Sup Forumsder Nederdraad: RTL Late Night Edition

/Our guys/ Thierry Baudet and Theo Hiddema will be on RTL Late Night at 22:30

>Current happenings:
None really, after March 15 we're still trying to create a government. It takes a long time because they're excluding the 2nd largest party PVV of Geery Wilders.

Other urls found in this thread:

facegoy.com/prageru/videos/vb.127225910653607/1423734194336099/?type=2&theater¬if_t=live_video_explicit¬if_id=1495764685468405
volkskrant.nl/binnenland/is-forum-voor-democratie-een-extreem-rechtse-partij~a4497323/
youtube.com/watch?v=LvpdZLrXgfk
youtube.com/watch?v=CtQ1cNYJ2pE
youtu.be/5FdEzwgOmtY
oncyclopedia.org/wiki/Thierry_Baudet
youtube.com/watch?v=pgNnBgoUHOw
nrc.nl/nieuws/2010/05/22/aivd-waarschuwde-voor-pvver-11893039-a518547
joop.vara.nl/nieuws/aivd-waarschuwde-pvv-voor-markuszower
geenstijl.nl/mt/archieven/2010/04/wapenjood_blijkt_tevens_reliwa.html
en.m.wikipedia.org/wiki/Mischling_Test
twitter.com/NSFWRedditVideo

First for based Wilders

Bump

bump for cartelcardinal

Brabandse onafhankelijkheid wanneer?

Geert is more or less (((controlled opposition))), Thierry Baudet and his FvD are much better.
How's Golden Dawn doing?

>The guy who is supported by israel will change things

I prefer Groot-Nederland or Heel Nederland

Our guy speaking in English, get a feel of what he's for: facegoy.com/prageru/videos/vb.127225910653607/1423734194336099/?type=2&theater¬if_t=live_video_explicit¬if_id=1495764685468405

FVD 4 le epische win

If you ever have the chance to meet him go for it! I'm so glad I went to the election night party. Talking to him and the Hiddemeister was awesome.

How do we we wake up more normies?

Kalergi plan, communst russia and china....

How do I reeaaacchh these kids?

I loved the Volkskrant article about the FVD chairman talking about the Kalergi plan. Only for sunscribers sadly, I think you can read it for free on Gezichtboek:
volkskrant.nl/binnenland/is-forum-voor-democratie-een-extreem-rechtse-partij~a4497323/

Thisis subtitled. Also a good thierry vid.

youtube.com/watch?v=LvpdZLrXgfk

Als FVD bij de volgende verkiezingen niet groter is dan PVV dan val ik het Binnenhof in om heel de toko te kapen.

Will support if you support pre trianon hungarian borders. We deserve it back after defending europe from mudslimes.

K A R T E L K A R D I N A A L

>tfw we have a meme politician that is also well spoken.
If he doesn't get FORTUYN'D he'll gain massive seats

Horseshit, it's the controlled op of this country, they all look like turks anyway
Who is /ourguy/ in Holland then?

Bump van Dank Thierry Baudet Memes

>pic related is exclusieve meme

Forum for Democracy
Frontman is a meme machine and has good views on immigration, anti EU and very pro Dutch culture.

Ik ben de laatste tijd nogal geblackpilled, is alles voor niets? Staan wij op den duur aan de verkeerde kant van de geschiedenis?

>black pill
muh pills, didn't expect anything more from a namefag

Fuck you man

despite what MSM say, the right won big this election. Wilders got the most votes ever, despite nobody willing to work with him. plus for the first time in years we got a real party in representing our views. It will be ok.

somebody gib link to watch rtl online? i dont have a TV.

Most likely: yes

"the only thing that matters is the silent endurance of a few whose impassible presence as "stone guests" helps to create new relationships,
new distances, new values
and helps to construct a pole
that, although it will certainly not prevent this world inhabited by the distracted and restless from being what it is,
will still help to transmit to some
the sensation of the truth
- a sensation that could become for them
the principle of a liberating crisis"

Wilders got 24 seats in 2010.
My hope lies with the FvD, the PVV has a cap I feel, while FvD isn't ignorant on the economic side and doesn't pull stunts like ''minder minder'', at least not yet.
I feel like they can grow hard.

