Welcome to /polder/, home of the Dutch Resistance, fighting for truth, justice and liberty for the people of The Netherlands. Outsiders take note, we are a pride and stubborn people, and don't conform willingly. We stick to our culture, yet recognize and respect others'. We will probably not always converse in the universal language of the almighty mongolian goat herding forum (English), but we're probably willing to translate nearly anything (Dutch) for you.
---
Since we are now past the TK2017 elections, focus will shift more towards a broader--albeit still Dutch--focus. As long as these threads keep filling up (or when new Dutch happenings arise) /polder/ will exist and flourish.
Remember: /polder/ is a board of peace, brotherhood and justice. Keep the redpill windmill turning.
Weet iemand een programma waar je makkelijk 2 verschillende schermafbeeldingen neemt, één per scherm? Windows snap niet echt dat mensen graag 2 verschillende afbeeldingen willen...
David Fisher
hier is een nog grotere versie voor als iemand hem ook wilt.
Justin Roberts
kek
Landon Ramirez
Herinnering dat de joden het begin zijn van het kwaad van de afgelopen 3000 jaar.
Daniel Collins
Gebruik programma genaamd Gyazo, kan je zelf kiezen welk deel je kan opnemen van je scherm en opent in het internet vanaf daar kan je makkelijk downloaden
Nolan Watson
Ik bedoel de bureaublad-achtergronden... Sorry. Ik gebruik gyazo al, top programma
Weet iemand een programma waar je makkelijk 2 verschillende bureabladachtergronden kan nemen, één per scherm? Windows snap niet echt dat mensen graag 2 verschillende afbeeldingen willen...
Friendly reminder that mods have been deleting these threads if they're all in Dutch lately...maybe sprinkle some English in here and there to keep it legit
dank je, I just don't want to see the thread deleted
Evan Jackson
Really? I've always seen them reach their post limit even full Dutch
Adam Rodriguez
Yes...it was funny too when Neders started speaking in English but with Dutch sentence structure out of protest
John Morales
Ja 10 en 8, ik zit op 7
Luis Gonzalez
Plaats meer Hollandse glorie schilderijen aub
Anthony Gonzalez
Bijna weekend.
Time to get fucked up tonight.
Jacob Perez
well maybe you should remember that this is an american board, if you want your own, here is the door.
>roodpil Kan godverdomme wel cry man! Hou sommige things just English
Jacob Butler
kankerkek. Ga zuigen your canadees nutz
Chase Hernandez
Just go there for a weekend, no need for us to try any harder.
Nolan White
>wonen in of nabij een stad
Gabriel Robinson
>mgw Nederlanders vrijwillig go to Canada which is nog meer cucked than ons
Oliver Peterson
>Wonen in een christelijke pauper dorp
Jayden Ortiz
Waarom altijd buitenlandse op's
Is dit (((Russische inmenging)))
Hunter Jenkins
te duur
Caleb Wilson
Don't get me wrong, I prefer it in Dutch because it helps me learn
>kankerkek. Ga zuigen your canadees nutz Pic related.
>meanwhile, in het nederlands, met die kankermarokkanen
Michael Hernandez
its a careful balance that one has to walk, one is a mostly cuck language, and the other one is a strong, jew removal one. If you talk dutch, to some degree you might as well talk hebrew lol. But whatever, one has to try to set that language right again if there is potential in it.
Adrian Barnes
Mocro's and other shitskins can't behave indeed. But SJWs ruin your whole country
>2017 Christelijke pauper partijen samen 30+ zetels. Biblebelt en the other kanker autisten who just willen a centraal-right party
Nolan Perez
nie lulle
Brayden Adams
RWDS in Nederland when? Eerst de volksverraders aanpakken natuurlijk
Tyler Wright
> Wie gaat er mee stenen gooien op wilders xddd > Gets threatend > muh feelings im a woman
Luis Sanders
CDA SGP en CU zitten rond de 25-30, maar toch 1/5 die op een achterlijke gelovige partij stemt
Gavin Wilson
Kunnen we morgen voor 1 april allemaal ironisch pro-Jesse Klaver zijn?
Ryan Watson
pleeg nog liever sudoku
John Hall
Nee
Dominic Watson
Herinnering for newfags om naar MoonMan en blink 1488 te luisteren at least once a week. youtu.be/pc6-UAJkiWw
Aaron Rodriguez
nou nou nou. Je hoeft niet in de God of de verhalen in de Bijbel geloven om in te zien dat de waarden die de christenen uitten, gewoon goed zijn voor Nederland.
Ik heb liever 30 gelovige christenen in de Kamer, dan 30 nihilisten.
Josiah Campbell
It is still worth learning, either way.
>But SJWs ruin your whole country
Most of us are suburban and rural retards where very little of that nonsense emanating from Toronto actually reaches us, or affects us in our day to day life.
Kunnen we haar niet gewoon deporteren naar true korea ipv op tv laten komen. Als je haar tweets doorleest krijg je al een bloedversnelling
Justin Robinson
De waarden zijn goed ja, maar we hebben een strenge scheiding van kerk en staat nodig en moeten stoppen met toestaan van indoctrineren van kinderen dmv christelijke en moslim scholen. Geloven doe je thuis maar
Waar waren jullie toen FvD meer likes heeft behaald op normieboek dan de VVD? Volgens Mij hebben ze nu de meeste likes van welke partij dan ook.
