NEDER/POL/

En jongens hoe bevalt je nieuwe regeerakkoord?

Other urls found in this thread:

vpro.nl/programmas/de-snijtafel.html
youtu.be/xdb-KNTBdqA
twitter.com/SFWRedditImages

>"normies gaan erop vooruit"
het is kanker

Ik vind het wel prima. Jammer dat de Christenunie weer moeilijk doet over de euthanasie wetgeving, turboflikkers dat het zijn.

Ik ben tering rijk, dus prima.

PVV + FVD wanneer?

Hardstikke kut

What party do Jews tend to vote for in the Netherlands?

VVD.

Nooit, goddank.

inb4 thread deleted for not speaking english

Deze draad is illigaal

Kom naar huis broeders

Is that a left-wing or right-wing leaning party?

>they banned referendums out of fear for a nexit referendum
fucking kek, kikes really are getting nervous

center, they call themselves right-wing but that's mostly economically, for the rest they are huge leftist pussies.

>tfw you kankers aren't even a real country

Feels good being Anglo.

Volgt iemand het nieuws? Erg jammer wat er met Anne Faber is gebeurd.

Ja sorry man, ik was kanker geil.

Volgende keer hou ik me in.

>doodstraf wanneer

o wacht....

...

You people smoke too much weed. You can't even speak properly.

>En jongens hoe bevalt je nieuwe regeerakkoord?
Afbeelding gerelateerd

>Thierry word steeds sneller mainstream
>Iedereen houdt van zijn charme en ideeen
BESTE TIJDLIJN

>Feels good being Anglo.

Now you know that's a lie, Abdullah.

Om eerlijk te zij is Terry Muilezel een gladde, leugenachtige politicus eerste klas waarvan je geen enkel woord kunt geloven van wat hij zegt. Zie de snijtafel: vpro.nl/programmas/de-snijtafel.html

Zo blijkt zijn gespleten tong als hij aan de ene kant extreem-rechts wil paaien en aan de andere kant bij Pauw zegt dat er allemaal niets aan de hand is en dat hij een goede goyim is als alle anderen.

Daarnaast kun je duidelijk horen van de media die, toegegeven enigzins links is, maar wel objeectief, Terry is een fascist! En een nazi, zo wil hij illegalen zomaar pardoes het land uitzetten.

>daarom stem ik Tierry
>daarom heb ik vertrouwen in de toekomst
>:^)

ja ik als linke amstedamse hipflikker D66 deepthroater begin ook om te slaan

Ja te bizar. Dat hij misschien ook nog een seksuele relatie had met zijn begeleider. Fuck this country.

Anyways, tax on our food go up, the lower class has to pay more taxes, middle less. 6% to 9% on food, fuck that.

Toen hij kwam opdagen in z'n body armor, nice.

>Fuck this country.

Psychopaten heb je overal. Ik zou alleen willen dat alle zedendeliquenten standaard verplicht tbs kregen. Die mensen zijn niet te rehabiliteren.

Dat is de reden dat ik dat zei, waarom zijn we zo laks en soft? Belachelijk. Dit soort mensen zullen nooit veranderen. Als ik haar vriend of vader was... gast zou het niet overleven. Ik zou tenminste een reden hebben om hem te vermoorden.

Die man is zeker wel te rehabiliteren
>Net nadat hij op zijn knieen voor een zelfgegraven kuil zit en een koude stalen loop in zijn nek voelt en hij de trekker hoort afgaan.

>inb4 edgy

fvd kan ik toejuichen maar pvv is kanker op zichzelf , gefinancieerd door kanker joden uit de VS . dat weet jij ook , maar jullie blanke nl'ers houden ervan om jullie gaatje geboord te worden door kanker joden.

tja , nederland he . flikker heeft 2 meiden verkracht tijdens konigsdag en alsnog krijgt die hoer vrijheid . STEL je voor als het een marokkaan was ???

zelfs al bij een beroving zou je als marokkaan zware beperkingen krijgen . maar nu het gaat om een blanke is er met een zachte hand gesproken.

>STEL je voor als het een marokkaan was ???

Dan zou hij oprechte excuses krijgen omdat de Nederlandse racistische maatschappij hem gedwongen had om blanke meisjes te verkrachten.

>Zie de snijtafel

>tfw ik er letterlijk een paar kilometer vandaan woon
Naja, niets nieuws op zich, tot paar jaar geleden hadden we hier ook die serieverkrachter.

