Norway muslims

Norwegian minister of culture is sceptic to Islamsk Råd (Norwegian Council of Muslims), hiring a women for a communication work and “bridge building” work between non-Muslims and Muslims, because the woman being hired wears a Niqab. Says the government may need to “adjust” and “go through” the government subsiding they now give. Several Muslim organisations tied to Islamsk Råd are no thinking about cutting ties to the organisation.

Fucking a, at least not totally Sven here. Do you people think all Muslim are bad, and non-integrational, or just some of them? Looking forward to the memes cheers.

aftenposten.no/kultur/Islamsk-Rad-fikk-statlig-stotte-til-brobygging-og-dialog-Ansatte-medarbeider-med-nikab-618047b.html

Other urls found in this thread:

vg.no/nyheter/innenriks/islam/den-stoerste-moskeen-bryter-med-islamsk-raad-etter-nikab-saken/a/23961333/
twitter.com/AnonBabble

ave maria liks

...

Well in France we have around 5 millions of Muslims. Most of the Muslims I know are kind of westernized and well-educated, they're religious but not too much.
I think the problem with Muslims is more refugees than regular immigrants who knows where they are going

Plus most of the Muslim women here are either unveiled or hijabis, so they don't look like shadows and that's fine to me

Its funny. This girl goes to my uni.

all muslims are bad just because they aren't all murderers doesn't mean we need them

Liksom håp

...

Hvordan er folk rundt henne? Populær? Klein kantine stemning?

Yeah sure as shit we don't need them. But I don't see any western country simply shipping out all muslims. As long as the ones who are granted asylm are here, we are forced to live in the same country. So yeah..

You should have kids with her.

Just now, largest muslim organisation in Norway cut ties to Islamsk Råd. One small step for man kind..

vg.no/nyheter/innenriks/islam/den-stoerste-moskeen-bryter-med-islamsk-raad-etter-nikab-saken/a/23961333/

I meant the largest mosque in Norway

Yes all muslims are bad!

I don't trust them at all, do you trust them?

Let me tell you what you do with the few good ones.

Jeg har vært venn med en muslim. Jeg motte han da jeg skiftet skole for å gå i åttende. Han var i fra Kosovo, tydeligvis har noen muslimer der nede blondt hår og blå oyne. Så jeg ser da denne stakkars hvite gutten bare henge med pakkiser og negere i friminuttet og jeg tenkte: Stakkars stakkars gutt, hva er det han har gjort galt for å fortjene dette? Er han kanskje en sånn guttefitte som blir slengt rundt på deling blandt disse dyrene?

Så jeg begynte å prate med han, desverre satt han sammen med en av de ekle muslimske vennene sine, og jeg og han fant faktisk tonen. Jeg har blondt hår og blå oyne, han har blondt hår og blå oyne, vi kunne vært brodre. Så sier han ekle muslimen som satt ved siden av han "Han er muslim asså! Han er bare i fra Kosovo, der har noen muslimer blondt hår og blå oyne." Det var oyeblikket jeg bestemt meg innerst i sjelen for at denne gutten skulle konfirmeres i kirken om det så skulle bli min dod.

Jeg rovet han ut av armene på pakkisgjengen sin. Vekk fra de stygge negerene! Hjem til meg på bursdagsfest sammen med alle de fine norske hvite vennene mine! Så sa jeg til han at grunnen til at han var hvit var at han var en av oss, ikke av dem!

MIGHTY VIKINGS PLANTED HIS SEED IN KOSOVO! GLORY TO VALHALLA!

Han var viking han også, det var sannheten! Islam hadde bare kommet til han fra en bok, jeg satte meg ned med han og leste gjennom koranen og slaktet den side etter side. Vikingene var hans blod, når han ser seg i speilet ser han en viking med blondt hår og blåe oyne stirre tilbake på seg, en som ligner på meg, en som oss!

A YEAR LATER HE HAD LEFT ISLAM AND GOT BAPTIZED AND CONFIRMATED NEXT TO ME IN CHURCH

THAT IS THE ONLY GOOD MUSLIM!

Jeg får nesten lyst til å runke når jeg tenker på de stygge blikkene jeg får fra eks-vennene hans når jeg er hjemme!

Would if I could, afraid of feminist cancer tho

The Hijab girl is a feminist?

Yeah, I mean, whos gonna wash our toilets!?

Fucking best story ever read. Glorious.
Nesten så jeg feller en tåre. Valhalla for life bror.

No, when you said "her", I thought you ment the girl in the pic u added?

Put Deeyah Khan in charge, she's great

No I meant your pic

How bad are Muslims in Europe?

I've only met a handful of them in my entire life and they seemed nice. Are they like the Mexicans of Europe?

Jeg har hjulpet han med å skaffe seg jobb også.

Kan du tippe hvordan?....

..
..
..
Jeg fikk han til å bytte til et norsk navn. Det er sånn seriost ingen som vet at han noensinne har vært muslim eller fra Kosovo. Han er 100% integrert.

GLORY TO VALHALLA

Det litt sånn at alle diskuterer rundt temaet når de ser henne. Hun skal visstnok være ganske pen ifolge en del av jentene som har sett henne uten på toalettet osv.

They're literally ganondorf.

Okey dette er nærmest banebrytende. Du burde bli rådmann for Listhaug. Har han offisielt byttet navn? Offisielt gått vekk fra Islam? Eller må han være forsiktig rundt venner/slekt/familie osv? Integration skill lvl 200000

Muslim 10/10 = Norwegian 7/10

The kids she can give you will be at best a 5/10

Get a norwegian blond wife and your kid will be 10/10 every single time.

When you go white, the kids come out all right.

Look at this pic. This is what your kids should look like in the family album. Then you've done your viking duty.

Ja, på papiret så har han byttet navn. Han er registrert i folkeregisteret med nytt norskt vikingeinspirert fornavn og etternavn, satt sammen av fornavn og etternavn fra to vikingekonger i fra heimskringla. Jeg hjalp han med det.

Det gikk ikke så bra med jobbsokingen da han hadde sånn stygt islamsk inspirert arabernavn på CV'en sin. Det kommer ikke akkurat som noen BOMBE at arbeidsgiver kaster slike soknader i sopla.

Han er importert i fra Kosovo, på grunn av situasjonen som var med han der Milosovic eller noe. Han har ikke så mye familie og venner som er muslimske lengre, han var en sånn der enslig mindreårig asylsoker, i fra en tid da for fortiåringer fra somalia lot som om de var femten år for å slippe inn i landet.

Tipper han ikke er særlig komfortabel med å være rundt de folka han kjente for, nå som han har forlatt religionen. Muslimer er noen bitre jævler når de har rumpevondt. Noen jævla apekatter, fuckings gneldrebikjer, rotter, slanger, som rotter seg sammen som en liten flokk med hyener. Forbanna pakk, liker ikke en eneste en av dem. Slik jeg ser det tok jeg bare tilbake en av våre egne som hadde havnet på feil hylle, han var aldri en muslim, bare en norsk viking som ikke visste om det enda.

Skjonner. Hadde trengt flere slike historier..

Vell, det er ting du kan gjore. Som å finne navnene til somaliske foreldre med barn og sende inn bekymringsmelding til barnevernet. Si at du er bekymret for at de slår sonnen sin og planlegger å kjonnslemleste datteren sin.

Værste av alt er at du mest sannsynlig har rett.

Somalere er dritt

Uff, ja, jeg blir i skikkelig dårlig humor når jeg går ut doren og ser dem på vei til butikken når jeg skal handle mat.

Det er skikkelig provoserende. De burde dra hjem.