Vrijmibo editie

DISCLAIMER

Welcome to /polder/, home of the Dutch Resistance, fighting for truth, justice and liberty for the people of The Netherlands. Outsiders take note, we are a pride and stubborn people, and don't conform willingly. We stick to our culture, yet recognize and respect others'. We will probably not always converse in the universal language of the almighty mongolian goat herding forum (English), but we're probably willing to translate nearly anything (Dutch) for you.

---

Since we are now past the TK2017 elections, focus will shift more towards a broader--albeit still Dutch--focus. As long as these threads keep filling up (or when new Dutch happenings arise) /polder/ will exist and flourish.

Remember: /polder/ is a board of peace, brotherhood and justice. Keep the redpill windmill turning.

---

/polder/archief:

archive.4plebs.org/pol/search/subject/polder/

FvD Framing Archief:

hackmd.io/s/BJ19X30ix

Other urls found in this thread:

nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_schepen_op_de_rede_van_Texel
groovypost.com/howto/set-different-wallpaper-backgrounds-dual-monitors-windows-10/
amsterdam.feiten.info/
vileine.com/2017/03/31/nieuwsflash-ik-kreeg-wel-250-doodsbedreigingen-zegt-anne-fleur-dekker/
youtu.be/pc6-UAJkiWw
youtube.com/watch?v=EGrxqP5cCu0
youtu.be/8hwOTO3LJCY
nos.nl/artikel/2165775-hoe-stemde-jouw-buurt-bekijk-hier-de-kaart.html
twitter.com/annefleurdd/status/847886526453297153
youtube.com/watch?v=UNd8MaQUoh0
twitter.com/SFWRedditImages

Moet klaarblijkelijk wachten op een mail die nog 2 weken kan duren...

nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_schepen_op_de_rede_van_Texel

MAKE KANKER GREAT AGAIN

danku, nieuwe schermafbeelding.

Weet iemand een programma waar je makkelijk 2 verschillende schermafbeeldingen neemt, één per scherm? Windows snap niet echt dat mensen graag 2 verschillende afbeeldingen willen...

hier is een nog grotere versie voor als iemand hem ook wilt.

kek

Herinnering dat de joden het begin zijn van het kwaad van de afgelopen 3000 jaar.

Gebruik programma genaamd Gyazo, kan je zelf kiezen welk deel je kan opnemen van je scherm en opent in het internet vanaf daar kan je makkelijk downloaden

Ik bedoel de bureaublad-achtergronden... Sorry. Ik gebruik gyazo al, top programma

Weet iemand een programma waar je makkelijk 2 verschillende bureabladachtergronden kan nemen, één per scherm? Windows snap niet echt dat mensen graag 2 verschillende afbeeldingen willen...

Windows kan dit wel

groovypost.com/howto/set-different-wallpaper-backgrounds-dual-monitors-windows-10/

Friendly reminder that mods have been deleting these threads if they're all in Dutch lately...maybe sprinkle some English in here and there to keep it legit

dank je, I just don't want to see the thread deleted

Really? I've always seen them reach their post limit even full Dutch

Yes...it was funny too when Neders started speaking in English but with Dutch sentence structure out of protest

Ja 10 en 8, ik zit op 7

Plaats meer Hollandse glorie schilderijen aub

Bijna weekend.

Time to get fucked up tonight.

well maybe you should remember that this is an american board, if you want your own, here is the door.

Haha bierr

Japanese* bord

Zeeeeker. Tijd voor pils.

Roodpil me om niet in amsterdam te gaan wonen.

amsterdam.feiten.info/

Te druk.

>roodpil
Kan godverdomme wel cry man! Hou sommige things just English

kankerkek. Ga zuigen your canadees nutz

Just go there for a weekend, no need for us to try any harder.

>wonen in of nabij een stad

>mgw Nederlanders vrijwillig go to Canada which is nog meer cucked than ons

>Wonen in een christelijke pauper dorp

Waarom altijd buitenlandse op's

Is dit (((Russische inmenging)))

te duur

Don't get me wrong, I prefer it in Dutch because it helps me learn

>kankerkek. Ga zuigen your canadees nutz
Pic related.

