Interpreters breaks silence on asylum seekers: - We hear the same stories again and again

BASED DENMARK

>Interpreters breaks silence on asylum seekers: - We hear the same stories again and again

Danish interpreters are violating their secrecy to bring into the light, that refugees are making up fake stories about fleeing from non-existing wars, torture or persecutors.

>Some tell the truth, but I often experience that other constructs stories to get a residence permit. When you hear the same story over and over again, then you know that it simply can not be true what they say, says Madina Parmach.

gud bevare danmark

Other urls found in this thread:

nyheder.tv2.dk/samfund/2017-03-28-tolke-bryder-tavshed-om-asylansoegere-vi-hoerer-de-samme-historier-igen-og-igen
youtube.com/watch?v=e7mqfmZS5xM&t=22s
nyheder.tv2.dk/samfund/2017-03-23-fanget-paa-skjult-kamera-illegale-instruerer-hinanden-i-at-lyve
twitter.com/NSFWRedditVideo

Forgot article link:
nyheder.tv2.dk/samfund/2017-03-28-tolke-bryder-tavshed-om-asylansoegere-vi-hoerer-de-samme-historier-igen-og-igen

Even how "based" you get, your country is still flooded with mudslims compared to us.

Can't they just walk in from Sweden?

Not even remotely true, little brother.

K-kalmar union w-when? P-please..

Yeah bullshit m8.

Oslo is downtown Baghdad compared to Copenhagen.

Never ever, the rest of them hates us and quite frankly too many swedes are too smug and think they're better because they take muslim dick in the ass

hvor mange immigranter eller flygtninge er der overhovedet i danmark?

Just don't sperg out again, Sven.

Vi savner vores svenske brodre, intet reelt had

for mange

nahh

hvor mange? og jeg snakker om i de her der kom i seneste år

Im aware. It's a shame

Danish "men" are emasculated cucks but their women are so high test, they are at the forefront of the war against immigration. Based matriarchy.

ærligt mester så er jeg ikke sikker, men vores medier har givet tegn på at der er mange flere end forventet.

Forstår ikke den hetz der er kommet på indvandrere. Det gor mig flov over at være dansk

Hahaha no shit. People lie for Gibs me dats.

jeg synes kun folk fra Syrien eller i denne situation born og kvinder og ældre mænd burde komme ind fordi det er for det meste de unge mellem 20-25 år der laver kriminel aktiviteter

skrub af dit forpulede ahornblad

Sikkert bait, men har du boet under en sten siden 2014?

Er det ikke primært 2. generations indvandere som forvolder problemer?
I så fald er det jo et produkt af det danske samfund, og så ser jeg ingen grund til at forvise disse mennesker fra vores/deres land

det ville være en start, men endemålet er uden tvivl at stoppe al mellemostlig indvandring

Former clay, you really shouldn't tell lies on the internet.
How's Oslo doing?

I wish you the best of luck in deporting these savages, Denmark

de er ikke produkter af det egentlige danske samfund, men snarere et produkt at de ghettoer de bor i, det er som om der er en vekselvirkning mellem negere og perkere, som gor at de opforer sig værre og værre, jo flere af deres egen slags, de er omkring.

2. generations indvandre bliver opdraget af deres 1. generations forældre. Hvordan kan det være samfundets skyld? Skal vi rette os ind efter dem?

Mange unge mellemostlige mænd og kvinder har bedre uddanelser, end du nogensinde ville kunne opnå? Nogle af disse mennesker bidrager langt mere til samfundet end du kommer til?

ikke ifolge statisktik ;)

Do you know anyone from Denmark?

ja bare send dem til swedistan så vi ikke behover at knokle med de der immigranter, de elsker det alligevel

Det er bestemt ikke det jeg siger. Jeg siger bare, at forebyggelse er noglen til et bedre samfund hvor vi alle kan være

Hvad fanden laver du her Uffe?

Danishs are based, but their women are bigger sluts then ours.

bitch im a police officer and in my free time i usually work out

Jamen så lad os da lade være med at opdele den danske befolkning i dem og os. Lad os få dem ud i de danske landsbyer, hvor de kan få et normalt arbejde og leve side om side med den "rigtige" dansker

Vi skal hjælpe Sverige på rette vej igen, vi bliver nodt til at indtage landet med militær magt og oprette koncentrationslejre for alle sjw's og indvandere, så skal de nok klare sig. Der er stadig fornuftige svenskere, men de bliver undertrykt af den enorme mængde sjw's.

Tullebolle "bornecenter" blev lukket pga. problemer med blandt andet:
Masseslagsmål 2 gange.
Ildspåsættelse
At nogen af "drengene" havde været nede på festivallen og seksuelt antastet en 5-6 piger over nogen dage samt en anklage om voldtægt mod 2 af dem.
Nogen fra personalet havde seksuelt forhold til dem de passede på.


K U L T U R B E R I G E T

du är en idiot. tyskland har inte gränspatrull och flyktingar vill åka till sverige och nu har sverige stängt dess gränser.

our women are not bigger sluts then fucking Germany's women

dén opdeling er en de selv soger, og det er jo også forståeligt. Hvis flere tusinde skandinavere flyttede til mellemosten, tror du så ikke at de ville foretrække at skabe deres egen lille kulturboble frem for at integrere sig i en fremmede kultur?

Kalmar union?

Jesus Christus, danish women are almost as bad as french women. Not as bad as swedish women, but atleast on the same level of slutness, ass the german women.

