/polder/ - Klaverzweet edition

DISCLAIMER

Welcome to /polder/, home of the Dutch Resistance, fighting for truth, justice and liberty for the people of The Netherlands. Outsiders take note, we are a pride and stubborn people, and don't conform willingly. We stick to our culture, yet recognize and respect others'. We will probably not always converse in the universal language of the almighty mongolian goat herding forum (English), but we're probably willing to translate nearly anything (Dutch) for you.

---

Since we are now past the TK2017 elections, focus will shift more towards a broader--albeit still Dutch--focus. As long as these threads keep filling up (or when new Dutch happenings arise) /polder/ will exist and flourish.

Remember: /polder/ is a board of peace, brotherhood and justice. Keep the redpill windmill turning.

---

/polder/archief:

archive.4plebs.org/pol/search/subject/polder/

FvD Framing Archief:

hackmd.io/s/BJ19X30ix

Other urls found in this thread:

ad.nl/binnenland/nederlanders-integreren-minder-goed-dan-allochtonen-in-de-grote-stad~a387f137/
twitter.com/NSFWRedditImage

Kabinet wanneer?

>FvD Framing Archief:
Good to see people are still fighting the good fight.

Who /kakkenatwork/ here?

Right here

be the mods still the dutch speaking /polder/ on the prunen?

No idea. In lieu of an answer, I hope you will accept this fotowinkeltje instead.

So long as the threads mostly English stay the mods give there not much om, think I.

>zakenkabinet
Retarded idee omdat ze dan op niemand de schuld kunnen afschuiven.
VVD had gewoon pvv immigratie en defensie moeten geven.
Zorg naar 50+ en de rest gewoon verdelen.

Stilzitten is geen optie. Vandaag ook even lid worden.

En Thierry als premier dan.

Good, inshort quitten with the stone coal english because it gives me a headpain om te writen

morning /polder/

Looks like it'll be fun here.

:) :) :)

Who else /vrijedag/ hier?

Some guys here are ridiculing muh Thierry and his roman...

Een voorstel dient nog altijd geaccepteerd te worden door de kamer. Zij die het goedkeuren hebben dus de verantwoordelijkheid voor de consequenties.

>Roman

Ik. Maar wel nog een hoop dingen voor afstuderen te doen. Wel lekker comfy thuis in het zonnetje.

Zometeen ook ff joinen, maakt deze dag nog mooier!

>tentamen periode in Duitsland, geen lessen, alleen maar tentamens voor 2 maanden.
>voeltgoedman.

Who /comfycupofcoffee/ here?

Mijn ergste nachtmerrie is werkelijkheid geworden... Koffiepads zijn op

NEGER SHEEEEEEEIIIIIIIIATE

Thierry wordt de komende 8 jaar nog geen premier. Dat gebeurd pas als we Zweden 2.0 zijn.

>wat is exponentiële groei
Thierry 2021

Had toch met lavendel te maken?

correct: L*a*v*e^(n*dE*l)

De vrije vrijdag is beste vrijdag.
Dan kan je naar de sportschool gaan wanneer niemand er is.

Sochtends lopen er allemaal bejaarden robd jammergenoeg

Sportschool? Mn enige sport is naar de bus rennen

Daarom moet je ook in de middag gaan.
Dan zijn de bejaarden weg en de Jongeren moeten nog komen. Dan zijn er zo wie zo het minste mensen.
Vertrek dan op tijd kut
En
>Niet /Fit/ worden voor de Europese Burgeroorlog

/Vrijdag/ beetje peukjes roken en koffiezuipen terwijl ik wacht op om mijn examinator

>wanneer je bij de protestacties bent in Den Haag en NL Sup Forums fags komen niet

Sinds ik gisteren lid ben geworden geniet ik al de hele dag van een lavendelaroma om me heen.
Voelt goed.

Van 9 tot 5 zet ook de linkse kliek op de kaart. Het wordt langzamerhand steeds meer mainstream duidelijk hoe achterlijk hun praktijken zijn.

