Dette er /vårt parti/

defendevropa.org/2017/heritage-identity/norwegian-nationalist-zionism-outrage/

Valget nærmer seg med stormskritt! Norge forst. Stem Alliansen!

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=hDuONgzvpdE
blikk.no/index.php/2017/09/07/skeive-valget-sv/
twitter.com/SFWRedditGifs

Bortkastet. De kommer aldri over sperregrensen.

Eg har jo stemt sann herre FRP eg da.

Quick rundown about this party please? Norway is my favourite country.

Stemmer blankt

lateste argumentet får det lateste svaret.
om fler tenker som meg enn som deg. lett!
de trenger bare PR

youtube.com/watch?v=hDuONgzvpdE

synd det da.. alltids neste periode, og kommunevalget da!

Og du er en del av problemet. Ironisk.

decentralized gov.
norway out of EU/EEA
massive crackdown on immigration
honesty is more important than courtesy

Alliansen ǿnsker tydeligvis at det skal bli en massiv koalisjonsregjering på venstresiden, slik at venstresiden kan
>åpne grenser
>lage forbud mot såkalt hatkriminialitet
>lage forbud mot partier som Alliansen
>lage forbud mot grupperinger som Nordisk Motstandsbevegelse
Hadde de valgt å stǿtte borgerlig side de neste fire årene kunne Alliansen
>bygd seg stǿrre og blitt et ekte alternativ på "hǿyresiden"
>gitt venstresiden en killevink slik at de måtte omorganisere seg
>sikret Listhaug eller noen som henne
Vi står nå ovenfor fire år med store strukturelle forandringer som vi de fire siste årene har stagget.

Har stemt alliansen. Bra greier.

>decentralised

Why? I had some hope at first, otherwise it is good. Democracy and freedom fails at some point, and ends with tyranny. Do you not see that many people from the freest states of Europe crave for authority, SJWs for communists and football nazis for fascism?

Prepare for the cultural enrichment, fjeldaper!

De fleste politikere har noen grusomme svin i skogen. Beste er å gi de minst mulig oppmerksomhet mens de står og lyger. Man blir aldri fornoyd uansett hvem som kommer til makta.

Arbeiderpartiet just sent me a SMS, after knocking on my goddamn door and giving me a rose, desperate much?

Alliansen er bare 10 mnd gammelt og vi VOLDTOK Demokratene i Norge i skolevalget. de har eksistert i hva 13 år..? you snooze you lose

fikk også sms. Har ikke skrevet meg opp på noen liste.

Kriminelle

decentralized as in the districts has the authority to execute democratic elections themselves and not having to bring it to our capital.
the idea is that; people from the districts know what people from the districts wants. not politicians in the capital

Finnes det noe målinger som viser hvor alliansen ligger?

Samme her. Er ikke politisk aktivt utenfor intewebz en gang.

>Quick rundown about this party please?

>against
commies, kikes, cuckservatives(FRP and Hoyre) and EU

>supports
whites

What more do you need?

Nei, de havner i bolken 'andre'.

>go to youngstorget to meet a friend
>see a lot of white AUF-girls
>see a lot of somali AUF-boys

Mkay

...

vi er fremdeles i "andre" blokken, ja. men vi ligger droye 0,6% bak Liberalistene som har eksistert siden 2014!
Blir et spennende valg for Norges nyeste og raksets voksende parti! Norge forst!

men du forstår at dere aldri vil bli et stort parti, ikke sant?

Nei, stem heller på de neste valg. En stemme til de i dag er en stemme til AP og kommunistpartiene. Vinner AP valget så kommer ikke Alliansen til å eksistere mer. Det vil bli et forbudt parti.

hva med dette?

Lykke til etter valget når sosialistene tar over og partiet deres blir forbudt grunnet hatytringer da.

...

which party am supposed to root for? Hoyre?

får jag komma in i tråden?

Jada.. akkurat som jeg og hele verden forstod at Donald Trump kom aldri til og bli De Forente Staters 45. President!

fuck off, low energy shill. GNSI (Gjor Norge Storslått Igjen)

...

