/polder/

youtube.com/watch?v=kiX8kYDTovU

Daily reminder that unity makes strength.
Geen gekanker, Nederland moet blanker.

Other urls found in this thread:

joop.vara.nl/opinies/anousha-nzume-racisme
twitter.com/NSFWRedditVideo

>terug willen naar de jaren 70
En de homorechten dan, jij nazi?

>En de homorechten dan
Homofielen, net zoals pedofielen, necrofielen, en noem maar op, zijn gedegenereerden. We moeten de schavot boven halen zoals onze voorouders dat deden om de toekomst van onze progenituur te garanderen.

/Onze Jongens/ zijn genaaid bij de verkiezingen. Zonder de fouten bij de tellingen hadden ze sowieso op een 3e zetel uitgekomen.

Actie tot verandering zouden uit de mensen zelf moeten komen, niet de politiek. Zelfs als /Onze Jongens/ de grootste partij waren geworden was er niks veranderd, want zij zijn immers eng en extreem-rechts en moeten worden vermeden.

Goed filmpje

JAREN 70 BESTE JAREN VERZORGINGSTAAT BESTE STAAT HEIL DEN UYL

Mee eens, maar FvD laat wel zien wie aan onze kant zouden strijden. Beter dan niets zal ik maar zeggen

Helaas, er zouden 14.000 stemmen verkeerd geteld zijn en er zijn (wat ik heb gehoord) ongeveer 63.000 stemmen nodig om één zetel te krijgen.

Een stem op FvD is een stem voor de toekomst. Die twee zetels zorgen ervoor dat ons favoriete duo geregeld in het nieuws kan komen, met als bijkomend voordeel dat zij niet het stigma aan zich hebben kleven wat Geert wel heeft.

Het is bij meerdere stembureaus misgegaan.

kanker
joop.vara.nl/opinies/anousha-nzume-racisme

Kijk het filmpje dan als je wat wil veranderen tot de volgende verkiezingen. Politiek is allang de enige optie niet meer.

Wanneer beginnen jullie met alle kanker moslims af te schieten?

dagelijkse herinnering dat thierry een shill is
>"er is geen land dat zich zo voorbeeldig aan de mensenrechten houd als israel"

Zodra jullie Wilders terugnemen en er een echt rechts geluid kan worden gehoord in de politiek.

Het beste wat ons land te bieden heeft.

Fuck homorechten, fuck mensenrechten

Wilders is controller opposition.

Controlled*

>Gideon "Gidi" Markuszower (born 27 October 1977) is an Israeli–Dutch politician of the Party for Freedom (PVV). He is a Member of the Senate since 9 June 2015.[1]

>Research by the Dutch security service AIVD in 2010 suggested that he was influenced by a foreign security service, likely the Mossad.[2] When this was communicated to party leader Geert Wilders, he withdrew himself as a candidate for the Tweede Kamer.[3]

Hij is ook nog eens tering dom. Zie debat met Hiddema over enkelbanden.

Ik-neuk-jullie-allemaal-de-moeder intensifies

Eerlijk het me echt geen moer schelen wat er in de Levant gebeurd, of het nou krijgzuchtige Joden zijn of Moslims (krijgzuchtig zou hier een pleonasme zijn).
Pick your battles, het Israeldebat is het niet waard.

Omtzigt(Cda) en Bosma(PVV) moeten zich aansluiten bij FvD.

Wilders blijft.

Uiteindelijk blijft dom Nederland lekker links stemmen, wat uit zal lopen in de totale genocide in de toekomst. Het slachtoffer van deze slachting is nu nog ongewis. Ontcuck jezelf a.u.b.

Jullie doelen op tuigh, niet specifiek op buitenlanders.

Of wil je de kankerverwekkende Duindorpers ook hun gang laten gaan?

Dood aan tuigh, enkel op ras of afkomst oordelen is voor IQ-lozen

Mwah, hij heeft een punt. De gemiddelde zandnikker kun je niet als een mens zien.

Ik oordeel mometeel op religie en cultuur.

Want dat brengt je politiek gezien zoveel verder namelijk.

graag ook die joden eruit. anders komen we nog nergens

Je begrijpt dat islam niks te maken heeft met het tuig dat in onze straten rondloopt he? Islam is tegen stelen en drugshandel.

>"herpderp alle joden moeten dood"
hoi nrc

Ga weg achmed.

hoi shlomo

y000oO

Tuig is het ergst, toegegeven. Maar het aandeel van tuig en beschaafden ligt helaas anders bij de medelanders met een migratieachtergrond, dan bij ons.

Wees nobel en trots, en wordt een voorbeeld en een bron van inspiratie voor zij die niet zo moreel ver zijn als jij.