Het is weer een mooie dag, /broeders/.

Protest?

Sommige mensen zijn ook nog aan de arbeid mijn NEET vriend.

Niet vandaag tho, ben wel eerder geweest bij pegida en andere

Waarom zou ik vandaag de grote sloot over moeten steken om in Holland wat te roeptoeteren

>Pegida
Was dat geen honeypot?

Kom je uit oost of best brabant trouwens?

>De grote sloot
Tja zo kun de de maas ook noemen

Oost brabant het beste, die inteelt rotterdammers aan de verkeerde kant van de dommel kunnen oppleuren

Best natuurlijk

Heb een opleiding en weekend baan dus ben geen NEET

Brabant autisten kunnen niet eens normaal praten dus zijn niet relevant

Den bosch!

Moet toch iets hè ;)

Ik heb nog een biertje geadt met thierry tijdens carnaval, toen hij in het mooie oeteldonk was

>Holland
>Letterlijk Gatland
>Als in kontgat
Te lang geleden dat ik daar ben geweest oetz. Moet weer eens een keer die mooie stad bezoeken.

Dit is het verkeerde antwoord.
B R E D A
R
E
D
A

Altijd welkom hier

Is dat een foto van een GroenLinks-bijeenkomst?

Gemiddelde humor van een Brabander, helaas stikt het hier idd wel van de negers en mocro's

Limburg > Brabant > Zeeland >>> Walvissen poep >>> Holland

Is dit nu een /Brabant/ draad?

Twijfelen of ik de FvD-jugend moet joinen.
>haal me over /polder/broeders

Ben al normaal lid, mag ik dan niet naar /borrels/

Leiden, Zuid-Holland hier

Ga weg. Boz hier

Volgens mij zijn er ook avonden en events voor normale leden hoor.

>dgw nederlandse partijkartel 1 europa wil terwijl brabanders onderling al gezeik hebben

Bestaat die al dan brur

Dgw 22 en te vroeg ingeschreven.

De vluchtelingen opvang bedoel je?

>twijfelen over 5 euries

Kom op man. Draag bij, en woon wellicht wat leuke seminars/publieke debatten bij.

Zegt de reserve limbo

En echte Krab zoals het hoort.
Woon alleen wel op het platteland van berrege

>mfw JFVD al meer dan 1000 leden heeft nu.

Altere of wa

>dgv wanneer 19 en weinig geld, dus niet ingeschreven want 25 euro, maar 5 euro was oké
>voelt goed man

De Stroat
Altere is vóór Flikkers

>tfw one more now

>dvw moment dat Mass Effect goed was tot het allerlaatste stukje van 3, en ze gewoon met dat laatste stukje doorgaan een heel spel lang.

Ej rustig aan he ben opgegroeid op altere, heb wel familie in de straot

Ja m'n jong, 5 daalders en je hebt toegang tot onbeperkte hoeveelheden Baudet.
Plus, misschien ontmoet je nog wel een paar autisten van /polder/

Nee ik ken nog iemand anders die ook op Sup Forums zit die uit altere komt. Kijken of ik hem kon trekkeren.
Maarja waar in Berrege woonde nu?

Wat doe je in het reich ouwe?

Dit is correct. Limburg is de beste provincie van de Nederlanden.

heeft het nut om bij de jfvd te gaan als je in een dorp in friesland woont. ik hen geen zin om helemaal naar groningen of amsterdam te gaan voor een bijeenkomst ofzo

Alles boven de sloten moet gewoon parkeerplaats worden voor de efteling

ad.nl/binnenland/nederlanders-integreren-minder-goed-dan-allochtonen-in-de-grote-stad~a387f137/

Ook AD komt met het ''Nederlanders moeten integreren in grote steden'' artikel. Ik snap deze Linkse deug-gymnastiek echt niet, hiermee toon je juist toch aan dat allochtonen niet integreren in Nederland maar in hun eigen wijken hun eigen cultuur behouden, met alle gevolgen van dien.