USA har electoral college, det har vi ikke i Norge. Her handler det om å få mest stemmer, ikke hvilke fylker du får mest stemmer i.

Kommer ikke til å skje broder.

Har ikke stemt ennå, hvorfor burde jeg stemme Alliansen?

Alliansen, din pleb. står jo i OP.

Så klart! Vi kommer til svergie til neste år når dere skal ha valg!

Så du mener da at dere vil styre landet om ikke lenge?

...

I USA har man ikke koalisjonsregjeringer så det er lettere for en person som Trump til å "kuppe" et parti. Hadde aldri gått i Norge eller resten av Europa. Venstresiden/sentrum koalisjonsregjeringer hadde stoppet en slik kandidat med engang.

strukturen av det var ikke poenget. poenget var at "its happening" mistillitten til "establishment" har nådd europa. hvorfor tror du det er så dodt lop?
folk stemmer alternativt mer enn noengang!

Frp no doubt, the faggots saying alliansen are as stupid as those who waste their vote on a third party in the us.

Nasjonalisme med et smil!
og vi er redpilled nok til og "rekruttere" Sup Forums nuff said?

Den som venter får se, SV er spådd en stor seier og de har gått til valgkamp om å ǿke tiltak mot hatkriminalitet
>SV vil oke innsatsen mot hatkriminalitet og styrke diskrimineringsvernet.
blikk.no/index.php/2017/09/07/skeive-valget-sv/
Det er en venstreside som klǿr i fingrene å vise verden "hvor langt vi har kommet i nåværende år", Lysbakken, Moxnes og Thorkildsen i regjering er sikkert det samme for Alliansen enn om det var Listhaug.

Du bor stemme på folka du tror på drit I hva noen på nettet sier. Jeg stemte alliansen fordi jeg tror på Lysglimt. Jeg mener Norge må ut av EOS og at dette bor være hoyeste prioriteten til landet vårt. Så kan vi benytte vår gudsgivende selvråderett til å styrke landet videre etter forste skanse er sikret. Selvråderetten våres er det som tillater norsk kultur å vokse, og er nodvendig for å I det heletatt vedta en bærekraftig kultur. Jeg tror på alliansen og at menneskene bak partiet forstår dette.

Dette er et stortings valg, dette vil ikke være bortkastet

Patetisk stråmann. Ignorer shills.

ok, so Frp is like SD if I'm correct.

nei, et enkelt sporsmål. du må gjerne svare.

Og i år står vi ovenfor en massiv koalisjonsregjering med Rǿdt, SV, AP, SP, MDG, KRF og muligens V selv om de har "liksomkranglet litt" om å aldri styre med hverandre.

Man kan ikke vedta noe og så blir det sant. Det finner alle politikere ut til slutt på godt eller vondt. Vi får se ja. Vi får se jeg tar rett.

A bit more rightwing economically but the same social politics

Ok. Ingen tror det tullet du skrev. Fornoyd?

Når dere ikke onsker å svare, så beviser det mer enn noe annet argument dere kunne ha kommet med.

fortsatt fin sondag guttæ.

V skal samarbeide med borgerlige.
Problemet er de kommunistiske småpartiene som hver og en skal ha sin kampsak inn på dagsorden når de havner i regjering. Med Rodt blir det vel noe endringer med private barnehager og kvoter av flyktninger. MDG blir vel stans av utbygging av E6 i Oslo området. SV blir vel bekjempelse av hatkriminalitet der Alliansen og deler av FRP havner i skuddsiktet. Skal ikke se bort i fra at Alliansen er et forbudt parti om noen år. Mange partier som Alliansen som har kommet og gått i Norge gjennom åra. At Alliansen stjeler stemmer fra FRP/Hoyre tror jeg ikke er bra dette valget for hverken hoyresiden eller Alliansen.

>this so much

Tror du kvinner kan lede Norge de fire neste år mens Sverige drapsvoldtas og Frankrike/Tyskland brenner?
>(Fremskrittspartivelgere og Hoyre stemmer etter svar: JA)