/POLDER/ FvD BLOG

CHECK OUT MY BLOG ABOUT THE LIES ABOUT FvD, THIERY BAUDET & THEO HIDDEMA
>leugensoverfvd.wordpress.com

WELCOME /POLDERAARS/ /PANNENKOEKREVOLUTIONARISTEN AND /BROEDERS/
ITT: WE MAKE THE NETHERLANDS GREAT AGAIN BY MAKING THE FvD THE #1 PARTY
>/polder/ webshop – 50% of profit goes to FvD
shop.spreadshirt.nl/polder
IMPORTANT VIDEOS
>Leon de Winter over de Politiek, Klimaatgekkies en de Wereld business class 02-04-2017
youtube.com/watch?v=Iksa4HZLw9Y
>Khadija Arib over Thierry Baudet, Geert Wilders en DENK - WNL op Zondag [2-4-2017]
youtube.com/watch?v=DfSpdbck0iw
>Thierry Baudet (FvD) bij Business Class! (2 april 2017)
youtube.com/watch?v=BgPhtqv7c70
>Thierry Baudet - Zondag met Lubach (S06) (S)LINKSE PROPAGANDA
youtube.com/watch?v=IvuWORVD0jQ
>De veelbesproken "Maiden Speech" van Thierry Baudet in de Tweede Kamer - 28 maart 2017
youtube.com/watch?v=_4LSDffhcPY
>Landelijk links hersenspoelingsproject op scholen om ¨nep nieuws¨ te bestrijden! 03-04-2017
youtube.com/watch?v=V7Hb2rXo34Q
DENK MIEMS VIDEOS
>FvD: The Return of the Kingmaker
youtube.com/watch?v=cu6sxy_dgWM
>Thierry Baudet - NPO Oikofobie (remix)
youtube.com/watch?v=X0ljzhnrQdY
>Thierry Baudet playing the piano - RTL Late Night (21/3)
youtube.com/watch?v=2pTBlLP4VoM

>JOIN THE FvD AND HELP US MAKE THE NETHERLANDS GREAT AGAIN
forumvoordemocratie.nl/word-lid
>JOIN THE JFvD AND HELP US BECOME THE GREATEST YOUTH BRANCH IN DUTCH POLITICS
forumvoordemocratie.nl/jfvd

Other urls found in this thread:

twitter.com/annefleurdd/status/851378815775498240
geenstijl.nl/mt/archieven/2017/04/dom_dommer_dekker.html
youtube.com/watch?v=RQtw21h6y6s
youtube.com/watch?v=DLjJESWqXU4
forumvoordemocratie.nl/standpunten/cultuurbeleid
youtube.com/watch?v=kGqzTtElvNc
youtube.com/watch?v=G6vq7c8eSl8
twitter.com/AnonBabble

SAVE THE /POLDER/
POST NOW

>leugensoverfvd.wordpress.com
>leugensoverfvd.wordpress.com
>leugensoverfvd.wordpress.com
>leugensoverfvd.wordpress.com
>leugensoverfvd.wordpress.com
GIVE FEEDBACK & SHARE ON TWITTER

So when will our guys speak this week?

when the time is ripe

Lads

Missed you guys

...

kijk, dat is een mooie maandag ochtend

same /broeder/

Lavender petjes te koop wanneer?

bump

schop

hou het levend broeders

>/polder/ is dood
Kom op jongens

/lageenergie/

Gelukkig komt de zomer eraan, de lavendel begint weldra te bloeien.

Ik neem aan dat niemand meer een serieuze Droempf aanhanger is he?

>vallen voor de shills
Ik ben het zeer oneens met de aanval maar je moet het ook niet groter maken dan het is, user.

Ja lange tijd sinds ik een actieve polder draad heb gezien

Mensen in Leiden vandaag?

> 2 dubbeltjes zijn naar het goodgoy account van deze poster overgemaakt

Het was het hele weekend dood, maar er was ook geen doorkomen aan op heel Sup Forums met al die shills overal. Echt om gek van te worden, ik moest gewoon naar buiten en sociale dingen doen en zo om de tijd door te komen.

