/polder/ Dutch politics - Anne BTFO Edition

>BTFO
BTFO
>BTFO
BTFO
pauw.vara.nl/media/371562

Other urls found in this thread:

twitter.com/Convex_Kafka
twitter.com/annefleurdd/status/846854120946503680
mobile.twitter.com/annefleurdd/status/846854336651169792
twitter.com/ra_solisa/status/846854736712269824
youtube.com/watch?v=UHOufV-4HMc
youtube.com/watch?v=59TeOvq18IY
archive.is/ooqyJ
twitter.com/SFWRedditGifs

Geert? More like gone.

...

...

De "blanken hebben alles uitgevonden' miem wordt snel oud als je verder kijkt dan je neus lang is. Ten eerste is de grootste vooruitgang in de wereld geboekt rond de Middellandse zee door verschillende volkeren, en ten tweede hebben Noord-Europeanen dat letterlijk alleen maar gestolen van de Romeinen. Toen stammen in Duitsland nog in de modder zaten te ploeteren terwijl ze nog niks verder waren dan de Neanderthalers bedreven de Indiërs en de Chinezen al gevorderde filosofie.

De blanken hebben geluk gehad dat ze de taalstructuur van de Romeinen hebben geërfd, want dat is de basis van de latere ontwikkeling die ze maakten.

(((David)))

>Kunnen we de naam van #pauw alsjeblieft veranderen in Mansplaintv

>Sterk voorbeeld dubbele moraal bij #pauw. Tegenwoordig is moslimhaat en xenofobie meer geaccepteerd dan vechten tegen onrecht en facisme.

>De mansplain tegen Anne Fleur bij #pauw was echt te pijnlijk om naar te kijken. De seksistische tweets als reactie zijn ook om te huilen

>.@annefleurdd Deze hele discussie is één grote mansplain, zonde van de zendtijd. #pauw

Mijn god, een feministe met permanente zand in de vagijn gespot! En het rijmt ook nog!

Mansplaining bestaat niet, deal with it.

Feit: een vrouw heeft het nooit fout
Feit: Meerdere mannen met 2/3 keer zo veel levens ervaring mansplainen als ze een meid van 20 iets willen bijbrengen over historisch besef en normen en waarden.

GVD wat haat ik deze bullshit.

De miemmagie is echt, een vriend zegt net dat hij eigenlijk FvD had moeten stemmen. De constante stroom memes vanuit mij en via facebook heeft daar een heel groot aandeel in gehad denk ik.

>twitter.com/Convex_Kafka
lol

>Wanneer je hele leven draait om ""facisme"" maar je nog niet eens in staat bent om het woord te spellen

Ik gooi nog ff wat in de frituur

twitter.com/annefleurdd/status/846854120946503680

CALLED IT

LOL

het moge wel duidelijk zijn dat heel weldenkend Nederland nu door heeft dat AF het gekkie is, en niet Baudet.

die extreemlinks engnekken gaan toch niet tot inkeer komen of excuus maken. Het beste wat je kan doen is ze exposen voor de massa

haha voorspelbare arabierensletje is het ook he

mobile.twitter.com/annefleurdd/status/846854336651169792

Kek

In de reacties pic related
vond hem wel mooi

twitter.com/ra_solisa/status/846854736712269824

die beta whiteknight ook gelijk erop af

Manmanman, ze leren er ook nooit iets van. Tribalisme.

Hopelijk heeft het de normies een beetje geroodpilt op het feit dat dit soort belachelijke shit ook van links kan komen (voor diegenen die het vergeten waren).

*blackknight

Propz
Potten

...

ook goed

HAHA I ALSO LOVE GEERD WILDERS XDDD uPVOTED :XDDDD


Hebben jullie dit filmpje al gezien?
youtube.com/watch?v=UHOufV-4HMc

MANSPLAINED

weet je, eigenlijk vind ik de term wel mooi. Je moet hem alleen niet negatief zien.

Schaf blanke vrouwen af

Ik bied mij hierbij trouwens aan om in het algemeen belang AF eens goed te neuken. Dat slappe linkse uitschot bevredigt haar duidelijk niet waardoor ze hysterisch gaat doen.

A bit late, but here it goes:

wtf, i love pauw now!?

NIBBA WOOAAAWEEE MAMA

Heeft hij nou serieus in het latijn zitten speechen? Ik lach me te pletter.

Meh, als je pauw zo terug kijkt valt het echt nog wel mee hoe links hij echt was. Tijdens Pauw en Jinek lag het vgm vooral aan Jinek.
Waarschijnlijk is Pauw centrum/centrum-links dus een beetje bias zal er toch wel in zitten, krijg je bij iedereen, maar vgm lang niet zo erg als sommige anderen.

