig ook ca. 95% van de samenleving niet.
Evan Lewis
>ben de Volkskrant >plaats een Wierd Duk hit piece >"maar het gaat niet over Wierd Duk hoor jongens! echt niet" >??? >profiteer