>niet vrijwillig lekker in de zon liggen gisteren

Natuurlijk wel, Trump laat zich niet uitlokken tot een serieuze interventie en heeft de oorlogshitsers tevreden gesteld. Hij heeft een overduidelijke false flag subliem uitgespeeld en Rusland en Iran een dekmantel gegeven om hun activiteit in Syrië uit te breiden.

Ja, heb aardig wat gedaan dit weekend, maar miste de /polder/ draden in de dooie momentjes.

Dood jezelf

Dit

twitter.com/annefleurdd/status/851378815775498240

L O L

...

>nog kanslozer dan de aangifte van geert

Leuk dit.

DELETEER DIT

Can't handle the truth? Put your head in the sand.

>leugensoverfvd.wordpress.com
>leugensoverfvd.wordpress.com
>leugensoverfvd.wordpress.com
READ MY BLOG NORMIES

Where will they strike lads? My vote is on Utrecht.

Amsterdam. Would be a bigger statement, since non-Nederlanders pretty much only know about Amsterdam.

If its Amsterdam, let it be in the Bijlmer to blow up their infidel fake muslems

Als thierry in den bosch is vraag ik hem of hij nog 2 boeken en een lavendelzakje wilt teken voor mij, ik heb 3 keer op hem gestemd, 3 handtekeningen mag ik krijgen, voorwaardelijke liefde en aanval op de natiestaat, ik heb al een signeerde oikofobie

Jew did that before with that cargoplane that dropped ontop of the flats

geenstijl.nl/mt/archieven/2017/04/dom_dommer_dekker.html

eyy lach mijn kont eraf

Ben benieuwd of hij reageert als ik dit naar hem tweet.
>Dvw ik de handtekening er niet goed op heb gekregen

koek

>fotowinkel-vaardigheden over de top

Was niet thuis dus heb een app op mijn telefoon moeten gebruiken.

FvD is een kutpartij

Moeten we echter DENKers worden?

Nee JIJ bent een kutpartij

...

>Dat we bijvoorbeeld van de Dam naar het Centraal Station marcheren om een pop van Annefleur op de eerste trein naar het oosten te zetten?
Heilige kanker, maakt gs tegenwoordig grappen over de holocaust?

Context?

...

De gozer in het midden is de schrijver van The South was Right. Thierry heeft deze foto gemaakt toen hij hem ergens in de VS tegenkwam.

...

Zou een door baudet gesigneerde lavendelzak verkopen?

gat in de markt

Alleen moet ik wel wachten tot 3 juli

>Ik wil niet te ver afdwalen van mijn grot

Stoot. Hou /polder/ in leven!

bump bump bump

I hope Amsterdam.

New DLC, nice

bump houdt de draad levend

...

Stoot, hou this draad alive

DAY OF THE CAKE WHEN?

SOON

JOVD insider hier. Afgelopen weekend was het congress van de JOVD (Echt toffe club hoor, raad het iedereen aan.) en we zijn allemaal zwaar geschrokken door de FVD Jeugd. Zeker onze Linksche Leider: Rutger de Ridder staat onder spanning.

We gaan waarschijnlijk met hulp van een paar rechtse/klassiek liberale afdelingen (Leiden, Rijnmond en S-Hertogenbosch) ervoor zorgen dat de JOVD zijn rechts liberale sfeer weer terugkrijgt en we zo een sterker blok kunnen vormen tegen de FVD jugend.

did you order the poffertjespan

>we gaan rechtser worden, want dat is slecht voor de andere partijen op rechts
Denk eens na stelletje mongolen. Het gaat om de toekomst van de Nederlandse politiek en samenleving, niet om de vraag of je clubje wel prominent genoeg is.

TIMELESS CLASSIC:
youtube.com/watch?v=RQtw21h6y6s

rare knorren

Ik had het inderdaad beter moeten verwoorden. Mijn nederige excuses.

Ik bedoel natuurlijk dat wij zelf een rechtsere look willen krijgen (Afgelopen congres is de voorzitter ook kei hard afgezeken om zijn GL knuffelen) om zo meer rechtsere jongeren te krijgen. En dus echt een ''concurrent'' te worden tegen JFVD, En er is niks mis met een beetje concurrentie.

give me my pannenkoekers
youtube.com/watch?v=DLjJESWqXU4

Ah, nu begrijp ik je beter. Lijkt me ook niks mis mee verder.

