Ik kan nu niet kijken, maar komt er nog een filmpje van zijn speech op JodenBuis? Ik neem aan van wel toch
Dylan Martinez
GREATNESS INCOMING
Cameraman verliefd op FvD confirmed
Tyler Robinson
Je kunt het ook terugkijken op de site van de tweede kamer.
Jaxon Fisher
Oh top
Wyatt Kelly
>how late very late
Connor Barnes
Nu aan het woord de heer A. Bouali
Thomas Bailey
>In 2017 C U R R E N T Y E A R
Owen Murphy
Hoe vaak komt het voor dat een groep christenen een homostel in elkaar slaat? Hoe vaak komt het voor dat een groep moslims een homostel in elkaar slaat? Zet me aan het denken.
Koek
Camden Bell
Als ik hier big langs naar luisrer schiet ik een kogel in mijn hoofd
Michael Flores
>vrouwen verdienen minder dan mannen in dezelfde functie Feitelijk onwaar. Ik ben echt enorm getrekkerd nu
Zachary Peterson
>politici liegen kleur me verbaasd
Ayden Kelly
Don't you know it's the current year?
Jayden Murphy
wanneer beginnen de rassenrellen?
Hunter Cruz
Waarom krijgt die Bouali nou wel drie zoenen van zoveel vrouwelijk kamerleden maar Van Dijk daarna niet? KEKED
William Fisher
>die qts naast de Voorzitter
Parker Johnson
>haal duizenden niet integrerende moslims naar nederland >moslimdiscriminatie neemt toe Wie had dat gedacht
Matthew Carter
Argh....deze groenlinksKUT!
Grayson Hill
>bedankt voor het applaus, maar het was een open deur kek
Xavier Russell
hier worden een aantal waarheidsbommen gedropt
Jack Richardson
Wie is die kale baas?
Zachary Walker
Machiel de Graaf (PVV)
Kayden Lopez
>onze superieure westelijke samenleving Onverstandige woordkeuze, maar waarheden zijn wel gesproken
Daniel Rogers
>PVVER IS /OURGUY/ >PVVER IS /OURGUY/ >PVVER IS /OURGUY/ >PVVER IS /OURGUY/ >PVVER IS /OURGUY/
Deze gast zit bij een rechtzaak tegen iemand die onder meer Hiddema stalkte.
>Ook Hiddema ontving veelvuldig sms'jes: 'Theo ben je al dronken? Heb je al gedronken? >Na enige tijd besloot Hiddema aangifte te doen. 'Ik was er wel klaar mee. Mijn privéleven ging eraan.' >Rechter citeert uit dossier: in 2015 werd Theo Hiddema bijna elke dag gebeld. Soms 8 keer op een dag. >Robert B. leek zich soms ook voor te doen als iemand anders. 'Hiddema, bel mij even, groet Gerard Spong. >Robert B. zegt dat hij een paar keer contact heeft gehad met Hiddema. 'Dat was grappig bedoeld. Hiddema maakt ook vaak grapjes.' >Robert B. vroeg Hiddema per sms of het strafbaar was wat hij deed. Hiddema antwoordde (volgens B.): 'Nee, je krijgt hooguit een pak slaag' lmao
>Een organisate heeft het recht mensen te weigeren >dit is raar Waarom is dit zo moeilijk voor veel mensen?
Schuld door associatie.
Julian Turner
>GroenLinks snapt vrijheid niet W O W
Caleb Miller
>Schuld door associatie. Het wordt nu wel een heel eenvoudig truckje van Jalta
Jack Bennett
Het is een makkelijk trucje. Kan ik ook, merkel spreekt duits, hitler spreekte duits. De conclusies laat ik in het midden.
Kayden Richardson
cocaine is a hell of a drug
Jack Cruz
>wat bedoelde de minister hiermee?
Levi Adams
paal discord
Nathan Bell
Meer E U R O S
Angel Jones
CENTEBAKKIE
Owen Davis
lol iemand zei net 'jankneger' in de Kamer
Hunter Sanders
Komt hiddemeister nog of heb ik het gemist?
Leo Adams
maakt Thierry deze draadjes zelf?
Jacob Lee
Moet nog
Evan Nelson
neen, ik
Cameron Murphy
THEO
William Gray
Hiddema komt na deze communist..
Adrian Richardson
HIDDEMEISTER INCOMING
Robert Thompson
HERE WE GO
Parker Price
Sorry Theo, nederlands is de voertaal in dit parlement. Geen Fries toegestaan
Elijah Cook
>Hiddema pakt de qts van het ondersteunend personeel in
Michael Gray
>MELDPUNT DISCRIMINATIE DE NEUK UITGEBLAZEN
Josiah Roberts
Is het opeens heet hier, of ligt het aan mij?
Evan Mitchell
D I C H T
William Ross
Vast een opvlieger
Caleb Allen
FRISIANED
Jordan Peterson
Letterlijk toegestaan
Jaxon Morgan
Nederbros, keep me updated- what is the latest on the coalition building? Any tremors that it will go our way?
Mason Taylor
HIJ REFEREERDE DE ROMAN
Jackson Hernandez
DOE WAT JE MOET DOEN EN LAAT DE MENSEN MAARKLETSEN
MAAR SANEER WEL DE MELDPUNTEN
Josiah Sanchez
Ik heb het opgezocht. Niet helemaal.
Fries Als erkende taal kent het Fries een aantal rechten: >leden van de Eerste of Tweede Kamer mogen de eed in het Fries afleggen; >leden van provinciale staten mogen de eed in het Fries afleggen; >gemeenteraden in Fryslân mogen de eed in het Fries afleggen; >de provincienaam mag gewijzigd in Fryslân; namen van waterwegen, verschillende gemeentenamen en straatnamen in Fryslân zijn officieel eentalig in het Fries vastgesteld; >in de rechtszaal in Fryslân mag Fries worden gesproken; >bij het gemeenteloket en de politie werken in Fryslân Fries sprekende ambtenaren; >scholen in Fryslân geven het vak Fries.
Behalve het afleggen van de eed, zie ik verder niets over de voertaal in de Tweede Kamer.
Nathaniel Murphy
is toch werelds man, klasse maat
Parker Mitchell
>zodadelijk Dilan
Brayden Murphy
Wat zou Azarkan tegen hem gezegd hebben?
Owen Rodriguez
>ga je mijn neef nog vrij krijgen of hoe zit het?
Christopher Taylor
Wie is deze gast, Stone Cold Mike Pence?
Dylan Sullivan
>Parliament has 150 seats >/ourguys/ have 2 seats >Other guys in our corner have 20+3 seats (Wilders and Christian fundies) It's impossible for things to go our way this round.
Weer een klassieke "discriminatie en racisme is heel erg, maar je moet gewoon minder zeiken kanker allochtoon xDdd". Beetje doen alsof je het begrijpt, en het daarna bagataliseren.
Maar ik snap het wel. Hoe moet je ook begrijpen hoe dat voelt als blanke Nederlander?
Alexander Miller
...
Cooper Moore
blijf rustig en stem artikel 1
Ethan Brooks
...
Joshua Lewis
Mischien zou je niet zoveel discriminatie voelen als je volk niet een definitief negatief effect had op nederland.
Jack Garcia
leuke stroman
Blake Ross
Wat probeer je te zeggen Ahmed? Wat hij zei is, "Stop met aanstellen en laat de wereld zien wat je waard bent. De hele dag gaan zitten janken laat aan de wereld zien dat je een jankerd bent"