He is looking for norwegians to help him beat up black people.
Grayson Cruz
Huff, nei slutt
Joshua Harris
Looking for Norwegians with balls enough to stand up, and put a face on us, that are not politically correct.
i'm thinking stunt-reporting, podcasts, political activism, propaganda/dank memes, and more.
add me on Kik: KevinFladby for a more in depth explanation and brainstorming. Or use the thread as an open forum for brainstorming or discussions.
this might be the chance you've waited for! if you dont take it now, what will it take?
i bet you're shedding some pretty patriotic tears now, huh?
Nathaniel Moore
Feiging.
David Lopez
In search of Norwegians, with big enough balls to stand forth with POL
I am thinking podcasts, political activism, propaganda/ dank memes etc..
Add me on kik: KevinFladby >gives us his irl name by leaking his kik >mfw he looks like a hobo on facebook
Rest he writes is just shit
John Nguyen
fuck you, man. i might not be pretty, but im braver than you!
Gabriel Moore
Niggers
Gabriel Smith
Rolig, stem FRP neste valg så ordner det seg
Parker Reyes
hadde valg vært i stand til og endre noe, ville det vært ulovlig.
dessuten? er du ikke lei av og stemme på det partiet som er nærmest ditt synspunkt? Heller enn og være med og forme en egen bevegelse, hvor du foler deg representert?
Sebastian Cook
Chill bro, what's up with you?
Brody Peterson
...
Cooper Jackson
Du må gå på syre
Nathan Scott
Hvorfor trenger vi et ansikt? Lag en podcast der du diskuterer hva enn du vil uten å navngi deg selv. Hvis du virkelig brenner for det så bli medlem i Motstandsbevegelsen og slutt å vær en cuck.
frihetskamp.net buddy
John Fisher
For en enklere hverdag
Kayden Campbell
Ambisjon = Dopa ser du hvor Ballelos du er? Æsj!
Gabriel Green
I am taking your women and there is nothing you can do about it
t. Baltic diaspora
Alexander Ward
Who gives a fuck?
Lucas Wright
grunnen til at jeg går ut med navnet er for å vise at jeg ikke er redd.
Jeg har også sjekka ut de aller fleste av de store hoyre-ving bevegelsene/partiene, men enten er de for ekstreme, eller ikke "ekstreme" nok.
Jeg vil heller gå å gjore min egen greie, hvor jeg er 100% representert, og jeg vet det er andre som foler det samme og som tenker som meg.
Lincoln Ramirez
Latterlig
Jacob Watson
Hvorfor er det ikke noen stor "bevegelse" i norge da? Kek
Jayden Reyes
Motstandsbevegelsen er jo akkurat det du leter etter, Sup Forums i et notteskall. Samt at de er spredd over skandinavia og er politisk involvert. Hva mer onsker du deg?
Ayden Bailey
Vil vel være som Max Manus
Nicholas Hernandez
se i tråden. Nordmenn er totalt cucked. Ballelose. Kasterert! det er ingen del igjen av oss som våger konfrontasjon! vi stemte nei til EU 2(!!) ganger og alikevel 23 år senere er vi fortsatt med i EOS.
Ingen torr og "mobilisere" for de er livredd for en heksejakt i media.
Caleb Sanchez
FOLK PST baiter oss
James Murphy
Oh shit hareid reporting in
Carson Robinson
vil ikke bytte ut EU/EOS med en ny Union.
Alexander Flores
My nigga
Kayden Wilson
ikke smigre deg selv... dessuten la jeg ut kontaktinfo, så bare og sjekke meg ut, om du virkelig er paranoid nok til det.
Andrew Ramirez
Ska me ta oss ei pils og en pizza ned me na Bala eller?
Angel Baker
Vil du virkelig ikke at oss skandinaviske brodre skal slåss sammen mot det jodiske tyranniet? Selv om lille Sven er tilbakestående og Jokke er halvt mongol så er de fortsatt våre brodre, vi burde alliere oss med de for å stå sterkere mot det jodiske tyranniet. Norge kan ALDRI vinne uten resten av skandinavia på vår side.
Carter Mitchell
Why would anyone want to talk to you? You come across as an illiterate teenager.
Adam Harris
Vi gjor det sånn cirka 300% bedre enn naboene våre
Så lenge de rodgronne ikke kommer tilbake til makten ved neste valg så er det minimalt med problemer
Wyatt Sullivan
Kan me gott, varm pils og ei kald pizza e gudd knallert. Uff
William Garcia
hei jeg skal stemme senterpartiet dette valget. rodgront kommer til å ta makta og fokke norge beyondrecognition.
jo fortere det går til hælvete jo bedre. vi trenger en ny krig
Andrew Bennett
...
Joshua Gomez
Flott, da kan du gå i fremste rekke
Ryan Martinez
FRP!
Owen Garcia
The fuck is this Hinga dinga durgen bullshit on my American board
Levi Howard
I kekd
Jason Morris
Det er vanskelig å ta deg seriost når du skriver som en utlending. Er du komplett idiot, eller er du en vennelos taper som har brukt så mye tid foran skjermen at du ikke lenger klarer å snakke norsk?
