Thread continued from Paging that one Flemish user, how do I get in contact with the Flemish ID group? I've only ever seen a Facebook group, do you guys ever do anything AFK?
Thread continued from >>141125754
Other urls found in this thread:
hooktube.com
generatie-identiteit.com
youtube.com
twitter.com
Pls reply
First for our controlled opposition
Hi, I'm not Flemish myself but French, I just work here. The Flemish chapter is a fairly recent one, they were only a facebook page for months but now they have like 20 people and will start getting active soon (that pic is them).
btw, nice video by some unknown Austrian Reporter
hooktube.com
I don't use (((Facebook))), how do you I get in contact with the group? Also where are the meetings usually taking place? I'm near Ghent.
Contact them via their official website generatie-identiteit.com
>based in Ghent
Nice. I've never heard about them in the news except for that time they were kvetching about "racist tracebook groups", definitely interested in joining if they plan to do any actions offline.
As I said, they're fairly new and getting everything in order with a lot of formation before getting really active. We don't wand to send unprepared people in the streets.
Ghent is full of commies (Comac, Hart boven Hard, ASL, ...), the mayor is also a huge cuck, we'll need more than 20 people unless we're going to sticker some buildings.
We usually contact new members over fb since it also counts as some form of verification.
We post public meeting times on our fb and our first public conference next month will also be published on fb.
But you can also contact us via e-mail on, our e-mail is on the website.
Italian user from Veneto its me.
Lasciami una mail o il tuo twitter da contatto
>mfw I can't take part in the Great European Awakening
Are you an insider? Should I mention Sup Forums in the email?
damn what retarded looking people, who would follow them. you need alpha men, i would join to
lead you but i am from balkans.
I would advise you don't mention it. You will find who browses and who don't naturally.
They all look like regular and decent people, except maybe for the fat one to the left and the short one with a white shirt in the middle. The leader is 2 meters tall, he's the one in the back right. He's a great guy.
>Should I mention Sup Forums in the email?
Godspeed user
>Are you an insider?
Yes.
>Should I mention Sup Forums in the email?
No
I will know it's you, people usually contact us over fb not email.
I'll compose the email in Flemish though, I'll be contacting you guys from a protonmail.ch address (I'm a bit tinfoil hat sometimes).
My waifus and all their beta orbiters.
Ik ben een van de stichtende leden, veel van de mensen die je kan zien op die foto zijn geen lid. De echte leden letten wat meer op hun voorkomen. Je kan ons inderdaad ook via de site contacteren.
Bien. Den twintigste is 't blijkbaar weer een meeting in Gent, nabij de Dampoort, 'k zal nen mail sturen en verneem zo 't adres waarschijnlijk wel.
Hebben jullie een discord of dergelijke?
Dit.
>De echte leden letten wat meer op hun voorkomen.
Zijn jullie van die jeanetten?
Well at least something. But it is Flemish only ?
Een discord voor Vlaanderen alleen is er nog niet maar we kunnen er misschien een maken.
Waarom de Europese vlag?
If youre from european descent and live in flanders you can join.
Een Discord zou een goed idee zijn. Gaat gij ook naar die meeting de 20ste?
>Waarom de Europese vlag?
Ik ben dol op sterretjes.
>Een discord voor Vlaanderen alleen
Is er al wel een Europese dan?
never seen this protonmail.ch looks soild.
got any other tips/services that help to secure yourself ?
Is er ook een groep in Nederland?
>(I'm a bit tinfoil hat sometimes).
>Goes on to ask for discord.
Kek.
>got any other tips/services that help to secure yourself ?
Dit is een grap?
Krijgsmachten kunnen op elk moment alles tappen. Vrij zeker dat ze zero-days hebben voor al de "veilige" protocollen, TLS/SSL inclusief. Ik weet niet hoe die proton mail werkt (welke end to end encryptie? PGP?) maar allesinds veel maakt het niet uit. Als een mogendheid private sleutels kan stelen (hoe dan ook) is alles wat je stuurt terug leesbaar.
Telkens wanneer NSA tools geleaked worden die vaak ouder zijn dan enkele jaren, gaat de helft van de wereld plat... Really makes you think.
Ik ga ook.
Jup maar alleen voor kaderleden van de verschillende landen.
Neen, die kan volgend jaar wel opgestart worden als er een delegatie naar de zomeruniversiteit komt.
this
the shilling needs to end
Never used Discord but I heard it's IRC for normies, why is it insecure?
This is a group that actually does something unlike 99% of pol.
You could imply that to the alt "gayness and pro israelness is whiteness" right too
>Ik ga ook.