Tietenkont
youtube.com/watch?v=CtQ1cNYJ2pE

Thierry Baudet ???

Bedoel je die ene jonge?? Met die piano??

Yeah you guys got even more fucked over than Germany. Fuck Romania desu, they had no rights to that land.

Ik shill 1 keer in deze draad oké? Weet zeker dat hier wel wat lui Jared Taylor en the Golden One willen ontmoeten.

Niet op Twitter verspreiden aub

D-Deze is veel beter. youtu.be/5FdEzwgOmtY

Ik vind het echt jammer dat de verkiezingen voorbij zijn. Die 3 maanden er voor waren echt supergezellig hier. Nu worden deze draden nog amper bezocht.

pls guys. anyone got link?

>You will see thierry get more and more popular throughout your lifetime
>You will see the day when all mosques are closed in the netherlands and all white dutch speaking south africans get a right of return to their country
You guys accept french canadians, right?

Trufax
oncyclopedia.org/wiki/Thierry_Baudet

Die Discord verneukte het. Goed om jullie weer te spreken jongens.

Is Niemöller tegenwoordig zo 14/88 dan?

RTL Late Night begint nu.

gib link

(((gidi)))

Marcuszower?

Kan t niet vinden. Zet gewoon je tv aan, anders moet je t een andere keer terugkijken.

kheb geen tv. ben skeere student. helaas. later dan maar inderdaad.

Volgens Thierry is dat wel 'een goede gast' maar ik vertrouw nooit een van (((hen))) volledig.

wie is gidi?

Thierry weet beter dan potientiele bruggen te brekenmet anti cartel partijen

Diverse hijabs in de tijdschriften jongens.

How can I get an RTL Late Light Livestream?

t. poorfag with no tv

mossad
youtube.com/watch?v=pgNnBgoUHOw

De handler van Geert.

nrc.nl/nieuws/2010/05/22/aivd-waarschuwde-voor-pvver-11893039-a518547
joop.vara.nl/nieuws/aivd-waarschuwde-pvv-voor-markuszower
geenstijl.nl/mt/archieven/2010/04/wapenjood_blijkt_tevens_reliwa.html

ow yea, i saw that. delicious pulverizing by the hiddemeister.

Niet. Alleen NPO heedt streams denk ik.
Een Jood op de PVV lijst en nu in de Kamer. Was echt kankerboos toen ik hoorde dat Gidi boven Martin Bosma werd gezet.

Btw, is Geert Joods? Volgens de rassenwetten van Nazi-Duitsland ben je dat pas als minstens 2 grootouders Joods zijn. Is nogal lastig aangezien we niet veel weten van Geerts achtergrond behalve een Joodse oma. en.m.wikipedia.org/wiki/Mischling_Test

Minder Blanken op tijdschrift covers is een goede ontwikkeling goy.

boeit mij vrij weinig of iemand joods bloed heeft of niet, zolang ze zich maar niet joods gedragen, zoals deze Gidi onlagns heeft gedaan in debat met Hiddema.

Geweldige video.

Ik heb liever dat alleen Nederlanders in openbare functies zoals politie en poliiek kunnen werken. Geen Joden of shitskins.

Geert is een loser en de pvv is echt een kutpartij. Maar FvD is een mooi partijtje dat ik ook nog wel aan de leiding zou willen zien. Die linkse zwarte zal ze wel mooi kut behandeld hebben.

HIDDEMEISTER heeft weer een kankergoed monoloog vanavond.

GOENAFFUN OEWELKAM BEEJ ERTIHJEL LEET NAAIT

Want to throw gets on the coalition?

I say it was all a fake and GL will get their arab goys in here. So I say gl cda d66 and cda.

*vvd

also checked

milo BTFO door Umberto???

Gib updates on RTL late night plox, no televised jew poorfag here

Ik was Milo bijna vergeten, godverdomme.

Hiddema advdrtising blacked.com.

>Hiddema pleit voor rassenmenging
wat de TERING

In eerdere interviews met hun heeft hij ze redelijk behandelt. Als ie links is, heeft hij dat nog niet laten zien.