Camden Young
Hinga dinga Linga minga ringa
Chase Allen
det er forskjell på allianser og unioner. og ja vi deler mange likheter, men det er en grunn til at landegrensene ble satt til og begynne med, tross alt!
så nei jeg er ikke for en union, men som en hver mann, verdsetter jeg så klart alle allierte enn kan få.
Jordan Williams
>dempet latter kan hores i stortingets tomme haller
Juan Rivera
Rolig
Samuel Gonzalez
kom igjen, folkens jeg gir dere tilbud om og ta del i og forme noe eget, noe som representerer dere fullt ut og ikke bare har 1-4 punkter fler enn de andre partiene du er enig med.
Matthew Jackson
>Redpilled om Israel (I motsetning til FRP og kristenfundamentalistiske Sylvi) >Libertarianer >Nasjonalist >Mener den beste kulturen var rundt 1900 >"Basert"
Jeremiah Myers
På tide å slutte å royke de sure sokkene dine kompis.
Logan Morales
Enig, ingenting kan skje uten at det blir værre forst.
Jeremiah Watson
...
Julian Martinez
litt av begge, men definitivt ingen.
Nei, jeg hadde ADHD når jeg var yngre, så naturligvis ble jeg dopet det på alt du kan tenkte deg av amfetamin basert medikamenter, så grammatikk pensument satt seg aldri, og nå er det så innlært, jeg kan definitivt lære, men har bare aldri gjort det.
Asher Martin
bare legg deg igjen sven, med mindre du vil hjelpe til med å bygge mur på grensa vår
Jaxson Hughes
på tide og gro noen baller og kjope en ryggrad, kompis.
du har kontakt infoen min, si ifra når du er lei av og sitte å meme og faktisk utrette noe.
Fortsatt imot en union mellom de nordiske landene, så ikke et alternativ. 1. steg er å avslore hykleriet og den anti vestelige agendaen til MSM og regjeringen 2. steg er å ta tilbake demokratiet, når det er bevist grundig hvor korrupte, pillråttne og inkompetente partiene og politikerne i Norge 3. steg er og bruke vårt gjennopplivede demokrati til og forme Norge i den rettning det nå måtte gangne Norske menn og kvinner mest.
poenget er: Holocaust fornektelse og global zionisme er en for stor Redpill å svelge for Ola og Kari Nordmann.
fort må det bevises hvor mye det allerede har blitt loyet til fra for, så de lettere kan overbevises om droyere og droyere tidligere tabu sannheter.
Justin Taylor
stem liberalistene.
Lincoln Sanchez
Idealistene mener du? Uff, Nei.
Jack Allen
hvor gammel er du? bare lurer >make norway corporate again ikke faen
Jackson Brown
This guy is a Putin cock rider judging by his facebook
Landon Watson
23. fodt i 94
Ian Lewis
93*
Christian Mitchell
How many girls a brazilian manlet would profit in norwegia?
Og, jeg bare lurer? Hva er galt med dette klippet? forklar meg det?
Lucas Davis
None. Fuck off.
Dylan Nelson
Kul tanke! Men ja trenger en god base med karismatiske, smarte, ledere i bunnen.
Hadde vært interessant og fått en beveglse i gang men kan hende det er litt tidlig også. Med flere hoyrevridde mennesker på plass som ledere der ute i verden kan det være bedre at Norge folger etter senere, og noye oss med Sylvi for nå.
Om vi ikke vinner kampen ved å redpille nasjonen, så har ikke globalistene vunnet her heller.
Elijah Hughes
Som sagt, Add meg gjerne på Kik, for mer utdypende forklaring på hva jeg tenker, litt brainstorming og litt vennlig diskusjon?
Alt starter i det små, og mye er gjort med et lite nettverk og noen engasjerte mennesker, med karisma, mot, kunnskap og kompetanse på området.
Connor Nguyen
I already profit some. Fuck off
Nolan Bennett
Hvordan tenker du deg at du skal anskaffe vaapen osv, med mindre du har en viss form for frihet? Fuckings sosialister som hjemmer seg back nasjonalisme. Fritt norge, fritt fra undermennesker og fritt fra bolsjeviker!
Levi Jones
Det er lov aa tenke for seg selv, Ola.
Jeremiah Bennett
klarer meg helt fint uten våpen og det er jo å velge mellom å betale penger(skatt/avgift) og privatliv til staten, eller å betale penger og privatliv til et firma som skal ha profitt staten er best i det tilfellet, men jeg skulle gjerne hatt noen andre som styrer
Nathaniel Nguyen
Ja, det er hele poenget mitt.
Aiden Bennett
Staten klarer ikke aa prise varer i den retning et fritt marked kan. Ja du maa uansett betale, men jeg skulle gjerne betale mindre, og kun for det jeg selv bruker/er villig til a gi i veldedighet.
Greit, du klarer deg fint uten vaapen. Hva gjor du naar 5 nye landsmenn voldtar moren/soster,/datteren din? Hva gjor du naar du da? Better to have and not need, than to need and not have. Det at vi ikke har en stat som sverger aa beskytte visse menneskerettigheter er grunnen til at jeg flyttet.