Goe, ik zie u daar dan wel.
Protonmail is toch al een stuk beter dan (((Gmail))), en ge kunt erop inloggen als ge op uw VPN zit, Gmail/Outlook beginnen dan te kvetchen.
>Is er ook een groep in Nederland?
Neen. Doen zo op 't oog een stuk minder aan hun uiterlijk dan de vlamingen beweren te doen dus als je goede sier wilt maken met gezellig een polonaise lopen zou ik 't wel weten.
>Protonmail is toch al een stuk beter dan (((Gmail)))
Dat wel.
>VPN
>openvpn
>mitm/logs
Een VPN biedt geen anonimiteit tegen mogendheden helaas. Dat houdt hooguit de ISP tier 1 t.e.m. 3 tegen (ervanuitgaand dat de DNS ook veranderd wordt).
>veneto
>italian
fuck off
>als ge op uw VPN zit
Amai, da betaalt ge dan toch zeker wel van zelf geminede of in de drugshandel verkregen bitcoins hè? En daarop logt ge toch zeker niet in vanaf uw reguliere ip-adres?
Could you guys give those security tips in english? I'm interested too (aslo this is not Vlaanderen General).
WTF?
do you think Sup Forums is a chatroom?
you are fucking niggers
>protonmail
>not cock.li
>aslo this is not Vlaanderen General
It is now.
>Amai, da betaalt ge dan toch zeker wel van zelf geminede of in de drugshandel verkregen bitcoins hè? En daarop logt ge toch zeker niet in vanaf uw reguliere ip-adres?
Het is toch niet alsof alles getracked en gelogged wordt, elke TCP/IP packet, elke sms, elk telefoongesprek wordt opgenomen en bijgehouden voor bepaalde duur zodat ze snel mensen kunnen opsporen en alles kunnen herbeluisteren.
Het is toch niet alsof netwerken voor een doelgroep kan afgesloten worden om andere diensten te bevorderen. Voor normale mensen zoals wij was het sms en belnetwerk rond Brussel quasi onmogelijk tijdens de aanslag. Maar voor mogelijke terroristen en hulpdiensten volledig operationeel zodat ze konden communiceren en mogelijke sympathisanten of terroristen die een fout maken kunnen opsporen.
Het is toch niet alsof elke telecom company in België daaraan meewerkt in het geheim. Want in zo'n tijden is er 1 orgaan van 40 man dat alles kan afluisteren, stopzetten en dergelijke zonder dat die bedrijven daar iets kunnen aan doen.
Het is toch niet alsof al u compromiserende data op servers staan in de buurt van Merchtem-Zaventem. En dat is een "gewoon" (lees: NATO? NSA?) software bedrijf dat samenwerkt me de staatsveiligheid. Het moment dat er echt iets gebeurt dan vliegen de omringende straten volledig toe en kan niemand daar binnen of buiten want dat is daar nog beter beveiligd dan wat ge u ook maar kunt bedenken.
Anoniemiteit tegenover mogendheden is een grap.
Onze providers houden hopen gegevens bij, DNS-servers veranderen en een VPN gebruiken is goe genoeg als ge genen stoute goj zijt.
>DNS-servers veranderen en een VPN gebruiken is goe genoeg als ge genen stoute goj zijt.
>goe genoeg
Goe genoeg tegenover wie?
Belgische staat. Volledig veilig zijn voor instanties zoals de NSA is onmogelijk, maar de Belgische staat is hilarisch incompetent.
>Belgische staat is hilarisch incompetent.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ze weten heel goed wat ze doen en kunnen ook heel veel.
Het zijn de andere instanties die incomptetent zijn (ik denk dat je snapt wat ik bedoel), m.a.w. de krijgswacht had nooit mogen ontbonden worden.
>>Belgische staat is hilarisch incompetent.
Ik dacht dat je zei staatsveiligheid, nvm.
Belgische staat (als in de uitvoerende macht?) is inderdaad grotendeels incompetent.
Ik ben er vrij zeker van dat die flikkers mijn internetverkeer hebben proberen doornemen, ik ben lid geworden van een schietclub en het duurde enorm lang eer ik papieren had aangezien ze geen smoelboek, twitter, etc vonden om mij te screenen.
Staan jullie ook Nederlanders, wonende aan de grens, toe binnen GI Vlaanderen? In Nederland is nog geen tak, wellicht kan ik daar verandering in brengen
You can Always Come take a look.
found dis
youtube.com
>zomeruniversiteit
Met plezier. Hoe meld ik me aan en zijn er vereisten?
(You)