>Israel becriticiseren staat gelijk aan het oproepen tot het willen uitroeiien van joden
wat lul jij

>gedegenereerden
Tief op met je Anglicismen. Ontaarden is het woord dat je zoekt.

>Je begrijpt dat islam niks te maken heeft met het tuig dat in onze straten rondloopt he? Islam is tegen stelen en drugshandel.
Moslims mogen niet van elkaar stelen; Mohammed liet in feite de handen van mensen afkappen hiervoor. Maar hetzelfde geldt niet voor ongelovigen.

Eigendomsrechten voor niet-moslims bestaan uitsluitend naargelang het goeddenken van hun moslimheersers. Niet-onderdanige ongelovigen werden van hun eigendom vaak ontnomen door de strijders van Muhammad, dat soms zelf vrouw en kind omvatte.

I told my brother that I broke up with my Dutch girlfriend.
He said "Dutch, like wooden shoes?"
"No, more like wouldn't listen."

KEK

DELET!

Achmed heeft een punt. Ik snap nooit waarom mensen ras, religie of cultuur als proxy voor antisociaal gedrag gebruiken.
>willen we meer of minder aso's?

...

Beetje jammer dat er zo veel shots in zaten van die aartslelijke naoorlogse wijken, maar verder mooi filmpje.

...

Maak gerust er zelf één.

Correlatie
Betwistbaar causatie.

Why don't you guys get together with the flemish part of belgium?

Negers zijn gebaseerd

Bij tuigh is afkomst / ras / religie niet relevant. Ik ben op veel plekken in de wereld en ik heb een gedragspatroon ontdekt dat ik het 'tokkiepatroon' noem.

Ongeacht iemands achtergrond / ras is het tokkiepatroon een universeel iets. Ze hebben allemaal op de wereld eenzelfde aantal kenmerken.

> Maken kinderen terwijl dit niet uitkan
> Hebben zeeeeer sterke banden met familie, vaak met een nare smaak hieraan (moeilijk uit te leggen)
> Zijn soms in bezit van ongecontroleerde vechthond
> Mannelijkheid dient door falen in het leven stelselmatig te worden gecompenseerd met algemene agressie (jatten, homohaat, vrouwen slaan, overmatig harddrugsgebruik, vernielingen etc)
> Hebben geen besef van economie en de werking hiervan, kopen alles met de gedachte "morgen" of "ik krijg toch wel geld"
> Haten een overheid, die ironisch genoeg juist alles bekostigd waar zij geen ruk aan meedragen maar wel nodig hebben
> Delictenverhalen waar lachend over gepraat wordt

Dit is tot nu te een algemene overeenkomst tussen die types. Waar ik ook kwam.

Heeft iemand een discord invite voor mij? Zat er eerst al in maar heb nu een nieuw acount.

Because walloons Will never stop sucking our money tot goe gibs

zo gebaseerd, dat een van hun zelfs op de fvd lijst stond

You know how you don't want niggers living next to you?

Having our country border a country full of Walloons would be worse.

>tot goe gibs
Tit for gibs
Fucking Dutch translate

Kick em out?

It might have been better if FvD would've just gone 2 seats. Hiddema and Baudet are powerhouses, the third on the list, the female captain in the Dutch army, doesn't have the charm or retoric, she might've held Baudet and Hiddema down.

Ik was echt totaal niet voorbereid op deze feels

Ik ontken de correlatie niet, maar op deze manier gooi je de hardwerkende allochtonen met het tuig op de grote hoop, terwijl de autochtone tokkies zich superieur voelen. Als antisociaal gedrag het probleem is moet daar ook de nadruk op leggen, anders is het verhuld racisme.

er is geen goede partij in dit land

Ik heb de hoop opgegeven vanaf afzetten Frauke Petry in het AfD en verkiezingen Frankrijk.

Dit gaat nooit meer goed komen. In ieder geval niet op een normale manier.

Niemand is vóór antisociaal gedrag. Iedereen met een gezond verstand (aka niet-tokkie) haat het. Dat is altijd al zo geweest en ook weinig aan te doen. Wat je wél kan doen is laten zien dat het percentage van tokkies onder niet-Nederlanders hoger ligt, en dat die vaak nog agressiever/crimineler/wat dan ook zijn dan de Nederlandse.

what's the meaning behind the symbol?

kek

En Eikelrand is ook al een grote flop gebleken. Een paar flapdrollen die naar klassieke muziek luisteren.

A Phalanx (Falanx) was an ancient Greek military unit that thrived on unity and discipline. It was written with the Greek letter Phi (Φ) and is integrated in the symbol.