>Afgelopen congres is de voorzitter ook kei hard afgezeken om zijn GL knuffelen
lel

Was echt kanker mooi. De vragenrij ging tot uit de zaal en er zijn volgensmij zelfs moties van wantrouwen en T R E U R N I S ingedient. Maar ik was al weg voor de moties want moest de trein halen.

Not yet, on Friday though along with some mix. My body is ready.

En afdeling S-Hertogenbosch heeft hem volgensmij zelfs een lidmaatschap van DWARS aangeboden.

Dat verbaast me niets. Toen Baudet vorig jaar in Leiden sprak wist hij aardig wat JOVD'ers te rekruteren. Als het zo doorgaat blijven alleen de mensen die van de VVD een tweede D66 willen maken nog over.

>De vragenrij ging tot uit de zaal en er zijn volgensmij zelfs moties van wantrouwen en T R E U R N I S ingedient
>En afdeling S-Hertogenbosch heeft hem volgensmij zelfs een lidmaatschap van DWARS aangeboden
lmao, kankerhard de neuk uitgeblazen, moest hij huilen?

Leiden is zonder twijfel een van de beste afdelingen om te zitten als je rechts/klassiek liberaal bent. Bij die afdeling kan je er ook gewoon open voor uit komen dat je FVDer bent zonder dat je gelijk linkse bullshit over je heen krijgt.

Hij begon zijn introductie wel met ''Ik ben een emotioneel man. ''

>''concurrent'' te worden tegen JFVD

Het JFvD bestaat amper. en je moet al uit angst met termen als "concurreren" slingeren?

JOVD is een jeugdafdeling van een moreel bankroete partij terwijl ze zelf nog idealen hebben. Natuurlijk zijn ze bang voor een nieuwe jeugdafdeling van een partij die nog niet is verzuurd. Probeer het maar eens recht te praten

>nee jongens ga niet naar JFVD, blijf bij ons, want bij ons ben je de jeugd van een paar landsverraders die ons land verkopen om de kunnen borrelen met juncker

Dat is de mening van een aantal afdelingen ja. Daar kom ik voor uit. En je kan het trouwens meer als een compliment zien voor de JFVD.

Goedemiddag Polder, hier een bumper

schop

Texel ziet er comfy uit

Zekers, ben als kind elk jaar wel twee of drie keer er geweest bij vrienden. Het zit er vol met monumentale gebouwen, en wadlopen is ook echt leuk om te doen.

Ik moet zeggen na de netneutraliteit en de aanval is hij wel erg gekelderd in mijn ogen. Maar wil hem nog graag een keuze geven. Echter ik vind wel dat hij het de afgelopen goed heeft verknald.

Ga me vanavond inschrijven voor de JFVD! In welke mate zou de FVD open staan voor de herkerstening van onze samenleving?

>dgw je iq meer dan 200 is

>dat voel wanneer je zo superdepuper bent dat andere organisaties zich spontaan gaan hervormen om bij te kunnen blijven

Inderdaad een compliment voor het JFvD.

>In welke mate zou de FVD open staan voor de herkerstening van onze samenleving

forumvoordemocratie.nl/standpunten/cultuurbeleid
>De afgelopen decennia is gepoogd de Nederlander van zijn geschiedenis te vervreemden en van zijn cultuur los te snijden. Dit moet niet alleen stoppen, het moet worden teruggedraaid.

Niet specifiek gericht op herkerstening, maar lees tussen de lijnen.

>>dat voel wanneer je zo superdepuper bent dat andere organisaties zich spontaan gaan hervormen om bij te kunnen blijven
De renaissancevloot breidt uit!

LEEFT

Jezus leeft

Pannekoekblad did you see anything you like on the list I posted?

...

youtube.com/watch?v=kGqzTtElvNc

youtube.com/watch?v=G6vq7c8eSl8

die nieuwe lijsttrekker is wel een veel mooiere baas, kek

bemp