...

met jinek was hij meer een marionet van het partijkartel, maar alleen vind ik hem best oke.

Links vind hem rechts en rechts vind hem links.

wow het is alsof het normale mensen zijn?!

topkek

Journalists aren't normal, in case you didn't notice.

I've got to say lads, today was a fine day for memes.
Klaverjessen, Anne-Fleurtje BTFO, kartelistas, Arib BTFO
So much potential up for grabs, it's absolutely mad.

I love in particular how Anne-Fleurtje went to that show expecting to get some form of fair treatment while the first angle chosen by Pauw was that of the double-standard leftist crying like a baby when exposed to that silly hypocrisy.
The only thing, the cherry on the pie that would have made it perfect is that they completely ignored her Marxist allegiance. Perhaps for the better, we can now move on and leave her behind us.

>Thierry on the pie*

Dit is nog niet zo onaardig als het lijkt, gezien de geschiedenis van het woord 'hysterie'

Een voorwoord in het Latijn ja. Mevrouw de voorzitter gelijk boos. Kuzu begint Arabisch te brabbelen en geen haan die er naar kraait

...

...

C I C E R O
I
C
E
R
O

>dgw Baudet eigenhandig de teruglopende aantallen gymnasiasten ombuigt
>dgw Latijn weer cool wordt
>dgw jeugdbendes Latijn gaan gebruiken als lingua franca c.q. straattaal en de babyboomers er niets van kunnen verstaan omdat ze in hun jeugd Latijn ouderwets en stoffig vonden
>dgw Jesse Klaver en zijn VMBO-tuig met plumbatae worden bekogeld door extreemrechtse jeugd die leuzen als "vade retro, barbara!" en "mortem ad factionem cartellum!" scanderen

Deze tijdlijn wordt enkel beter

I can actually see myself doing this.
>tfw you will see the eviction of barbaroi in your lifetime

youtube.com/watch?v=59TeOvq18IY

Still not satisfied

Klaverjessen.

Hoppa, wat een dag.

1 linksgekkie geridiculiseerd voor heel nederland

1 baudet aandachtsbom dankzij een slim trucje dat de media niet kon negeren

Voelt goed man, en nu ga ik pitten, houdoe.

Houdoe? Ben je een gore buitenlander ofzo? Hier in Nederland zeggen we gewoon "salam alekum" hoor! Also, truste G

Ik heb vandaag 5 euro verdient door dit basically 10 minuten lang na te doen lol. Hoewel het opzetten van dat hele account wel iets langer duurde.

marginaal

>Pauw brand Baudet af voor de verkiezingen met valse retoriek
>Links meisje klaagt nu dat niet meer het geval is

...

Ja maar morgenavond ga ik echt aan de slag. Account op Hot or Not + Tinder. Via laptop doen en hoppa.

Denk je dat er serieuze shekels in te verdienen zijn zonder een backlash? Ik ben sinds zaterdag officieel NEET, dus wil wel wat easy centjes verdienen.

>The only thing, the cherry on the pie that would have made it perfect is that they completely ignored her Marxist allegiance

Checked. But hasn't anybody noticed that she changed her twitter and omitted Marxist.

Perhaps after that YouTube video that showed her how many dead people Marxism led to.

Fijn dat hij nog zo kan optreden. Pauw en Witteman draaide altijd om dit soort homoristische ontkledingen van matige argumentatie.

Enorme meevaller ten opzichte van wat ik vreeste en goed dat Pauw er niet voor kiest mee te gaan met radicaliserend links.

Het was hierin vooral hoe Jinek de drang voelde bij elk thema vanuit emoties te beargumenteren. "als vrouw vind ik", "als iemand met een dubbel paspoort vind ik", etc.

Zolang je geen dienst belooft is er niks aan het handje volgens mij. Dus zeggen, geef geld en kijk wat er gebeurt. (een blok dus)

Pauw is best wel anti-Islam hoor. Meer dan de meeste VVD-ers of wat voor partij hij ook zou stemmen. Ben benieuwd of Jort Kelder FvD of VVD gestemd heeft. Hij is vrienden met beide lijstrekkers.

>homoristische ontkledingen
Koek

Jij heerlijke regeljood. Tijd om dit eens te probiern

Ik zie Jort Kelder er wel voor aan om FvD te stemmen. Ik denk een hoop oude garde D66 ook volgende verkiezingen. Best spoopy hoe veel origineel D66 en het FvD op elkaar lijken.

NEDERLANDSE CULTUUR BESTAAT NIET

NEEM DIT TERUG, Reeeeeeeee!!!

Zit nu Pauw te kijken, so far so good.

HET IS EEN ROMANFIGUUR!!1!

Mensen die de volle 55 min hebben bekeken, kan ik kappen na dat Pauw klaar is met haar of is de hele aflevering de moeite waard/nog vaker in de avond dat ze BTFO! wordt?