>Skal vi rette os ind efter dem?
NEI
DE ER IKKE DANSK!
youtube.com/watch?v=e7mqfmZS5xM&t=22s

nice bait spasser hahahha

Only American allowed to be spoke here. Y'all gonna get banned.

Can confirm. My wife is Danish and very racist. She also loves my BBC (Big British Cock).

Bestemt. Men en ting der nok ville sorge endnu mere for, jeg kun mænglede mig med folk af min egen afstamning ville være, hvis alle hadede mig, min religion og generelt hele min baggrund

so she is cheating with another man

pls denmark
let's make up and go back to how things used to be

ur just jealous cuz u dont understand the language of the masterrace q;^j

alla nordiska kvinnor är horor

Danes fuck animals

Also because a story is repeated it means it's untrue?

Also lol @ the Scandi group sex in here

så meget had mod mellemostlige er der slet ikke her, ikke engang her i jylland, og desuden er det jo ikke noget, der er opstået uden videre, stereotyper findes altid af en årsag

Sådan! Godt input til en ellers nuanceret debat

DET SKER

Have you seen that movie Dennis

Yeah that's you

du ved det

+1

An earlier article showed how immigrants with permits instructed illegals on how to lie and make up their stories. I think an interpreter with multiple years of experience knows what she's handling, and she speaks the truth.

Norrebro er nok den værste invandrer by here i sjælland

Jeg kommer selv fra Udkantsdanmark, og tro det eller ej, men hvis man kunne, ville man stadig lynche folk her ude

Forhåbentligt en skonne dag. ;_;

der er for mange perkere i Danmark, jeg er vokset op i en perkerghetto og er glad for jeg ikke bor der mere, hurra for kulturberigelse

nice try Achmed du må dra hjem
basically yes, over a bridge lol.
I do not know, but I suspect that several from here has ran away to sweden now, we try keeping taps on them in Oslo(they've found out they will nver get asylum and it will just be shit here for them). But Oslo is still zerged with shits doing nothing but zombie around and slinging mainly hashish. They have escaped from their camps

hahaha det lyder som en ordentlig egn, dog ikke noget jeg kan genkende.

Social taber detected

Så må det morke jylland du taler om, være omkring Aarhus :p

Jeg ved ikke engang, dansk jeg er bare hjælp af Google Translate til at skrive dette svar.

jeg er i perker ghetto men ikke den der er alt for extreme

I'm traveling to Denmark in couple of weeks. Any tips which parts of Copenhagen to avoid?

I want to know an example of such a story

Jeg har en familie af flygtninge med 6 born mellem 8-14 boende i lejligheden over mig

AMA

ja ligeover med dit flotte ad-hominem

Har du nogensinde snakket med dem?

>implying that these poor little brown people are capable of anything wrong

you racist, evil bastard.!

nörrebro clearly, bit bring your knife and you will be fine pekka....

Does their kids poop in the staircase
I think somalians do that, at least i've heard

ved ikke hvor tæt på Aarhus du ville regne den midtjyske hede

just norrebro

>interpreters have to explain to refugees that women aren't commodities here that you buy for relief
>social services (ngo) go about trying to find them prostitues anyways

Don't believe their lies. "Refugees" aren't entire families fleeing war, those usually die before they reach western europe and tend to stay close to their homeland instead. In reality they're 20+ yo black men imported from africa or the worst parts of "asia".

Du veit hva du skal gjore

Hvordan lugter der?

You wish lad.

Jeg har snakket med faren af to omgange fordi hans lorteunger larmede ad helvede til efter 10. Han er præcis som du forestiller dig - nægtede at tro det var hans born, og at jeg bare brokkede mig over ingenting.

Det er så tydeligt at se på ham og hans kone at de synes ikke-muslimer er under dem

hvornår knækker du mentalt og slår dem alle ihjel?

avoid Nörrebro, Tingbjerg, Værebroparken + most of Vestegnen, and you'd be fine

jeg har to danske pik hoveder og deres klamme bjorn trampe lige nu og jeg hader dem, men det viser bare at alle kan være rovhuller

nice, it made it all the way to tv2? i was expecting this to be another nazidanmark.dk or ekstrabladet at best.

normies are starting to realize the extent of things...

born*

nyheder.tv2.dk/samfund/2017-03-23-fanget-paa-skjult-kamera-illegale-instruerer-hinanden-i-at-lyve
suh dude

Det her! Meget undervurdert innlegg.

Kan du ikke lige holde din kæft med dit "vi er alle guds born"-pis?
Det var da ustyrligt muhammad.

tv2 havde også den der dokumentar om moskeer som vist forholdt sig nogenlunde kritisk, de ser generelt ud til at være mere redpilled end DR

Nej, men de sviner og larmer. Hvert barn har en cykel og et lobehjul, og de smider begge dele ved opgangens cykelstativ. At bruge et objekts funktion må ikke være noget man gor sig i i Syrien

Jeg har et stort, gammelt sværd jeg fik til min konfirmation for mange år siden som jeg har overvejet at slibe bare for sjov

Af krydderier og sved. Indien light er nok den bedste beskrivelse

Meget snart

What's going on in this thread?

lyder som min opgang

????????

There's hope for Europe yet

>Jeg har et stort, gammelt sværd jeg fik til min konfirmation for mange år siden som jeg har overvejet at slibe bare for sjov
Nice. Giv os nogle billeder.
Selv har jeg overvejet at kobe mig et sværd, kunne få dem fra canada for ikke alt for mange penge. Men jeg gad vide hvordan loven er med hensyn til blankvåben.