/polder/: House Floor Edition

Previous:
Link to stream:
npo.nl/live/npo-politiek

Other urls found in this thread:

tweedekamer.nl/,
tweedekamerlive.download.kpnstreaming.nl/plenairezaal/index.m3u8
twitter.com/SFWRedditVideos

Ik zou haar wel de pvdD willen geven

...

first for dierenpoestepels

Ik wil mijn aubergine in haar perzik

Kankerpartij van de dieren. Hebben we het over politiek, begint ze over kinderboeken. Wat een stomme kankerhoer godverdomme, wilt ze daar Nederland een onbetaalbare schuld voor laten aangaan.

Niet zo zeiken man, het was maar een manier om het betoog in te trechteren.

Kameleon-books are great.

OP I came from last thread and I'd just like to commend you on your choice of pic related.

>Wat een stomme kankerhoer godverdomme, wilt ze daar Nederland een onbetaalbare schuld voor laten aangaan.
Ze is ver-links, muh dierenrechten is gewoon een front om dit te verbergen.

Ze heeft wel een goede reet.

Baudet x Thieme wanneer

Holy shit, Thieme is suggesting the same thing as Baudet.

Hier komt ie

THIERRY!

A WILD THIERRY APPEARS
IT'S SUPER EFFECTIVE

Hoor hier PvdD. Die partij die heel onze veehouderij en non biologische tuinbouw industrie kapot wil gaan maken samen met Groenlinks. De hard werkende boer zal BOETEN!

Every night

/ourguy/
Thieme jat wel schaamteloos het zakenkabinet en plakt er een andere naam op

So what did the government coalition end up as?

She has been THIERRIED

Trap er niet in.

>zakenkabinet
>engines started
Baudetraket staat klaar voor lancering

Reminder that you Kankers could've elected Based Geert but instead voted for more EU and more Cuckservatism

Is er een stream met hogere resoluties?

Voor wie dit nog niet weet. Nederland is #2 argicultuur exporteur IN DE WERELD. Alleen de VS exporteert meer voedsel dan wij.

GroenLinks en PvdD zijn een serieus gevaar voor onze positie in deze markt.

>elected Geert
Greet has been elected you imbecile.

It's going to take a while. The only thing confirmed right now is that they are going to start negotiations to form a VVD/CDA/D66/GL cabinet, so with the leftie retards. This is no guarantee that these negotiations will succeed though. Our average formation period is 3 months or so, and with 4 parties it might take a bit longer.

more like THIERRYFIED

Dat ze hard werken betekend nog niet dat ze goed werk leveren.

Just fuck your shit up

Als getallen Theo MinJus in het zakenkabinet

>Based Geert

nah. He's a decent opposition leader, and I'm glad he took away 5 seats from the other parties, but he is far from based.

Helemaal mee eens. Zie dit.

/lawaaivoorStaaij/

There's a good chance that a coalition this broad will fail to sit out the full 4 years. In that case we will get elections, and I don't doubt Rutte will try to shift blame on GL like they did with Geert 5 years ago.

