DISCLAIMER

DISCLAIMER

Welcome to /polder/, home of the Dutch Resistance, fighting for truth, justice and liberty for the people of The Netherlands. Outsiders take note, we are a proud and stubborn people, and don't conform willingly. We stick to our culture, yet recognize and respect others'. We will probably not always converse in the universal language of the almighty mongolian goat herding forum (English), but we're probably willing to translate nearly anything (Dutch) for you.

---

Since we are now past the TK2017 elections, focus will shift more towards a broader--albeit still Dutch--focus. As long as these threads keep filling up (or when new Dutch happenings arise) /polder/ will exist and flourish.

Remember: /polder/ is a board of peace, brotherhood and justice. Keep the redpill windmill turning.

---

Previous thread: /polder/archief:

archive.4plebs.org/pol/search/subject/polder/

FvD Framing Archief:

>hackmd.io/s/BJ19X30ix

Other urls found in this thread:

twitter.com/JvanDijkS/status/847060720483225601
twitter.com/NSFWRedditImage

Eerste voor GEWOON

Tweede voor Baudetraket!

3e voor clown?

Vierde voor CLOWN, NAR!

...

>Jan Roos geeft toe dat hij door Baudet gecucked wordt

spam

Niet twee, DRIE inmiddels. And growing..

JUST

Achtste voor IRRITANT

een fijne avond en een
vijfde voor deze pepe

Kek.

kkr Sup Forums, wil ik iets nuttigs zeggen is het spam, zeg ik spam dan post hij het....

soms is Sup Forums zelf de shill

twitter.com/JvanDijkS/status/847060720483225601

>zetels.
Ja dat is wel handig ja....

waar?

>die plaatje gerelateerd
mooi man

Valt eerlijk wel mee, komt vooral omdat mijn hele familie alcholist is, meerdere aan doodgegaan zijn, en andere erdoor veranderd zijn op slechte manier. En heb er gewoon niet echt behoeften aan.

Hmm, klinkt goed, zal wel zien hoe het zal gaan qua activiteiten dan verder

Gullit behandelt Roos alsof hij Rudi Völler is

Kek, dit hele gebeuren is memegoud, ware het niet dat niemand zin heeft om miems te maken over iets dat zo irrelevant is

iemand ondervragen is nu een gerichte aanval.

Welkom in de /polder/, J. van Dijk!

Australië, want daar heb je iig minder migranten die zomaar binnen walsen en het is altijd lekker weer.

Oh nee, dat was Rijkaard. Is ook al lang geleden

Pauw
>"Als je niet in de peilingen staat en Baudet staat op 2 zetels dan zullen de kiezers toch minder snel voor ons gaan"

>Kek, dit hele gebeuren is memegoud, ware het niet dat niemand zin heeft om miems te maken over iets dat zo irrelevant is
Ja dat boek wat Baudet even bij Rutger in zijn zakken propte was ook goud.

Ja maar er zit ook wel een reden achter dat Baudet je heeft ingehaald vrind.

alsof hij hoop dat mensen hem onsterfelijk maken als miem, zijn ego is er wel voor, still /ourguy/

Heeft 'ie wel gelijk in oetz.
Er hebben toch veel mensen op VNL gestemd, maar die stemmen zijn nu allemaal weg.

Damn, heftig ouwe, goed om te horen dat je alcohol zelf te baas bent.

Ja prima, je moet ook vooral doen waar je zelf zin in hebt maar vanuit mijn omgeving is het echt vrijwel onmogelijk om het niet te doen, het is een beetje zoals met carnaval, je bent er mee opgegroeid hoewel ik alleen een sociale drinker ben met zo nu en dan een glas whisky bij het lezen.

Kan een technisch gezinde autist hier een Shooting Stars Meme van maken?

>letterlijk een compilatie van haar tweets die vervolgens aan de kaak worden gestelt
>EEN GERICHTE AANVAL!

Zucht
u
c
h
t

Weetje... met die witte achtergrond zou dat ook nog eens zomaar een eitje kunnen zijn.

shooting star maar dan met het wilhelmus ofzo

Ah het is tijd voor

>IRONISCHE KRITISCHE CABARETIER DIE OP ÁLLE RELIGIES KRITIEK HEEFT

Oh jee

Kweenie of dat hetzelfde effect heeft, 't heeft niet echt zo'n climax moment waar je die overgang kunt maken.

waarom denkje dat hij dat zo deed, alsof hij het voor ons deed, we moeten er wel iets mee doen, anders stellen wij hem teleur

tfw linkse infiltranten in mijn /polder

ERUIT REEEEEEEE

Shooting stars voor internationale distributie

Yeah, scheelt ook dat haast niemand in mijn omgeving drinkt ook verder, maakt het ook stuk makkelijker natuurlijk.

Post leuke memes voor de touristen

>een stel tweets aantonen is een gerichte aanval volgens de linkse watjes

Wat een stel dramakoninginnen.

Sup Forums is an English language website. Please post in English.