>Er wordt vaak geklaagd dat er te weinig aandacht is voor de ‘ontvangende partij’, de Nederlanders. Nou, dit onderzoek is speciaal gericht op deze groep. Er wordt hard geroepen dat allochtonen moeten integreren en dat doen ze ook. Maar ondertussen scheiden autochtonen zich steeds meer af. Dat is toch opmerkelijk, dat verdient naar mijn mening nader onderzoek.''

Het feit dat de autochtonen zich verplaatsen uit de wijken waar allochtonen zich niet geïntegreerd hebben is helemaal niet zo gek. Je woont in Nederland, hebt Nederlandse waarden, normen en indentiteit. Woont vervolgens in een wijk die overwegend uit steeds meer immigranten is gaan bestaan, die er niks aan doen om ook maar een beetje Nederlandser te worden. Exotische toko's schieten als paddenstoelen uit de grond, moskeeën nemen hun intrede (En in ergste gevallen kondigen gebed af via luidsprekers), gesluimerde vrouwen lopen over straat en er is overlast op straat. Wat doe je dan? Je gaat als Nederlander weer een stukje Nederland opzoeken, net zoals immigranten hun cultuur hebben behouden omdat ze zich hiermee verbonden mee voelen.

>De nieuwe generatie migranten is veel beter opgeleid en bekleedt ook leidinggevende posities. Het kan dus goed dat je baas straks allochtoon is.''

En daar is niks mis mee toch? Grote kans dat deze mensen wel goed geïntegreerd zijn en niet 3x op een dag ergens op een matje zitten te bidden, alcohol verbieden op de VrijMiBo, eisen van hun vrouwelijke werknemers dat ze hoofddoeken dragen en uitsluitend halal vlees bestellen voor de bedrijfslunch.

Ouders wonen nog in halsteren, woon zelf op de kaai

Mee eens
Is dat een beetje goed wonen daar?

Denk dat ik ook nog wel terug verhuis naar t dorp of de stroat. Maar is wel fijn wonen hier.

Friendly reminder that the left is constantly monitoring these threads. Don't say retarded shit.
>Talking to you SAM

Heeft iemand de link voor polder discord?

Dit maakt me echt misselijk, dat mensen met zo'n gemak hun land weg gooien voor een paar modderslijmen.
Saneer wanneer?

Mooi zo. Maar ja in het Dorp woon je toch altijd wat lekkerder.

Wait my name is Sam

Yeah fuck that SAM guy

they are pretty dumb though. Its one of the consequences of being a lefty retard. They are shit at understanding someone who isnt like one of them. They only have a very, VERY vague grasp of where our priorities lie, of what we find important, what things annoy us and what we see as hostile.

If they knew these things, they would be like us, they would be us. So in some way, if you use cryptoish language (just use our memes and culture from the chans), they wont understand the metaphors. They wont understand the subtle language, and if they do want to understand it...once more they become like us.

Is /wierden/ still at it? I thought we warned him about this?

Het is de pure vorm van landverraad, de normen en waarde waarvoor veel bloed is verloren om meer een groep immegranten thuis te laten voelen ofzo

He tweeted a greentext story at Anne Fleur about Baudet courting her a couple days ago. And he still has that retarded FvD pepe as twitter ava. So yes, yes he is.

I hate talking about him when he's not here, but what a fucking idiot.

Ik zeg, laat ze maar. Dan kunnen ze nog wat leren.

Individuen die extreme uitspraken doen kunnen ze wel selectief eruit gaan filteren, maar dat deug natuurlijk niet volgens de linkse retoriek.
Want generaliseren is uit den boze toch?

He's probably here. Doesnt use his tripcode anymore. For obvious reasons

>"Let op je woorden, er zijn hier linkse mensen aanwezig"
Werkelijk, neger?

It's not my fault. They only screencapped one post of mine which wasn't even racist. Blame the guy posting a swastika frog.

Can still see when he posts if you have the flag pack. Unless he took that off of course