Jackson Perry
stem SP du, siden du har gitt opp helt. Trist!
Isaiah Walker
storste forkjemperne for våpen med reel makt atm er SP.
hvis markedet er helt fritt ville norge vært 100% fucked pga konkurranse fra drittland.
vi trenger staten for å sikre arbeidsplasser, og kritisk industri/jordbruk aka selvforsyning.
et fritt market bailer når ting går til hælvete så sitter folk igjen uten noen ting. staten kan sikre folks interesser som ikke er spenn.
Dylan Collins
Det er den sanne rode pillen.
Liam Baker
(var i norgetråden i stad, men folte for å poste på pol)
Chase Bennett
Jeg mötte en av dem og de hadde visst ikke noe stort problem med innvandring. Jeg fikk han værtfall ikke til å innromme at å utslette nord-europeisk etnisitet var et problem.
liberalistene er vel for åpne grenser og fri innvandring. samtidig som de er imot noen hjelp til evt innvandrere da
Leo Nguyen
Jeg tenkte mer paa semi-autos, full autos osv, samt rett til aa baere. Sannheten er at Nordmenn er veldig arrogante med tanke paa deres verdi. Det er derfor EU/Schengen ble satt opp. Men hvis du ikke klarer aa konkurere, for saa aa hjemme deg bak Tyskland, saa kommer det tilbake aa biter deg.
Kritisk industri? Fordi det funker veldig bra. Greit, Oljen har funket fordi shitloads of cashish, men jernbanen? Fuckings NSB gir meg hodepine bare ved tanken. Mange fabrikker i norge? Nei, whatever, let's keep an eff tax rate of 70%. Shit, why not, let's just become Muslim, vote SP while we're at it.
Camden Baker
>åpne grenser og fri innvandring Fy faen....
bampen?
Grayson King
Hvor mange apekatter tror du kommer til Oslo hvor det er kaldt og jevelig 60-70% av aaret uten gratis bigsmedats?
Xavier Young
Ikke relevant. det som er problemet er at vi i forste omgang har så slakk innvandrings politikk
John Allen
>gratis bigsmedats Men vi har jo det, og vil ha råd til det i lang tid fremover. Tror du de bryr seg om hvor kaldt og jævlig det er når de får seg en grei leilighet og komfortable gibs?
Hunter Young
kritisk industri handler om industri som våpenindustrien, næringsindustrien, fiskeri og jordbruk etc. den industrien som sikrer en nasjon bærekraft. privatiserer du den aka selger den til utenlandske coorps så er man fucked. se på afrika, basically liberalister. no rules, alle skor seg sjæl og kineserne eier alt.
og nsb er forovrig rævva, men prov å ta tog gjennom europa kammerat. da snakker vi hjerneslag
Jayden Jenkins
så lenge norge har relativ hoy levestandard og stor kjopekraft kommer gibmedatsene, velferdsstat eller ei
Jacob Walker
Nja, karer. Det gaar paa incentiv. Hvis de ikke fikk en dritt naar de kom til landet saa hadde det nok seilene dratt en annen retning. For den sags skyld er jeg ikke imot aa stenge grensene til folk som ikke kan skape en netto-positiv vekst. (Eg: Hvis du er en flink kirurg fra england saa ser jeg ikke noen grunn til at du ikke skal kunne bosette deg i Noreg) Saa lenge folket faar stemme over det, noe alla brexit, men mer Pexit.
Henry Thompson
gå å legg deg kevin
Brandon Peterson
Helt subjektiv erfaring, men jeg tok interrail i 2012 og det var jevelig greit, ikke noen store problemer, bortsett fra Italia og Frankrike. Dog, etter Mousolini sin removal saa gikk togene aldri paa tide igjen.
Over til vaapen, fiskeri og Jordbruk. Ja, det eneste argumentet for det, da spesielt jorbruk og fiskeri er i tilfelle rotefelle vi havner i en krig. Men, det argumentet holder bare til en viss grad, altsaa, en kan ikke nasjonalisere alt, sette paa forbud og gjore det minst mulig effektivt bare fordi man er redd for naboene. Uansett saa er Norge ikke stort egnet til annet en gerilja krig, noe jeg tviler sterkt paa at Ola og Kari er med paa. Si hva du vil om Afghanere og Vietnamesere, de har viljestyrke.
David Murphy
Står ikkje fram me d sleiba
Ethan Turner
Most disgusting political party ever, wew lad
Xavier Mitchell
Venter på nyheter ang WW3. klokka slår 09:00 i NK snart. Samme tidspunkt de har avfyrt de siste 5 test rakettene.
Ikke fortell meg hva du planlegger og bruke bildet til, vil ikke vite det, faggot ;)
Jason Rogers
Hei PST
Andrew Sanders
Really makes you think
Wyatt Martin
Slutt og smigre deg selv.
dessuten er jeg mer eller mindre allredere "identifisert" fra for i denne tråden.
add meg på Kik om du er lei av å sitte å meme mens landet ditt går til helvete, eller finn et annet sted å shitpost.