Sweden sucks

Why swedes are so cucked?
Why sweden are ruining everything?

...

It's Brussels and Merkel. Not us.

Filthy arabs and niggers everywhere I look

>Why swedes are so cucked?
Because retards in the government

>tfw stuck between two most cucked countries

Sverige is very gay

Just went to the store to buy spaghetti. Had to ignore the beggar outside the shop, the cashier is an arab, a somali asked me why the door was broken in broken Swedish... that's all the interaction I had.

Take off your flag, finn

Fy fan alla svenskar som skämt ut sverige på Sup Forums.

>"sweden sucks amirite mates?"
>fake flag
>copypaste OP
>standard picture

Is it that time again? Sage and hide, folks.

Why was the door broken?

>the best country in the world after the US

Swedes aren't cucked and they don't ruin anything. Maybe if you're a pig-headed intolerant nazi scum, but if you are then your days are numbered anyways.

Detta
Är övertygad att det är 90% "shills" som bara är uttråkade eller vill att svenskar ska känna sig hopplösa, och dom andra 10 procenten är förmodligen reddit-turister,

Sorry swede, i couldn't imagine that shit
being from a small white Canadian town. We have like 2 niggers in town and they're pretty quiet.

Sant

Alltid förbluffande när neger-länder som usa,england,frankrike etc skriver hur farligt och galet sverige är. Man jämför Malmö med detroit osv hahaha

2018 vänder det!

objectively untrue
why hasnt the swedes overthrown the government if its so bad?
in ready for civil war whenever but theyre's no where near enough civil unrest to overthrow the government

Ju mer jag läser och hör om Jimmie, desto mer övertygad blir jag att han inte skulle göra någon riktig skillnad.
Dessutom strävar han efter integration... Jag bor i norra Sverige, så "no go zones" extisterar i princip inte här. Jag skulle hellre hålla dom i sina ghetton en att göra det omöjligt (enligt lag) att bara deportera dom i framtiden.

än*

Jimmie KOMMER att göra skillnad. SD är en utmärkt start, sen kommer debattklimatet vara helt förändrat för all framtid. Vi kommer att vinna.

>2018 vänder det!
Definitivt. Vi har faktiskt riktigt goda chanser att rädda oss själva, vilket är mer än vad man kan säga för Storbritannien, USA och Frankrike.

Because we saved too many jews during WWII

Precis. Jag tror SD kommer agera som ett övergångsparti så debattklimatet kan förändras och nya partier kan komma in i spelet

>Jag skulle hellre hålla dom i sina ghetton
Vi ska bussa upp varenda jävla huding, det är er tur nu!

...

Oh yeah forgot to thank faggot OP for the free Sweden General

Röstade SD 2010 & 2014 och det kommer krävas mycket för att det inte blir en tredje gång 2018.

Valet 2018 kommer bli rikigt roligt att följa. Många som är trötta på utvecklingen i detta land. Det enda som jag ser som ett hot är AKB's avgång - en slipad partiledare för M kan innebära att de tar tillbaka ett par procent från SD. Men över 20% lär det bli i vilket fall

Dom vill inte bo här uppe, alla kompisar bor ju i s-holm, malmö eller skåne och dom måste ju få som dom vill ellerhur?
Ni kan behålla dom.

Skicka hem dem istället för upp dem. Typiskt 08-intelligens

It is you.