>meanwhile, in het nederlands, met die kankermarokkanen

its a careful balance that one has to walk, one is a mostly cuck language, and the other one is a strong, jew removal one. If you talk dutch, to some degree you might as well talk hebrew lol. But whatever, one has to try to set that language right again if there is potential in it.

Mocro's and other shitskins can't behave indeed. But SJWs ruin your whole country

>2017
>christelijk

vileine.com/2017/03/31/nieuwsflash-ik-kreeg-wel-250-doodsbedreigingen-zegt-anne-fleur-dekker/

Wat een kankerhoer is het toch ook

>2017
Christelijke pauper partijen samen 30+ zetels. Biblebelt en the other kanker autisten who just willen a centraal-right party

nie lulle

RWDS in Nederland when? Eerst de volksverraders aanpakken natuurlijk

> Wie gaat er mee stenen gooien op wilders xddd
> Gets threatend
> muh feelings im a woman

CDA SGP en CU zitten rond de 25-30, maar toch 1/5 die op een achterlijke gelovige partij stemt

Kunnen we morgen voor 1 april allemaal ironisch pro-Jesse Klaver zijn?

pleeg nog liever sudoku

Nee

Herinnering for newfags om naar MoonMan en blink 1488 te luisteren at least once a week.
youtu.be/pc6-UAJkiWw

nou nou nou. Je hoeft niet in de God of de verhalen in de Bijbel geloven om in te zien dat de waarden die de christenen uitten, gewoon goed zijn voor Nederland.

Ik heb liever 30 gelovige christenen in de Kamer, dan 30 nihilisten.

It is still worth learning, either way.

>But SJWs ruin your whole country

Most of us are suburban and rural retards where very little of that nonsense emanating from Toronto actually reaches us, or affects us in our day to day life.

>/polder/ is a board of peace, brotherhood and justice.
youtube.com/watch?v=EGrxqP5cCu0
Eyes watering...

Kunnen we haar niet gewoon deporteren naar true korea ipv op tv laten komen. Als je haar tweets doorleest krijg je al een bloedversnelling

De waarden zijn goed ja, maar we hebben een strenge scheiding van kerk en staat nodig en moeten stoppen met toestaan van indoctrineren van kinderen dmv christelijke en moslim scholen. Geloven doe je thuis maar

You irl
Pic related

Nog meer vrijdag avond music to come to peace
youtu.be/8hwOTO3LJCY

Waar waren jullie toen FvD meer likes heeft behaald op normieboek dan de VVD? Volgens
Mij hebben ze nu de meeste likes van welke partij dan ook.

FvD is growing stronger!

Ik zoek een kamer:

>binnen de centrumring amsterdam
>minimaal 15m2
>max 300 euro p/m
>internet/gwl moet inbegrepen zijn
>vaatwasser/wasmachine/droger moet aanwezig zijn
>moet tuin/dakterras hebben
>geen huisjesmelkers/junkies/ander raar gedrag
>geen borg
>geen je-moet-student-zijn kak

wie kan mij helpen?

I still can't believe how incompetent your prime minister is honestly. The cucks love him but he's just terrible at almost every level.

Check je spamfolder

>Amsterdam, maximaal 300euro, minimaal 15m2
HAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAA

Is dit een grap?
Ga je nooit vinden voor dat beetje paupergeld.

Ik ben lid. 25 euro per jaar. Kan niet meer missen helaas. Ik ben immers een arme pauper.

dit zijn letterlijk onmogelijke standaarden vriend, tenzij je misschien (zeer) goede vrienden bent met een huisbaas.

Now you're gettin it.

I could not agree more, and his approval rating here just keeps dropping...people are waking up. One big virtue signalling photo-op promise breaking pandering snowboard instructor

>300 euro p/m

Je kan de huur ook in natura betalen door je mannelijke kont te spreiden en de dikke Marokkaanse lul van de huisbaas diep in je aars te laten penetreren.

lol dude, you couldnt even get a room for that price in The Hague or Utrecht, let alone Amsterdam.

