Lmaoooo

Lmaoooo

americans are batshit insane

Ga maar lekker negers neuken, blijven dr meer blanken voor ons over ;)

Hey mehmet, I have a question for you

If I banged way more (like waaay more) tall/pale-skinned dutch girls than you could even hope to have a conversation with, do you think I could be considered more dutch than you?

Regards, Fritzl

She's so cute. I just want to pat her on the head, and protect her.

That's kinda adorable.

>thinking jewlands is full of Mehmets

We're on the same level Australia.

>not getting a simple joke about how shit women are
why do I have to ever talk about non-white women?

Mischien moet je ff terug naar school om engels te leren want je zin is verlept daarnaast
(((white bitches))) niks te maken met white maar met crazy kanker kneus

>want je zin is verlept
go fuck yourself.
>niks te maken met white maar met crazy kanker kneus
over verneukte zinnen gesproken

>(((white bitches)))
it's fun to meme. try not to get triggered you thin-skinned cuck.

Don't talk shit about white girls you massive
faglord

still better than the reeeee of a sjw
at least she isn't running in fear of an inanimate object

>oh wow, that generic whore did a nazi salute! wow how fucking based
all women are whores, and the only women relevant in my life are white. I like to shit on them with memes to trigger autistic spergs like you.

...

>psychotic libtard bitch on a rampage
Where is the rest of that video? I need to know what happened!
My speculation is that she was triggered by these men because they are wearing what seems to be hunting gear which clearly is an indicator for anti-abortion conservatives. I wonder if she has an undiagnosed personality disorder or something.

>Ukrainian

TOP KEK

>all women are whores
t. Mohamed

robots are pissed because they can't get pussy, I'm pissed because all there is to get is pussy attached to some degenerate dumb selfish cunt. it's good for the dick, bad for society and civilization.

you know ukraine is known for exporting gold digging degenerate sluts and actual whores, right?

>old dutch man goes to ukraine
>returns with 20something year old wife
lmao at this delusion of betafag virgins trying to be nazi

Probeer harder kneusje, je blijft een autist die een beetje loopt te racebaiten omdat hij dan aandacht op pol kan krijgen

Try harder

Jammer dat je zulke ervaringen met vrouwen hebt gehad, maat.

oh want jij hebt wel "wife material" gevonden? sure fucking thing.

>loopt te racebaiten
oh look, an SJW!

Nee hoor, maar ik doe wel een studie waar ik veel vrouwelijke mede cursisten heb en in stage veel vrouwelijke medewerkers, waar ik dus ook veel mee moet samenwerken.

Je moet gewoon de juiste karakters eruit vissen en minder melancholisch zijn.
Vrouwen zijn net mannen zonder penis en met andere hobby's.

>maar ik doe wel een studie waar ik veel vrouwelijke mede cursisten heb en in stage veel vrouwelijke medewerkers, waar ik dus ook veel mee moet samenwerken.
ok maar dat zegt niets he, hoe jong ben je?

just working with women or being around them never shows you their true nature, ever.

>Vrouwen zijn net mannen zonder penis en met andere hobby's.
>women are like men without penis
fucking fagget weeb

>Underage
misch begrijp je niet dat racebaiten beide kanten op werkt en als je t doet op een identitarian board je daar negatieve reacties van gaat krijgen sukkeltje of low quality bait of je bent gewoon debiel.

>a SJW*

OP je bent liev je bent zelf underage as fuck dr zijn wel vrouwen met hersens maar aangezien jij nog op de middelbare school (wss vmbo) zit en je alleen maar kneusjes om je heen hebt snap je dat nog niet

>Weeb board
>Faggot weeb

Memes. Mijn aandacht heb je verloren. Ga terug naar leddit of

>beide kanten op werkt
daar gaat het niet om. whining about "race baiting" in a joke just makes you exactly the same as any other SJW

>t. betafag underaged white knight in delusion

ik zeg niet dat kanker weebs niet hier horen, maar je mening over vrouwen hoort dan wel in de prullenbak

...

Dan was t een kanker slechte grap sukkeltje en KEK the hypocricy is real

>thumbnail
let me guess "if you're red pilled, you'd fuck kids"
is that it?

>slechte grap
het heeft je uit je hol getriggered. goed genoeg :^)

Schatje t was een onbegrijpelijke grap omdat e de humor hebt van een 12 jarig jochie en de manier hoe je triggerd gebruikt bewijst dat al

Also saging from here on out OP is a shill

>Schatje
stopped read. lmao you can't bait me.

Ik ben zelf 19, maar heb genoeg """mensenkennis""" om te weten dat er evenveel Chad's en Stacey/Kimberley's zijn.

Het heeft meer met karakter/persoonlijkheid te maken.

Penns SJW ass needs a spot in that oven too.

She probably went home and fucked 10 refugees to relax after that trauma.

>Ik ben zelf 19, maar heb genoeg """mensenkennis"""
AHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHA

his meme transended him

>Zoveel vrouwenhaat hebben

mfw

je moet dan wel ECHT vrouwen hebben gekend, jochie. of ben je een girl (male) met een feminine penis? LMAO

Vgm is hij 12 of the ultimate beta cuck met zo een verlepte bakkes dat elke vrouw m vermijd

he is obviously a degenerate, its better to fuck obliterated full-of-semen-and-STDs 20yo vaginas

false dichotomy up the ass mate. watch out!

>Implying is not the situation of the average western woman

Ga jij dan ook gelijk terug om Nederlands te leren of niet dan? Kanker pretentieuze mongool, met je proxy.