Wilders is een idioot die het voor zichzelf onmogelijk maakt om ooit macht te krijgen. Wat heeft de afgelopen 10 jaar PVV ons opgeleverd? Helemaal niks. Bij de volgende verkiezingen zullen de PVV stemmers massaal aan boord stappen van de BAUDETRAKET.

reminder that the falklands are our rightful clay

Die percentages kun je inderdaad laten zien. Je kunt ook zien dat het overgrote deel van de criminaliteit veroorzaakt wordt door mannen. Wanneer we geslacht echter als een proxy zouden gaan gebruiken voor antisociaal gedrag en alle mannen het land uit zouden proberen te zetten zouden we terecht worden uitgemaakt voor sexisten.

Nee man.

Ok ik wil het eigenlijk niet zeggen omdat ik er geen schijnwerper op wil zetten maat dit overtuigd je mischien dan PVV echt wel OK is -

Martin Bosma volgt Kevin MacDonald op twitter.

;)

thanks, didn't know this

What are you trying to achieve with this movement? Like Freikorps?

Achterlijke vergelijking.

nee neger u bent niet welkom

NRC AUB

a weg asjeblieft je bent overduidelijk een shill.

Mainly just spreading conciousness in the youth using shitposting, memes and aesthetics. There is no movement like this in the Netherlands and it has huge potential. FvD memes were insanely popular during the last weeks of the political campaigns here, before the elections.

Nee, hij bedoelt dus dat je niet generaliserend kan denken want hiermee sla je uiteindelijk je eigen glazen in.

daily reminder that orthodox christians aren't real christians

Fuck off nrc

"Mooi was die tijd" van Chiel Montagne

>goochel het neger

Zwarte afrikanen hebben een gemiddeld IQ rond de 80.

Deze eigenschap is grotendeels aangeboren.

Massa migratie van zwarte christenen uit centraal Afrika?? - NEE BEDANKT.

Probeer de volgende keer een beetje op de inhoud in te gaan, dan valt de discussie niet zo dood.

godverdomme wat ruig, ben het er wel mee eens

I still wonder if putting so much emphasis on fascist symbolism is going to do you any good. I agree with what you're trying to achieve but it tends to be too polemic. There has to be a more subtle way to achieve it no?

Bosma is zelf pro israel en had een israelische vlag in zijn kantoor. Echter wel een kracht die we nodig zullen hebben en ik zie hem dan ook graag naar FvD over stappen. Een vijand tegelijk.

Ik kan er wel op in gaan hoe mannen dit land draaiende houden en allochtonen dat niet doen, maar dat spreekt volledig voor zich. Je weet zelf ook wel dat het een onjuiste vergelijking is.

I hope the more capable guys of VNL will join FvD

neger dit is de /polder/ vlag
gaat weg met uwe nep vlag

Het is ook een metafoor, geen analogie.

Whats the discussion exactly? #notallminorities?

There will be zero reference to fascism whatsoever. The only edgy thing is the symbol but that's just for the aesthetics of it. We're very careful in making it as normiecore as possible.

vieze nederlanders

>The real problem is antisocial behaviour
So yeah, basically.

>Sinds m’n boek ‘Hallo Witte Mensen’ uit is krijg ik regelmatig de vraag hoe ik omga met alle agressie jegens mij en Sylvana. Ten eerste dank. Ik vind het een grote eer om samen met haar in een zin te worden genoemd.
Politionele acties wanneer?

geloof zijn leugens niet

>oordelen
>mometeel ipv momenteel

opzettelijk of tiepvout?

zit op mobiel, tiepvout

Wat een kanker muziek heb je gekozen voor je videootje.

Oh begrijp me niet verkeerd; autochtone tokkies zijn van hetzelfde kaliber als de 'mocros' of hoe je het noemen wilt, en een vreemdeling die hier naartoe komt met het idee om een daadwerkelijke bijdrage te leveren is naar mijn part van harte welkom.

Het probleem is alleen in hoeverre dit een realistich beeld is.
Culturele verschillen zullen altijd tot spanningen leiden, en dat is funest voor een 'high-trust' samenleving zoals we hier hebben.
Als iemand uit het buitenland hier komt, en zich daadwerkelijk inzet voor onze samenleving, dan zijn de verschillen makkelijk te overzien.
Het probleem is alleen dat dit statistisch gewoon minder vaak het geval is: de cultuurveschillen zorgen voor een achterstand in handeling, maar ook identificatie kan een oorzaak zijn.
Zolang instituties als de Islam houvast hebben in Nederland, en integratie tegengaan, zullen deze spanningen blijven bestaan.
Op deze manier dient de Islam dus als een soort agarplaatje voor asociaal gedrag.

>muh civic nationalism
Worked with Indo's, with Muslims it just seems that once you get to a certain threshold they will not even bother to integrate any longer and you will just live in an Apartheidish system.

Word Joop nu gesponsored door de Vara aka belastingsgeld?