FvD is growing stronger!
Hudson Jackson
Ik zoek een kamer:
>binnen de centrumring amsterdam >minimaal 15m2 >max 300 euro p/m >internet/gwl moet inbegrepen zijn >vaatwasser/wasmachine/droger moet aanwezig zijn >moet tuin/dakterras hebben >geen huisjesmelkers/junkies/ander raar gedrag >geen borg >geen je-moet-student-zijn kak
wie kan mij helpen?
Liam White
I still can't believe how incompetent your prime minister is honestly. The cucks love him but he's just terrible at almost every level.
Is dit een grap? Ga je nooit vinden voor dat beetje paupergeld.
Colton Cox
Ik ben lid. 25 euro per jaar. Kan niet meer missen helaas. Ik ben immers een arme pauper.
Colton White
dit zijn letterlijk onmogelijke standaarden vriend, tenzij je misschien (zeer) goede vrienden bent met een huisbaas.
Angel Allen
Now you're gettin it.
I could not agree more, and his approval rating here just keeps dropping...people are waking up. One big virtue signalling photo-op promise breaking pandering snowboard instructor
John Smith
>300 euro p/m
Jaxon Baker
Je kan de huur ook in natura betalen door je mannelijke kont te spreiden en de dikke Marokkaanse lul van de huisbaas diep in je aars te laten penetreren.
Charles Sanchez
lol dude, you couldnt even get a room for that price in The Hague or Utrecht, let alone Amsterdam.
Get a job or something.
Brayden Stewart
10 jaar geleden in Zwolle betaalde ik 280 euro voor een kamer van 12m2 met een heel klein dakterrasje.
Joshua Morgan
Dat kun je echt vergeten. 500/m wellicht, maar zeker niet minder dan dat. Waarschijnlijk eerder 600
Aiden Smith
Voor die prijs krijg je dan wel de schimmel op de keukenkastjes en een lekkende rioolpijp erbij.
Nathan Jenkins
Sowieso hier Amsterdammers vinden gaat je niet lukken gok ik zo.
Jayden Gonzalez
>Amsterdam in 2017
Parker Powell
Serieuze vraag; Waarom zit /polder/ vol met Brabanders en Limburgers. Zijn de meeste mensen uit de randstad echt zo links (ik niet) of geven ze gewoon niet om het land?
Parker Lewis
I've voted Omtzigt. Independent thinker, candidate against the wishes of hus party, proven track record in parliament, not some upstart.
Wyatt Kelly
Groninger kankerboer hier.
Parker Butler
Brabanders are enlightened
Angel Bailey
Het oosten word gezien als achterlijke maar nemen het samen met het zuiden als enige voor ons land op kek
Aaron Green
>Zijn de meeste mensen uit de randstad echt zo links Alleen degenen die in blanke wijken wonen.
Dat kan ik van mijn Leidse stadsgenoten niet zeggen nee, gore D66 stemmers
Austin Bennett
Limburgers are the most powerful race in the world.
Parker Perry
Brabanders zijn automatisch meer gebaseerd en gevoelliger voor de rode pill omdat het meeste van de progressievekanker boven de sloot is gebleven. Ook zijn wij te nuchter voor die randstand flauwekul. Tegelijkertijd moeten wij wel aanzien hoe ze het daar zo weten te verkankeren in Den Haag dus laten we eerder iets van ons horen.
David Reed
>when the negroes vote for Flemish nationalist parties
Cooper Turner
>from Slovenia >checked I am convinced.
Luke Gray
pic related
Ryder Rivera
eh als je student bent en je gaat bij een studenten vereniging dan lukt het je wel
zoek op studentenwoningweb, je kan daar woningen vinden die buiten de ring zijn maar nog wel in amsterdam. ze kosten 490 per maand maar dan kan je wel huurtoeslag aanvragen en dat is 170 als je niet werkt. woningen zijn 20m2
Benjamin James
Daarbij moet ik toevoegen dat brabant de battlestate van Nederland is. Als wij er niet waren geweest en alles aan de grote steden boven de sloot moeten tevertrouwen kwa stemmen dan was Nederland al jaren een groenlinks/pvda land geweest.
Leo Clark
Het westen is verloren aan de woestijnratten, mijn gelderland is ook verkankerd maar is is nog hoop.
Tyler Ward
Vergeet de Gelderlanders niet he
Brayden Nguyen
neger ben jij er ooit geweest?
Andrew Cox
Tijd om je aan te sluiten bij Soldiers of Odin, de toekomstige RWDS
David Murphy
Zit op school in Hoofddorp, 60% buitenlanders. Kom soms A'dam voor shoppen maar dat is het gelukkig
Henry Price
Bedoel heel (noord)oost en zuid Nederland
Nolan Russell
>mijn gelderland is ook verkankerd Waar is het allemaal zo slecht gesteld op Arnhem en Nijmegen na dan?
Robert Brooks
Nergens. Veel van de middelgrote steden hebben wel gewoon je gebruikelijke poephuidinfestaties, maar niet eens in de buurt van Rampstad-tier. Hoewel Ede een goede poging waagt