Dus wie nog meer /geenkuttedoen/ hier?

Jij bent de enige NEET vriend. Ik /netterugvanavonddienst en /morgenweerandiearbeit

Oh nice #kommaneuken #komtomdatikeenvrouwben #ikstamethaar

Toen sprak ze hem ook tegen.
En hij deed dat nadat ze de vergadering NIET wilde verzetten ivm suikerfeest.

je moeder kanker honde

>Toen sprak ze hem ook tegen. En hij deed dat nadat ze de vergadering NIET wilde verzetten ivm suikerfeest.
In dit geval neem ik mijn statement terug.

Dat zuigt. Ik wens je veel succes morgen. Wat voor werk doe je als ik vragen mag?

THIS IS NOT Sup Forums GO THERE IF YOU WANT TO TALK ANY OTHER LANGUAGE
>THIS IS NOT Sup Forums GO THERE IF YOU WANT TO TALK ANY OTHER LANGUAGE
THIS IS NOT Sup Forums GO THERE IF YOU WANT TO TALK ANY OTHER LANGUAGE
>THIS IS NOT Sup Forums GO THERE IF YOU WANT TO TALK ANY OTHER LANGUAGE

THIS THREAD HAS BEEN REPORTED

>T. Nigger
Fuck off

Don't worry Ahmed, go to Sup Forums and create your thread again.

Leuke draad jonges oh nee..

Sorry i don't read muslim languages, can you write it in english?

Norway hva fæn?!

Saus?

Blijft jammer dat ze /onzejongen in supergebrekkig Nedderlandsch maant niet in een vreemde taal te spreken. Martin Bosma was onironisch echt de veel betere keus. Maarja #virtuesignalling he

Hebben we het al eens over gehad, kan niet te specifiek zijn. Maar vanavond was best /comfy. En ik hou van mijn werk Gelderland (nonloving Grolsch troglodite ;^)

Jesus, I heard the white Uruguans were bretty cool. But the black ones apparently are pretty frustrated.

stupid faggot, who cares

The fact that you can read at all is impressive. Well done!

Maybe you need to learn the rules, you need to write in english in Sup Forums, go to Sup Forums if you want to hijack a board with muslim literature.

dislike knop op youtube comments doet niks btw

This nigger apparently. Hi Burger. How are things in the land of the free?

...

Why are Muslims always so upset and irritable when they have to follow western rules?

its the only thing i know except
ik ben een beroemde flikker

>Blijft jammer dat ze /onzejongen in supergebrekkig Nedderlandsch maant niet in een vreemde taal te spreken. Martin Bosma was onironisch echt de veel betere keus. Maarja #virtuesignalling he
Hehe, true dat.

>Hebben we het al eens over gehad, kan niet te specifiek zijn. Maar vanavond was best /comfy. En ik hou van mijn werk Gelderland (nonloving Grolsch troglodite ;^)
Ohja, is waar ook. Vergeef me, ik heb niet de beste serie nachtrust gehad, dus ben een beetje suf atm.

You know there aren't any rules stating that you HAVE to write English on here, right? Perhaps you can't actually read after all...

I rook er al een die groter is dan jij

I'm collecting rare baudets. Would be happy if you kindly share them.

Pic related.

Also /pol is a board of peace. Why so hostile nigga? Most people get in here and ask for translatation, but you have to go full leftist on this thread.

Are you threatening to fuck me like a goat?

Its disrespectful to have conversations in languages that only Muslim countries know.

I expect a 1:1.35 exchange rate as per Universal Rare Pepe standard.

De kerk zuigt ballen, stop met de bijbel als dildo gebruiken.
>Volgend niveau van Gnosis legt de lat te hoog?

>T. aangerand door een priester

It's alright paco, you'll get to kill another cousin of yours soon so you can buy some glue to sniff

Die eet ik alleen soms, eerder lam van de bbq... weet eigenlijk niet of dat schaap of geit is dan... hmmm

Maar nee, google translate kapot?

Ohja, is waar ook. Vergeef me, ik heb niet de beste serie nachtrust gehad, dus ben een beetje suf atm.

I forgive you my son. Goodluck with the Tinderscam. I heard AnneFleur is on there too, is she cheating on Ahmet? Or did he leave her after he got his legal status/houder?

>archive.is/ooqyJ

The exchangerate is 1:1.35 currently. But if you share a hot anime girl I got something for you.

I knew Muslims were ignorant and inbred but not this bad, you need to learn more about the world.

Still talking about goats? you sound obsessed Ahmed.

>Deze projectie

I have something for (You)

I knew annefleur being on Pauw would work out well. The viewers saw what the average GroenLinks voter thinks.