Wat zei u over mij, zondaar? Ik zal u vertellen dat ik de beste van de klas was tijdens mijn theologiestudie en ik betrokken was bij talloze geheime kerkbijeenkomsten, en ik meer dan 300 bevestigde bekeerlingen op mijn naam heb staan. Ik ben getraind in gorillazendelingenwerk en ik ben de beste dominee in de hele gereformeerde kerk. Voor mij bent u niks anders dan een doelwit. Ik zal u bekeren met een precisie die op God’s Aarde nog nooit vertoond is, let u op mijn woorden! Als u denkt dat u weg kunt komen met deze uitspraken tegen uw naaste op het internet, dan heeft u het goed mis, heiden! Op dit zelfde ogenblik neem ik contact op met mijn geheime netwerk van evangelisten door heel Staphorst en uw IP-adres wordt op dit moment getraceerd, dus bereid u voor op God’s toorn. De toorn die U en uw trieste leven in zoutpilaren zal veranderen. U bent ten dode opgeschreven, ongelovige! Ik kan u overal, op elk moment, op meer dan zevenhonderd manieren bekeren, en dat is nog maar zonder mijn Bijbel! Niet alleen ben ik zeer onderlegd in gereformeerde theologie, ik ben ook houder van een gouden lidmaatschapskaart van de SGP en ik zal niet bang zijn om deze volledig tegen u te gebruiken! Als u van te voren had geweten welke goddeloze toorn uw grappig bedoelde opmerking zou losmaken, misschien had u uw mond wel gehouden. Maar dat kon u niet, dat wilde u niet, en nu zult u daarvoor boeten. Ik zal mijn furie over u heen prediken en u zult in uw zondvloed verdrinken. Uw leven is voltooid, mijn kind!

Thanks Staaij!

wat een baas, blij dat ze bij deze hoge opkomst toch 3 zetels hebben gekregen. Mooie vent.

Communisten achter elkaar hebben het over het afpakken van geld van de werkende mensen en dat wijf wilt praten over kinderboeken. Vrouwen in de politiek was een vergissing.

Ofcourse not. The NPO runs10 years behind. HD streaming has to be invented yet

try tweedekamer.nl/, I can't tell if it's any better.

wew

Wat is er mis met het werk wat ze nu leveren? Ik hoop niet dat je je mening baseert op één varkenshouderij in belgie, want dan volg je gwn hersenloos wat de MSM je wilt doen geloven.

There actually is, this one is 1080p:
tweedekamerlive.download.kpnstreaming.nl/plenairezaal/index.m3u8

Is dit niet gewoon een kartel van Campina? Toen de overheid boeren wilde uitkopen rende half agrarisch Nederland naar de telefoon, dat kan geen goed teken zijn...

WHOLLAH G, GEEF DIE UITKERING!
KRIJG KANKER KANKERBLANKEN!

Hey onze Turk aan de beurt.

>Is against Islamifiaction
>Not based

The future of the Netherlands is Denk with people like you living there.

>Geert W. en zijn PVV
pfff hahahah

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYALLAH AHKBAR JONGE JEWEETTOCH JULLIE ZIJN ALLEMAAL VIEZE RACISTEN GEEF ME DOEKOE EN EN JE LAND JULLIE NAZIS

Krijg ik niet afgespeeld.
Ziet er iets beter uit.

Posting in languages other than English is not allowed in any board other than Sup Forums as implied by rule:

>2. Posting in languages other than English is allowed

This general is an illegal general thread and is consistently and persistently violating the rules of Sup Forums

You will all be receiving reports to the moderators for your flagrant flouting of what is an English-language-only imageboard. This will continue until you cease conversing in any language other than English.

Thank-you.

Maakt niet zoveel uit. Het maakt landen afhankelijk van onze landbouw producten. Kijk maar eens hoe de Russen reageerde toen ze een embargo invoerde op onze agrarische producten.

>hadden wij onze hart vast

literally NO ONE is talking in Dutch in this thread.

krijg kanker

>ik bren u mijn felicitaties uit

Mark "pleur op" Rutte
Sybrand "De Islam is een gevaar" Buma
Geert "Minder, minder, minder" Wilders
Thierry "homeopatische verdunning" Baudet

In principe hebben we niet zoveel te klagen als je het vergelijkt met andere gevallen als Zweden en Canada lol

Denk is already at their cap. Literal non-threat.

The only time I write Dutch is when I'm quoting the politician currently speaking in our House, fag

ZAGBEH, WAT ZEG JIJ JONGUH

Daily reminder that baudet actually said he supporter an afrikaaner right of return.

THIERRYTIME

/BaudetRaket/ incoming

Woorden zijn niets waard.