Oei Hiddemeister pleit nou voor rassenvermenging? :(

>Ze noemen Milo Yianopolous een racist lol

quick rundown?

Milo is uberhaubt een blamage. Gelukkig is ie weg

thierry getriggered lmfao beheers jezelf

>Joost -shalom- Niemoller
>studiegenootschap eikelrand

Het telt op.

lol hij zei reaguurders

>umberto: waarom sta je op de foto met milo, hij is ERKEND racist
>hiddema: rassenmenging is goed
>baudet: MILO IS GEEN RACIST REEEEEEEE

Ze kwamen gelukkig goed aan hun woord. Ben benieuwd wat de normies van hen vinden.

Iemand gaarne een snelle neerloop geven van rtl vannavond. Huisgenoot van mij heeft de tv gemold.

lolk. Dat Umberto hem een racist vind... kenkermakke man dat hij hersenloos de Amerikaanse media rotzooi geloofd. Ja, een man die een fetish voor zwarten heeft is een racist...ok.

>vind
>geloofd

>ERKEND racist
Certificaat racist behaald
Maar serieus. Die Milo is geen racist en niet alleen vanuit Sup Forums bekeken maar zelfs vanuit mainstream.

...

>hiddema: rassenmenging is goed
Uhm jongens....

Are you lost m80

>tfw Limburger die noodgedwongen in de Randstad is moeten gaan wonen

Het is hier al zo veel (((verder))) hoe handelen jullie randstadanons deze verloedering?

Limburg :')

Ben zelf afkomstig uit de randstad, maar heel kort: niet.
Ik ga in januari naar het buitenland opkankeren met de bedoeling dat ik voorlopig niet terug hoef te komen.

Woon in Leiden voor mijn studie. Buiten de binnenstad is het denk ik 50% allochtoon. In de trein langs langs den haag amsterdam rotterdam etc is het zelfs erger.
Het is jammer want de steden zijn op zich zo mooi.

Juist de binnenstad zit vol met buitenlanders om eeuwig te zwaffelen. Maar goed, dat zijn toeristen en studenten/medewerkers van de universiteit.

Ben zelf van het mooie platteland in Limburg naar den Haag vertrokken.
Het is me nog steeds een behoorlijke verschrikking.

Vroeger deden we met vrienden een drinkspel genaamd "zap de neger", een vergelijkbaar spel kun je hier spelen met de blanke bevolking die je op straat tegenkomt.

Hij is tenminste een redelijk eerijke journalist. Wees eens blij dat er mensen zijn die wat doen.

Mss op de markt maar ze wonen zeker niet in de binnenstad. Mijn huis staat in de binnenstad en er zijn natuurlijk heel veel buitenlandse studenten maar de religie der vrede is vooral in noord en zuid

Ben er geweest en Rotterdam leek mij echt 10 keer erger dan Amsterdam en Den Haag.

t. Twentenaar

Ik kwam al uit de randstad maar ik kom vaak bij familie buiten de stad dus ik weet hoeveel beter het leven daar is. Gelukkig zijn mijn maten vrij ehh politiek incorrect

De Chinezen vinden de mark vaak erg interessant ja. Ik doelde ook niet zozeer op cultuurverrijking.

Welke steden zijn het minst cucked om te gaan studeren?

Tilburg, zonder ironie. Dat is het goedkoopst, dus je bouwt niet al te veel schuld op, zit je de banken mee dwars.

Amsterdam lijkt niet zo erg als je niet in de buitenwijken-zuid komt. Den haag is een absoluut stronthol buiten een klein stukje rond het parlement en de villawijken.
Maar idd in Rotterdam is het overal en iedereen loopt erbij als een verlepte hipster. Je moet daar echt alleen komen voor werk/studie of als je meer dan 150k verdient en alleen staat.

>Tilburg
nope lelijke stad, linkse uni
Kies Leiden voor de meest rechtse universiteit(centrum links dus).

In Amsterdam moet ik zeggen, ookal stoomt het over van de toeristen, drugsverslaafden en migranten, hangt geen onprettige sfeer.