Get a job or something.

10 jaar geleden in Zwolle betaalde ik 280 euro voor een kamer van 12m2 met een heel klein dakterrasje.

Dat kun je echt vergeten. 500/m wellicht, maar zeker niet minder dan dat. Waarschijnlijk eerder 600

Voor die prijs krijg je dan wel de schimmel op de keukenkastjes en een lekkende rioolpijp erbij.

Sowieso hier Amsterdammers vinden gaat je niet lukken gok ik zo.

>Amsterdam in 2017

Serieuze vraag;
Waarom zit /polder/ vol met Brabanders en Limburgers. Zijn de meeste mensen uit de randstad echt zo links (ik niet) of geven ze gewoon niet om het land?

I've voted Omtzigt. Independent thinker, candidate against the wishes of hus party, proven track record in parliament, not some upstart.

Groninger kankerboer hier.

Brabanders are enlightened

Het oosten word gezien als achterlijke maar nemen het samen met het zuiden als enige voor ons land op kek

>Zijn de meeste mensen uit de randstad echt zo links
Alleen degenen die in blanke wijken wonen.

nos.nl/artikel/2165775-hoe-stemde-jouw-buurt-bekijk-hier-de-kaart.html

Dat kan ik van mijn Leidse stadsgenoten niet zeggen nee, gore D66 stemmers

Limburgers are the most powerful race in the world.

Brabanders zijn automatisch meer gebaseerd en gevoelliger voor de rode pill omdat het meeste van de progressievekanker boven de sloot is gebleven. Ook zijn wij te nuchter voor die randstand flauwekul. Tegelijkertijd moeten wij wel aanzien hoe ze het daar zo weten te verkankeren in Den Haag dus laten we eerder iets van ons horen.

>when the negroes vote for Flemish nationalist parties

>from Slovenia
>checked
I am convinced.

pic related

eh als je student bent en je gaat bij een studenten vereniging dan lukt het je wel

zoek op studentenwoningweb, je kan daar woningen vinden die buiten de ring zijn maar nog wel in amsterdam. ze kosten 490 per maand maar dan kan je wel huurtoeslag aanvragen en dat is 170 als je niet werkt. woningen zijn 20m2

Daarbij moet ik toevoegen dat brabant de battlestate van Nederland is. Als wij er niet waren geweest en alles aan de grote steden boven de sloot moeten tevertrouwen kwa stemmen dan was Nederland al jaren een groenlinks/pvda land geweest.

Het westen is verloren aan de woestijnratten, mijn gelderland is ook verkankerd maar is is nog hoop.

Vergeet de Gelderlanders niet he

neger ben jij er ooit geweest?

Tijd om je aan te sluiten bij Soldiers of Odin, de toekomstige RWDS

Zit op school in Hoofddorp, 60% buitenlanders. Kom soms A'dam voor shoppen maar dat is het gelukkig

Bedoel heel (noord)oost en zuid Nederland

>mijn gelderland is ook verkankerd
Waar is het allemaal zo slecht gesteld op Arnhem en Nijmegen na dan?

Nergens. Veel van de middelgrote steden hebben wel gewoon je gebruikelijke poephuidinfestaties, maar niet eens in de buurt van Rampstad-tier. Hoewel Ede een goede poging waagt

twitter.com/annefleurdd/status/847886526453297153

/ONZEMEID/

Here here

Thierry, 5 year ago

youtube.com/watch?v=UNd8MaQUoh0

'T sjunste op de welt

Kwestie van geduld user

Really shows how important hair can be

Monnickendam hier ouwe, zo rechts als maar kan

Dit. Leiders met meer haar hebben ook meer succes onder het volk.

Ik ben bier drinken! Proost!

Houden zo, probeer lokaal politiek actief te worden en geef de red pill

...