165 EUROE PER JAAR IS TE VEEL VOOR MIJN UITKERING EH WOLLAH

wtf

Based Thierry talking in latin

BASED THIERRY

Untrue, they will grow with the demographic changes the coming years.

>You should translate the quotes of your politicians even though the point gets lost with translation

I know you only speak 1 language but some concepts don't exist in other languages. Meaning that you can't say them in any other language than the native one.

THIERRY IS ER EN GAAT GELIJK SLIM LATIJNS DOEN :D!

HaahahahhA wtfffff

HOLY FUCK I'M DYING HOLY FUCKKKKK

he's on boys

guaranteed attention all over the media

I kek'd out loud

THIERRY WHAT ARE YOU DOING

Hahahahhahaah the madman

Wie werd even bang toen Thierry boos in het latijn sprak?

B A U D E T
A
U
D
E
T

HAHAHAHAHA MADMAN

>Wij zijn niet elitair
>begint Latijn te lullen

Thierry wat doe je

The absolute madman actually did it!

1667 best year of my life faggot

THIERRY WAT DOE JE

godverkanker, waarom moet dit

So then cease discussion.

This is an English-language imageboard. If you cannot discuss Dutch politics without using Dutch then you are violating the rules and will be subject to a ban.

You have been reported to the moderators for talking back to me on this matter.

Thank-you

KLAVERJESSEN

>KlaverJessen
top koek

klaveryessen

>KLAVERJESSEN
HAHAHAHAH MAAK HIER NU EEN MIEM VAN

Topkek!!

Latin :D

K O E K
O
E
K

This. Good.

Never before has any voice uttered the words of that tongue here in the hague

Nee daarvoor al.

Eerst heb je die boerin die tegen Jesser de keer ging. Was trots op haar 70 koeien. Als Jesse geen idioot was had hij haar kunnen vragen of ze ging opschalen of zich uit liet kopen.
Ten tweede, jaren zaten boeren te jengelen dat ze aan een melk quota vastzaten. Toen uiteindelijk het quotum wegviel gingen ze allemaal als een gek schaal vergroten omdat ze het in hun hoofd hadden gehaald dat de melkprijs niet zou kelderen. Elke idioot met een greintje verstand kan bedenken dat een toename van aanbod de prijs drukt. Dus vervolgens zaten boeren met leningen die ze niet konden betalen want de melkprijs was op een of andere magische wijze niet hetzelfde.
Ten derde is er een fosfaat limiet om te voorkomen dat heel de lucht en grond naar de kloten gaat. Nederland heeft al een hoger limiet dan andere landen in de EU. Toen de boeren meer koeien namen voor de melk stond niemand stil dat ze nog een andere bovengrens hadden. De koeien moesten vervolgens worden afgemaakt want NL verliest zijn uitzondering als we over het limiet gaan. De overheid moest inspringen om de boeren hun overtollige koeien uit te kopen.

Boeren zijn kortzichtig en willen gewoon snel rijk worden door met zo zwaar mogelijke machines zo hard mogelijk te boeren. Maar het feit dat je gewoon heel de grond en omgeving kapot maakt waardoor je productie permanent omlaag gaat als je zo te keer gaat komt nooit in ze op. In amerika zie je in de midwest die mais velden. Ze zijn enorm maar toch zit er subsidie op omdat het gewoon niet uit kan om op een kapot gemaakt veld te boeren.

DAMMIT WHY DOES THE STREAM HAVE TO NOT WORK ON MY PHONE I'M ON THE ROAD JUST WAITING FOR BAUDET TO BE BASED AND IT FUCKING WON'T WORK JESUS CHRIST

just wait, the media will put him on the frontpage, he's playing their game

Die 5 punten zijn spot-on

I haven't seen this type of retardation before, even in other national threads. I especially like the hyphenated closing as if you're moving away from a microphone. If that's the case, maybe you could also use said microphone to kill yourself?

God wat is abn toch prettig om naar te luisteren in tegenstelling tot sommige politici.