Kijk kneusje de meeste vrouwen zijn inderdaad backstabbende gestoorde kanker wijven maar dr zijn wss net zo veel mannen, schapen blijven schapen. maar als jij claimt dat er geen vrouwen zijn met een brein dan heb jij of A alleen maar op youtube gezeten en nooit met een vrouw omgegaan want based vrouwen bestaan wel of B je bent 12 en je vind meisjes vies.

OP ga naar buiten en als je bakkes te lelijk is kys

>implying a chilliconkanker nigger knows about the west

our people start fucking at around 12

LEKKER

Ben geen nederlander auti zit in murica

Je grappen zijn echt vanuit een ander universum, man.

of leddit

Lies.

wtf this thread

...

OP is 12 and doesnt get women/ has never been laid b4 so he comes crying on pol saying white women r retarded and people r pointing out the retardation

>Kijk kneusje de meeste vrouwen zijn inderdaad backstabbende gestoorde kanker wijven
inderdaad, and wanneer men over "vrouwen" over het algemeen praat, dan praat met over de "meeste" en moet men generaliseren, want je gaat niet de minderheid nemen als vertegenwoordiger van een groep.

exceptions prove the rule.

>waarschijnlijk net zoveel mannen
dat is niet waar. die zijn er wel, maar zijn niet de meerderheid als ze het vraag eerlijk zouden beantwoorden.

Nu spreek je jezelf tegen sukkeltje

waar precies? Want je kan niet lezen zo te zien.

beta male detected

>Implying a meme country german-in-denial only known here for its gay parades knows something about women

have fun pushing other's guy semen inside (((your))) gf's vagina.

>I'm pissed because all there is to get is pussy attached to some degenerate dumb selfish cunt.

>exceptions prove the rule

Je zecht net all cuck

zecht???
nek jezelf aub

that's not contradictory. the majority of women are only good for their pussy and nothing else. the minority of women who are not like that, prove the rule mentioned previously.

>american learning comprehencion
kek

luister naar deze user

En aangezien je alleen omgaat met mensen die hetzelfde denken of de mannen in je youtube filmpjes en je blijkbaar ook nog nooit mannen hebt ontmoet die net zulke kneusjes zijn als de rest moet je is ff goed opletten kneusje je bent er wss zelf een

>En aangezien je alleen omgaat met mensen die hetzelfde denken of de mannen in je youtube filmpjes
uit welke uitgerekte anus haal je dat vandaan? die van je pa of je ma?

Nogmaals je zei niet majority je zei all

>my children would inherit white privilege.
It's literally a religion now. No different than Jesus and original sin. What a fucking load of shit.

Uit de uitgerekte anus die jou mening heet

leer eens praten, tering zeg.
>what is exaggeration
all negers hebben donker huid
>maar albino negers dan
ik ga het daar toch niet over hebben als ik het over alle negers heb, kanker idioot.

Nogmaals
>implying all women are the same
Kneus

Zo de kanker jij bent dom negers blijven negers want huidskleur is een feit dat alle vrouwen hetzelfde denken is niet zo.
Als je echt zo denkt ben je een beta cuck die geen based vrouw kan vinden dus pls kys

Nederlandse trots!!!

/thread

>can't make an argument anymore
time to stop retard, you have embarrassed yourself enough for one thread.

>Zo de kanker jij bent dom negers blijven negers want
leer lezen

>alle negers hebben donker huid
ik zei niet dan albinos dan geen neger zijn retard.

you know it!

>5 minutes on the phone
>police aren't on the way

the police is fucked in the USA

everything is fucked in that shithole.

>tfw every time you get reminded of amerifats, you know how great your country is
feelsgoodman

Jij bent officieel de grootste basement dweller die geen vrouw kan vinden want je noemt mijn argument invalid terwijl je alle vrouwen hetzelfde noemt op basis van je eigen ervaring KEK

Kys OP ga naar buiten

>adhominem attack towards someone whom identity is not even known
helaas ben je te dom om te beseffen hoe dom je eigenlijk bent.

>implying dat je dat niet bent
Als je meer vrouwen had gekend wist je dat het niet zo was dusja pls discard your invalid argument and hang yourself

het zegt als genoeg dat je het zelfde mening hebt als een 19 jarige weeb.
>Als je meer vrouwen had gekend
dan was je niet zo'n kanker white knight

Is that a Valmet RK-62?

>wss

Oh je bent zo'n knurft die nog naar Amerika op vakantie gaat?

Je gebruikt de term white knight fout en sorry ik ga liever uit en ontmoet mensen inplaats van een beerje haat lopen zaaien omdat je geen chick kan vinden

...

>you dont have to tell me why you're crying, but you do have to eat these eggs

>implying

>hij kan letterlijk geen antwoord bedenken
TOP LUL!

>22 posts by this ID
>29 posts by this ID

AK-74M

Ik doe hier mijn masters studie omdat de unis beter zijn misch moet je ff nadenken ipv niet verder kijken dan je platte kanker landje

posts by this ID
32 and counting :^) does that trigger you?

>studie
ok so you have no real life experience then. opinion discarded. come back when you have actually lived for a while.

Hahaha dat is ook te zien aan je taalgebruik ja. Kankermongooltje.

Implying dat jij met jou manier van denken ouder bent dan 14

this is a pan-germanic thread now.
anglocucks gtfo

Ondanks alles woont hij tenminste in een 1e wereldland

Thank (You)

*jouw

Nederland 1ste wereld land, KEK zodra de gas op is worden julie toch de bitches van merkel