Verbaasd me elke keer dat deze monsters vrij worden gelaten omdat ze "Kunnen intergreren in de samenleving".

>take retarded selfie right before you die
>this is how you'll be remembered

...

ga toch spelen , marokkanen krijgen om dat minste dingen een strafblad , gelijk hele toekomst verpest .
bij een blanke wordt toekomstperspectief zwaarder gewogen en komen ze er altijd postief uit .

The dutch are the saltiest people on earth. Anytime you see their flag on Sup Forums they are angry at Brazil and America. The netherlands will never be as relevant as the U.S, China, Brazil, or other European powers. Their "golden age" is represented by conquering what is now indonesia, an island country with hundreds of ethnic tribes, none of which have ever accomplished anything significant. As much as people laugh at France for being surrender-monkeys, remember that the Dutch are just a welcome mat in the eyes of Germany. Even the lost british and french empires have done everything 10 times better than them. They are dirt. No, they are less than dirt. They are the filth left on the bottom of a german soldiers boot. They ridicule all countries above them because they think that their words are worth something, that nations of all sizes which can trample them in an instant might hear their pathetic shrill all the way up on their world stage. Windmill niggers are the betas of western europe. If you are Dutch, kill yourself, but before you do that, tell everyone in your god-forsaken country to do the same.

ze is wel cute ..

Dat zeggen ze altijd.

Maar normies gaan er nooit op vooruit, alleen de aller rijkste.

TBS is heel duur.
En zinloos als je geen psychiatrische aandoening hebt. (weet alleen niet of "ik mag verkrachten want Allah" een aan doening is of niet)

Show your flag faggot. Show us YOUR relevance.

Some motherfuckers shouldn't be able to walk free after they commit a horrible crime. The dude even said he wasn't sorry for the rape of the two girls, heck, he even said he was proud of it. It was a dream come true for him.

No, let's all guess instead.

He cares about Indonesia for some weird reason.
So I'm guessing Australia.

youtu.be/xdb-KNTBdqA

EYYY
JUUUNGE

ga toch huilen kutmarokkaan. niemand wil jou hier.

>de staat van nederland wanneer killer kamal de jeugd van het foute pad af probeert te houden

Shut up upsidedownybro

Om eerlijk te zijn is de eeuwige partijkartel nog niet zo verschrikkelijk geweest, het zal wel oké blijven gaan.

>En zinloos als je geen psychiatrische aandoening hebt.

Maar zedendelinquenten hebben altijd een psychiatrische aandoening. Ik heb het natuurlijk niet over Jantje de Potloodventer, maar verkrachters en pedos zijn ziek in hun hoofd.

>marokkanen krijgen om dat minste dingen een strafblad

Ach rot toch op man. Marokkanen komen overal mee weg. En jullie verpesten standaard je eigen toekomst met je asociale gedrag.

>verkrachters en pedos zijn ziek in hun hoofd.

Hoe weet je dat?

Misschien hebben ze geen goede opvoeding gehad, of hebben ze gewoon lak aan moraal.

Je zou net zo goed kunnen zeggen dat alle inbrekers ziek in hun hoofd zijn. - ik heb eerlijk gezegd meer moeite met woning inbraak.

>Dat zeggen ze altijd.

topkek buying into the vvd meme

>muh HRA

VVD+D66+CDA

Fun fact, those first two are part of the same fraction in the european parliament as pic related

CDA is all in favor of special privileges for religions and sending boatloads of money (and bibles) to the "developing world".

The elections/formation talks could hardly have had a worse result.

>flikker heeft 2 meiden verkracht tijdens konigsdag en alsnog krijgt die hoer vrijheid . STEL je voor als het een marokkaan was ???
>zelfs al bij een beroving zou je als marokkaan zware beperkingen krijgen . maar nu het gaat om een blanke is er met een zachte hand gesproken.

>zelfs al bij een beroving zou je als marokkaan zware beperkingen krijgen

We should stop being racist against Moroccans and allow them to commit (violently) robbery with impunity, such is their right!

LEAVE MARROCANS ALONE! MAROCCAN LIFES MATTER!!!

>ik heb eerlijk gezegd meer moeite met woning inbraak.

Verkrachtende pedo gespot.

Ik denk dat een lak aan moraal wel een gebrek aan empathisch en sociaal denken weergeeft. Moraal is iets wat iemand ook zelf ontwikkeld.