/POLDER/ MAKE FvD GREAT AGAIN

/vrienden/ & /polderaars/ & /broeders/
Join de /FvDiscord/ om mee te denken hoe we de FvD kunnen helpen, delen van boeken en gewoon om te chillen.
Geen LARPers toegestaan
>de discord
discord.gg/wSwt28k

Other urls found in this thread:

politiek.tpo.nl/2017/04/19/thierry-baudet-fvd-assad-regime-kan-beter-blijven-zitten/
discord.gg/wSwt28k
youtube.com/watch?v=Q_2auYMS-VM
twitter.com/SFWRedditGifs

Bump

BRABANT
R
A
B
A
N
T

Dagelijkse herrinering dat DENK als 1e voor het vuurpeloton komt

Je maintiendrai.

Alberto Hrvoje?

Upperste Kek my dude

Ja wat!

FvD are putin's shills

>Hrvoje?
It is a Dutch flag of a province, my Serbian Friend

go back into hiding goy, big poppa Putin is coming for you

PVV are Israel's shills
So I do no mind it even if it was true

>Post your political compass results
Here is mine, pic related

>tfw in the Redzone

Concordia res parvae crescunt.

Ik wil jeugd lid worden maar ik weet dat me moeder nee zal zeggen (18 jaar hier examen havo)

COMMIES OUT

gewoon aanmelden, je krijgt niks per post oid en info is via de mail. kost maar 5 euro per jaar. sta op voor uzelf /broeder/

Je hoeft geen Lid te worden van de FvD om lid te kunnen worden van onze discord. Als je ervan houdt om te shitposten met gelijkgeestigden moet je erbij komen.

Autoritair centrum is geen commie senpai

Nee maar ik wel De Partij steunen, en de meetings lijken me perfect om uit mijn Groenlinks/D66 bubbel te springen

koek, dat klopt

Gewoon eerlijk zijn tegen je ouders. Als ze een beetje goede mensen zijn worden ze niet boos om een politieke voorkeur.

Bump

join gewoon de discord, die red pilled je wel genoeg broeder. verder kan je ook tegen je ma zeggen dat je naar vrieden gaat maar gwn naar een meeting gaan oid?

VRIENDELIJKE HERINNERING DAT 'GOD' IN HET WILHELMUS MEERDERE KEREN WORDT BENOEMD

ZANDNEGERS KEER TERUG

Vernietig het partijkartel

BUMP VOOR PANNENKOEKEN

...

Dagelijkse herrinering dat god niet bestaat en je na je dood rot onder de grond

VRIENDELIJKE HERINNERING DAT VEREEUWIGING IN LIED, KUNST EN VERHAAL DE ENIGE MOGELIJKHEID IS OM AAN DE DOOD TE ONTKOMEN

Dagelijkse herinnering dat wij Nederland wederom Groots moeten maken

Dagelijkse herinnering dat elke belangrijke Nederlander uit de geschiedenis vroom christen geweest is

>discord
Stop it and come back here, that circlejerk killed /polder/. It's like Plebbit, but closed to outsiders.

With that out of the way, it's good to see you confrères again!

volgende keer dus allemaal forum stemmen wilders is een jood

Great to be back, eventho we dont have shit to post about. thought id just put it here so guys like u can join for when there is no happening

>Great to be back, eventho we dont have shit to post about
We do:
politiek.tpo.nl/2017/04/19/thierry-baudet-fvd-assad-regime-kan-beter-blijven-zitten/

zo ver waren we al ja, maar al die autisten uit Burgerland en UKfags shillen voor Geert

tfw leeg gevoel sinds de verkiezingen

Komt door de Discord om eeuwig te zwaffelen.

de discord is het enige wat mij nog levend houd
bovenste koek

>tfw you have to argue with people that just don't want to listen to your arguments and instead use such debating tricks as "guilty by association" and "moral arguments"

Vanmiddag debat over Syrië geweest. Met name de partijen die meedoen aan de formatiegesprekken wisten al precies wat er tijdens de gifgas aanval is gebeurd, op CDA na. Belooft niet veel goeds. Baudet als echte Putinshill kwam nog enigszins op voor het bestaande regime. Gelukkig maar, laat hij mijn stem niet in de steek.

discord.gg/wSwt28k
discord.gg/wSwt28k
discord.gg/wSwt28k
discord.gg/wSwt28k
discord.gg/wSwt28k
discord.gg/wSwt28k
GET IN HERE

haha ze hebben het ook over trouw aan de spaanse koning en het hebben van duits bloed.

afschaffen van die bende, nieuw volkslied wanneer?

>duits bloed.
Probleem?

>trouw aan de spaanse koning
>loyaliteit en beloften
Probleem?

Blijf van het Volkslied af verdommuh!

Best lied
youtube.com/watch?v=Q_2auYMS-VM

...

bump

zoek op waar dat vandaan komt stelletje barbaren.